home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 30045 gange)
fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #30: 01 Mar 2017, 13:23 »

Er pt. i 3 sæson og spillet / holdene i suppen har 'gennemskuet' min taktik og ligger på en 5. Plads efter 13 kampe med 12 point op til Bif på 1. Pladsen. Hvad skal man gøre i sådan en situation? Skifte taktik eller tweake min nuværende taktik? Det er midt i sæsonen, så at implementere en ny taktik vil tage tid. Hvad er jeres råd? Opstemt

Kører med flad 4-4-2 med kontrollér, fleksibel. Normalt tempo, blandede afl, og afl i dybden.

Start 11 er således:
http://oi68.tinypic.com/25gvvh3.jpg

og bænken:
http://oi64.tinypic.com/335fx4y.jpg
- derudover har jeg lidt unge spillere udlejet

Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #31: 01 Mar 2017, 14:39 »

Jeg er ikke selv nået så langt i det nye FM.

Men jeg har forstået på en del at modstanderne bliver bedre til at læse en taktik, ligesom nogle hold er i virkeligheden.

Så jeg vil tror du skal tweake din taktik en del.
Muligvis have to forskellige eller 3, så du kan skifte lidt rundt løbende.

Det gjorde jeg til slut i min første sæson med OB, hvilket kostede FCK et 3-0 nederlag i pokalen.
Kan ikke huske om det var til kampen eller om det var fra anden halvlegs start, men det var i hvert fald brugbart.

Håber det kan hjælpe lidt på dit problem fernando.
Logged

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #32: 03 Mar 2017, 10:24 »

Har tweaket den lidt og det hjalp faktisk, så det skønt. Hvor gode erfaringer har i med Jonas Wind? Er i 3. Sæson og har Kuki, Pavlovic, Cornelius, Bobby Wood (også brugt på kanten), samt et wonderkid i angrebet.

Har udlejet Wind til AGF hvor han gør det ganske flot, men hvor god bliver han? Han er pt 7 mio værd, er det bare at skyde ham afsted når han returnere? Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #33: 03 Mar 2017, 15:05 »

Halvvejs i 2. sæson, bliver jeg nødsaget til at sælge en utilfreds Falk, da jeg bliver tilbudt 31mio for ham.
Henter en brasilianer som erstatning, men har overset at han allerede er udlejet, så han tiltræder først til sommer.
i panik, tjekker jeg, hvilke muligheder jeg har for at leje en ny, der er kun 4 timer til at vinduet lukker, og jeg stå pt. med 3 kantspillere til at dække 2 positioner, og den ene er unge NIcklas Røjkjær.

Kan med ro i sindet, præsentere Memphis Depay, som tiltræder på en 6 måneders lejekontrakt.

av et panik køb. bliver spændende !
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #34: 03 Mar 2017, 15:23 »

Har tweaket den lidt og det hjalp faktisk, så det skønt. Hvor gode erfaringer har i med Jonas Wind? Er i 3. Sæson og har Kuki, Pavlovic, Cornelius, Bobby Wood (også brugt på kanten), samt et wonderkid i angrebet.

Har udlejet Wind til AGF hvor han gør det ganske flot, men hvor god bliver han? Han er pt 7 mio værd, er det bare at skyde ham afsted når han returnere? Smiley

Wind har desværre ikke gjort det som jeg havde håbet, men dermed ikke sagt at han spiller dårligt, men han kunne godt gøre det meget bedre det samme kan siges om Røjkjær og Holse
Logged

Tidligere: Baloo38

fernando
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #35: 03 Mar 2017, 16:38 »

Så sluttede 3 sæson med en sejr i ligaen og tabte desværre pokalen i straffe til Brøndby. Har sendt spanske Kuki videre til Marseilie for 95 mio. Vil fremover forsøge at fokusere mere på egne talenter, da der efterhånden er færre og færre danskere i startopstillingen, og i truppen generelt. Til den nye sæson vil jeg rykke en del B-holds talenter op i A-truppen og benytte dem som indskifter og lade dem få nogle pokalkampe. Smiley

Forsøger også at få smidt Wind videre.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #36: 04 Mar 2017, 21:49 »

Nogen der er startede op med dem efter den nye Update? Og hvis hvilken taktik bruger i? Og nogle forslag til must bye i første sæson?
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #37: 07 Mar 2017, 19:42 »

Jeg er nået til vinter pausen i 4 sæson, så i for lige en opdatering.

Transfer Ind:

Marcus Axelsson £2.700.000 Fra Malmö FF
Richairo Zivkovic Gratis Fra Ajax
Pablo Maffeo £1.200.000 Fra Manchester City
Sebastián Driussi £3.600.000 Fra River Plate
Mahmoud Shokry £725.000 Fra Ismaily
Asmir Begovic £4.000.000 Fra Chelsea (Denne handle var ramt af en bug, som gjorde at han ikke blev frigivet efter at hans kontrakt var udløbet)

Transfer Ud:

Facundo Colidio £20.000.000 Til Atletico Madrid
Emil Kraft £4.600.000 Til Olympique Lyonnais
Peter Ankersen £2.700.000 Til CSKA Moscow
Erik Johansson £1.600.000 Til Getafe
Jonas Wind £950.000 Til Besiktas
Aboubakar Keita £900.000 Til Granada
Luka Racic £46.000 Til OB

Turnerninger:

Efter 22 kampe i Superligaen ligger vi klart nr. 1 med 17 point ned til nr. 2 Brøndby. Vi har det bedste forsvar som kun har lukket 16 mål ind i 22 kampe samt et angreb der har scoret utrolig 61 mål.
I pokalen er vi i 4 runde hvor brøndby venter, efter at vi har slået Greve ud 3-1 i 3 runde.

Efter vores sejre i Europa League i sidste sæson skulle vi spille UEFA Super Cup imod Manchester United en kamp hvor vi var heldig med kun at tabe 1-0.

Vores Championship League gruppe bestod af Manchester United, AS Roma og Besiktas, noget overraskende var det Roma der blev prygleknap i gruppe og de sluttede som nr. 4.
Med 2 Sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag var vi heldige med at slutte som nr. 2.
I første knockout runde venter Tottenham.


Andet:
I starten af December begyndte rygterne om at jeg var favorit til at overtage det ledige trænersæde i Chelsea, hvilket jeg til at starte med ikke tog særlig seriøst, da jeg havde startet mit Save med minst mulig erfaring og intet træner badge.
Men da vi når omkring midten af December bliver jeg kontaktet af Roman Abramovich, som godt ville have mig til en samtale.
Da dette skete blev jeg nødtil at kigge på hvad Chelsea havde opnået indtil videre i mit Save.
I Premier League have de opnået 6,3 og en 5 plads, da jeg blev kaldt til samtale lå de nr. 13 Og de har ikke vundet nogen pokaler.
Deres truppe var også skyggen af sig selv, Hazard, Willian, Oscar og Kanté er de største spiller der er tilbage, og den nok mest overraskende spiller jeg fandt i truppen er den tidligere Brøndby spiller Lukás Hrádecký som backup målmand.
Så der ventede noget af et arbejde hvis jeg ellers fik tilbudt jobbet.
D. 28 December 2019 kom kontakt tilbudet fra Abramovich, og efter meget hurtig omgang løn forhandlingere kunne jeg kalde mig selv for Manager af Chelsea.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2017, 21:25 af STAAL » Logged

larsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #38: 10 Mar 2017, 18:19 »

Nogle der har gode erfaringer med unge spillere til FCK?   Cool
« Seneste Redigering: 10 Mar 2017, 18:20 af larsson » Logged

FCK

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #39: 10 Mar 2017, 21:26 »

Nogle der har gode erfaringer med unge spillere til FCK?   Cool

Vil umiddelbart mene, at jeg ikke har andet en gode erfaringer med unge spillere.
Tænker du nogle bestemt positioner?
Mario Pasalic kan typisk hentes efter en enkelt sæson, og er virkelig en fantastisk spiller.
Sander Berge har jeg lige fået budt 130mio for, det samme gælder Kristoffer Ajer
Logged

larsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #40: 11 Mar 2017, 15:52 »

Vil umiddelbart mene, at jeg ikke har andet en gode erfaringer med unge spillere.
Tænker du nogle bestemt positioner?
Mario Pasalic kan typisk hentes efter en enkelt sæson, og er virkelig en fantastisk spiller.
Sander Berge har jeg lige fået budt 130mio for, det samme gælder Kristoffer Ajer

Jeg kunne godt bruge et par offensive fløje - Selvom jeg har Kuki som kan spille den højre fløj, så synes jeg han er bedre på toppen!
Men ellers er jeg altid klar til nye unge talenter til truppen - Gerne som kan blive egen avl af klubben Smiley
Logged

FCK

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #41: 11 Mar 2017, 22:44 »

Har tweaket den lidt og det hjalp faktisk, så det skønt. Hvor gode erfaringer har i med Jonas Wind? Er i 3. Sæson og har Kuki, Pavlovic, Cornelius, Bobby Wood (også brugt på kanten), samt et wonderkid i angrebet.

Har udlejet Wind til AGF hvor han gør det ganske flot, men hvor god bliver han? Han er pt 7 mio værd, er det bare at skyde ham afsted når han returnere? Smiley

Satsede ret tidligt på Wind i mit FCK-save og han har bombet ret solidt. Har ikke savet åbent, men vi snakker 150 mål i 225-50 ligakampe. Noget i den stil. Han har også været ganske god ude i Europa.

Han har dog også haft en del skadesproblemer, men han er topklasse i Superligaen.
Logged

Isolation

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #42: 12 Mar 2017, 21:29 »

Satsede ret tidligt på Wind i mit FCK-save og han har bombet ret solidt. Har ikke savet åbent, men vi snakker 150 mål i 225-50 ligakampe. Noget i den stil. Han har også været ganske god ude i Europa.

Han har dog også haft en del skadesproblemer, men han er topklasse i Superligaen.

hvordan bruger du ham?
Logged

Tidligere: Baloo38

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #43: 12 Mar 2017, 22:05 »

Som makker til Cornelius, der i øvrigt også har bombet løs og scoret 20+ i alle mine sæsoner. Rollemæssigt har det varieret fra sæson til sæson og taktik til taktik. Taget Man, Fremskudt Angriber, Konplet Angriber, Dybdeliggende, you name it.
Logged

Isolation

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #44: 14 Mar 2017, 20:08 »

https://gyazo.com/f495a8ad90262f45f8e08a9ce932f426 Johansson viste sig at være en helt fin erstatning for en Pavlovic som bombede for mig
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010