home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 30021 gange)
DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #15: 11 Dec 2016, 15:54 »

Har netop spillet første sæson færdig som endte med the double og videre avancement fra CHL gruppespillet hvor jeg dog blev slået ud af Lyon.

Står i det dilemma at Rasmus Falk har en frikøbsklausul på 45 mio, men en vurdering på 49mio. Jeg kan få hans klausul væk, men det betyder en lønstigning samt et kontant beløb til ham og hans agent på 19 mio samlet. Dvs. at han skal sælges for 65mio + for at det kan svare sig rent økonomisk så vil høre om der er andre som har erfaringer med Rasmus Falk og hans frikøbsklausul.

Er ikke bekymret for mit FCK-hold uden Rasmus Falk på holdet.
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #16: 14 Dec 2016, 23:57 »

Hvem er der kan man potentielt sælge for mange millioner udover Ludwig Augustinsson, som jeg lige solgte for 80 mio og potentielt 110 mio afhængig af hans optræden for Liverpool?

Hvem forslår i man kan hente ind af billige spillere ?
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #17: 15 Dec 2016, 00:46 »

Hvem er der kan man potentielt sælge for mange millioner udover Ludwig Augustinsson, som jeg lige solgte for 80 mio og potentielt 110 mio afhængig af hans optræden for Liverpool?

Hvem forslår i man kan hente ind af billige spillere ?

Jeg solgte Zanka for 60mio (80 med bonusser) hvilket jeg selv synes var ret pænt for ham
derudover fik jeg 50mio for Erik J og 50mio for Toutouh. 35mio for Kusk (brugte ham ikke engang rigtigt).
så ikke ligeså flot som dit salg af Ludwig, men bestemt nogle gode beløb synes jeg Smiley

Mario Pasalic fra Chelsea (udlejet til Milan) hentede jeg i sæson 2 for 13mio og han var fuldstændig vanvittig på midten.
Ofori var en anden spiller der også gjorde ganske godt og som hurtigt blev solgt videre.
Ola John fra Benfica for 2mio, god spiller til meget billige penge og en spiller man kan få en rigtig god fortjeneste på hvis man bruger ham i 1 sæson eller 2. Smiley
Logged

No Totti No Party

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #18: 15 Dec 2016, 01:28 »

Ok, lyder vildt nok, at du kunne få så meget for Kusk, han er intet værd som det ser ud nu. Tænker jeg vil forsøge at sælge Zanka og Jonhansson efter sæsonen, da jeg har hentet Fenger og kigger på Sanneh.
Logged

JoelAmossen9
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #19: 05 Jan 2017, 23:51 »

Jeg skulle selvfølgelig også have et save i gang med mit hold herhjemme i Danmark, jeg er lige startet på første sæson, og det går rigtigt fint indtil videre. Jeg ligger nummer et i ligaen efter syv runder, og jeg har nået gruppespillet i Champions League, efter nogle heldige lodtrækninger må jeg erkende (Crusaders, Qarabaq, Partizani Tirana). Her er jeg til gengæld havnet i gruppe med Barcelona, Napoli og Shakhtar, så jeg vil stille mig tilfreds med en tredjeplads, selvom jeg ikke har de store forventninger til det.

Inden jeg startede på mit save har jeg selv tilføjet Uros Matic til truppen inde i editoren, og skiftet Thomas Delaney over til Werder Bremen, bare for at det er realistisk med de rigtige spillere. Pelle Nilsson har jeg pensioneret, da han jo som bekendt lige har stoppet karrieren. Da jeg gik i gang havde jeg i tankerne at jeg ville spille 4-3-3 med en defensiv midtbanespiller, så jeg skulle ud og hente spillere til midten, da jeg ikke synes at bredden var helt optimal.

Ind er kommet:

- Mads Albæk fra IFK for 12 mio
- Santiago Ascacibar fra Estudiantes for 40 mio
- Magnus Wolff Eikrem fra Malmö for 6,5 mio

Min opstilling er som følger:

Mm: Olsen

Hb: Ankersen (back, angreb)
Mf: Zanka (central forsvarer)
Mf: Johansson (central forsvarer)
Vb: Augustinsson (back, angreb)

Dm: Albæk (dybdeliggende playmaker)
Cm: Ascacibar (boldvindende midtbanespiller)
Cm: Eikrem (dybdeliggende playmaker)

Hw: Falk (fløjspiller)
Vw: Toutouh (indvendig angriber)
Ang: Pavlovic (komplet angriber)

Holdet er startet rigtigt stærkt, og kører som en velsmurt maskine. Flere spillere har leveret mere end jeg havde forventet, fx. Toutouh der har scoret 8 mål i 8 kampe. Jeg var i tvivl hvilken angriber jeg ville spille med fra start, så jeg endte med at rotere en del. Valget faldt dog på Pavlovic da han har det største potentiale, og det viste sig at være det rigtige valg. Efter en start med mange rokeringer i angrebet har han næsten spillet fast, hvilket har kastet 8 mål i 10 kampe af sig i alt, senest 4 i derbyet mod Brøndby.

Matic blev desværre skadet lige i starten, så da jeg fik tilbudt Eikrem for 6,5 mio slog jeg til, specielt fordi at Gregus intet havde vist, så jeg regner stærkt med at skibbe ham videre i vinterens transfervindue. Bredden på specielt midtbanen, fløjene og angrebet er enorm, mens den halter i forsvaret, pga. Boilesen og Okore er ude af medicinske grunde, men de kommer snart tilbage, så jeg håber at Antonsson og Høgli kan holde som reserver indtil da.

Jeg vil prøve at opdatere når jeg er kommet længere hen i spillet Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #20: 11 Jan 2017, 17:47 »

Hvem bruger I når I har solgt Ludwig? kan ikke rigtig se nogen som jeg kan hente der vil ku erstatte ham på samme måde derfor har jeg ikke solgt ham endnu
Logged

Tidligere: Baloo38

Chel11
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #21: 17 Jan 2017, 18:40 »

Jeg solgte Ludwig Augustinsson for 100 mio til Liverpool.

Hentede derefter Victor Alvarez i Espanyol. Jeg kører nu rotation mellem Alvarez og Boilesen, det går ok.

Tror det er svært at erstatte ham 100 %. I mit save er Ludwig Liverpools bedste spiller i forhold til bedømmelse. han er nu 200 mio værd og eftertragtet af Real Madrid, så jeg håber virkelig min 50 % af næste salg klausul kan give noget vildt.
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #22: 18 Feb 2017, 22:05 »

Jeg er startet med FCK, som mit første spil i dette års udgave af FM.

Jeg er pt. igang med 3. sæson, så her for i lige en hurtig gennem gang hvad der er sket.

1. Sæson:
Vi ville havde et problem på vores central midtbane når Thomas Delaney skifter til Werder Bremen d.1 Januar , så en ny spiller til den plads var klart en af vores transfer mål.

Transfer Ind:
Erling Håland £3.800 fra Bryne (Lignede en spiller der kunne gå hen og blive en god bredde spiller i fremtiden)
Ebenezer Ofori £1.500.000 fra AIK (Tiltænkt som erstatning for Thomas Delaney)
Jakob Haugaard £325.000 fra Stoke (Tredje målmand)
Rasmus Nissen Kristensen £1.000.000 fra FCM
Jari De Busser £525.000 fra Lierse (Ungdoms spiller)
Sead Haksabanovic £650.000 fra Halmstad BK
Alexander Isak £1.300.000 fra AIK
Phankamani Mahlambi £750.000 fra Wits

Mahlambi var en spiller der var tiltænkt en rolle på holdet i fremtiden, men allerede efter et par uger og nogle skader til holdkammeraterne fik han chancen.
Det blev til 9 kampe og 4 mål i hans første halvsæson for klubben, i anden sæson fik han samlet 36 kampe og kvitterede med 13 mål og 11 assists.

Transfer ud:
Danny Amankwaa £850.000 til Reading
Bashkim Kadrii £900.000 til Red Bull Salzburg
Andrija Pavlovic £2.000.000 til RB Leipzig
Thomas Delaney £1.700.000 til Werder Bremen

Turneringer:
Superligaen blev vundet med 22 point ned til nummer 2 Brøndby, vi blev slået ud af pokalen i kvartfinalen af Aab.
I champions League kom vi i gruppe med PSG, Sevilla og PSV, her blev det til en 3. plads (hvilket var forventet )
i 2 knockout runde i Europa League blev vi slået ud af Inter på straffespark.


2. Sæson

Transfer Ind:
Bruno Zucullini free transfer fra Man City
Erik Sviatchenko £2.900.000 fra Celtic
Pa Konate £825.000 fra Malmø FF
Joachim Andersen £3.700.000 fra Twente
Facundo Colidio £4.000.000 fra Boca
Og så blev der hentet lidt forskellige ungdoms spillere.

Transfer ud:
Zanka £5.000.000 til Crystal Palace
Ludwig Augustinsson £10.000.000 til Leicester
Federico Santander £2.600.000 til Heerenveen
Rasmus Nissen Kristensen £2.800.000 til Lazio
Jores Okore £1.600.000 til Las Palmas

Turneringer:
Superligaen blev igen vundet, denne gang med 24 point ned til nummer 2 OB, pokalen blev vundet 2-0 over FCN.
Champions League blev ved første øjekast noget af en udfordring, gruppen bestod af Sporting, Man City og Bayern Munchen.
Første kamp var hjemme imod Man City og den blev til en 2-1 sejr, i det modsatte opgør vandt vi 3-2. Kampene imod Sporting var et klart bevis på hvad hjemmebane betyder, det første opgør i portugal tabte vi 3-0 men på hjemmebane vandt vi 3-0,
begge kampe imod Bayern blev uafgjorte henholdsvis 0-0 hjemme og 1-1 i Tyskland.

Første knockout runde trak vi Real Madrid to opgør hvor jeg ikke havde de store forventninger, dog spillede vi 3-2 i Madrid, et smalt nederlag, som vi desværre ikke kunne vende i returopgøret hvor vi tabte 1-0.


3. sæson
Transfer ind:
Lasse Vigen Christensen £4.600.000 fra Fulham
Daniel Amartey blev lånt fra Leicester for hele sæsonen
Dennis Olsson £2.500.000 fra IFK Norrköping
Paulo Cano £5.750.000 fra Racing Club
Bubacarr Sanneh £550.000 fra AC Horsens
Joseph Kemajou £220.000 fra Astres (han ligner et kommende forsvars monster)

Transfer ud:
Rasmus Falk £5.250.000 til Crystal Palace
Nicolai Boilesen £2.900.000 til Deportivo La Coruna
Erling Håland £100.000 til Sparta Rotterdam(han udviklede sig desværre ikke som forventet)
Phakamani Mahlambi £16.750.000 til AC Milan (et beløb vi ikke kunne sige nej til, og med tanke på at vi 1.5 år tidligere kun gav £750.000)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #23: 19 Feb 2017, 13:03 »

STAAL....
Har du lyst til at dele din opstilling, taktik mm. ?
og virkelig spændende indkøb, har lige haft en pause fra FM, da jeg altid endte med at købe samme spillere, så låner lidt inspiration!
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #24: 19 Feb 2017, 21:03 »

STAAL....
Har du lyst til at dele din opstilling, taktik mm. ?
og virkelig spændende indkøb, har lige haft en pause fra FM, da jeg altid endte med at købe samme spillere, så låner lidt inspiration!

Jeg spiller en 4-1-2-2-1

GK - Goalkeeper (Defending)
DR - Complete Wing Back (Attack)
DC - Central Defender (Defend)
DC - Central Defender (Defend)
DL - Complete Wing Back (Attack)
DM - Half Back (Defend)
CM - Central Midfielder (Attack)
CM - Central Midfielder (Attack)
AMR - Inside Forward (Attack)
AML - Inside Forward (Attack)
ST - Half Nine (Support)

Jeg har med stor succes valgt en venstre fodet spiller til AMR og en Højre fodet til AML.

Instruktioner:
Team Shape - Fluid
Tempo - Higher
Time Wasting - Fairly Rarely
Width - Narrow
Defensive Line - Slightly Higher
Closing Down - More (Prevent Short GK Distribution, Use Tighter Marking skal begge være grønne)
Tackling - Get stuck In (Grøn)
Passing - Play Out Of Defence, Exploit The Middle (Pass Into Space skal være grøn)
Passing Directness - Shorter Passing (Retain Possession skal være grøn)
Creative Freedom - Be More Expressive
Final Third - Look For Overlap (Begge sider) Work Ball Into Box, Whipped Crosses
Dribbling - Run At Defence


Thats It.  Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #25: 19 Feb 2017, 22:08 »

Spiller SU så standard?
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #26: 19 Feb 2017, 22:40 »

Spiller SU så standard?
Mentality er Control og Team Shape Fluid, dog ændre jeg disse alt efter hvem jeg møder.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #27: 21 Feb 2017, 20:11 »

Jeg er så småt kommet ganske fint igang igen, efter en lang pause fra FM.
Jeg elsker FCK og vil gerne have et uforpligtende spil, som jeg kan bruge til at kaste mig efter talenter, jeg endnu ikke har råddet over, og spillere jeg normalt ikke vil købe.

Jeg har vandt at udleje en del spillere, Amankwaa, Kadrii, Verbic, Høgli, samt nogle af de helt unge.

Derudover har jeg hentet 3 spillere. Jordan Larsson, søn af den legendarisk Henrik 'Henke' Larsson, som skal være mit kommende angrebs es.
^har fået nogle indhop, samt pokalen og lign. har præsteret meget flot og scoret jævnligt.

Felipe Gedoz fra Brügge, som jeg havde en fantastisk oplevelse med i et Brügge save, og derfor tænkte jeg ville give chancen i FCK.
^har været længe om at komme igang, men er så småt ved at spille sig ind i start 11'eren, hvor mine to kanter, er præget af stor konkurrence og meget rotaion

Bjørn Inge Utvik, en ung central forsvar fra det norske, han har ikke imponeret, og især vist at han ikke har international klasse endnu - men i ligaen har han dog overvundet en sløv start.

I CHL er jeg havnet i gruppe med Atletico, Leicster og Dynamo Kiev, og her har jeg sgu ikke ramt den i røven.
første 3 kampe blev tabt med 4-1, 3-1 og 3-1, inden det lykkedes med 2-2 imod Leicster.

I Ligaen er jeg ubesejret efter 15 kampe og fører med 9 point ned til BIF på 2. pladsen
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #28: 24 Feb 2017, 02:29 »

Så er 3. Sæson vel overstået, og det var med noget uventet succes.

Transfer Ind:
Lasse Vigen Christensen £4.600.000 fra Fulham
Daniel Amartey £10.000.000 fra Leicester (startede sæsonen på lån)
Dennis Olsson £2.500.000 fra IFK Norrköping
Paulo Cano £5.750.000 fra Racing Club
Bubacarr Sanneh £550.000 fra AC Horsens
Joseph Kemajou £300.000 fra Astres
Nathaniel Chalobah Free
Anicet Coulibaly £1.600.000 fra ASEC
Emil Kraft £1.100.000 fra Bologna (Mads Roerslev Rasmussen var en del af handlen)
André Hansen £625.000 fra Rosenborg
Toni Lazarov £ 675.000 fra Ludogorets

Transfer Ud:
Rasmus Falk £5.250.000 til Crystal Palace
Nicolai Boilesen £2.900.000 til Deportivo La Coruna
Phakamani Mahlambi £16.750.000 til AC Milan
Erling Håland £100.000 Sparta Rotterdam
Jari De Busser £1.900.000 til AS Roma
Alexander Isak £5.000.000 til Liverpool
Robin Olsen £1.500.000 til Sevilla
Jan gregus £1.000.000 til Bristol City

Turneringer:
Superligaen blev vundet for 3 år i træk, denne gang med 34 point ned til nr.2 FC Nordsjælland, nogle af de bedste kampe var vores 2 kampe imod Lyngby og FC Midtjylland, Lyngby blev besejret 6-2 og FCM med 4-0 begge kampe på udebane.
SønderjyskE blev vores endestation i pokalen hvor de slog os ud i Semi finalen med 2-1.
Vi kvalificeret os til gruppe spillet i Champions League, hvor vi stod over for den sværeste gruppe i min tid i klubben. Vores gruppe bestod af Barcelona, Juventus og Feyenoord.

Kampe:
Hjemme - Feyenoord - 1-1
Ude       - Feyenoord - 0-0
Hjemme - Barcelona - 1-1
Ude       - Barcelona - 1-3
Hjemme - Juventus - 3-0
Ude       - Juventus - 1-2

Disse resultater gav os en 3. plads med 6 point.
Derfor stod den også på europæisk fodbold efter jul, i første knockout runde trak vi Fenebahce som vi samlet slog 4-2. Anden knockout runde trak vi Dynamo Kiev som samlet blev besejret med 4-3, det var to meget tætte kampe, i returopgøret var vi nede med 1-3 efter bare 26 minutter, men et mål i det 70 minut, og et mål i 93 minut af Colidio sikrede vi et 3-3 resultat.
I kvartfinalen stod vi over for Saint-Etienne som vi noget overraskende spillede ud af deres egen bane og vandt 5-1 og i returopgøret vandt vi 2-1, så samlet 7-2 over Saint-Etienne var mere ind godkendt.
Semi finalen var imod Sporting CP hvor vi i det første opgør på udebane spillede 3-3 i en kamp der bølgede frem og tilbage, returopgøret ende 1-1 så vi var i finalen på reglen om udebane mål.
I Finalen stod vi over for Borussia Dortmund klart den bedst mulige modstande, med tanke på at de slog Atl. Madrid ud i deres semi finale.
Vi gik til kampe med den indstilling at vi vidste at vi blev nødtil at være meget sikre i forsvaret og leve på de kontra angreb vi ville få i løbet af kampen.
Første halvleg stod der Dortmund på alt, vi havde ikke et skud på mål og tabte bold lige så snart at vi kom over på deres halvdel.
i pausen fik jeg råbt spillerne lidt op, så de gik ud til anden halvleg med en ny tro på at det kunne lade sig gør.
Hvor der stod Dortmund på første halvleg, stod der lige pludselig FCK på anden halvleg, vi fik et frispark på deres bane halvdel som blev lagt ud til venstre hvor Verbic smed bolden ind til Cornelius som bankede bolden op i nettaget fra ikke meget mere end 2 meters afstand.
I det 80 minut vandt Lasse Vigen bolden i midter cirklen, hvor efter at han ligger en lang bold i dybten til Paulo Cano, som på sin første berøring ligger bolden forbi hans direkte modstander og ind i feltet, hvor han tager et træk og ligger bolden ind under Timo Horn i Dortmund målet til kampens resultat 2-0.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #29: 01 Mar 2017, 10:05 »

Min 2. sæson er nu snart halvvejs.
Ligaen er der ikke så meget at snakke om, 15 kampe, 12 sejre og 3 uafgjorte.
og 12 point ned til AaB på 2. pladsen.
CHL er noget kun sjovere. havnede i en svær gruppe, med Fenerbahce, Dortmund og At. Madrid.

Jeg starter med en 1-0 sejr, hjemme imod Fener, hvorefter jeg tager imod en røvfuld på 4-0 i Madrid. Hjemme imod Dortmund får jeg kun lige hevet en 1-1 hjem, og det så svært ud nu. Jeg banker dog lige Dortmund 3-0 i Tyskland, og står nu i en god position til at gå videre.

Siden sidste update er der sket meget, på transferfonden.
Ind er kommet:jan 2017
Kristoffer Ajer
Kasper Dolberg
Lucas Piazon (solgt igen)
Sander Berge (udlejet ved køb)
Rob Holding (leje)

Ind er kommet sommer 2017:
Bruno Zuculini
Mario Pasalic
Melker Hallberg
Asger Sørensen
Maximillian Mittelstadt

Jeg har også solgt mange profiler:
Zanka: 65mio
Ludwig: 80mio
Verbic: 12mio
Santander: 45mio
Toutouh: 10mio
Bashkim: 18mio
Amankwaa: 8mio
Piazon: 8mio
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010