home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FCK
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 29998 gange)
milo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FCK
« : 21 Okt 2016, 12:41 »

jeg er begyndt med Fck det er lidt svært spiller 4-4-2
så nu må vi se hvordan det går vender tilbage når jeg når vinterpausen  Peace Thumbs Up
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #1: 27 Okt 2016, 22:52 »

Kan du vist spiller stats? Vil gerne se screenshot af Delaney, Zanka, Jores Okore og Yussuf Poulsen Smiley
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #2: 11 Nov 2016, 23:40 »

FCK blev mit første spil i det nye FM og første sæson gik ganske okay. Vandt superligaen, tabte i semi i pokalen og blev nr.3 i min CL-gruppe (Barca, Napoli og Brugge) så røg jeg i EL hvor jeg startede med slå Olympiakos ud, men røg så efterfølgende ud til Hertha Berlin.

Transfermæssigt var første sæson noget af en svingdør hvor mange profiler blev solgt, dels var nogle bud for gode at sige nej til og andre var fordi de var blevet utilfredse.
Derfor har jeg også måtte hente en del spillere ind.

Det kan nævnes at Pavlovic er fuldstændig vanvittig i spillet han nettede 30 gange i superligaen og blev dermed topscorer i ligaen. Nr.2 på topscorerlisten blev Andreas Cornelius med 26 basser, så de er min fortrukne angrebsduo med Cornelius som defensiv angriber og Pavlovic som Target.
Santander har sådan set også gjort det okay, men de to andre høvler bare for mange basser ind til at han kan starte inde. Smiley
Logged

No Totti No Party

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #3: 12 Nov 2016, 00:52 »

Jeg er også startet med FCK. Ret turbulent transfervindue, har hentet en masse unge spillere og solgt ud af de lidt ældre. Jeg valgte også at spille med en fil, som gjorde at vi var med i Royal League, men jeg må erkende at 4 turneringer blev for meget. Blev 3 i CHL i min gruppe med Atl. Madrid, Juventus og Dynamo Kiev. Jeg endte kun som nummer 2 i ligaen, men vandt så Royal League efter finale mod Midtjylland. I EL røg jeg ud i  første runde mod Ajax.

Tilgengæld har jeg fået Santander til at bombe helt sindsygt. Længe siden jeg har oplevet noget ligende.

Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #4: 12 Nov 2016, 09:59 »

Jeg er også startet med FCK. Ret turbulent transfervindue, har hentet en masse unge spillere og solgt ud af de lidt ældre. Jeg valgte også at spille med en fil, som gjorde at vi var med i Royal League, men jeg må erkende at 4 turneringer blev for meget. Blev 3 i CHL i min gruppe med Atl. Madrid, Juventus og Dynamo Kiev. Jeg endte kun som nummer 2 i ligaen, men vandt så Royal League efter finale mod Midtjylland. I EL røg jeg ud i  første runde mod Ajax.

Tilgengæld har jeg fået Santander til at bombe helt sindsygt. Længe siden jeg har oplevet noget ligende.



Har du et ss af din taktik og indstrukser Opstemt
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #5: 12 Nov 2016, 23:37 »

Jeg er også startet med FCK. Ret turbulent transfervindue, har hentet en masse unge spillere og solgt ud af de lidt ældre. Jeg valgte også at spille med en fil, som gjorde at vi var med i Royal League, men jeg må erkende at 4 turneringer blev for meget. Blev 3 i CHL i min gruppe med Atl. Madrid, Juventus og Dynamo Kiev. Jeg endte kun som nummer 2 i ligaen, men vandt så Royal League efter finale mod Midtjylland. I EL røg jeg ud i  første runde mod Ajax.

Tilgengæld har jeg fået Santander til at bombe helt sindsygt. Længe siden jeg har oplevet noget ligende.



hvor har du fået den fil henne til royal league kunne være sjovt og få turnering med igen som jeg personligt faktisk savner Smiley
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #6: 12 Nov 2016, 23:39 »

hvor har du fået den fil henne til royal league kunne være sjovt og få turnering med igen som jeg personligt faktisk savner Smiley

Den ligger inde i steam workshoppen, hvis du bare søger efter Royal League er det den eneste som popper op.




Skal nok ligge taktik op, når jeg er hjemme på et tidspunkt.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #7: 12 Nov 2016, 23:44 »

Den ligger inde i steam workshoppen, hvis du bare søger efter Royal League er det den eneste som popper op.




Skal nok ligge taktik op, når jeg er hjemme på et tidspunkt.


mange tak skal du havde  Thumbs Up
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #8: 13 Nov 2016, 15:13 »

Optakt til andensæson. Af nævnefærdige afgange har Tom Høgli forladt mig på en fri transfer. Benjamin Verbic er røget til Newcastle. Oscar Wendt som jeg hentede hjem i første sæson er også røget videre i systemet da jeg nu vil satse på Boilesen. Til sidst skilte jeg mig også af med Mohammed Abu som kun fik en halv sæson i klubben.

Tilgange:

Rasmus Nissen Kristensen
Peter Stojanovic
Daniele Verde (Leje)
Ola John
Mads Fenger (fri transfer)
Mario Pasalic
Benjamin Hvidt
Ebenezer Ofori
« Seneste Redigering: 13 Nov 2016, 15:16 af sebbews » Logged

No Totti No Party

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #9: 17 Nov 2016, 00:51 »

Min anden sæson med Fck gik over al forventning. Vandt superligaen med 17 point, samt vandt jeg også pokaltuneringen. Blev igen nr 3 i min CL grupper efter at have været i gruppe med (Bayern, Juventus og Zenit) røg så over i EL igen hvor jeg nåede helt til semifinalen hvor Villareal desværre blev min endestation. I andensæson har mine nøglespillere været Cornelius, Daniele Verde, Mario Pasalic og Rasmus Nissen.

Følte lidt efter at jeg tabte semifinalen i EL at jeg ikke rigtig kunne opnå mere foreløbig med FC, så da Saint-Etienne kom med et tilbud ved sæsonen afslutning har jeg sagt ja til det. Jeg vil prøve at kopiere min spillestil fra FCK med over til Saint-Etienne. Smiley
Logged

No Totti No Party

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #10: 23 Nov 2016, 12:09 »

Jeg har lige et spørgsmål.

Hvorfor kan jeg ikke benytte Boilesen og Okore?

Jeg har registreret dem til både Dansk og Europæisk fodbold?

Andre der oplever dette?
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #11: 23 Nov 2016, 13:51 »

De er 'skadet'. Okore kan først benyttes i november og Boilesen i december. Jeg gætter på det er for, at holde det realistisk med deres form fra virkeligheden. Jeg har ikke oplevet at FM har gjort det før, men det er en fed detalje.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

larsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #12: 23 Nov 2016, 14:02 »

Som Bendter_23 skriver, så er det for at gøre det realistisk! - ingen af de 2 har spillet fodbold længe - så de bruger tid på at blive klar til at spille fodbold igen!
Logged

FCK

larsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #13: 23 Nov 2016, 14:23 »

Optakt til andensæson. Af nævnefærdige afgange har Tom Høgli forladt mig på en fri transfer. Benjamin Verbic er røget til Newcastle. Oscar Wendt som jeg hentede hjem i første sæson er også røget videre i systemet da jeg nu vil satse på Boilesen. Til sidst skilte jeg mig også af med Mohammed Abu som kun fik en halv sæson i klubben.

Tilgange:

Rasmus Nissen Kristensen
Peter Stojanovic
Daniele Verde (Leje)
Ola John
Mads Fenger (fri transfer)
Mario Pasalic
Benjamin Hvidt
Ebenezer Ofori


Hvor meget måtte du betale for Rasmus Nissen?
Synes godt nok de kræver meget!
Logged

FCK

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #14: 24 Nov 2016, 09:45 »

Hvor meget måtte du betale for Rasmus Nissen?
Synes godt nok de kræver meget!

Endte også med at betale en pæn sjat. Jeg måtte samlet set give 25 millioner. Gav 12 millioner rent, resten var gennem klausuler, men synes bestemt han var det værd han gjorde det virkelig godt. Overvejede også at hente ham med videre til Saint-Etienne Opstemt
Logged

No Totti No Party

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010