home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM17: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17: Hvem skal jeg være?  (Læst 86585 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #105: 26 Feb 2017, 00:47 »

Dør den så ikke, fordi du altid skal have det "bedste" hold. Det er der jo ikke den store udfordring i på den lange bane? eller hvordan? Smiley

nej det behøver ikke være det bedste hold. men bare i den bedste række og så ikke bund hold  Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #106: 26 Feb 2017, 14:05 »

Hey Fmfreaks..

Jeg søger et saven enten i Superligaen eller Nordicbet Ligaen, da jeg aldrig har haft et save kørende med et dansk hold. Jeg er ligeglad med om det er et bundhold eller tophold..

De må gerne have et par talenter og et rimelig stort stadion, eller mulighed for at bygge til ud i fremtiden, I må gerne kommer med 3-4 forskellige bud på klubber, og begrund gerne hvorfor !
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #107: 26 Feb 2017, 14:14 »

Hey Fmfreaks..

Jeg søger et saven enten i Superligaen eller Nordicbet Ligaen, da jeg aldrig har haft et save kørende med et dansk hold. Jeg er ligeglad med om det er et bundhold eller tophold..

De må gerne have et par talenter og et rimelig stort stadion, eller mulighed for at bygge til ud i fremtiden, I må gerne kommer med 3-4 forskellige bud på klubber, og begrund gerne hvorfor !

Jeg har selv et save med FCN, som har et fedt stadion samt en fed trup, som bl.a. inkluderer unge talenter og gode salgsobjekter. Særligt Maxsø, Gregor, Marcondes og Ingvartsen er unge stjerner, som du kan bygge holdet op omkring. Derudover starter man med en del penge, så du kan forstærke holdet. Thumbs Up
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #108: 02 Mar 2017, 10:02 »

Jeg har sideløbende med mit projekt med Sheffield FC brug for et andet save, til at holde motivationen oppe, så jeg ikke sidder og kører død i et save. Jeg har tidligere forsøgt mig med flere forskellige ting men har ikke rigtig fundet lysten til savet i længden. Jeg er overvejer et journeyman-save, men har efterhånden lyst til at spille med lidt større klubber, da jeg stort set kun har spillet med lavere rangerende hold i FM17 indtil nu. Jeg ser dog tilbage åp et save fra FM16 hvor jeg endte med at vinde alt med Manchester City, som et af de helt store saves i min tid, så det motiverer mig lidt for at gøre igen - det kræver dog en del tålmodighed selvfølgelig (Jeg har ikke meget tid for tiden - der er nok nogen der har bemærket at der ikke har været en opdatering på min blog i en måned efterhånden, men jeg håber snart tiden bliver til at jeg kan komme ordentligt igang igen).

Derudover kunne jeg tænke mig et save lig det jeg havde i 2015 med AC Milan, som jeg har skrevet om i min daværende blog (simulere en sæson og tage det valgte hold) - AC Milan er en mulighed men jeg ved ikke om jeg kan finde den samme glæde ved at spille med dem igen. Jeg overvejer derfor også at tage til den anden side af byen måske, men det kommer også lidt an på hvor mange penge de har og hvad forventningerne er til dem - jeg ser helst at de ikke er stenrige og skal kæmpe lidt for at være med i toppen af ligaen, lig min tidligere nævnte AC Milan-blog.

Jeg behøver ikke at spille med et hold som Chievo, Hull eller lignende, og jeg GIDER IKKE spille i Spanien!

Sidst men ikke mindst så er San Marino-challengen også en der ligger mig på hjertet, og kunne derfor også være en mulighed. Den ligger dog rigtig meget op af det projekt jeg allerede har kørende, så jeg synes måske ikke rigtigt at det er lige nu det skal være.

Med hensyn til hvordan savet skal foregå er jeg meget tilhænger af nationalisering af trupperne, men det ved jeg ikke helt om jeg vil i mit kommende save, da jeg gerne vil prøve lidt noget andet end jeg plejer.


Hvis der er nogen der ligger inde med nogle tanker og ideer til ovenstående, vil jeg rigtig gerne høre dem! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dida
Gæst
 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #109: 09 Mar 2017, 21:23 »

Vil gerne starte med et dansk hold, som endnu ikke har vundet mesterskabet, nogle ideer? Helst allerede i suppen Smiley
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #110: 09 Mar 2017, 21:32 »

Randers måske? :-)
AGF er også altid sjove, men de har selvfølgelig vundet mesterskabet 30 år tilbage :-)
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Svartovich
Gæst
 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #111: 09 Mar 2017, 21:38 »

Ellers er der Horsens med moderne stadion og nogle fine talenter. Sanneh er nok det største.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #112: 10 Mar 2017, 15:27 »

Tak for budene, endte dog med Viborg Smiley
Logged

DinnZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #113: 12 Mar 2017, 15:54 »

Jeg søger et hold som gerne ligge et par rækker under landets bedste - gerne noget i stil med, da Rangers gik konkurs (gode faciliteter og gode spillere)
Det er måske en lidt let/tam udfordring, men ja har brug for lidt succes, da jeg gang på gang går kold i nye spil :/
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #114: 12 Mar 2017, 17:53 »

Jeg søger et hold som gerne ligge et par rækker under landets bedste - gerne noget i stil med, da Rangers gik konkurs (gode faciliteter og gode spillere)
Det er måske en lidt let/tam udfordring, men ja har brug for lidt succes, da jeg gang på gang går kold i nye spil :/

Det lyder som et spil med Parma
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #115: 12 Mar 2017, 20:37 »

Nu har jeg spillet rundt omkring i de store ligaer med de store klubber og føler mig ganske godt forstået med taktik i det nye FM.
Derfor er tiden kommet til at jeg starter et semilangt spil med en mindre klub for at få klubben helt til toppen.

Hvilke klubber vil i anbefale i enten sky bet league 1 eller 2?
En klub uden for store økonomiske problemer, som man kan føre helt til tops i England? Med fokus på ungdomsudvikling og hele svineriet  Wink

Millwall kunne være et frækt og realistisk bud Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #116: 13 Mar 2017, 10:53 »

Jeg søger et hold som gerne ligge et par rækker under landets bedste - gerne noget i stil med, da Rangers gik konkurs (gode faciliteter og gode spillere)
Det er måske en lidt let/tam udfordring, men ja har brug for lidt succes, da jeg gang på gang går kold i nye spil :/

jeg har et save igang med crewe hvor du starter med talenter der er gode nok til at kunne få dig til oprykning helt op til championship hvis det var Smiley
Logged

Tasla
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #117: 23 Mar 2017, 16:08 »

Hey Pro fmfreaks
Jeg kunne godt tænk mig et udlandske hold...

Mine krav til et hold er små:

Udlandske liga som er bedre end den dansk.
Udlandske liga hvor de ung danske spiller vil bliv gode nok på længere sigt blive stjerner på holdet.
En liga hvor de gerne vil komme til den klub jeg skal vælge.
De behøver ikke have vild mange mio..

Hvad for en klub vil passe godt til det?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #118: 23 Mar 2017, 16:16 »

En klub i Holland, Belgien eller Tyskland tænker jeg...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Svartovich
Gæst
 
Sv: FM17: Hvem skal jeg være?
« Svar #119: 23 Mar 2017, 16:51 »

Ajax har ikke vundet det hollandske mesterskab i nogle år, og de har i hvertfald god tradition for danske spillere.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010