Bubbles
|
|
Hvilke øvrige mapper er der da? Og er det Real name fix fra fm 16?
Uhh det kan jeg ikke huske lige nu  Det kan muligvis også være nogle filer der lå  Jeg kan tjekke op på det når jeg er hjemme fra job.
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
lejones
|
|
Uhh det kan jeg ikke huske lige nu  Det kan muligvis også være nogle filer der lå  Jeg kan tjekke op på det når jeg er hjemme fra job. Tak det ville være fint 👏🏼
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvad har folk bedst succes med Er det real name fix? Eller er det at slette filer i Inc mappen?
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Kommer der evt en real name fix med rigtig spanske og brasilianske klubnavne?
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
vi arbejder på det men den ville bare ikke virke her hos mig pt af uvisse grunde
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
vi arbejder på det men den ville bare ikke virke her hos mig pt af uvisse grunde
Det lyder bare super.. Håber i får det til at virke. Tror jeg venter med at starte har nemlig tænkt at starte i den spanske
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
De to spanske er fixet nu i alt fald ved du hvilke fra brasilien der er tale om ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Tak det ville være fint 👏🏼
Jeg slettede en mappe der hed "Greek" og erstattede all mappen/folderen. Jeg kan så se at det ikke er alt der har ændret sig efter nærmere gennemgang, så var lidt for hurtig med mit svar  Nu har jeg fundet en der hedder Real Name Fix FM 17 på FM scout, som jeg lige vil teste om den virker 
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Jeg slettede en mappe der hed "Greek" og erstattede all mappen/folderen. Jeg kan så se at det ikke er alt der har ændret sig efter nærmere gennemgang, så var lidt for hurtig med mit svar  Nu har jeg fundet en der hedder Real Name Fix FM 17 på FM scout, som jeg lige vil teste om den virker  Det gør den. Den har jeg hentet. den virker dog ikke til brasilianske hold.
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Det gør den. Den har jeg hentet. den virker dog ikke til brasilianske hold.
Er dette ikke de rigtige navne ?  For de interesseret kan den findes inde på: Footballmanagerstor y.com Ved godt det ikke er den samme som FMscout 
|
|
« Seneste Redigering: 19 Okt 2016, 18:28 af Bubbles »
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Er dette ikke de rigtige navne ?  For de interesseret kan den findes inde på: Footballmanagerstor y.com Ved godt det ikke er den samme som FMscout  Jo sorry. min skulle bare lige lukkes og startes igen 
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Jo sorry. min skulle bare lige lukkes og startes igen  Super  Blev helt nervøs for at der var noget galt, da jeg lige er startet op med denne fix 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Vores egen indeholder også de brazilianske rettelser nu
|
|