Hellmann
Lilleputspiller
|
|
Nogle der ved om det tyske landshold er med i fm17..?
|
|
|
|
|
|
|
|
turbo
|
|
Det tyske landshold er altid med, du skal bare ind og slette en fil
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Som Turbo siger er det med hvis du sletter rette filer. Problemet er at EA sports har ene retten til tyske spillere klubber og landshold
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Ikke helt ene-retten... Konami har et partnerskab med Dortmund, og må bruge både dem, Schalke og Gladbach i deres spil, samt det tyske landshold. Men det er ikke hvad tråden handler om Som de andre siger, så er det med, der er bare en fil eller to der skal slettes.
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvilke filer skal slettes? Plejer der ikke blive lagt en fake inc mappe op her på fmfreaks?
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Hvilke filer skal slettes? Plejer der ikke blive lagt en fake inc mappe op her på fmfreaks?
Der er en fil under downloads der hedder "Fmfreaks Real Name fix 16", som du kan hente 
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
lejones
|
|
Der er en fil under downloads der hedder "Fmfreaks Real Name fix 16", som du kan hente  NU tænker jeg mere til det nye fm 17
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
NU tænker jeg mere til det nye fm 17
Den burde også fint virke til fm17, er højest nogle nye liga sponsor navne der skal ændres
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
NU tænker jeg mere til det nye fm 17
Det plejer at være det samme der skal gøres/bruges 
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
lejones
|
|
Skal man bare slette de to filer? noget man skal ændre inde i spillet?
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hvordan og hvorledes med de basilienske hold kommer de også til at få rigtig navne igen?
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Hey folkens..
Jeg er inde for at slette filer i Inc mappen for at få de rigtige navne med, men der er altså mere end 3 fiskeri mappen i modsætning til det der står i manualen.. så hvor mange af dem skal jeg slette?
Der er følgende:
Fake Inc Greek name chance Korean name change Lic_dan_swe_fra Inc Nleague Inc
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Hey folkens..
Jeg er inde for at slette filer i Inc mappen for at få de rigtige navne med, men der er altså mere end 3 fiskeri mappen i modsætning til det der står i manualen.. så hvor mange af dem skal jeg slette?
Der er følgende:
Fake Inc Greek name chance Korean name change Lic_dan_swe_fra Inc Nleague Inc
Jeg erstattede "All" mappen med den fra Real name fix. De øvrige slettede jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
lejones
|
|
Jeg erstattede "All" mappen med den fra Real name fix. De øvrige slettede jeg  Hvilke øvrige mapper er der da? Og er det Real name fix fra fm 16?
|
|
|
|
|
|
|
|