home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 890 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ferie
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ferie  (Læst 3222 gange)
lakk
Juniorspiller
**

Ferie
« : 14 Nov 2006, 15:21 »

Alle sys om ideen om ferie men hvad er drømmeferien for dig?HuhHuhHuh?

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: Ferie
« Svar #1: 14 Nov 2006, 15:28 »

En tur til norge med kæreste Smiley Wink .. det er noget jeg glæder mig til når jeg bliver ældre. !! Smiley

MeeLo
Gæst

« Svar #2: 14 Nov 2006, 15:34 »

En tur til Asien. Jeg ville ekstremt gerne til steder som Tibet, Indien. Altså i det område og se nogle af deres templer osv. Jeg ville også gerne til Kina og se muren.

Zone 43
Manager

« Svar #3: 14 Nov 2006, 15:38 »

En tur til sydeuropa, hvor man slapper af ved poolen hele dagen Opstemt

eller rundt i Europa og se en masse fodboldkampen Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 19:54 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #4: 14 Nov 2006, 19:46 »

ok tak bare kom

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Don Abramovich
Manager

« Svar #5: 14 Nov 2006, 19:51 »

Jeg ku' sq godt tænke mig at komme til UK Smiley Når jeg bleb større, Eller se U2 i Irland Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 14 Nov 2006, 22:03 »

Jeg ku' sq godt tænke mig at komme til UK Smiley Når jeg bleb større, Eller se U2 i Irland Cool

Så spændende er UK sgu ikke, jeg har været der en 6-7 gange efterhånden (hvis ikke mere), mest pga. at jeg er halv englænder, men også på smutferier og sådan noget. Det er egentlig et meget hyggeligt og spændende sted, de første gange, men jeg vil nu hellere ned til sydens sol, og rundt og se noget kultur.

Jeg har personligt altid ønsket mig at komme til Grækenland, for at se på alle de fantastiske kulturelle bygninger fra det gamle grækenland, med deres utrolige arkitektur. Derudover har jeg også altid villet tage til Italien og især Venedig og Rom, som skulle være utroligt flotte byer. Det er steder som jeg er sikker på at jeg vil bruge som rejsemål inden for de næste par år!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 14 Nov 2006, 22:13 »

Kan kun sige varme ting om italien, især området i og omkring Toscana. Var dernede sidste år og gør det gerne igen... ellers skal snart et smut til USA igen, hvor jeg prøver at komme over ca en gang hvert andet år....

"You´ll Never Walk Alone"

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 14 Nov 2006, 22:15 »

hvis man godt kan lide at gå i naturen, skal Norge jo bare prøves Wink jeg har været der 9 gange tror jeg, og jeg er stadig ikk træt af at komme derop, det er et rigtig fedt land og normændene er MEGA flinke .. og så har de jo en fantastisk dejlig natur som man aldrig kan få nok af, hvis man kan lide den slags altså, det er rigtig fedt bare at gå rundt oppe på fjeldet i TOTAL stilhed og kunne tænke sine egne tanker uden nogen form for larm og en super dejlig frisk luft .. og så bliver man altid så dejlig træt om aftenen Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #9: 14 Nov 2006, 22:16 »

Kunne pisse godt tænke mig, at komme til Egypten igen. Der var bare pisse lækkert. Der desværre bare problemer, især efter tegningerne. Men der ville jeg gerne hen igen. Smiley

Ville også gerne en weekend til London, og besøge min familie derovre, og se en god kamp samtidig. Smiley

Eller msåek Malaga, var dernede i sommeren 2005. Det var også lækkert.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10: 14 Nov 2006, 22:18 »

Håber jeg kan komme til Valencia, og se bold mod Barca eller Real på Mestalla.
Men bare at se en kamp på Mestalla, må være det vigtigste.
Det kan nu godt gå i opfyldelse, da min mor gerne vil til Valencia, pga. deres vin og mandler etc. funny

MeeLo
Gæst

« Svar #11: 14 Nov 2006, 22:20 »

Eller msåek Malaga, var dernede i sommeren 2005. Det var også lækkert.

Málaga og så lige et par km vest. Så kommer du til Fuengirola hvor min søster bor. Se DET er en fantastisk by Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 14 Nov 2006, 22:21 »

hvis man godt kan lide at gå i naturen, skal Norge jo bare prøves Wink jeg har været der 9 gange tror jeg, og jeg er stadig ikk træt af at komme derop, det er et rigtig fedt land og normændene er MEGA flinke .. og så har de jo en fantastisk dejlig natur som man aldrig kan få nok af, hvis man kan lide den slags altså, det er rigtig fedt bare at gå rundt oppe på fjeldet i TOTAL stilhed og kunne tænke sine egne tanker uden nogen form for larm og en super dejlig frisk luft .. og så bliver man altid så dejlig træt om aftenen Smiley

Det tror jeg gerne. Jeg har selv været på færøerne en enkelt gang, hvor jeg gik en tur op på et fjeld, det var vist 400 (eller var det 700) m over havets overflade, og det var fantastisk at stå deroppe og se øerne. Jeg hørte faktisk så sent som i dag, en fortælling om hvor flot det var at gå op på et fjeld i Norge, som var 1400m højt, hvor man faktisk kom op over skyerne, og der så lå sne på fjeldet (selvom det var i Juni). Det kunne jeg også godt tænke mig, på trods af at Norge ikke tiltaler mig så meget Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tor1991
Gæst

« Svar #13: 14 Nov 2006, 22:23 »

Jeg ville gerne til Bahamas, en af mine venner var der på en jordomrejse, og anbefalede det stærkt..

Men ellers skal jeg til New York i påsken, det har været en drøm hele livet Smiley

DelPiero
Gæst

« Svar #14: 14 Nov 2006, 22:33 »

Hmm... Jeg vil gerne til london igen. Kan godt lide at være der, alle Englænderne er søde og rare og deres undergrundsstystem fungere til ug!

Men ellers har jeg altid godt kunne tænke mig at komme til Grækenland og se alle deres flotte bygninger. Har altid været meget inttereseret i den græske mytologi så det er nok en af grundene. Brasillien ville også være en favorit med deres karneval også ville det heller ikke gøre noget at se et stadion der engang kunne huse 150.000 tilskuere!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010