home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1056 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ferie
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ferie  (Læst 3198 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Ferie
« Svar #15: 14 Nov 2006, 22:35 »

Hmm... Jeg vil gerne til london igen. Kan godt lide at være der, alle Englænderne er søde og rare og deres undergrundsstystem fungere til ug!

Ja, de engelske piger er bare så møggrimme, at det er helt forfærdeligt! Der går ikke mange dage før jeg længes tilbage til Danmark, bare for at man kan se nogle kønne piger. Hvis du ser en gedigen smuk pige i England, er hun enten turist, eller indvandrer!
Mht. deres undergrundssystem, så fungerer det til tider upåklageligt, ja... Der er selvfølgelig enkelte gange hvor der kan være problemer med det, især pga. sporarbejde, men det skidte ved undergrunden, er at det koster £3 pr tur... Det bliver mange penge i længden!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager

« Svar #16: 14 Nov 2006, 22:38 »

England er det fedeste. Kanon kultur. Naturligvis skal der også ses United på stadion.

DelPiero
Gæst

« Svar #17: 14 Nov 2006, 22:41 »

Ja, de engelske piger er bare så møggrimme, at det er helt forfærdeligt! Der går ikke mange dage før jeg længes tilbage til Danmark, bare for at man kan se nogle kønne piger. Hvis du ser en gedigen smuk pige i England, er hun enten turist, eller indvandrer!
Mht. deres undergrundssystem, så fungerer det til tider upåklageligt, ja... Der er selvfølgelig enkelte gange hvor der kan være problemer med det, især pga. sporarbejde, men det skidte ved undergrunden, er at det koster £3 pr tur... Det bliver mange penge i længden!

Du kan jo også vælge at købe et dagkort  Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 14 Nov 2006, 22:43 »

Du kan jo også vælge at købe et dagkort  Wink

Ja, men det er jo heller ikke helt billigt Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst

« Svar #19: 14 Nov 2006, 22:44 »

Ja, men det er jo heller ikke helt billigt Wink

Som Tourist ville jeg mene det er klart billigst at købe et dagskort hvis du skal vidt omkring i london.

Niko
Gæst

« Svar #20: 14 Nov 2006, 22:46 »

London, Det meste af min familie bor derovre og mit yndlingshold Arsenal kommer også derfra, en tur på verdens pæneste stadion lige p.t. kunne være så fedt, Emirates Stadion er bare det 8 vidunder ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 14 Nov 2006, 22:47 »

Som Tourist ville jeg mene det er klart billigst at købe et dagskort hvis du skal vidt omkring i london.

Aaaaarh.... Jeg skal bruge 5-6 zoner, og det koster £12.5 pr dagskort, og det er jo trods alt flere penge end £6, hvis jeg kun skulle til stadion og tilbage.. Men det er rigtigt, det bliver hurtigt billigere med et dagskort, hvis man skal rejse meget med undergrunden. Jeg har heldigvis været så mange gange i London, at jeg kender byen bedre end København, så jeg kan sagtens gå rundt til de fleste ting, medmindre jeg skal ud i yderkanten af byen Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 14 Nov 2006, 22:47 »

London, Det meste af min familie bor derovre og mit yndlingshold Arsenal kommer også derfra, en tur på verdens pæneste stadion lige p.t. kunne være så fedt, Emirates Stadion er bare det 8 vidunder ..

Lige præcis det jeg skal i overmorgen, så du holder lige øje med mig til Arsenal-Newcastle kampen Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #23: 14 Nov 2006, 22:58 »

Jeg har nogenlunde de samme tanker som Meelo, Asien er virkelig et sted jeg gerne vil se. Indien, Kina, Tibet og ikke mindst Japan kunne være super fedt!

Niko
Gæst

« Svar #24: 14 Nov 2006, 23:08 »

Lige præcis det jeg skal i overmorgen, så du holder lige øje med mig til Arsenal-Newcastle kampen Wink

Nu bliver jeg helt jaloux  Shockeret

Thore
Manager

« Svar #25: 14 Nov 2006, 23:13 »

Jamen England er da for fedt, nogle flinke mennesker  Thumbs Up

Men drømmeferien? tja en 4 gutter også road trip igennem USA kunne sku være for fedt  Opstemt

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #26: 15 Nov 2006, 10:08 »

Go' tur hjem, go' tur hjem.. Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Soccerpop
Gæst

« Svar #27: 18 Nov 2006, 23:37 »

Elsker Tyrkiet, og når min mor ikke længere er hunderæd for at tage der ned skal jeg/vi bare afsted.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010