home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Skyggesiden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Skyggesiden  (Læst 10241 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Skyggesiden
« Svar #45: 11 Dec 2006, 19:54 »

Lige nu ved jeg ikke, hvordan denne kan overgåes, så det er nok utænkeligt - for det kan ikke hamle op med de andre ticked off

Jeg må lægge hovedet i blød til et nyt koncept, der kan indbringe nogle titler!

Yessir! At du ikke vandt kåringen, burde motivere dig til at gå amok med kreativitet og aktivitet i en ny blog, ikke til at give op Peace Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyggesiden
« Svar #46: 11 Dec 2006, 19:57 »

Synes nu det er lidt tudefjæs over det der Smiley .. Der er efter min mening ikke nogen tvivl om, at Sir-Tobys blog var klasser over denne og andre
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Skyggesiden
« Svar #47: 11 Dec 2006, 20:00 »

Man skal sgu' da ikke skrive blogs for at vinde "Månedens blog". Man skal sgu' da skrive blogs, fordi man har lyst til at fortælle andre om sit spil og at underholde. Månedens blog skal, efter min mening, ikke være et mål i sig selv.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skyggesiden
« Svar #48: 11 Dec 2006, 20:03 »

Synes nu det er lidt tudefjæs over det der Smiley .. Der er efter min mening ikke nogen tvivl om, at Sir-Tobys blog var klasser over denne og andre
Man skal sgu' da ikke skrive blogs for at vinde "Månedens blog". Man skal sgu' da skrive blogs, fordi man har lyst til at fortælle andre om sit spil og at underholde. Månedens blog skal, efter min mening, ikke være et mål i sig selv.

Heh, jeg tror I mangler at indsætte ironi  Wink

Selvfølgelig stopper jeg ikke bloggen pga. jeg ikke vandt, men fordi bloggen er gennemført, og jeg ikke regner med at vende tilbage til spillet. Ikke at jeg er enig i din vurdering John John, men lad det nu ligge Smiley:
Det var sådan set svar til begge to, sjovt som I kommer ind i bloggen nu her til sidst Grin

U-S: Du har nok ret, men det bliver svært Rullende Øjne
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Skyggesiden
« Svar #49: 11 Dec 2006, 20:06 »

Hafiz: Har nu fulgt bloggen hele tiden, eller i hvert fald tjekket ind indimellem, så har fulgt denne. Men synes stadig at den anden er bedst, men lad nu ikke det skille os Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Skyggesiden
« Svar #50: 11 Dec 2006, 20:09 »

Heh, jeg tror I mangler at indsætte ironi  Wink

Selvfølgelig stopper jeg ikke bloggen pga. jeg ikke vandt, men fordi bloggen er gennemført, og jeg ikke regner med at vende tilbage til spillet. Ikke at jeg er enig i din vurdering John John, men lad det nu ligge Smiley:
Det var sådan set svar til begge to, sjovt som I kommer ind i bloggen nu her til sidst Grin

U-S: Du har nok ret, men det bliver svært Rullende Øjne

Ironi? Okay, fair nok - den havde jeg ikke set Smiley
Jamen jeg har da kigget i ny og næ - dog uden at blive fænget helt vildt. Men jeg følte lige jeg burde kommentere din udtalelse, derfor skrev jeg Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Skyggesiden
« Svar #51: 11 Dec 2006, 20:13 »

Helt helt i orden, tak for kommentarerne begge to. Desværre har en vis gut lige startet en blog med et hold, som jeg ellers havde tænkt mig. Men så må I tune ind på Berendts udgave, det foreslår jeg Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010