home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Smilets by
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Smilets by  (Læst 2100 gange)
Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Smilets by
« : 08 Aug 2016, 20:30 »

Smilets by


I alt for lang tid, har smilet været vendt til sure, triste mundvige i Aarhus. Ikke siden 1996 har man vundet en pokal. Mange har prøvet, mange har fejlet, kun få vist sporadiske tegn på bedre tider. Presset et stort i smilets by, noget mange har måttet sande.

Smilet skal tilbage til Aarhus, og derfor har jeg overtaget styringen af AGF. AGF skal tilbage til toppen af dansk fodbold, og blive stabiliseret der.


Info om spillet

Database: Jeg har hentet en opdatering hvor Kasper Junker og Alexander Jovanovic er en del af truppen. De resterende nye ansigter er ikke en del af truppen.

Lande:
Belgien, Danmark, England, Frankrig, Tyskland, Island, Italien, Holland, Norge, Spanien & Sverige.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Smilets by
« Svar #1: 08 Aug 2016, 21:37 »

Smilet skal som tidligere nævnt tilbage på læberne i Aarhus. Og det skal det ud fra følgende taktikker:

Offensiv – Bruges i kampe hvor jeg er favorit, og forventer at dominere kampene.

Standard – Min primære taktik, som både bruges ude og hjemme. Jeg vil som udgangspunkt benytte mig af denne taktik, og ændre i forhold til kampens forløb.

Defensiv – Denne bruges i slutningen af kampen, hvor et resultat skal forsvares hjem.

Fælles for alle tre taktikker er, at de er bygget op omkring den fleksible instruks.

Der er lang vej igen inden truppen kan alle tre taktikker, men ting tager tid, og derfor acceptere jeg også de fejl der måtte opstå i begyndelsen. Vi skal lære at kravle førend vi kan gå.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Smilets by
« Svar #2: 11 Aug 2016, 12:50 »

Optakten til den nye sæson er overstået, og vores optaktskampe forløb egentlig okay, jeg fik det ud af dem som jeg ønskede.

Venskabskampe

Sæsonen er også gået i gang, og det er startet over al forventning, og jeg må rose spillerne for deres kynisme og rolighed. Vores varierede taktikker er også kommet til deres ret her, og det har klart været en fordel, at kunne ændre vores spillestil, alt efter hvordan kampen forløber. Og vi har langt fra lært taktikkerne endnu, så jeg glæder mig til at se hvor det ender.



Ligatabel

Jeg har også forstærket mig op til denne sæson. To nye ansigter er stødt til truppen. En Nigeriansk midterforsvar som skal kæmpe om spilletid med primært Djamal, da Backman er fast styrmand nede bagved.

Alexander Juul blev solgt for 3 mio. og da han havde lange udsigter til spilletid blev han skudt afsted. Ind er hentet islandsk blod som skal dække af for Dino.

Transfers

Azubuike

Snorrason
« Seneste Redigering: 11 Aug 2016, 12:56 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010