home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Danish Viking Warriors # 23 - FM 16 Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Danish Viking Warriors # 23 - FM 16 Blog  (Læst 29891 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
The Danish Viking Warriors # 23 - FM 16 Blog
« : 28 Jun 2016, 11:30 »






Her kommer beretningen om De danske vikingers færden på den internationale scene.

Målet med bloggen er at få Danmark op, som nr. 1 i verden, med en 4-4-2 taktik, som mange efterlyste under den tidligere landstræner Morten Olsen.

Bloggen vil blive forholdsvis simpel og udelukkende FM. Hvis du forventer ekstravagant opsætning og storytelling, der ville få en forfatter til at klappe i hænderne, vil du blive skuffet.
Hvis udviklingen af talenter går i stå, kan det ikke udelukkes, at jeg overtager kontrollen i en dansk klub for at udvikle talenter Cool

Ambitiøst og hvem ved om det er muligt ?

Der vil blive opdateret efter hver landsholds samling.


« Seneste Redigering: 31 Aug 2016, 19:45 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #1: 28 Jun 2016, 11:32 »

Resultater og rekorder


Aktuel rangering: 5

Kvalifikationer: EM 2016

Medaljer:

Flest kampe: Yussuf Poulsen (30)

Topscorer: Christian Eriksen (17)

Assist: Christian Eriksen (9)

Årets spiller: Christian Eriksen (2015, 2016, 2017)

              
« Seneste Redigering: 30 Jul 2016, 18:23 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #2: 28 Jun 2016, 11:46 »

damn noget af en opgave du har påtaget dig  Smiley
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #3: 28 Jun 2016, 11:51 »

damn noget af en opgave du har påtaget dig  Smiley

Ja  Opstemt

Jeg er også spændt på at se hvordan det kommer til at gå  Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #4: 28 Jun 2016, 11:52 »

Læser med! Fed idé Smiley
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #5: 28 Jun 2016, 12:26 »

Ja  Opstemt

Jeg er også spændt på at se hvordan det kommer til at gå  Cool

samme her  Smiley så vil da læse med  Cool
Logged


Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #6: 28 Jun 2016, 12:33 »

Læser med! Fed idé Smiley

samme her  Smiley så vil da læse med  Cool

Dejligt at høre  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #7: 28 Jun 2016, 14:07 »

ambitiøst
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #8: 28 Jun 2016, 15:13 »

ambitiøst

I den grad - måske er det naivt, men der skal drømmes stort for at vinde stort  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors - FM 16 Blog
« Svar #9: 28 Jun 2016, 23:27 »

Den spæde start


Staben omkring Danmark kunne jeg konstatere var noget tynd, så der er blevet hentet et par trænere ind med høje stats i bedømmelse af spillere.

Den vigtigeste post der blev besat var assistent træner posten. Her ledte jeg med lys og lygte efter en motivator og en temperamentsfuld herre, der kan sparke liv i spillerne når mine metoder ikke virker.

Der var kun en kandidat i sidste ende, som jeg fandt interessant:



Tøffe opfylder mine opstillede kriterier og jeg er sikker på vi får et langt og godt samarbejde!

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 1 - FM 16 Blog
« Svar #10: 29 Jun 2016, 00:20 »

Første samling


Det er blevet tid til første landsholdssamling, hvor der står 2 EM kval kampe på programmet. Modstanderne er Albanien og Serbien på udebane.



Denne gang vil jeg beskrive udtagelsen. Fremover vil det primært være ændringer der beskrives Thumbs Up

Målmænd: Schmeichel er det ubestridte første valg. Lössel er med som backup og Nikolaj Larsen er med for at lære livet omkring landsholdet. Næste gang planlægges det at medtage Rønnow som indlæringsspiller.

Højre back: Dalsgaarg og Ankersen er pt. de stærkeste på positionen. I denne omgang er det Dalsgaard der har sat sig på starter positionen.

Venstre back: Jonas Knudsen er den stærkeste lige nu, han er dog tæt forfulgt af både Durmisi og Boilesen. Sidst nævnte er valgt fra grundet manglende spilletid.

Centralt forsvar: Her besidder vi enormt styrke og dybde. I denne omgang vandt Kjær, Agger, Vestergaard og Zanka. Agger synger på sidste vers men er forsat anfører og derved vil han være tilknyttet, så meget som muligt. Zanka er vel nok den svageste af feltet, men de øvrige i feltet var enten skadet eller ikke i tilstrækkelig kampform.

Højre midt: Wass og Sisto skal slås om denne plads. Desværre er denne position noget tynd og godt skadesramt, så måtte udtage Rasmus Falck som back up for Wass. Det forventes at Sisto vil overtage pladsen snart og derved skubbe Wass ned på højre back.

Venstre midt: Her skal Eriksen reagere, som en form for bred playmaker. Jeg har valgt at denne position til ham, da han som udgangspunkt ikke fylder nok på den centrale midt i en 4-4-2. Backup er i denne omgang Viktor Fischer. Han er dog mest tiltænkt en rolle i angrebet i fremtiden.

Cental midt: Her har vi også en ok dybde. I denne omgang er det Højbjerg, Delaney og Krohn-Dehli, som mere eller mindre på lige fod slås om pladserne. Nikolaj Thomsen er taget med, for at blive prøvet af, som starter i en af kampene.

Angrebet: Bendtner og Yussuf Poulsen er umiddelbare startere her, så længe de spiller. Ved mindste fejltrin står Braithwaite, Nikolaj Jørgensen og Fischer og venter.


Første kamp var ude mod Albanien. Jeg valgte at stille med en del reserver og resultatet er lidt misvisende, da det bestemt så ud som en stor sejr. Det kunne vi takke den unge komet Yussuf for Smiley Nikolaj Thomsen fik hele kampen og jeg fik sparet nøgle spillere Eriksen og Wass til kampen mod Serbien.




Desværre blev Bendtner skadet inden kampen mod Serbien. Erstatningen blev Enevoldsen, der har spillet fantastisk for Aab i starten af sæsonen.

Kampen mod Serbien blev en let en af slagsen, når vores midtbane med en Krohn-Dehli, der har medbragt sit Sevilla spil i hopla. De blev mildestalt udraderet på deres egen hjemmebane. Vikingerne kunne rejse hjem med en knusende 4-0 sejr i bagagen Smiley



De fantastiske resultater har kastet en midlertidig 1. plads og en direkte kvalifikation til EM af sig  Thumbs Up



« Seneste Redigering: 29 Jun 2016, 09:28 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 2 - FM 16 Blog
« Svar #11: 29 Jun 2016, 01:40 »

Afgørelse af kvalgruppen


Nu blev det tid til at se om vi kunne trække os ud som vinder af vores kvalpuljen. Modstanderen er Armenien og en træningskamp mod selveste EM værterne Frankrig. Begge skal spilles hjemme i Parken.

Der er følgende ændringer i forhold til sidste trup:



Rønnow har, som planlagt, erstattet Nikolaj Larsen

Rasmus Thelander har erstattet en skadet Agger. Thelander har været i fantastisk form i Panathinaikos, så det er en fortjent udtagelse.

Jakob Ahlmann erstatter en skadet Jonas Knudsen. Ahlmann er hoppet foran Boilesen i køen grundet fast spilletid.

Lasse Schöne har erstattet Rasmus Falk.

Kasper Kusk erstatter Nikolaj Jørgensen.

Enevoldsen er blevet udtaget i stedet for Bendtner, da han ikke har spillet et enenste minut (som man kender ham Rullende Øjne)


Kampen mod Armenien blev vundet stensikkert 2-0 med en fantastisk præstation fra Dalsgaard. De havde ikke meget og byde ind med. Portugal valgte at spille uafgjort mod Albanien på hjemmebane, så vi kunne kalde os vindere af gruppen  Thumbs Up



Træningskampen mod Frankrig endte 2-2. Vi var på helene det meste af kampen. Der blev spillet uden en del nøglespillere, så jeg er yderst tilfreds med vi ikke tabte. Målene blev sat ind af Durmisi, der straffede et snork sovende fransk forsvar med et hurtigt taget frispark fra Vibe (blev efter udtaget grundet skade til Fischer). Andet mål satte Braithwaite ind efter smukt opstil i venstre side.




Hermed stillingen - resultaterne efter opstarten har medført at Danmark aktuelt ligger nr. 13 i verden Thumbs Up

« Seneste Redigering: 29 Jun 2016, 01:43 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Danish Viking Warriors # 3 - FM 16 Blog
« Svar #12: 29 Jun 2016, 19:43 »

Spændende at følge.

Et spørgsmål har jeg dog..., spiller du med vinter updaten, eller er det den oprindelige database?
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 3 - FM 16 Blog
« Svar #13: 29 Jun 2016, 19:46 »

Spændende at følge.

Et spørgsmål har jeg dog..., spiller du med vinter updaten, eller er det den oprindelige database?

Jeg spiller med vinteropdatering og intet transfervindue i starten  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 3 - FM 16 Blog
« Svar #14: 29 Jun 2016, 21:16 »

Venskabskampe


Endnu en "samling" stod for døren og denne gang var der 2 venskabskampe hjemme i Parken mod Færøerne og Grækenland.

Truppen til disse kampe var præget af lidt eksperimenter:



Tobias Mikkelsen er kommet med, da der desværre er tikket en nyhed ind om Sisto er ude de næste 8 måneder. Nu må vi se om han er god nok.

Frederik Sørensen er kommet med for første gang.

Okore blev skadet lige efter udtagelsen, så han er blevet erstattet af Thelander.


Kampen mod Færøerne blev planmæssigt vundet. Det var dog skuffende at det kun blev til 3 - 0 sejr. Frederik Sørensen, Rønnow og Nikolai Larsen fik alle debut. Tobias Mikkelsen blev også prøvet, han virker, i øvrigt, ikke god nok til truppen.


Kampen mod Grækerne går over i historien som en af verdens kedeligste kampe med kun 3! højdepunkter. Den ender desværre 0-0 og det var i den grad skuffende.


Det var 2015 - Vi slutter umiddelbart af på en 16. plads i verden Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Aug 2016, 18:31 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010