home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Danish Viking Warriors # 23 - FM 16 Blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: The Danish Viking Warriors # 23 - FM 16 Blog  (Læst 29920 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 4 - FM 16 Blog
« Svar #15: 29 Jun 2016, 22:12 »

EM Pulje!


Grupperne til EM er netop blevet udtrukket og de således ud  Smiley



Det er bestemt en gruppe med muligheder, så jeg forventer videre avancement Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 4 - FM 16 Blog
« Svar #16: 30 Jun 2016, 00:32 »

Debutanter


Vikingerne har været samlet kort for en venskabskamp mod Litauen.

Der er en del spillere der fik chancen på holdet, så det er en broget trup.



Selve kampen endte yderst skuffende 0-0, vi havde dog chancerne til at vinde.


Det positive der kan tages med er følgende:

Bendtner er ikke klar til en slutrunde - maximalt på yderste mandat.

Andreas Christensen, Lasse Vigen og Jonas Lössel fik debut.

Okore kunne endelig trække landsholdstrøjen over hovedet igen  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 5 - FM 16 Blog
« Svar #17: 30 Jun 2016, 18:05 »

Er der kommet nogen spændende U spillere?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 5 - FM 16 Blog
« Svar #18: 30 Jun 2016, 19:03 »

Er der kommet nogen spændende U spillere?

Umiddelbart er der kun kommet et enkelt talent i Brøndby, men har ikke kigget grundigt igennem endnu, da datoen kun siger d. 10 April 2016. Kigger det igennem når første klub sæson er overstået  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 5 - FM 16 Blog
« Svar #19: 30 Jun 2016, 20:22 »

Du er så SEJ Bubbles!  Thumbs Up

Bliver spændende at følge  Cool
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 6 - FM 16 Blog
« Svar #20: 30 Jun 2016, 22:45 »

EM-optakt


EM står for døren og truppen er blevet udvalgt. Der var ikke mange overraskelser, dog var der en kanin der blev hivet op af hatten Cool



Kaninen blev Jakob Ankersen, der kan dække hele højresiden. Han har præsteret godt i Beşiktaş. Han har derfor overhalet de øvrige reservespillere på højrekanten.

De øvrige giver næsten sig selv, men er I er velkomne til at spørge ind hvis der nogen i synes der mangler  Smiley

Der stod 2 kampe på programmet inden EM. Elfenbenskysten og Ukraine kom en tur til København.

Kampen mod Elfenbenskysten vinder vi sikkert 3-1. J. Ankersen får debut og spiller forrygende. Bendtner fik gang i målscoringen og en generel rigtig god kamp af vikingerne Smiley



Ukraine kampen var lidt en anden sag. Vi spiller egentlig fint mod en forventet defensiv kontra modstander, men vi kan ikke rigtig komme igennem til de store chancer. Statistikkerne er derfor noget misvisende. Kampen ender lidt skuffende 1-1. Det positive er dog at en del reservespillere fik spilletid  Smiley



Inden EM går i gang har vikingerne indtaget en 14. plads på ranglisten. Det betyder at mine forventninger til EM er vi når en kvartfinale  Smiley
« Seneste Redigering: 30 Jun 2016, 22:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 7 - FM 16 Blog
« Svar #21: 01 Jul 2016, 00:11 »

EM 2016


Danmark - Holland

Vi starter fantasatisk og kommer foran 1-0 på et selvmål. Desværre har Simon Kjær forfærdelige 10 min. Han starter med at begå straffe, som Schmeichel redder på fantastisk vis, og derefter snupper han sin 2. advarsel og vi står nu med 10 mand mod Holland med godt 50 min. fodbold tilbage. Holland for lagt pres på os og udligner kort efter 2. halvleg efter hjørne.
Kampen dør en smule her, men så dukker Depay op efter 81 minutter og sender Holland på sejrs kurs. Heldigvis har vi en verdenstjerne i form af Eriksen, der med 3 minutter igen udligner til slut resultat 2-2 efter en smuk kontra  Smiley



Danmark - Schweiz

Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte med at beskrive en kamp som denne. Det er muligvis slutrundes bedste kamp, der allerede er blevet spillet.
Schweiz kommer hurtigt foran 2-0. Ham Eriksen vil det igen anerledes og reducerer kort efter deres 2-0 føringsmål. Bendtner vil også lege med og udligner 2 minutter efter på fantastisk spil efter fodboldens ABC. 2 hurtige scoringer fra begge hold gør at stillingen er 3-3 ved pausen. Yussuf scoret målet, der var lidt et kludder mål, som Bendtner fik ravet til sig og spillet ham fri.
Anden halvleg starter med Eriksen sparker kuglen i kassen på endnu et oplæg af Bendtner  Smiley Igen har vi en spiller der synes kampene ikke må blive for sikre, så indskiftede Durmisi vælger at save en modspiller over og få et direkte rødt kort. Schweiz presser og presser men Nikolaj Thomsen afgør kampen på en kontra til resultatet 3-5!??! Opstemt


Danmark - Albanien

Vi dominerer total Albanien med Bashkim Kadri, der har valgt at spille for dem. Reserverne er her, der og alle vejene. Specielt Nikolaj  Thomsen er i hopla. Vi vinder "kun" 2-0 ved Thomsen på et fantastisk langskud og Vestergaard efter et hjørne.


Resultaterne betyder at vikingerne snupper en førsteplads i gruppen, hvor Holland kun formået at snuppe 2 point.



Polen venter i øvrigt i 1/8 dels finalen Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Jul 2016, 00:14 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 8 - FM 16 Blog
« Svar #22: 01 Jul 2016, 00:52 »

Ottendedelsfinaler


Polen ventede som sagt i 1/8 delsfinalen.

En meget lige kamp, til trods for statistikerne (vi afslutter alt for meget udefra). Lewandowski bringer polakkerne i front efter blot 8 minutter og de er virkelige svære at bryde ned. Gode gamle Bendter udligner forholdsvis kort inden pausen på et indlæg fra Dalsgaard. 2 halvleg bød på mange afslutninger fra vores side, men ikke nogen store chancer. Kaptajn Agger vælger at snuppe sit 2. gulekort efter 77 min.. Her går vi over i kontra spil. Det munder ikke ud i noget og 1-1 står det efter 90 min.
Den forlængede spilletid havde vi pludselig muligheder og Daniel Wass viser verdensklasse og netter 2 gange og vi kan gøre os klar til en kvartfinale imod Rusland! Smiley 

« Seneste Redigering: 30 Aug 2016, 18:35 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 9 - FM 16 Blog
« Svar #23: 01 Jul 2016, 01:03 »

Kvartfinale!


I kvartfinalen ventede Rusland, som smadrede Kroatien ud 4-1. Heldigvis spillede de 2 dage senere ind os, så der var mulighed for at spillerne kunne komme sig lidt efter den hårde kamp mod Polen.

Kampen var rimelig lige. Rusland havde bolden, men vi var farlige med hurtigt spil og masser af afslutninger  Smiley Russerne er tæt på at komme foran efter 10 min., men Schmeichel vil det anerledes og hiver en fantomredning ud af ærmet. Efter 28 min. afslutter Eriksen langt udefra og Akinfeev må give en returbold. Den mente Pierre han ville sparke i kassen, så det gjorde han  Smiley. Resten af halvlegen sker der ikke meget, da russerne bare spiller bolden fra side til side uden at være farlige.

2. halvleg er ikke særlig gammel før der igen er brug for nogle fantastiske redningerne. Denne gang er det i flere omgange Vestergaard der kommer i vejen for en masse gennemspils forsøg samt en clearing på stregen. Efter 78 minutter sker det samme som ved 1-0 målet. Denne gang er det dog MKD der snupper returen og banker den i kassen til slutresultatet 2-0.



Vikingerne står nu i semifinalen, hvor deres onde ånd Spanien venter.


EDIT: Mærkeligt nok kan jeg se at Eriksen ikke bliver krediteret for assists, så der må have været en fod der har trillet den hen til mine målscorer Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 01 Jul 2016, 01:09 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Danish Viking Warriors # 9 - FM 16 Blog
« Svar #24: 01 Jul 2016, 01:11 »

Måske du skulle arbejde lidt med det hårde spil (; der er mange gule kort ser det ud til - ellers flotte resultater
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 9 - FM 16 Blog
« Svar #25: 01 Jul 2016, 01:18 »

Måske du skulle arbejde lidt med det hårde spil (; der er mange gule kort ser det ud til - ellers flotte resultater

Ja! Er gang med at fifle lidt med taktikken, men generelt kører vi en aggressiv tilgang, for at spolere modstandernes spil. Håber lidt det hjælper efter EM, da dommerlinjen er forholdvis hård indtil videre  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 10 - FM 16 Blog
« Svar #26: 01 Jul 2016, 01:40 »

Semifinalen


Hold nu op hvor spiller vi godt fodbold i starten af denne kamp. Desværre munder det ikke ud i noget mål. Efter 26 min. for Spanien straffe, som Agger begår. Heldigvis har vi Schmeichel. Han snupper igen et straffespark og vi er forsat i live i kampen  Smiley
Bedst som dommeren har fløjten i munden hugger Eriksen bolden mod mål. Den går i en smuk bue uden om keeperen og op i krogen. 1-0 efter 1. halvleg!

3 minutter efter pausen er det os der får straffe. Agger går selvsikkert hen til bolden og banker den op i nettaget. Jeg kunne næsten ikke tro mine øjne 2-0 mod Spanien. Det stod den så heller ikke længe. Spanien får tilkendt det 3. straffe i kampen og det sender Juan Mata sikkert i kassen til 2-1. Nu pressede Spanien for alvor på og blot 5 min. efter udligner Javi Martinez til 2-2. Resten af kampen var et langt pres fra dem. Desværre kunne vi kun holde stand indtil det 89. min. Her spiller de fantastisk igennem et hårdt kæmpende forsvar og Diego Costa kan afgøre kampen til 2-3.



Skuffende men bestemt fantastisk indsats af holdet!

Efter slutrunden forventer jeg at Agger og MKD ikke vil være tilknyttet landsholdet specielt meget mere. Selvfølgelig kan det ændre sig hvis de nye spillere ikke præstere.

« Seneste Redigering: 01 Jul 2016, 01:54 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 5 - FM 16 Blog
« Svar #27: 01 Jul 2016, 01:45 »

Du er så SEJ Bubbles!  Thumbs Up

Bliver spændende at følge  Cool

Takker  Cool
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 10 - FM 16 Blog
« Svar #28: 01 Jul 2016, 01:51 »

Eriksen og Bendtner er netop blevet udtaget til EM Dream Team. Smiley




Eriksen snuppede, så også lige EM bedste spiller  Smiley Smiley




Spanien vandt også finalen. De mødte Tjekkiet, så der havde bestemt været muligheder hvis vi havde holdt føringen hjem<1
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Danish Viking Warriors # 10 - FM 16 Blog
« Svar #29: 01 Jul 2016, 04:00 »

Spændende blog med gode resultater Smiley

Hvilke talenter vil du gøre brug af i løbet af næste kval?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010