home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2016
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Tour de France 2016
Froome
Dan Martin
Contador
Bardet
Porte
Aru
Quintana
En anden

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2016  (Læst 49083 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Tour De France 2016
« : 11 Jun 2016, 17:46 »

Tour De France 2016 nærmer sig og året vigtigste begivenhed kan diskuteres i denne tråd.

Critérium du Dauphiné er netop nu ved at være slut og det jeg her har bemærket er at Froome virker skarp og med et top tunet Sky hold så er det min suveræne farvorit.

Men hvem er bejlerne ?

Bardet og Pinot ligner nogle friske franske fristelser som kunne være udfordrere, men jeg tror at vi kommer til at se Dan Martin og Fabian Aru som dem der bedst kan udfordre og hvad så med Contador ? jeg tror ikke han har det der skal til det virker som om han netop kun kan sidde med men ikke har det antrit som skal til for at angribe og holdet virker ikke stærk nok til for alvor at kunne hjælpe Contador.

« Seneste Redigering: 11 Jun 2016, 17:49 af DeBuur » Logged

YNWA

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #1: 11 Jun 2016, 18:49 »

Øh.. Dan Martin?

Og endnu mere øhh.. Du nævner slet ikke Quintana?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #2: 11 Jun 2016, 18:57 »

Hehe han har set opvarmningsløb hvor Martin ser godt ud tror bare ikke på han magter de rigtige bjege.
Quintana må være en forglemmelse fordi han ikke er med i dauphine
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #3: 11 Jun 2016, 20:43 »

Øh.. Dan Martin?

Og endnu mere øhh.. Du nævner slet ikke Quintana?

Quintana..hvem er han - nej ham har jeg ikke tiltro til  Peace men jo han kommer til at spille en rolle men jeg tror ikke han klarer 3 uger uden at have dårlige dage IMO er Froome en klasse over alle andre og det samme er hans hold Thumbs Up

Men i år vil jeg holde med Bardet og Pinot og håber de vinder etaper eller endda kommer på podiet Thumbs Up
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #4: 11 Jun 2016, 20:46 »

Hehe han har set opvarmningsløb hvor Martin ser godt ud tror bare ikke på han magter de rigtige bjege.
Quintana må være en forglemmelse fordi han ikke er med i dauphine

Jep Quintana er en forglemmelse men IMO så vinder han ikke TdF Dan Martin derimod har været kronisk uheldig i mange sæsoner og har haft svært ved at time han sæson - men i år tror jeg på det lykkedes han ender på podiet Thumbs Up
Logged

YNWA

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #5: 11 Jun 2016, 21:34 »

Jep Quintana er en forglemmelse men IMO så vinder han ikke TdF Dan Martin derimod har været kronisk uheldig i mange sæsoner og har haft svært ved at time han sæson - men i år tror jeg på det lykkedes han ender på podiet Thumbs Up

Uden at have kigget voldsomt meget på ruten til årets Tour de France, vil jeg bare lige smide en sjov én ind: I Paris var Quintana sidste år bagefter med 01:12. Han tabte 01:28 på sidevinden på 2. etape. Over resten af Touren slog han altså Froome med 16 sekunder.

Onde tunger vil i øvrigt hævde, at Quintana har været så meget i Sydamerika fordi risikoen for, at der dykker en dopingkontrollant op i de egne er forbavsende små, sammenlignet med, hvis han havde kørt løb i Europa. Om det er sandt skal jeg ikke gøre mig klog på, men der er jo nok en grund til, Oscar Sevilla stadig vinder cykelløb.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #6: 11 Jun 2016, 21:36 »

Froome er overhovedet ikke en klasse over Quintana. Han er muligvis en bedre etapeløbsrytter, da han besidder en klart bedre enkeltstart, men Quintana har demonstreret ved flere lejligheder, senest sidste års Tour de France - head-to-head mod Froome - at han er en langt bedre klatrer.

Froome vil givetvis være den bedre rytter i de første to uger, om end han har forsøgt at time sin form anderledes i år, så han ikke går ned med flaget i den hårde tredje uge, men alt tyder umiddelbart på, at englænderen ikke har magtet dén opgave in mente Froomes ganske fine kørsel i Dauphiné. Quintana er den omvendte historie, og kan han holde nogenlunde hjul på Froome i de første par uger, så smadrer han ham i den tredje uge.

Jeg kan ikke helt tyde om, der gemmer sig en smule ironi i dine indlæg, men Martin skal slet ikke nævnes blandt podiekandidaterne til Tour-titlen.... end ikke top-10.

Det bliver spændende i år og jeg håber også selv på, at Pinot kan hive noget mere stabilt op af hatten i år og udfordre de helt store kanoner!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #7: 11 Jun 2016, 22:02 »

Bare Froome ikke vinder - så er jeg tilfreds, for hold nu op hvor er hans stil da kedelig. Det er stort set de samme watt han bare skal træde, så er han glad.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #8: 11 Jun 2016, 22:56 »

Froome er overhovedet ikke en klasse over Quintana. Han er muligvis en bedre etapeløbsrytter, da han besidder en klart bedre enkeltstart, men Quintana har demonstreret ved flere lejligheder, senest sidste års Tour de France - head-to-head mod Froome - at han er en langt bedre klatrer.

Froome vil givetvis være den bedre rytter i de første to uger, om end han har forsøgt at time sin form anderledes i år, så han ikke går ned med flaget i den hårde tredje uge, men alt tyder umiddelbart på, at englænderen ikke har magtet dén opgave in mente Froomes ganske fine kørsel i Dauphiné. Quintana er den omvendte historie, og kan han holde nogenlunde hjul på Froome i de første par uger, så smadrer han ham i den tredje uge.

Jeg kan ikke helt tyde om, der gemmer sig en smule ironi i dine indlæg, men Martin skal slet ikke nævnes blandt podiekandidaterne til Tour-titlen.... end ikke top-10.

Det bliver spændende i år og jeg håber også selv på, at Pinot kan hive noget mere stabilt op af hatten i år og udfordre de helt store kanoner!

Ingen ironi omkring Dan Martin - jeg håber at han og Bardet kan gøre TdF til andet end en duel mellem Froome og Contador

Fordelen i år for os seer er at der er mange gode ryttere på forskellige hold og det giver et mere interessant løb især fordi Sky vil have sit med at at holde ro på de kommende stjerner.

Contador er en fin rytter - men jeg tror ikke han ender i top 3 i år og holdet virker ikke til at kunne give ham meget støtte
Logged

YNWA

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #9: 11 Jun 2016, 23:05 »

Har også en stor fidus til Fabio Aru i årets TDF, til trods at han ikke har vist skræmmende styrke i foråret. Besidder han mange af de kvaliteter som skal til for at nå en podieplads.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #10: 12 Jun 2016, 08:28 »

Har også en stor fidus til Fabio Aru i årets TDF, til trods at han ikke har vist skræmmende styrke i foråret. Besidder han mange af de kvaliteter som skal til for at nå en podieplads.

Jeg kan godt lide Aru's måde et køre på, men han har ikke en chance i år med hans nuværende form.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #11: 12 Jun 2016, 11:00 »

Jeg kan godt lide Aru's måde et køre på, men han har ikke en chance i år med hans nuværende form.

http://www.procyclingstats.com/rider.php?id=134924&season=2015

Ikke just fordi han super-præsterer før sæsonmål.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #12: 12 Jun 2016, 11:04 »

Contador er en fin rytter - men jeg tror ikke han ender i top 3 i år og holdet virker ikke til at kunne give ham meget støtte

Ja, Contador er en fin rytter - en fin rytter, der vandt Giro d'Italia sidste år, og som har kørt stærkt i år indtil videre. Hans hold er fint med Kreuziger og måske Majka, men han mangler da afgjort et par profiler - men han burde nu være der i år, nu hvor han har timet formen til Touren (modsat sidste år fx).

Jeg vil i al fald næsten garantere, at han ender over Bardet og Dan Martin.

Jeg tror, Quintana vinder løbet i år, men Froome ser skræmmende ud.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #13: 12 Jun 2016, 19:12 »

Froome viste skræmmende styrke på dagens etape og med det hold bliver det svært for nogen at ryste Froome.

Men jeg håber at vi ser en masse ryttere angribe tidligt på bjerg etaperne for selv med et stærkt hold så vil det lykkedes for nogen at slippe afsted og det bliver måden at slå Froome og Sky teamet på.

Contador har ikke de voldsomme ryk tilbage og når han angriber ser det let ud at få det lukket ned.

Quintana har et flot antrit men er han holdbar nok over 3 uger ?

Jeg tror det bliver et interessant løb af følge  Opstemt
Logged

YNWA

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2016
« Svar #14: 12 Jun 2016, 19:16 »

Hvorfor bliver du ved med at stille spørgsmålstegn ved Quintanas holdbarhed?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010