home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:50:03 Broen13 Blogs Nodiem's tidsfordriv -...
I dag kl. 07:35:56 Broen13 Omklædning... Andre klubbers økonomi?
I dag kl. 01:04:58 Nodiem Fodbold Det Danske Landshold
20 Jun 2018, 16:30 Gilly Klubsøgnin... Boldklubben Marienlyst
19 Jun 2018, 20:37 Guldbrand Klubsøgnin... Odense Boldklub
19 Jun 2018, 07:37 hoffbeck Blogs FC Danmark
18 Jun 2018, 23:22 Nodiem Fodbold FMFREAK med pokalen!
Antal Registrerede Brugere: 20930
  4 Brugere, 179 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jessicanguyen9229
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2016
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder Tour de France 2016
Froome
Dan Martin
Contador
Bardet
Porte
Aru
Quintana
En anden

Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2016  (Læst 15440 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Tour De France 2016
« Svar #45: 24 Jul 2016, 18:53 »

Jeg har været fan af Contador mange år efterhånden, men tror desværre ikke på, at han for alvor kommer til at true Froome i touren igen.

Contador er helt sikkert en ad de ryttere som ikke har udviklet sig siden Riis solgt til klovnen Tinkov og jeg tror ikke vi ser ham i top 3 i TdF.

Movistar skal nytænke og ændre deres metoder for ellers ser vi heller ikke Quintana som en trussel til Foome.

Aru bliver heller ikke en trussel næste år men her er der potentiale til at han kan blive en kommende TdF vinder om 2-3 år og det samme tror jeg kunne ske med en rytter som Bardet.

YNWA

whapz
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #46: 24 Jul 2016, 22:48 »

Contador er helt sikkert en ad de ryttere som ikke har udviklet sig siden Riis solgt til klovnen Tinkov og jeg tror ikke vi ser ham i top 3 i TdF.

Movistar skal nytænke og ændre deres metoder for ellers ser vi heller ikke Quintana som en trussel til Foome.

Aru bliver heller ikke en trussel næste år men her er der potentiale til at han kan blive en kommende TdF vinder om 2-3 år og det samme tror jeg kunne ske med en rytter som Bardet.

Mon ikke Froome bliver knaldet for doping inden næste års tour. Det der ny-forskning har allerede nuppet nogle Smiley

Bradley Beal
Gæst

« Svar #47: 25 Jul 2016, 04:01 »

Hvorfor ser du større perspektiver i 12. pladsen Aru i forhold til Quintana, der i samme alder har to andenpladser og en tredjeplads i bagagen i Tour de France?

Contador skal bare droppe Tour de Zzz og satse på Giro/Vuelta. Det er også de løb, han helst vil køre, tror jeg.

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010