home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik  (Læst 225236 gange)
nicolas-nth
Landsholdsspiller

Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #480: 06 Feb 2009, 21:02 »

i har ingen anelse om hvor desperat jeg er, for at få det til at virke ...

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #481: 06 Feb 2009, 21:43 »

i har ingen anelse om hvor desperat jeg er, for at få det til at virke ...

Gi' nu folk lidt tid til at svare, og så lader vær med at skrive 3 beskeder på 10min, det for ikke folk til at svare på dit spørgsmål.

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #482: 06 Feb 2009, 21:47 »

Gi' nu folk lidt tid til at svare, og så lader vær med at skrive 3 beskeder på 10min, det for ikke folk til at svare på dit spørgsmål.
det er jeg skam godt klar over, men jeg havde brug for en løsning hurtigt. men nu har alle rigeligt tid til at svare på mit spørgsmål

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

enged
Gæst

« Svar #483: 06 Feb 2009, 21:58 »

Hej Yakushin

Jeg har et problem med min PS3, og jeg håber du kan hjælpe mig.
Da jeg fik den kunne den sagtens komme på nettet, men dog var det begrænset hvad den ville fordi jeg havde det der kaldes NAT type 3. Jeg søgte rundt omkring på nettet om hvad man kunne gøre for at løse dette, og jeg fandt flere glimrende guides til at man skulle åbne nogen bestemte porte, og jeg fik et link til en side der forklarede hvordan. Da alt dette var gjort havde NAT typen ikke ændret sig, så jeg tænkte det måske var fordi den var sat op trådløst og vores router ikke ville virke med den. Så jeg prøve at sætte stikket fra routeren direkte i PS3'en, altså det stik som normalt er i vores stationære så den kan gå på nettet, men lige lidt hjalp det. Nu er mit helt store problem så at jeg slet ikke kan komme på nettet med min PS3 mere. Når jeg har skrevet koden ind osv. siger den bare at der er sket en time out til access point. Det er lige meget om jeg gør det hele manuelt, eller den gør det automatisk.

Jeg håber du kan hjælpe mig, da det er meget frustrerende.

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #484: 07 Feb 2009, 13:11 »

Enged@

Tror med al respekt til Yakushin at det ikke er hans fagområde.
Mit råd til dig er at gå ind på www.gamereactor.dk og lav en bruger der. Når det er gjort skal du finde en bruger ved brugernavn: Hanmik. Hanmik hjalp mig med at få sat min NAT3 til NAT2 uden problemer. Og jeg er sikker på han også kan løse dit problem.

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

enged
Gæst

« Svar #485: 07 Feb 2009, 13:21 »

Brandborg@

Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg kan finde ham, så jeg prøver at oprette en tråd, så kan det være der er nogen som kan hjælpe der Smiley Ellers mange tak

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #486: 07 Feb 2009, 13:22 »

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

enged
Gæst

« Svar #487: 07 Feb 2009, 13:28 »

Okay, mange tak for det Wink Hvis der ikke er nogen som kan hjælpe på forummet skriver jeg til ham Smiley

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #488: 07 Feb 2009, 13:39 »

Yakushin@

Ved du om der er nogen forskel mellem Shaps' "100hz double frame drive" og den almindelige "100 hz motion plus."
Jeg spørger fordi elgiganten har tilbud på Sharp-modellen LC32RD8SBK til 3999dkr. Du kunne evt også give en vurdering af den også?
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000IbwVPaYm?ProductID=u9bD4QFHKoUAAAEbHg5aptXz&CatalogCategoryID=

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #489: 08 Feb 2009, 13:34 »

Dantax er et meget billigt mærke, og jeg synes ikke man få meget for pengene og holdbarheden er meget begrænset... Jeg ville aldrig smide penge efter sådan et mærke, Jeg syens på ingen måder det er godt nok, selvom det er billiigt.
Dantax kan forøvrigt også gå under navnet Scansonic, men det er samme indhold....

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #490: 08 Feb 2009, 13:38 »

Har overvejet lidt at købe et sorround anlæg. men hvad skal man kigge efter, og hvilket mærke får man mest for pengene? Kan du evt. foreslå nogen?

/MadzeN92

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #491: 08 Feb 2009, 13:38 »

Enged@

Tror med al respekt til Yakushin at det ikke er hans fagområde.
Mit råd til dig er at gå ind på www.gamereactor.dk og lav en bruger der. Når det er gjort skal du finde en bruger ved brugernavn: Hanmik. Hanmik hjalp mig med at få sat min NAT3 til NAT2 uden problemer. Og jeg er sikker på han også kan løse dit problem.

Jeg kunne sagtens komme med forslag til at løse problemet, men som Brandborg rigtig nok er inde på, så ville det svar være givet på baggrund af research på nettet, og ikke det, som jeg selv ved, på trods af at jeg  selv har en PS3 som køre trådløst.

Jeg takker fordi du havde en ekpert på det område, som helt sikkert kan give en 100 % løsning.  Smiley

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #492: 08 Feb 2009, 13:45 »

Yakushin@

Ved du om der er nogen forskel mellem Shaps' "100hz double frame drive" og den almindelige "100 hz motion plus."
Jeg spørger fordi elgiganten har tilbud på Sharp-modellen LC32RD8SBK til 3999dkr. Du kunne evt også give en vurdering af den også?
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000IbwVPaYm?ProductID=u9bD4QFHKoUAAAEbHg5aptXz&CatalogCategoryID=

Først om fremmest så synes jeg, at Sharp´s TV er af rigtig høj kvalitet, og et mærke jeg meget gerne ville sige penge efter, og prisen taget i betragtnign på den model du linker til, så synes jeg på ingen måder, at du går galt i byen.

Omkring Sharp´s "100hz double frame drive" og den almindelige "100 hz motion plus.", er mit bud, at forskellen er ingenting, blot 2 titler på den samme ting, fordi på grund af Copyright må de ikke kalde det, det samme. Jeg er ikke 100 % i den sag, men jeg kan ikke se hvad det skulle ellers være, og søgninger på google giver ikke antydning af, at der skulle være nogen forskel på de teknologier.

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #493: 08 Feb 2009, 13:46 »

Har overvejet lidt at købe et sorround anlæg. men hvad skal man kigge efter, og hvilket mærke får man mest for pengene? Kan du evt. foreslå nogen?

/MadzeN92
Det er meget stor forskel på lyd, og prisklassen også. Hvad vil du give ca?
Der er stor forskel på hifi lyd og så bare et surround anlæg nede fra Kvikly.

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #494: 08 Feb 2009, 13:50 »

/MadzeN92

Surround kan være mange ting, og du skal gøre op med dig selv hvad krav det skal være.

Skal det være topkvalitet? Jamen, så skal du gå efter mærker som Harman/Kardon og Bose. Så er prisen også ofte 10.000 kr. +.

Skal det være med Blu-Ray afspiller eller DVD-afspiller eller helt uden afspiller? Dem med Blu-ray er selvfølgelig dyrest, og dem er der tilgængæld mest fremtid i.

Skal det bare være fornuftig lyd til overkommende penge? Jamen så kig efter Mærker som Panasonic, Samsung, Sony, LG og Philips. Her er prisklassen ofter 5000 kr. og derunder.

Kig eventuelt på getmore.dk, de har en rigtig stort udvalg af Surround systemer i alverdens prisklasser.

Håber det kunne hjælpe dig lidt i gang, ellers vender du bare tilbage!  Wink

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 56 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010