home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1140 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56 Udprint
Forfatter Emne: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik  (Læst 194345 gange)
Yakushin
Reserveholdsspiller

Sv: Spørg en "elektroniknørd" - Gode råd om alt elektronik
« Svar #360: 25 Jan 2009, 16:35 »

Hey Yakushin

Jeg tænkte på om du ved noget om Ps3 og netværk Smiley

Jeg har nemlig problemer med når jeg skal downloade opdateringer for at spile online. Det fungerer først efter måske 10 gange og det er pisse irriterende. Ved du hvad det kan skyldes?

Jeg tror det er deres servere, som er problemet... Jeg har selv samme problem på min PS3, og jeg ved at rigtig mange andre også sidder med dette.

Jeg har succes med at hente filer på skæve tider af døgnet som fx tirsdag morgen, der er knap så mange på som Fredag/lørdag, gå plejer det at gå uden problemer.  Thumbs Up

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #361: 25 Jan 2009, 16:37 »

Okay Smiley Tak for svaret. Skuffende at de har så dårlige servere så Skuffet

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #362: 26 Jan 2009, 13:25 »

Jeg har lige et spørgsmål.
Jeg er ved at bygge et "herre-værelse" i huset og jeg mangler en fladskærm, så jeg kan se fodbold med gutterne Smiley Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge og hvor stort det skal være. Fra den væg hvor fladskærmen skal hænge og til sofaen er der 6½ m. Det er vigtigt at billedkvaliteten er så god som mulig. Det må meget gerne være samsung og stilfuldt, men er åben for andre mærker. Wink

Jeg skal også bruge et anlæg som skal bruges til at afspille surround v. fodbold, film og høre musik. Igen er design og lyd vigtigt for mig.

Pris & størrelsen for begge, er underordnet.

På forhånd tak.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #363: 26 Jan 2009, 14:36 »

Nu ved jeg naturligvis ikke hvor bred din viden er, men jeg håber inderligt at du også ved noget om telefoner - Nokiaer særligt.

For efterhånden et par uger siden, fik jeg til sendt en MMS, som jeg frygtede. Det er en lille klokke, og når den har spillet færdigt, slukker ens telefon. Min telefon slukkede dog ikke, og jeg troede faktisk ikke den skaede min telefon - indtil den for et par dage siden begyndte at slukke lige så snart jeg tændte den - i starten kunne den måske klare fem minutter men langtsomt skred det ned ad. Nu kan jeg indtaste pinkoden og så slukker telefonen. Det skal siges at den kan stå på pinkode siden ligeså længe den vil, hvorfor jeg bestetm ikke tror det er betteriet den er galt med.

- Nå men så til spørgsmålet. Er der nogen måde man kan genstarte en Nokia N73 UDEN at have telefonen tændt? Eller har du en anden løsning på mit problem?

På forhånd tak Smiley

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

papi
Ynglingespiller

« Svar #364: 26 Jan 2009, 14:45 »

Nu ved jeg naturligvis ikke hvor bred din viden er, men jeg håber inderligt at du også ved noget om telefoner - Nokiaer særligt.

For efterhånden et par uger siden, fik jeg til sendt en MMS, som jeg frygtede. Det er en lille klokke, og når den har spillet færdigt, slukker ens telefon. Min telefon slukkede dog ikke, og jeg troede faktisk ikke den skaede min telefon - indtil den for et par dage siden begyndte at slukke lige så snart jeg tændte den - i starten kunne den måske klare fem minutter men langtsomt skred det ned ad. Nu kan jeg indtaste pinkoden og så slukker telefonen. Det skal siges at den kan stå på pinkode siden ligeså længe den vil, hvorfor jeg bestetm ikke tror det er betteriet den er galt med.

- Nå men så til spørgsmålet. Er der nogen måde man kan genstarte en Nokia N73 UDEN at have telefonen tændt? Eller har du en anden løsning på mit problem?

På forhånd tak Smiley

Har du prøvet http://www.wikihow.com/Format-Nokia-N73 ? Den skal tændes på et tidspunkt, men du kommer ikke ind hvor du skal taste din pinkode mener jeg.

BJERREGAARD RAUS - Ingen over klubben

sneglen2003
Ynglingespiller

« Svar #365: 26 Jan 2009, 14:48 »

På forhånd tak Smiley

Du kan gøre det via Nokia's PC suite eller hvis Du kan tænde den - taste #7370#
-hvis du altså kan tænde den!? Huh

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #366: 26 Jan 2009, 15:12 »

FAN-TAS-TISK! Jeg brugte Papis metode, og nu virker den tilsynladende i bedste velgående - mange, mange tak!

Også tak til dig, sneglen2003.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AFC
Gæst

« Svar #367: 26 Jan 2009, 18:54 »

Hey Yakushin.

Her den 14. januar sendte jeg min bærbar som er en HP Pavillion Dv6700 til reparation hos Expert i Faarborg hvor jeg har fået tilsendt den til reparation de seneste 2 gange. Denne gang var det noget andet. Ude i venstre side gav den nogle mekaniske klik i opstarten og generelt i selve computeren. Idag fik jeg den så tilbage fra fabrikken og da jeg tænder den, kan jeg stadig høre klikkene. Den er heller ikke blevet hurtigere. Har kørt defragmenteringer og diskoprydninger, men det hjælper ikke. På seddelen fra fabrikken står der under ''Fejlmeddelse'', at ODD er blevet repareret. Nu med hensyn til de klik der. Hvad syntes du jeg skal gøre? Det er jo ikke blevet bedre.

/AFC

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #368: 27 Jan 2009, 16:47 »

Hey Yakushin.

Her den 14. januar sendte jeg min bærbar som er en HP Pavillion Dv6700 til reparation hos Expert i Faarborg hvor jeg har fået tilsendt den til reparation de seneste 2 gange. Denne gang var det noget andet. Ude i venstre side gav den nogle mekaniske klik i opstarten og generelt i selve computeren. Idag fik jeg den så tilbage fra fabrikken og da jeg tænder den, kan jeg stadig høre klikkene. Den er heller ikke blevet hurtigere. Har kørt defragmenteringer og diskoprydninger, men det hjælper ikke. På seddelen fra fabrikken står der under ''Fejlmeddelse'', at ODD er blevet repareret. Nu med hensyn til de klik der. Hvad syntes du jeg skal gøre? Det er jo ikke blevet bedre.

/AFC

Altså, nu var det godt nok i TDC, men jeg havde også en HP til reparation (dog anden model), hvor der var noget galt med skærmen, da den kom tilbage, var der intet lavet, og de sagde jeg skulle betale 700 eller hvor meget det nu er, fordi der ingen fejl var. Så sagde jeg til dem at jeg da hellere end gerne ville tænde den INDEN jeg betalte, så de kunne se, at jeg havde ret i der var noget galt. Ganske som forventet var der stadig problemer med skærmen, og så sendte de den ind igen, fik det repareret og skulle så ikke betale de penge.

Så mit råd er, tænd den nede i butikken, så medarbejderen kan høre det, og så få dem evt. til at skrive under på at der er noget i vejen med den.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

AFC
Gæst

« Svar #369: 27 Jan 2009, 16:56 »

Dejligt med et svar.

Som du siger med klikkene, tændte jeg min computer nede i Expert der og ganske rigtigt kunne hans også høre de der mekaniske klik. Dermed sendte de den til reperation og igår fik jeg den tilbage. I første opstart klikkede den stadig, men nu her på de seneste gange jeg har tændt den, har den hverken sagt klik eller noget. Men mange tak for svaret.

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #370: 27 Jan 2009, 18:14 »

Jeg har lige et spørgsmål.
Jeg er ved at bygge et "herre-værelse" i huset og jeg mangler en fladskærm, så jeg kan se fodbold med gutterne Smiley Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge og hvor stort det skal være. Fra den væg hvor fladskærmen skal hænge og til sofaen er der 6½ m. Det er vigtigt at billedkvaliteten er så god som mulig. Det må meget gerne være samsung og stilfuldt, men er åben for andre mærker. Wink

Jeg skal også bruge et anlæg som skal bruges til at afspille surround v. fodbold, film og høre musik. Igen er design og lyd vigtigt for mig.

Pris & størrelsen for begge, er underordnet.

På forhånd tak.

Hejsa!

Uha... 6½ meter, er meget lang afstand til et TV... En god grundregel er, at at 1 meter er = 10", det vil sige at du teoretisk skulle have fat i et 65" TV, men det er bestemt ikke i den billigere ende, så det ville jeg nok overveje, at se bort fra i dit ekspempel.  Wink

Et par TV du dog ikke går helt galt af kan være.

Samsung  LE52A866S1  52" Pris 21.225,- / 46" Pris 16.622,- Så er vi meget tæt på toppen af toppen...
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1111/LE52A866S1WXXE.html
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1111/LE46A866S1WXXE.html

Bliver prisen for høj er disse også rigtig gode alternativer.
Samsung LE-52A656A1F 52" Pris 12.795,- / 46" Pris 10.565,- et super TV til en rigtig fornuftig pris, er sikker på det sagtens kan dække dine behov.
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1111/LE52A656A1FXXC.html
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1111/LE46A656A1FXXC.html

Skal man gå lidt væk fra Samsung, har Sony dette bud på et rigtig fornuftigt alternativ.

Sony KDL-52W4500 Pris 15.895,- / Sony KDL-46W4500  Pris 12.395,-
http://www.getmore.dk/Product/Sony/11/1111/KDL52W4500.html
http://www.getmore.dk/Product/Sony/11/1111/KDL46W4500.html

Hvis prisen virkelig ikke betyder noget, kan du jo gå "all in", så er denne model nok sagen. Det er den absolutte "toppen af poppen"...  Wink

Samsung LE70F96BD 70" Pris 312.242 kr.!!
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1111/LE70F96BDX.html

Alle ovenstående TV er helt forberedt til fremtiden, og er alle nogle stærke modeller i forskellige prislag, som du ikke går forkert af. Jeg mener du ikke skal gå under 46", det bliver alt for småt med den store afstand.

Hvis vi ser på surround, har Samsung lavet denne smarte soundbar, som er uhyr populær, og til en super pris.

Samsung HT-X810 Pris 3.899,-
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1119/HT-X810.html

Skal du have rigtig surround burde det her være sagen..

Samsung HT-BD2 Pris 7.922,-
http://www.getmore.dk/Product/Samsung/11/1119/HT-BD2R.html

Fantastisk 7.1 surround inkl. en Blu-Ray afspiller, det er rigtig kræs  Thumbs Up

Håber det kunne hjælpe dig lidt på rette vej, så må du endelig sige til, hvis du har brug for mere hjælp.

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #371: 27 Jan 2009, 18:17 »

Dejligt med et svar.

Som du siger med klikkene, tændte jeg min computer nede i Expert der og ganske rigtigt kunne hans også høre de der mekaniske klik. Dermed sendte de den til reperation og igår fik jeg den tilbage. I første opstart klikkede den stadig, men nu her på de seneste gange jeg har tændt den, har den hverken sagt klik eller noget. Men mange tak for svaret.

Håber din maskine virker ordentlig nu, men begynder den at klikke igen, så gå tilbage med den... Du burde snart have krav på at få pengene tilbage, eller udbedret fejlen ordentlig..

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #372: 27 Jan 2009, 18:24 »

Altså, nu var det godt nok i TDC, men jeg havde også en HP til reparation (dog anden model), hvor der var noget galt med skærmen, da den kom tilbage, var der intet lavet, og de sagde jeg skulle betale 700 eller hvor meget det nu er, fordi der ingen fejl var. Så sagde jeg til dem at jeg da hellere end gerne ville tænde den INDEN jeg betalte, så de kunne se, at jeg havde ret i der var noget galt. Ganske som forventet var der stadig problemer med skærmen, og så sendte de den ind igen, fik det repareret og skulle så ikke betale de penge.

Så mit råd er, tænd den nede i butikken, så medarbejderen kan høre det, og så få dem evt. til at skrive under på at der er noget i vejen med den.

Suicide, dit tilfælde er desværre ikke det eneste af sin slags...   Skuffet
Jeg ser ofte computere, som kommer tilbage, uden de har lavet fejlen...
Og som du siger, ved at vise det i butikken, har ekspedienten mulighed for at skrive en så præcis fejlbeskrivelse som muligt, og derved øge chancen for, at fejlen bliver rettet på første forsøg...  Thumbs Up

Jeg tester også altid selv kundernes computere inden jeg sender dem ind, for netop at undgå disse trælse situationer.. Dog havde jeg engang sendt en HP ind, som ikke kunne tænde. Da den kom tilbage, stod der at de ikke kunne se nogen fejl, mon de nogensinde havde kigget på den...? Jeg tvivler..  Rullende Øjne Disse latterlige situationer, ser desværre en gang i mellem når værkstederne har travlt...

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #373: 27 Jan 2009, 18:26 »

FAN-TAS-TISK! Jeg brugte Papis metode, og nu virker den tilsynladende i bedste velgående - mange, mange tak!

Også tak til dig, sneglen2003.

Godt at se, at i også bruger tråden til at hjælpe hinanden, det er i meget velkommen til, når i har den rigtige løsning på sagen.

Tak for det!  Thumbs Up

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #374: 27 Jan 2009, 18:48 »

Ja. Nu skal jeg så til at flytte med min familie, til et mindre hus. Hvilket betyder flere penge. Og derfor vil jeg meget gerne have et nyt fjernsyn. Et fladskærmstv. Det skal bruges til konsol gamming. Såsom PS3, Xbox360 og Wii. Og så skal man selvfølgelig kunne se almindelig fjernsyn i en god opløsning. Og det skal gerne være 30', 32' tommer. Og så skal det være et fjernsyn, som ikke skal hænge på vægge og max pris er 10.000. Jeg ved godt, at det er mange krav. Wink

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 56 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010