home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 70571 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #9 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #15: 18 Maj 2016, 23:35 »

Allerede før vinduet åbning var det første nye sign på plads da man i slut December indgik en 3 årig aftale med Manchester United talentet Jesse Lingard, som blev købt for £2.4 millioner.

Næste mand ind kom den 6 Januar hvor man for £625k hentede Izet Hajrovic til den modsatte fløj.
Dagen efter den 7 januar indgik man aftale med Bournemouth om at leje back talentet Tyrone Mings for resten af sæsonen.

Dermed har vi nu blot en uge inde i januar vinduet, allerede den nye venstre side helt på plads, hvilket forhåbentligt kommer til at smitte af i tabellen hurtigst muligt.

Mandag morgen den 9 Januar, efter en vigtig 1-0 sejr over Napoli, på mål af debutanten Izet Hajrovic, var der igen nyt på tranfer fronten. Idet Tiago Llori blev hentet i Liverpool for £1.7 millioner, på en  3½ årig aftale.
Midt i transfer cirkusset, vinder vi for 2 gang i streg, da vi besjre Atalanta 2-1 på udebane, hvilket præcis halvvejs i sæsonen placere os 1 point over stregen.

Den 21 Januar var der nok engang indkaldt til pressemøde på Stadio Fruili, klubben har købt en makker til Llori i form af Tottenhams østriger, Kevin Wimmer, som til træder på en 3½ årig kontrakt for den nette sum af £3 millioner.
I månedens næste kamp, gik vi desværre ned og tabte 1-0 til Bologna, i en kamp hvor vi ellers klart var det bedste hold på banen, men ja pt kører offensiven bare ikke på skinner.

Den 24 Januar efter blot en halv sæson i klubben, er Luiz Adriano skiftet tilbage til Milano, denne gang til Inter, manden har ikke helt slået til og med sine 29 år var det nu han skulle sælges, vi måtte tage til takke med £7,5 millioner, men spare en del på lønnen samt tjener på at havde haft ham forbi klubben.

Den 26 januar, var der nok engang præsentation af en ny spiller i Udinese trøjen, denne gang var der tale om den 23 årige Ante Rebic, som blev hentet hos Fiorentina, for £500k på en 2½ årig aftale. En fin mand til bredden der kan byde ind på flere pladser.

Januar måneds sidste liga kamp blev udsat grundet massivt snefald i Udine.

Dermed ser liga stillingen ved udgangen af januar ud som følger:


Efter salget af Luis Adriano har vi afsøgt markedet efter den rette angriber, desværre har topnavnene på listen, blankt afvist os. Derfor er vi på deadline day endt med at leje Danny Ings fra Liverpool for resten af sæsonen.

Samlet set ser transfer aktivteten sådan ud efter vinduets lukning:
« Seneste Redigering: 18 Maj 2016, 23:37 af Sunbao » Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #16: 19 Maj 2016, 01:13 »

Helt bestemt nogle fine transfere, og dejlige resultater du får dig. Det kan godt være at offensiven ikke er i top, men så længe vores defensiv holder stand som den gør lige nu, så er det ikke verdens undergang. Husk nu, den bedste offensiv er en god defensiv.
Logged

FMFreaks inside you.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #17: 19 Maj 2016, 01:18 »

Helt bestemt nogle fine transfere, og dejlige resultater du får dig. Det kan godt være at offensiven ikke er i top, men så længe vores defensiv holder stand som den gør lige nu, så er det ikke verdens undergang. Husk nu, den bedste offensiv er en god defensiv.

Hehe well, for mig er det bedste forsvar et angreb, der skal ikke være tvivl om at angrebet er det primære for mig, selvom forsvaret seføli også skal være på plads, så vil jeg langt hellere vinde 3-2 end 1-0.
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #18: 19 Maj 2016, 01:32 »

Hehe well, for mig er det bedste forsvar et angreb, der skal ikke være tvivl om at angrebet er det primære for mig, selvom forsvaret seføli også skal være på plads, så vil jeg langt hellere vinde 3-2 end 1-0.
Se, der kan man tale om kontraster. Det skal nok blive underholdende at overtage efter dig, og se hvilket aftryk jeg får lov til at ligge på det hold, som vi vil være manager over på det gældende tidspunkt.
Det her er det fede ved sådanne dele-spil.  Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #19: 19 Maj 2016, 01:42 »

Lige præcis Smiley jeg har intet imod at havde et godt forsvar men står valget mellem de to vælger jeg angrebet. Dog var forsvaret i dette tilfælde i alt fald i forhold til hvad jeg taktisk ønsker dårligst stillet af de to og derfor fik jeg  mig et par habile dc'ere. Ultimativt handler det jo også om at få mest muligt for pengene. Har i øvrigt også små 8 millioner  £ at lege for her i løbet af foråret da det kun blev til en lejet angriber i vinter vinduet.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #20: 19 Maj 2016, 07:24 »

Jeg skal love for at der har været travlt på direktionsgangen denne vinter ! Stærkt arbejde, så må vi krydse fingre for at Ings kan leve op til sin hyrer ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #21: 19 Maj 2016, 10:15 »

Well den kære Inga et på sulteløn
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #22: 19 Maj 2016, 13:12 »

Konceptet begynder så småt at virke

Der er nu gået lidt over en måned siden sidste opdatering og vi er nu kommet frem til den 3 Marts.
 
Siden sidste opdatering har vi været involveret i 7 kampe, 6 i ligaen og en enkelt i pokalen.

Jesse Lingard har hidtil ikke været nogen større succes i klubben, dog var han manden bag en 3-1 ude sejr over Sampdoria i coppa italia, hvor han med 2 mål i kvartfinalen sikrede os adgang til semifinalen hvor vi trak, de nuværende og kommende mestre fra Juventus.

I ligaen har vi fået en række udemærkede resultater at starte Februar måned på, det er blevet til 2-2 hjemme mod Lazio(Ings med begge pinde), efterfulgt af en vital udesejr over nr. 19 Modena på 2-0.
Men lige som man troede at nu begyndte klaveret endeligt at stemme, så gik vi ned og tabte 1-0 ude mod Sampdoria.

Klubben, og Danny Ings i særdeleshed ville dog hurtigt tilbage i vinderrollen, hvilket skete via en 2-0 sejr i den udskudte snebolds kamp mod Frosinone, igen blev begge pinde sat ind af Ings.
Det blev derpå til endnu en sejr, denne gang på 3-1 over Milan, hjemme i Udine, nok engang gjorde Danny Ings sig bemærket med to scoringer

På transfer fronten skrev vi i midten af Februar forhånds kontrakter med så vel Julian Green fra Bayern Munchen, som med Juan Fernando Quintero fra FC Porto.

Efter to sejre på stribe, stod vi derpå over for mission impossible hele to gange på blot 4 dage, to udekampe mod Juventus, først i ligaen derpå i Coppa Italia semifinalen.

Det første opgør startede med en chok scoring, da Izet Hajrovic, efter blot 5 minutter sendte os i front.
Derfra blev resten af kampen et stort powerplay ned mod vores mål, 28-5 sagde skud statistikken da dommeren fløjtede af. Men utroligt nok fik vi takket være sublimt målmandsspil fra vores wonderkid i målet Scuffet et enkelt point med hjem, i det Juventus blot nettede en enkeltgang i det 72 minut.



Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #23: 19 Maj 2016, 13:28 »

Det slog mig lige at jeg slet ikke har fremvist vores taktik og ideal formation, dette skal der naturligvis rådes bod på.
I kampen mod Juventus havde vi alle mand klar, derfor ser vores ideal formation for øjeblikket således ud.


Vi bestræber os på at at presse bold holderen højt oppe i banen, for på den led at sætte en stopper for deres boldspil og hurtigt erobre bolden tilbage.

Vi spiller som udgangspunkt med inside forwards, dog tilpasses det i visse tilfælde til wings alt efter modstanderens formation, fks her mod Juve blev vores højre kant brugt som wing og ikke inside forward.
Jeg har et par formationer jeg skifter imellem hvis jeg har den rette trup til det, så i visse tilfælde bliver pyramiden på midtbanen vendt om, det vil især ske i kampe hvor vi jagter et mål.

Men endnu er de værktøjer vi har i værktøjskassen begrænsede, på så vel backs som den defensive midt, så er der ikke seriøse alternativer i truppen som kan gå ind og byde ind med det store. Dette vil sommerens vindue blive brugt til at rette op på, hvis jeg altså forbliver i klubben.

Der har på det seneste været kriitik i medierne over at vores trup næsten ingen italienske spillere indeholder, dette er et punkt vi skal havde kigget alvorligt på til sommer, da det kun har været muligt for mig at registrere 22 spillere her til forårssæsonen af samme grund.

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #24: 19 Maj 2016, 17:19 »

Den umulige drøm?
Blot 3 dage efter vores uafgjorte kamp mod Juventus i ligaen, er vi nu tilbage i Torino til den første Coppa Italia semifinale.
Vi går naivt ind til kampen med samme koncept som lige har bragt os et point med hjem.
Men allerede få minutter inde i kampen går det galt og Dybala gør det til 1-0 efter 16 minutter fordobler han føringen. Det ser nu for alvor sort ud, men efter 25 minutters spil vælger Marchisio umotiveret at smide en albue i hovedet på en af vores spillere, hvilket udløser et rødt kort.

Med en mand i overtal overtager vi initiativet og allerede få minutter senere kommer reduceringen da, Izet Hajrovic sikkert omsætter et straffe begået mod ham selv, til et 1-2 mål. Desværre formår vi trods et massivt pres i store dele af 2 halvleg aldrig at sætte udligningen ind og må rejse hjem med et nederlag før retur opgøret om lidt over en måned.



I den efterfølgende runde taber vi skuffende 0-1 hjemme til Empoli, på en bane der mest af alt ligner noget fra et serie 3 stadion.

Den 10 Marts blev jeg kontaktet af spiller agenten Vincenzo Piacenza, som havde fulgt med i medierne vedrørende debatten om vores mangel på Italienske spillere i truppen. I denne forbindelse ville han da godt lige gøre opmærksom på at hans klient, Mattia Perin, var tilgængelig for omkring £3.5 millioner, selvom vi allerede har et stort Italiensk målmands talent inde på stregen, var det dog alligevel straks interessant for os, Simone Scuffet, har i min tid i klubben leveret svingende præstationer, så lidt ekstra konkurrence kan jo aldrig skade på posten,

derudover har der også været en smule interesse for ham, så en ekstra mand med stort potentiale på posten til  en god pris, ville bestemt være en god disposition. Efter lidt forhandlinger frem og tilbage er vi blevet enige med Genoa om en pris på £4.5 millioner hvoraf en del af summen er bundet op på en række klausuler.

I ligaen slog 2 måls Danny til igen, da han igen scorede to pinde da vi i egen hule besejrede Cagliari 2-0.
Han har hermed scoret 8 mål i ligaen, i form af 4 kampe med 2 pinde i hver. Forude venter der nu en tiltrængt landskamps pause, hvor hovedparten af truppen kan få en tiltrængt restitutions pause.
14 marts blev der indkaldt til pressemøde med henblik på nyt blod til holdet.
Forhandlingerne vedrørende Mattia Perin er overstået og han har sat sin underskrift på en 4årig kontrakt med Udinese.

Som en ekstra overraskelse til klubbens fans, kan vi også præsentere Mexicanske Hirving Lozano som ny mand i trøjen, han kommer til klubben Pachuca på en fri transfer, han har ligeledes underskrevet en kontrakt af 4 års varighed.



Slut med 2 måls Danny ?

I den næste kamp ude mod Sassuolo slog Danny nok engang til, men denne gang blot med en enkelt pind i vores 2-0 sejr, dermed slutter statistikken med at når han score, så gør han det dobbelt op.
Her i slutningen af marts har jeg ført intense forhandlinger med bestyrelsen omkring en forlængelse af kontrakten, men i første omgang har bestyrelsen valg at afbryde forhandlingerne, da de ikke har villet acceptere de krav jeg har fremsat.
3 forsøg var lykkens gang, med en 2-0 sejr over Cesena nåede vi op på 3 sejre på stribe, nok engang nettede Danny Ings blot en enkelt gang, han har dermed puttet 10 pinde ind i 10 kampe for klubben.
I tabellen er vi efterhånden rykket i sikker afstand af stregen.




Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #25: 19 Maj 2016, 17:47 »

Stærk arbejde Sunbao ! - og spændende fortælling !

Må vi se truppen og evt. nogle af omtalte talenter  ? Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #26: 19 Maj 2016, 18:02 »

Naturligvis må i det hmm spændende talenter har jeg omtalt andre end vores målmand?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #27: 19 Maj 2016, 18:03 »

Naturligvis må i det hmm spændende talenter har jeg omtalt andre end vores målmand?

Jeg håbede du gemte på flere Wink, Nej der var vidst tale om nogle stavefejl Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #28: 19 Maj 2016, 18:15 »

Hehe, lad os bare slå fast at bestyrelsen  ikke interesse sig for talenter, svaret til så vel forbedret youth intake så vel som forbedret youth faciliteter er blevet afvist med begrundelsen at de ønsker vi køber folk der er klar til 1 holdet.

Den nuværende 1 holdstrup:



Vores wonderkid:
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #29: 20 Maj 2016, 12:56 »

30-14 i afslutninger over 2 kampe men…

Desværre et samlet Coppa Italia exit på 2-4…
To kampe mod overmagten, ender ufortjent i exit fra pokalen, så simpelt kan det skrives.
Ud over det første kvarter i det første opgør var vi klart det bedste hold og vi skabte massivt flere chancer end vores modstander, men desværre slog de til på 3 kæmpe forsvars brølere i retur opgøret og sendte os ud, som et rigtigt tophold nu engang gør det 9 ud af 10 gange.

Trist exit, men omvendt viser det også at holdet bestemt er på vej i den rigtige retning.
I den efterfølgende Serie A runde, var et træt mandskab blot 4 minutter fra at hente den 4 liga sejr på stribe, men i de døende minutter fik Fiorentina udlignet.

På transfer fronten gælder det som altid om at udnytte de muligheder der måtte byde sig, dette har vi nok engang gjort i form af at vi har været på besøg hos PSG og indkøbt Adrien Rabiot for £5.5 millioner, på en 5-årig aftale. Med denne handle har vi allerede lukket de 5 første aftaler her måneder før det kommende vindue åbner.

I ligaen køre maskinen som smurt, det er blevet til 4 sejre i streg:


Hvilket efterhånden har bragt os op i den pæne ende af tabellen, ja faktisk begynder man at sidde og forbande at sæsonen ikke lige er et par kampe længere, eller at vi fik jobbet et par runder før tid, da vi efterhånden er tæt på de eftertragtede europæiske pladser.



I front har vi jo fortiden Danny Ings og manageren må efterhånden indrømme han har godt røde øre over ikke at havde lavet et forhåndsaftale omkring et evt køb af Danny.
Pt må han formentligt betragtes som ”the most dangerous man on the planet earth”.



Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010