home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 70578 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
#15 Dele Spil - Følg vores save
« : 28 Apr 2016, 21:32 »

Introduktionen




Karrieren som spiller er slut - Werder Bremen kunne ikke længere bruge mit talent, og alderen er da også ved at nærme sig en tidlig pensionsalder !
Jeg har spillet i store klubber i både England og Tyskland, haft en flot landsholdskarriere, spillet de store kampe og scoret de betydningsfulde mål jeg skulle - Og på trods af jeg har tjent nok til at leve godt resten af mine dage, kan jeg ikke forlade fodbolden, mit liv.

Jeg har derfor sat mig for at finde arbejde som træner eller manager - mit ry og rygte er kendt på flere kontinenter, det må da tælle for noget?

- Fortsættelse følger !
« Seneste Redigering: 30 Jun 2016, 02:17 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #1 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #1: 28 Apr 2016, 21:59 »

Jeg brugte det meste af sommeren på at forberede mig til min nye livsstil, satte huset til salg, pakket mine mindst værdifulde ting ned så jeg var klar til at tage afsted så snart chancen bød sig, og hvor end den bød sig.

Jeg fik også lavet et visitkort som blev flittigt uddelt til diverse agenter, klub præsidenter og andre af mine kontakter i fodboldens verden.






Det skulle vise sig hurtigt at give pote, og pludselig blev jeg indkaldt til samtaler i eksotiske lande som Sydafrika, SydKorea og for mig mere hjemmeligt Columbia. Og det var faktisk lige ved at jeg kom på kontrakt med Vasco da Gama FC fra Sydafrika da Paul Barry henvendte sig til mig med et tilbud jeg ikke kunne sige nej til...

En klub med potentiale og endnu mere historie - således er min første klub som træner:



Kontrakten løber i to år indtil 30/06-2017 til 410.000 kr om året, en del mindre end jeg er vant til, men ikke desto mindre er dette et perfekt trinbræt til fodboldens elite !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #2 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #2: 28 Apr 2016, 22:23 »

Det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå jer med det her dele-spil.

Jeg følger helt sikkert med Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #2 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #3: 28 Apr 2016, 22:24 »

Dele-Spil


Min første tid i klubben har mest handlet om at få styr på setuppet i klubben - Noget jeg har lært i min tid som spiller er, at det er vigtigt at have professionelle og dedikerede trænere omkring sig, da spillerne spejler sig i dem.

Derfor er der slået flere trænerstillinger op som vi i de kommende måneder skal finde de rigtige kandidater til !


I forhold til klubbens spillere er der pt. tre som jeg tror kommer til at bærer dette hold sæsonen igennem, nemlig Conor Newton der sammen med Luke Berry skal sikre stabilitet på midtbanen. Og med Jeff Hughes til at give lidt erfaring til et hold der står overfor en modning af holdet de næste par år.
Og som en lille boble har vi målmanden for U21 Will Norris, som kan vise sig at blive en del af 1. holdet inden alt for længe.

Økonomisk er klubben velpolstret med en egenkapital på 6.500.000 DKK, men udgifterne for i år ser ud til at være 8.000.000 DKK højere end indtægterne, men det må jeg vende med bestyrelsen.


Sæsonen står for døren ! Lad os komme i gang
« Seneste Redigering: 28 Apr 2016, 22:47 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #3 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #4: 28 Apr 2016, 23:33 »

Dele-spil




Pre-sæsonen er overstået, og det har været vigtig for mig at vise klubben fra sin bedste side - overfor vores fans og vores venskabsklubber. Derfor havde vi arrangeret seks venskabskamp, én mod U21 holdet, fire imod samarbejdsklubber - Vi har 11 men tiden var desværre ikke til en kamp mod hver af den, resten bliver spillet næste pre-sæson planmæssigt. Og til sidst mod rivalerne fra Peterborough som på flotteste vis blev slået hjemme foran 3.598 tilskuere med 2-0.



Som det kan ses efter kampen mod Peterborough, udover at niveauet hos klubberne bliver mindre så er det også efter jeg har hentet mine første spillere til klubben - Da vi har 30.000.000 ubrugte transfer kroner på kontoen om året har jeg fået klubbens nye talentspejdere til at finde os unge spillere som ikke har fået forlænget deres kontrakter hos Championship og Premier League klubber.

Jeg har således hentet disse fem spillere til klubben:

Ian McLoughlin kommer fra MK Dons og bliver en af klubbens dyreste spillere med en årsløn på 800.000 DKK + bonusser, han går direkte ind på 1. holdet som 1. målmand.

Darren McQueen er oprindeligt fra Tottenhams akademi, men spillede sidste sæson hos Ipswich og er en talentfuld angriber.

19-årige Corey Francis kommer fra Swansea som ikke kunne inde plads til ham på klubben U-hold, så uden megen tøven er han blevet en fast del af vores 1. hold og skal de næste sæsoner spille sig til en stamplads.

Joseph Jones kommer sammen med Corey fra Swansea, og er en stærk højreback som kommer til at spille på hhv. U21 og 1. holdet.

sidst men ikke mindst fik vi muligheden for at hente Tom Youngs fra Bolton som ikke kunne bruge hans åbenlyse talent - deres tab, vores sejr!

Alle spillere er hentet på fri transfer og transferbudgettet er indtil vinter 0 DKK.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #5: 29 Apr 2016, 01:02 »

Gode spillere du har hentet ind!
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #3 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #6: 29 Apr 2016, 06:00 »

Ser bestemt fornuftigt ud og fine folk der er hentet ind til firmaet. Men åh gud de der beløb i danske kroner siger mig intet, når jeg er altid selv spiller i  £ hehe.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #3 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #7: 29 Apr 2016, 20:36 »

Dele-Spil



Op til sæsonen 2015/2016 havde bestyrelsen en drøm om, at vi skulle nå playoff pladserne og forhåbentlig derfra sikre os en den første sæson i League 1 siden 2001/2002.

Det skulle dog ikke ende med en playoff plads - Holdet spillede stærk gennem hele sæsonen med få off-perioder hvor blandt andet skader til nøglespillere kostede point.

Pizarro viste dog at han som har en fortid som målscorer, Cambridge har været det klart farligste hold i ligaen og imponerede ved at score intet mindre end 95 mål i 46 kampe, og lukkede til sammenligning kun 48 ind.

En af årsager til at klubben ikke endte med en af de eftertragtede playoff pladser skyldes at vi vandt hele lortet !! Holdet har været ekstremt stærkt og specielt Tom Youngs' 24 og 6 assist i 42 kampe,  Jeff Hughes 44 kampe, 17 mål og 8 assist i 44 kampe samt venstre backen Mickey Demetriou 3 mål og 17 oplæg i 49 kampe har båret holdet til nu at blive en del af League 1 fra næste sæson !



Økonomisk har klubben også formået at vende et forventet underskud på 8 mio, til et beskedent overskud på 1.2 mio - Og det unden at sælge spillere - Dog bliver klubbens stadion formentlig for småt til den kommende sæson, de 8.696 plads hvoraf 4.376 er siddepladser var i snit fyldt 85% op til kampene og med indtoget i League 1 risikere vi ikke at kunne drage fuld fordel af entréindtægterne.

I forhold til forstærkning af truppen til den kommende sæson er der hentet tre spillere ind som det ser ud nu 1/7.
nemlig Mickey Demetriou som havde en stor fod med i sæsonens oprykning, på trods af at være på lån, og til 1.5 mio fra Shrewsbury Town FC er det en meget fair pris for at solid spiller. Det er også blevet til en fast kontrakt til George Taft som ligeledes var på lån fra Burton og han kommer gratis til klubben - Gratis til klubben kommer også det unge spanske talent Paolo Fernandes som blev fundet for let i Manchester City men bestemt har en fremtid for The U's!


At sæsonen var fantastisk viser sig også til årets award show
her trækker Cambridge nemlig følgende prise:

Årets hold i PFA League 2.
Mickey Demetriou, Jeff Hughes, Conor Newton, Ryan Donaldson, Elliot Omozusi, Mark Roberts og Tom Youngs.

Årets spiller i PFA League 2.
Elliot Omozusi, den 27 årige højreback har spillet 40 ud af 46 kampe, lavet 2 mål og spillet på et usædvanligt højt niveau - BBC har givet ham 7,93 gennem sæsonen på skalaen 1-10

League 2 "Den gyldne støvle"
en flot 3. plads til unge Tom Youngs med 21 mål og 6 assist i 38 kampe

Årets manager i League 2.
Ingen ringere end jeg selv, Claudio Pizarro - 46 kampe, 65% sejre og 1040 Points !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #8: 29 Apr 2016, 21:08 »

Sådan! Tillykke Smiley
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #4 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #9: 29 Apr 2016, 22:56 »

Sådan! Tillykke Smiley

Tak tak ! Det skal jo ikke være alt for nemt når du overtager spillet Wink
Så må jo lidt op i graderne så vi evt. kan få et andet job Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #4 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #10: 04 Maj 2016, 17:47 »

Dele-Spil



Op til sæson starten hentede jeg yderligere forstærkninger hos Chelsea FC som var blevet en samarbejdsklub fra sidste sæson - det har betydet vi har kunnet hente virkelig dygtige og unge spillere som Alex Kiwomay, Ola Aina og Kasey Palmar - Derudover har vi hentet Jassem Sukar på fri transfer fra Dundee United.

Sæson startede lidt blandet, med et nederlag, to remis og blot en enkelt sejr i de første fire kampe siden da er der spillet 13 kampe med blot to nederlag til følge samt tre uafgjorte og otte sejre i ligaen - hvilket rækker til en ganske flot og imponerende 4. plads.

Det er dog ikke kun i League 1 at Cambridge har spillet med musklerne, i Capital one Cuppen er storhold som Bolton, Ipswich og Southhampton blevet slået ud af The U's ! Et bevis på at Claudio Pizarro har har tilført noget helt specielt til klubben.
Klubber er derfor stadig med i alle turnering i denne sæson, hvilket har betydet at den brede trup er blevet og vil blive presset til det yderste!




De flotte resultater har da også givet genlyd ude i Europa og flere klubber fra 3-4. hylde har da også været ude med en føler - Derfor overdrager jeg lidt før planlagt spillet til Arsrea - Han overtager klubbet på et tidspunkt hvor der skal træffes et valg.

At blive hos The U's og forsøge at presse holdet endnu mere, nu hvor klubben endelig generere et overskud, stiger i omdømme og kan udfordrer top klubber?

Eller

At tage imod det jobtilbud som står åbent hos en unavngiven Italienskklub som kæmper for at overleve?

Arsrea, Valget er dit !
« Seneste Redigering: 04 Maj 2016, 19:56 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #11: 18 Maj 2016, 12:10 »



Imponerende ser det ny renoverede Stadio Friuli ud, men uden et Serie A hold, vil det formentligt hurtig falme.

Pizarros mission er klar, redede holdet fra nedrykning og derpå tage stilling til om det er her fremtiden skal ligge, derfor insisterede han også på i første omgang, blot at tegne en kontrakt der løber sæsonen ud, da dette er bedst for alle parter.

Truppen i Udinese er uden de kæmpe store navne, men rummer alligevel en række sublime spillere, som det nu er opgaven at få det optimale ud af. Bruno Fernandes som den kreative playmaker og Luis Adriano som manden der skal få nettet til at blafre, er klart de to mest spændende spillere i truppen.

I det kommende transfer vindue vil der være fokus på at få nogle fløje ind, ligeledes skriger holdet også på en kompetent venstre back. Derudover gælder det om at få fra solgt dødvægten.

I ligaen starter vi med en kamp mod det eneste hold der ligger under os, nemlig Chievo så kan vi ikke slå dem, så ser det ikke godt ud.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2016, 12:14 af Sunbao » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #12: 18 Maj 2016, 12:24 »

Krydser finger for en god start ! som forhåbentligt kan blive springbrættet til de helt store triumfer ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #6 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #13: 18 Maj 2016, 12:29 »

Rent kampmæssigt har vi 5 ligakampe og en enkelt pokalkamp, inden truppen går på juleferie den 19 januar. Som holdets manager er juleferie i år en by i Rusland, perioden mellem sidste kamp og første kamp i det nye år skal bruges på at anskaffe en række nye spillere som kan være med til at sikre, at vi har truppen til det bold besiddende presspil vi ønsker at praktisere.

En nærmere gennemgang af truppen har klarlagt, at vi pt ikke ejer en eneste kvalificeret fløj, eller venstre back. Ligeledes falder vores nuværende center forsvare, ikke just i kategorien af hurtige bold spillende stoppere. Derfor bliver dette også et område vi hvis der bliver midler til over, nødvendigvis må havde fokus på i det kommende vindue. Rent økonomisk er vi blevet udstyret med 14 millioner £ at shoppe for, mens der rent lønmæssigt pt er et underskud på £24k hver uge.


Men som sagt har vi 5 ligakampe på programmet før vi rammer januar vinduet.

Chievo som pt ligger nummer 20 ude, derpå rækkens 3 plads, Roma hjemme. Denne efterfølges af et nyt bundgys ude mod rækkens nummer 18 Genoa, derpå mødes nr 8 Inter hjemme i Udine, inden året sluttes af med en udekamp mod rækkens nummer 2 Torino.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #8 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #14: 18 Maj 2016, 15:03 »

I den første vitale kamp ude mod Chievo blev det efter en lige første halvleg til en klar 3-0 sejr, på et selvmål og to pinde af Bruno Fernandes som trådte frem på den store scene og tog dirigentstokken i hånden og viste vejen.

Allerede dagen efter denne pragt præstation indgav han dog transfer request da han ønsker at komme til en større klub. Denne blev dog afvist, hvilket nu har gjort ham mindre glad, så der skal arbejdes på at få ham mentalt tilbage på banen.

Den anden kamp i spidsen for Udinese starter perfekt, allerede efter 23 sekunder opsnapper Bruno Fernandes en bold og spiller Luiz Adriano fri i dybden og efter blot 27 sekunder står den hermed 1-0.

Desværre ender kampen 2-4, da Roma i 2 halvelg fik overspillet vores skrøbelige defensiv indtil flere gange.

Sæsonens 3 kamp ude mod Genoa var bestemt ikke en kamp for elskere af det flydende spil, i en langgaber var vi sekunder fra at snuppe alle 3 point, men dybt inde i tillægstiden kiksede offside fælden og Genoa udlignede. Dog er det værd at bemærke at det dog var fuldt fortjent, da Genoa kampen igennem var det bedste hold.

Det 4 opgør hjemme mod Inter endte 1-1 i en ret trist affærer.
I den sidste ligakamp før pausen, blev vores mangler igen udstillet og det blev til endnu et nederlag denne gang på 1-2.

5 kampe har dermed kastet 5 point af sig, 2 point under de 7 jeg på forhånd havde sat mig som mål.
I tabellen ligger vi præcis på den 19 plads vi startede eventyret i Udine på.



Foran ligger nu det vitale januar vindue mere om hvordan det forløber senere.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010