home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23303
  2 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: leoperry087
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 71590 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #13 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #75: 08 Jun 2016, 23:38 »

4 uger efter at være stoppet som landstræner opstod der pludselig en mulighed jeg ikke kunne takke nej til.

Sparta Praha manglede en manager og er en utrolig talentfuld klub, jeg har derfor skrevet en 1 årig kontrakt med dem, med det mål at vinde ligaen, som de er halvvejs i og ligger nummer et.

Dertil kommer min mission om at vinde Europa League hvor Sparta er med i Knock Out fasen og skal måde Valencia.

Det som overtalte mig mest, var muligheden for at arbejde sammen med vidunderdrengen Michal Fikejz

Spillet er nu blevet overdraget til Sunbao da jeg har haft det en uge, desværre med begrænset tid Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jun 2016, 23:49 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #76: 09 Jun 2016, 00:06 »

Prag ja den havde jeg godt nok ikke set komme hehe Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #77: 09 Jun 2016, 07:44 »

Flotte resultater med Mexico! Det er jo helt vildt!  Thumbs Up

Sparta Prag var heller ikke lige mit første bud efter tiden i Udinese, men spændende valg og en tidligere meget stærk klub, så held og lykke Sunbao! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #78: 09 Jun 2016, 10:47 »

Prag ja den havde jeg godt nok ikke set komme hehe Smiley

Nej det tænkt jeg nok Wink - Der var ikke rigtig nogen spændende klubber som manglede en manager ud over Sparta og så kontaktede de mig Opstemt


Og som Broen nævner:
Sparta Prag ...., men spændende valg og en tidligere meget stærk klub, så held og lykke Sunbao! Opstemt

Du har evnerne til at trække os i den rigtige vej Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #79: 11 Jun 2016, 11:35 »

Et hurtigt kig på holdet i Sparta Prag afslører hurtigt at der tale om et hold fuld af rutine og gamle hønisser i 1 holds truppen er der således blot 4 mand under 25 år mens hele 11 spillere er 30 eller mere.

Så det står hurtigt klart at hvis vi skal være her i en længere periode så skal der ryddes godt op og handles massivt.
I ligaen topper vi tabellen med et 4 points forspring ved vinterpausen og har både bedste forsvar og angreb, holdet spiller 442 pt, så hvis vi skal overgå til mit fortrukne system skal der også der skiftes massivt ud.
Rent økonomisk har vi £9 millioner at shoppe for.

Da vi basalt set skal toppe næsten fra 1 kamp da vi gerne vil langt i europa, må handlelysten vige for fornuften og vi er basalt set kun på jagt efter en dc’er som kan bidrage med noget mere speed i bagkæden.
Han er fundet og navnet er Joseph Baffo 27 årig svensker hentet for £1.9 mill i Montepellier.
Kommer der et muligheder for en ekstraordinær god spiller slår vi naturligvis til men ellers er vinduet lukket.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #80: 11 Jun 2016, 16:18 »

Spændende og dejligt med mådehold og fremtidsvisioner !

Var der ikke noget talent at finde i B og U trupperne ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #81: 11 Jun 2016, 16:37 »

Wink

Der er et par stykker som nok vil få lidt indhop her og der
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #82: 11 Jun 2016, 20:43 »

Eventyret starter i den grad opadbakke da vores eneste reelle DL brækker benet, hvilket straks sender os i markedet for en ny, det tjekkiske transfer vindue er heldigvis et helt andet end det vi kender fra Danmark, dog vil den nye mand når han er fundet, ikke være spille berettiget i Europa League.

Vores 1 officielle kamp i spidsen for klubben var alt andet end køn, men den gav de 3 forventede point ude mod nummer 6 Slovacko, men der skal helt andre boller på vores hønsekødssuppe, hvis vi skal slå Red Bull Salzburg ude i Euro League.

I første opgør i Salzburg kommer vi i en mindre snestorm hurtigt bagud, men får dog udlignet til 1-1 kort før pausen ved Adel Taarabt, hvilket også bliver kampens resultat vi havde fortjent bedre men godt udgangspunkt.
Jagten på en ny DL blev ødelagt af take over talks, som dog ente i ingenting blot dagen efter deadline day.
Det blev til to sejre ud af to mulige i spidsen for holdet i den hjemlige liga da nr 5 blev besejret 2-1 ude på to mål af vores wonderkid i en kamp hvor vi nok engang så skrøbelige ud.

Der er tale om følgende spiller:


Han er næppe realistisk at holde på længere end til sommerpausen derfor ser jeg udgangspunkt også vores job her som færdigt til sommer, da mere eller mindre hele holdet som tidligere nævnt skal fornyes.
Returopgøret bliver spillet hjemme i godt vejr, men allerede efter 20 minutter bryder uvejret ud da Red Bull bringer sig foran på en forsvars fadæse. Få minutter før pausen udligner vores wonderkid dog til 1-1.
Men en ting står klart jeg har slet ikke truppen til at spille som jeg gerne vil, så det bliver meget på forsøgs basic frem mod sommerferien.

Efter 55 minutter er vi super tæt på føringen men stolpen redder drømmehugget fra vores wonderkid.
Efter endnu flere tilløb til et føringsmål kommer vi endeligt efter 77 minutter i front, naturligvis på mål af vores enmandshær. Blot 30 sekunder efter modstanderen har givet bolden op får vores ene mc sit andet gule kort, hvilket ikke just gør forsvaret af føringen let.
Desværre viser det sig at blive et stort problem med en højre benet på venstre back, da han i det 88 minut begår et yderst kluntet straffespark i et clearings forsøg med venstre skøjten.

Straffesparket bliver sikkert omsat og dermed ryger vi ud af Euro League. Efter et dobbeltopgør med 27-14 i skud til os.


Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #83: 13 Jun 2016, 00:19 »

Efter det smertefulde nederlag skulle et træt hold forsøge at rejse sig hjemme mod ligaens nummer 3, hvilket desværre ikke blev tilfældet da vi tabte 1-3 i en kamp hvor vi spillede små 70 minutter med en mand i undertal. Forspringet ned til nr Plezen er nu blot 2 point alt imens vi har 3 ned til dagens modstander Jablonec på 3 pladsen.
I midt ugen skulle vi så tilbage på sporet da vi på udebane i pokalkvartfinalen mødte upåagtede Znjomo fra 2 division, men vi blev klogere på trods af en række 1 holdspillere fra start tabte vi et nul og står nu med ryggen mod muren før retur opgøret.

4 nederlag i rap blev det dog ikke til da bundeholdt Bohemians problemfrit blev slået 3-1 ude.
Det blev ligeledes til en 3-1 sejr ude mor nr 10, denne blev fuldt op af en 5-1 sejr i pokal returen således at vi nu er i pokal semifinalen.
En 3 3-1 liga sejr i rap blev det også til, og da begge vores forfølgere er begyndt at dumme sig har vi nu 7 point ned med 8 runder igen.

Næste kamp blev vores rent statistisk bedste 23-1 i skud men resultatet blev meget skuffende blot 1-1 mod rækkens nummer 11.
I pokalen har vi to opgør mod lokal rivalerne fra Slavia på programmet, det første blev vundet 2-0 så vi har et udmærket udgangspunkt.

I sæsonens 24 ligakamp var vi på udebane mod bundproppen, men nemt blev det ingenlunde, to mål af vores wonderkid sørgede dog for 3 point, selvom vi spillede med 10 mand i 21 minutter plus tillæg og 9 mand i 14 plus tillæg, det siger vel også meget godt hvorfor modstanderen ligger hvor de gør.
I ligaen er Plezen gået i stå og skabet er nu blot et opgør mellem os og Jabloenc som med 6 runder igen, er 5 point efter. Vi har 10 ned til 3 pladsen.


Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #84: 13 Jun 2016, 11:36 »

Retur opgøret i pokal semfinalen blev noget af et drama på trods af et massivt overtag kom vi bagud før pausen, og da vi midtvejs i 2 halvleg blev reduceret til 10 mand på en hovedløs takling, blev vi for alvor nødt til at grave os ned. Hårdt presset giver det jo trods alt også nogle kontra stød den anden vej og et af disse udnyttede vores wonderkid til at booke os en plads i pokalfinalen på.

 I finalen venter Teplice som pt står med et halvt ben i graven da de indtager 15 pladsen i ligaen.
I ligaen er det blevet til to smalle sejre på henholdsvis 3-2 og 1-0 i kampe hvor vi igen må erkende vores begrænsninger i forhold til den stil vi ønsker at spille, hvilket gør at kampene oftest bliver fysiske og med mange kort. Forspringet er med 4 runder igen 5 point.
Næste kamp er pokalfinalen hvor vi er storfavoritter.

Tilskuertallene virker i øvrigt til at være helt i hegnet i pokalen, i semifinalerne mod Slavia var der blot 6k på stadion og nu til pokalfinalen er der blot 4661 på stadion.   
Selve pokalfinalen var i øvrigt afgjort allerede efter 20 minutters spil, da vi bragte os foran 3-0. Denne føring blev også til 4-0 allerede før pausen.

Det er naturligvis altid rart med en pokal til skabet, men alt andet lige så var det jo blot hvad der var forventet. Et nederlag havde vel more or less været fyringsgrund. 6-0 endte finalen i øvrigt.
I 4 sidste spillerunde bragt vi unødig spænding tilbage i guldkampen, da vi på hjemmebane i lokalopgøret mod Dukla Praha, smed en 3-0 føring væk i anden halvleg og tabte 3-4.

Efter en pligt sejr i 3 sidste runde, missede vi en gylden mulighed for at hive skabet hjem, da nr 2 og 3 i næst sidste runde spillede uafgjort, men på trods af 24 forsøg på mål endte kampen desværre 0-0.
Dermed går vi ind til sidste runde med et 2 points forspring og er dermed formentligt pisket til at slå nr 3 Plzen for at hive skabet hjem, det skyldes at vi er dårligere indbyrdes mod Jablonec og derfor ikke kan nøjes med at ende a point.

Til den afgørende kamp har vi intet mindre end 4 stamspillere med karantæne så det bliver en halv b-kæde der skal forsøge at køre skabet i hus.
Jablonec gør deres pligt og henter 3 point, alt i mens vi kikser på hjemmebane og spiller 2-2 i en tæt affære og taber skabet på indbyrdes opgør.

Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #85: 13 Jun 2016, 12:03 »

Pressemøde i Prag 22 Maj 2020:
Vi beklager dybt at vi har skuffet så vel fans, som spillerne så vel som bestyrelsen som gav os den tillid at træne denne fantastiske klub. Vi havde et fint forspring og ligaens bedste trup, så der er ganske enkelt ingen undskyldninger for denne fiasko.
Vi påtager os derfor også fulde ansvar for denne fiasko og har derfor tilbudt bestyrelsen at gå af, hvilket den har valgt at acceptere.

Efter en fiasko som denne kunne man frygte at jobbene ikke just ville hænge på træerne men det er bestemt ikke tilfældet, vi rygtes til mange sæder og er blevet indbudt til samtaler hos bla Lazio, Inter og Southampton. Men især Inter jobbet er attraktivt og tiltalende, da holdt sensationelt er rykket ud af Serie A, dermed er der her store muligheder for at gøre projektet til vores eget.

Pressemøde i Milano 7 juni 2020:
Jeg er stolt og glad for den tillid ejeren og bestyrelsen har givet mig ved, at overdrage jobbet med at genrejse denne fantastiske klub til mig. Jeg ved at første mission vil være at tilpasse truppen til den nye hverdag på 2 klasse, men det ser jeg som en skøn udfordring, derudover er jeg sikker på at jeg nok skal kunne stå for det pres det er når alle de andre hold vil elske at stikke en kæp i hjulet på mastodonten.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #86: 13 Jun 2016, 12:08 »

Sikken en dramatisk og fantastisk udvikling !! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #87: 13 Jun 2016, 12:24 »

Sikken en dramatisk og fantastisk udvikling !! Smiley

Meget enig! Og fedt klubvalg!! Lige efter mit hoved! Smiley Men hvad F.... sker der for at de er rykket ned?!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #88: 13 Jun 2016, 12:34 »

Meget enig! Og fedt klubvalg!! Lige efter mit hoved! Smiley Men hvad F.... sker der for at de er rykket ned?!!

Det basale svar må være at de solgte stjerner i sommers og købte 14 nye hvoraf blot 2 får lov til at blive hos mig her til Serie B da jeg på ingen måde ser en fremtid for dem, derudover har man forsømt at forny truppen så hovedparten af stammen er 30 eller derover.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #14 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #89: 13 Jun 2016, 19:02 »

Tiden i Inter starter med at vi kan fryde os over at Juventus på trods af et mesterskab ikke kommer til at spille Champions League da de ikke overholder financial fair play reglerne.

I forhold til vores trup er første mål at skille os af med alle folk på 30 eller derover, derudover at kigge på hvad vi får af bud på vores spillere, samt hvad vi har af ungdomsfolk og folk der pt er lejet ud som kan bidrage i genrejsningen.

Her ved overtagelsen af holdet bruger vi knap £1.3 millioner om ugen på lønninger, hvilket var 5 højest i den netop afsluttede Serie A sæson.

Hvis vi kigger ned i Serie B hvor vi befinder os den kommende sæson så brugte de 22 hold til sammen i denne sæson blot £46 millioner på hele året, altså mere end vi brugte i Serie A i den forgangne sæson.
Indkøbsmæssigt er målet at hente folk under 26 som er spillere som kan gøre sig i Serie A.
Hovedparten af vores første hold vil væk, så det ender nok ud i at hovedparten af truppen skifter væk.

Nu kan konsekvenserne af nedrykningen for alvor mærkes, sidste år tjente klubben £52 millioner i tv penge i serie A i den kommende sæson får vi £2.1 millioner i tv penge i Serie B…
Dog får vi £10,71 millioner i faldskærmspenge også men stadigvæk forskellen er massiv.

Rent økonomisk er vores lønbudget for den kommende sæson små £1,2 millioner pr uge, alt imens vi har £40 millioner til indkøb.
Men en ting er hvad tosserne giver os, bruger jeg de penge så ender vi jo på randen af konkurs.

Pr 1.7 ser vores transfer gøren og laden ud som følger:




Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010