home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 Dele Spil - Følg vores save
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: #15 Dele Spil - Følg vores save  (Læst 70618 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #60: 06 Jun 2016, 10:55 »

mon Nodiem også er stukket af Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #61: 06 Jun 2016, 12:15 »

Nej bestemt ikke - Skal aflevere semester projekt i aften klokken 18.00 og så har jeg sommerferie, så der går lige et par timer Opstemt <3
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #62: 06 Jun 2016, 12:42 »

Jeg læser det som vi får første update kl 19 senest  Wink

Helt og lykke med eksamensprojektet, og glæder mig til endnu en update!
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #63: 06 Jun 2016, 16:36 »

Nej bestemt ikke - Skal aflevere semester projekt i aften klokken 18.00 og så har jeg sommerferie, så der går lige et par timer Opstemt <3

Allerede sommerferie :-( bare det var mig :-) held og lykke :-)
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #10 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #64: 06 Jun 2016, 22:06 »

Opdateringen kommer i løbet af de sene nattetimer ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
#11 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #65: 07 Jun 2016, 00:22 »

Efter at have været inde i klubbens bedste periode nogensinde, skulle vinterpausen vise sig at blive et vendepunkt for et ellers velspillende hold.

Danny Ings brækked foden i den første forårs kamp og derfra gik det ned af bakke.

Efter at have været ubesejret i 45 kampe i træt er det fra den 9. April 2017, slutter det den 7. Februar 2018. hvor Genoa slår os med 3 - 1. Derfra er blive det en hård kamp for ikke at sætte forspringet til Juventus over styr.
Juventus fik desuden sæsonen igennem uden nederlag !

Men i ligaen er ikke det eneste sted holdet ikke slår til, vi bliver sendt ud af pokalen med over to kampe mod Fiorentina i semifinalen. De to kampe var tætte og endte hhv. 1-1 hjemme og 2-1 ude. Og vi må derfor se muligheden for at fylde op i pokalskabet flyve forbi os.

I Europa går desværre ikke meget bedre, Panathinaikos sendes ud af første knockout runde, men Sevilla bliver endestationen i anden runde med efter 1-1 både ude og hjemme, og i straffesparks konkurrencen trækker vi det korteste strå og sparker sidst, hvilket koster os sejren !.


Hvis der skal bringes bare en smule positivt lys på sæsonen ender vi for første gang siden 1954 over en 2. plads - Vi har nemlig gjort det umulige nemlig at vinde Serie A ! Den eneste grund til dette har været muligt skyldes en formidabel start på sæsonen !



Dette er på mange måder blevet fejret, jeg selv har vundet årets manager, hvilket jeg er stolt af, Danny Ings er været bedste spiler og mexicanske Hirving Lozano har været bedste unge spiller.

Bestyrelsen har ligeledes startet projekt "De Natale" som i 2020 bliver Udinese Calcio's nye hjemmebane med 33.930 pladser, til en pris på 637 millioner DKK.

På trods af de mange ting vi har opnået over de sidste to sæsoner har jeg dog besluttet, i samarbejde med ledelsen at jeg forlader klubben før tid - De mente ikke mine kvalifikationer levede op til det at skulle spiller CL gruppespil og jeg føler selv at mine kompetencer kan bruges bedre andet steds.

Jeg har derfor valgt at trække mig tilbage før sæson opstarten og vil lede efter en egnet klub  for mig !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #11 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #66: 07 Jun 2016, 01:18 »

Godt at se skabet blev kørt hjem, men er vel begge hold der gik i stå du har trods alt kun hentet 1 point mindre end juve i de sidste 20 kampe Peace

Spændende hvor turen nu går hen.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #11 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #67: 08 Jun 2016, 09:42 »

Efter vores store triumf med Udinese var det tid til en pause, efter at have arbejdet intenst siden mit første job for Cambridge var det ikke blevet til mere end 6 feriedage.

Jeg tog derfor med familien til Peru for at nyde tilværelsen !
Det var oprindeligt ikke planen, men i midten af Juni måned inviterede Antonio Conte mig med til VM i Rusland - Og det kunne jeg ikke sige nej til.

Efter finalen havde jeg brugt 3 gode uger sammen med Antoni og faldet i snak med flere af fodboldens mest magtfulde mænd, flere spurgte ind til min situation, og Valencia, Sevilla og Mainz tilbød alle en samtale med henblik på at styrer deres hold med en ny Udinese.

Jeg valgte at takke nej, frygten for at brænde ud tidligt er for stor og jeg har ikke brug for presset pt.


Alligevel sker der noget interessant som jeg aldrig havde haft i tankerne - på min adresse i Lima, Peru, kører en stor sort bentley op af indkørslen og ud kommer tre ældre velklædte mænd. Jeg lægger mærke til at nummerpladen ikke er peruviansk, men kan ikke umiddelbart kende den, de tre mænd bliver inviteret ind, efter at have præsenteret sig selv som Santiago, Jesus og Raul.

Vi sidder omkring skrivebordet, da Jesus stikker hånden ned i sin attachemappe og op tager han et ringbind. På fronten af ringbindet er der et tryk af en stor ørn på en fodbold - Jesus åbner mappen og bladre om bagerst, og med stor præcision tager han den andensidste side ud.

Raul rømmer sig; "Hmrmm... Claudio, Du er manden vi har brug for, og vi har et tilbud du ikke kan sige nej til - for at spring formalia over, så skal vi blot bruge din underskrift på siden der."

Claudio; "Jeg har brug for ikke at stå i spidsen for en klub i øjeblikket, og uanset jeres tilbud må jeg takke nej - beklager i har taget turen til Peru forgæves".

Santiago; "Mr. Pizarro jeg tror de misforstår, vi repræsentere ikke én klub, vi repræsentere Mexico. De Mr. Pizarro er manden vi vil have"

Jeg var lamslået, at være landstræner havde aldrig krydset mine tanker, men jo mere jeg tænkte på det, jo mere voksede idéen - Jeg kunne holde ferie meget af året, følge talenter i Mexico og de mere erfarende på TV hjemme i Peru.

Uden at vende det med familien satte jeg min underskrift på papiret - Mr. Pizarro, Mexicos nye landholdsstræner !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #68: 08 Jun 2016, 15:39 »

Spændende job, bliver I så i Udinese eller er fokus 100% Mexico?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #69: 08 Jun 2016, 15:56 »

Så vidt jeg læste, så har Pizarro sagt op i Udine..? Jeg personligt håber dog på en ny klub igen snart!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #70: 08 Jun 2016, 16:04 »

Well ved at melde dig som deltager i spillet kan du jo selv påvirke det Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #71: 08 Jun 2016, 16:55 »

Well ved at melde dig som deltager i spillet kan du jo selv påvirke det Smiley
Og der er næsten ingen krav til dig som spiller ! læs mere her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40067.0

Der kommer en opdatering når jeg kommer hjem fra arbejde i aften ! Og Pizarro er kun manager for Mexico
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #72: 08 Jun 2016, 17:18 »

Haha! Opstemt Du siger noget.. Wink

Jeg har også tidligere luftet tanken, og håber også der bliver bedre tid end jeg har haft! Jeg skal lige have næste uge overstået, men derefter kunne jeg godt overtales til at være med. Wink

Jeg skal nok holde jer opdateret på hvornår jeg føler for at overskuddet er der til det. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #73: 08 Jun 2016, 17:48 »

Haha! Opstemt Du siger noget.. Wink

Jeg har også tidligere luftet tanken, og håber også der bliver bedre tid end jeg har haft! Jeg skal lige have næste uge overstået, men derefter kunne jeg godt overtales til at være med. Wink

Jeg skal nok holde jer opdateret på hvornår jeg føler for at overskuddet er der til det. Wink
Du skal være velkommen - "byrden" bliver mindre jo flere der er med, da spillet går på skift Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #12 Dele Spil - Følg vores save
« Svar #74: 08 Jun 2016, 23:32 »

Pizarro spinder guld !

Den gamle garde's sidste togt.



Da jeg overtog Mexico var det egentlig for at komme lidt på afstand af fodboldens opslidende verden - Jeg har aldrig rigtig fuldt det mexicanske landshold, men når jeg tænker efter har de og har haft mange store spillere i Europa - Desuden spillede Hirving Lozano i Udinese og han er om nogen omdrejningspunktet på holdet.

Mange håbede på jeg ville udskifte mange af de aldrende spillere, ikke desto mindre er halvdelen af de 22 spillere i truppen over 30 og blot Hirving under 25.

Mit mål var aldrig at genopfinde dette hold, men at finde ud af hvor jeg skulle rette mit fokus. Det blev til 1½ år på posten, som bød på 22 kampe og 22 sejre! og en samlet målscore på 96 scoret og 7 lukket ind. Jeg formåede jeg at løfte holdet fra en 20. plads til en 7. plads på verdensranglisten !

Derudover vandt jeg Gold Cup (nordamerikanske mesterskab), Sikret holdet en plads ved Confederation Cup i 2021 og samt kvalificeret U23 til OL i 2020, Japan.

Det har været en fantastisk tur med Mexico men jeg har valgt at trække mig tilbage, ubesejret og med min efterkommer er nu med i alle turneringer jeg har kunnet kvalificere mig til.
Grunden til jeg forlader Mexico allerede nu, er at de unge talenter ikke står på spring for at overtage landsholdet (manglende database)
« Seneste Redigering: 09 Jun 2016, 10:42 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010