home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Around the world
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Around the world  (Læst 17398 gange)
Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Around the world
« : 24 Apr 2016, 16:07 »

Jeg satte i FM15 et lille projekt igang, der indebærer at jeg skal vinde alle de store turneringer i de bedste ligaer i hele verden.
Det er ambitiøst, ja, og jeg troede da heller ikke jeg kunne bevare gejsten, men okay, nu er jeg i 2033 og har da efterhånden vundet en del.
Selve projektet er således:

Vinde den bedste liga i landet.
Vinde supercuppen i landet (hvis der er en)
Vinde alle cup turneringer, som indebærer hold i den bedste række.
(alle europæiske cups såsom CL og EL er vundet med Tottenham, men skal naturligvis også vinde hvad der svarer til de turneringer i andre kontinenter. )

Når jeg har vundet alt, som er muligt, for et hold i den bedste række, så siger jeg op, og søger til et nyt land.
Jeg får jobs gennem jobansøgninger, så jeg bevarer den oprindelige profil.

Som udgangspunkt tager jeg hold som er eller har været lidt udfordret. Det kan være de ikke har vundet mesterskab i mange år eller lignende. Det giver det lidt mere udfordringer. Smiley

Ved ikke om det er spændende for folk at følge med i, da jeg måske ikke opdatere så tit grundet travlhed på job og to børn, men det er nu meget hyggeligt, og jeg svarer gerne på spørgsmål og lignende:
Og screenshots, hvis folk ønsker det. Smiley

Oversigt over vundne ligaer og hold.

FC Midtjylland
Se vundne titler ved at klikke HER

Juventus
Se vundne titler ved at klikke HER

Porto
Se vundne titler ved at klikke HER

Dynamo Kiev
Se vundne titler ved at klikke HER

Tottenham
Se vundne titler ved at klikke HER og HER

Djurgården
Se vundne titler ved at klikke HER

Feyenoord
Se vundne titler ved at klikke HER

Dortmund
Se vundne titler ved at klikke HER

Real Madrid
Se vundne titler ved at klikke HER

Sochaux
Se vundne titler ved at klikke HER

Zenit
Se vundne titler ved at klikke HER

Sion
Se vundne titler ved at klikke HER



EM og Conf. cup er vundet med England
Se vundne titler ved at klikke HER




Skal nok opdatere med en liste over, hvad jeg mangler at vinde - men den liste er godt nok stadig lang...
« Seneste Redigering: 18 Jul 2016, 20:34 af Lagotolio » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #1: 24 Apr 2016, 16:12 »

Fedt projekt, det skal jeg helt sikkert holde øje med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #2: 24 Apr 2016, 21:06 »

Fedt projekt, det skal jeg helt sikkert holde øje med Smiley

Fedt.. Smiley

Kan komme med lidt bonusinfo på Real Madrid, som ikke har vundet mesterskabet de sidste 7 år, som nu er domineret af Celta - der har vundet 5 ud af 7 af de sidste mesterskaber.
Real Madrid er heller ikke fyldt med store stjerner, så jeg skal bygge lidt op i klubben og få kigget på nogle stærke spillere.
Har dog hentet min skarpe attacker fra Dortmund, som var garanti for mål, så nu må vi se. Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #3: 24 Apr 2016, 22:33 »

Fedt.. Smiley

Kan komme med lidt bonusinfo på Real Madrid, som ikke har vundet mesterskabet de sidste 7 år, som nu er domineret af Celta - der har vundet 5 ud af 7 af de sidste mesterskaber.
Real Madrid er heller ikke fyldt med store stjerner, så jeg skal bygge lidt op i klubben og få kigget på nogle stærke spillere.
Har dog hentet min skarpe attacker fra Dortmund, som var garanti for mål, så nu må vi se. Smiley

Bliver spændende at se hvordan det går dig med Real Madrid. Kan du se nogen forklaring på deres nedtur og hvor de store stjerner evt. er blevet af Peace ?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #4: 24 Apr 2016, 22:56 »

Bliver spændende at se hvordan det går dig med Real Madrid. Kan du se nogen forklaring på deres nedtur og hvor de store stjerner evt. er blevet af Peace ?

Jeps Smiley

Umiddelbart er det manglende trofæer generelt tror jeg. De har "kun" vundet mester skabet 4 gange totalt siden 2013 (jeg er i 2037)
SÅ en naturlig tørst efter mesterskaber fra de store spillere tror jeg har spillet meget ind. De har solgt spillere til gode priser, men har stadig haft en lidt skrøbelig økonomi kan jeg se. Men tror jeg har fået sat et meget godt hold kombineret med de få stjerner der var samt unge talenter. SÅ nu ser vi Smiley
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #5: 12 Maj 2016, 20:55 »

Så blev Spanien krydset af på listen, og der er opdateret i første indlæg. Smiley

Nu er turen så gået til Frankrig og Sochaux, som sidste sæson snuppede mesterskabet foran PSG for første gang siden 1938.
PSG har vundet 21 ud af 26 mesterskaber siden spilstart.

Sochaux kæmper ellers ikke med om mesterskabet som sådan, men har blandet sig lidt toppen gennem årene, men et par 2. pladser og lidt 3. pladser.

Så nu skal der vindes titler i Frankrig.  crazy
« Seneste Redigering: 12 Maj 2016, 21:36 af Lagotolio » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #6: 12 Maj 2016, 21:12 »

Imponerende !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

MaximTsigalko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #7: 13 Maj 2016, 00:16 »

Wow, og så med 2 børn og job. Jeg kan dårligt finde tid med job og kæreste, ha.
Super fedt projekt!
Logged

CM 01/02 aficionado..

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #8: 13 Maj 2016, 19:18 »

Thanks

Ha ha det er så også ongoing fra 2015 Smiley Smiley

Kan til bonus info komme med at jeg er også blevet engelsk landstræner, og skal her vinde em og vm.
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #9: 02 Jun 2016, 22:46 »

Så kom der lidt nyt..
Der skulle 2 sæsoner til i Frankrig, med Sochaux, før alle titler var i hus, og det blev endda krydret med en CL titel i 2. sæson. Den første i klubbens historie. Smiley

Nu er turen så gået til Rusland, hvor jeg skal genrejse Zenit, som de sidste 6 sæsoner har måtte se mesterskabet gå til andre hold.
Det skal nok blive sjovt at se, om der gemmer sig en masse oliepenge i klubben, selvom det ser ud til de faktisk er presset på økonomien, da de kun vil gi mig 26 millioner dkr at handle for, og beder mig bygge et hold af talenter... Challenge acceptet..

Som bonus info er jeg også blevet Engelsk landstræner, og har indtil videre vundet EM, så skal lige have VM, Confederations cup, og så noget der hedder Nations League vundet... Smiley

Det er sgu meget sjovt det her spil...
Logged

MaximTsigalko
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #10: 03 Jun 2016, 12:03 »

Stående klapsalver, igen Smiley
Logged

CM 01/02 aficionado..

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #11: 03 Jun 2016, 13:15 »

Dybt imponerende at man kan holde motivationen og give den gas i så lang tid!

Man er også derhenne hvor man ikke kender nogle spillere, og derfor ikke blot kan søge på de samme sikre spillere, men virkelig skal undersøge markedet for at få stjerner.
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #12: 03 Jun 2016, 22:26 »

Thanks.

Ja motivationen er heldigvis stadig intakt, men om den også er det når jeg engang skal til Indonesien, det vil tiden jo vise Smiley
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #13: 12 Jul 2016, 21:24 »

Så er der opdateret lidt mere.
Alt er nu vundet i Rusland.. Det tog sin tid, da cuppen var svær, da Krasnodor konstant blev min endestation.
Derudover så har jeg nu vundet EM og Conf. cup med England, så har sagt op på den front, for at håbe på job i andet kontinent, hvor jeg skal hente flere titler for landsholdene... Brasilien bør være mulig på et tidspunkt, men nu ser vi.

Men nu er turen kommet til Schweiz, hvor Sion venter... De har kun vundet to mesterskaber, all time, så den bliver mega svær, især da Zürich er totalt dominerende i landet.

Ved ik om folk sys det er sjovt at følge med i, når der ikke opdateres så tit?

Men i hvert fald har jeg lidt bonus info.. Kald det en ny Bendtner.
Danny, som jeg kalder ham, har jeg haft meget kærlighed til, især da jeg gav ham chancen som 16-årig i Dortmund. Jeg hentede ham derefter til Real Madrid, og videre til Sochaux.
I Dortmund og Real, der bombede han løs, men da jeg hentede ham til Sochaux, var han en ændret mand. Han udeblev konstant fra træning, og var konstant sur og utilfreds, samt skabte dårlig stemning på holdet, så jeg måtte hurtigt sende ham videre til Inter, hvor han heller ikke fik succes.
Jeg valgte så at hente ham til Zenit, da jeg ankom der, i håb om han stadig havde mål i støvlerne... Det havde han, men efter 6 kampe, begyndte han igen at udeblive fordi han var på natklub hele tiden. Så han røg afsted igen. Ingen klubber ville have ham udover Crvena ? - og her opnåede han aldrig noget særligt, og da jeg jo har en form for kærlighed til denne spiller, så forsøgte jeg igen at hente ham til Zenit, men selvom der dog var lidt mål i ham, var han igen konstant væk fra træning, fordi han havde været ude at feste natten lang.
Det er en lidt sjov historie omkring ham, da han jo har smidt sin kæmpe karriere i skraldespanden, og er uønsket mange steder. Sjovt for en der var ombejlet af alle de store klubber som 18-årig.

Men hey, kan jeg få ham til Sion, så gør jeg det Opstemt Opstemt

Se hans karriere her.... Hvem sagde Bendnter?
http://iden.dk/danny.png
« Seneste Redigering: 12 Jul 2016, 21:27 af Lagotolio » Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Around the world
« Svar #14: 12 Jul 2016, 21:41 »

jeg følger med  Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010