home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 555 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Around the world
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Around the world  (Læst 17428 gange)
Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #15: 12 Jul 2016, 23:16 »

Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #16: 12 Jul 2016, 23:21 »

Jeg læser stadig med og syntes det er et spændende koncept, men jeg så gerne du opdaterede lidt oftere, og måske gik mere i dybden med de enkelte sæsoner Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #17: 13 Jul 2016, 00:16 »

Jeg læser stadig med og syntes det er et spændende koncept, men jeg så gerne du opdaterede lidt oftere, og måske gik mere i dybden med de enkelte sæsoner Smiley

Det er modtaget.
Jeg tænker godt jeg kan opdatere efter hver sæson, da det så vil betyde lidt oftere opdateringer, men det vil slet ikke være, hver uge, da det ikke er hver uge jeg spiller Smiley Smiley
Men jeg vil prøve at opdatere efter hver sæson, så man kan følge lidt mere med, hvis der altså er flere der stemmer for den idé? Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Around the world
« Svar #18: 13 Jul 2016, 07:46 »

Jeg læser helt sikkert også med. Smiley

Ærgeligt med Bendtner Junior.. Skuffet Men det forekommer jo i virkeligheden så hvorfor ikke i FM.. Smiley

Jeg er også gerne med på lidt oftere opdateringer, men læser stadig med om det så kun er som det er på nuværende tidspunkt. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #19: 13 Jul 2016, 19:08 »

Jeg læser helt sikkert også med. Smiley

Ærgeligt med Bendtner Junior.. Skuffet Men det forekommer jo i virkeligheden så hvorfor ikke i FM.. Smiley

Jeg er også gerne med på lidt oftere opdateringer, men læser stadig med om det så kun er som det er på nuværende tidspunkt. Smiley

Super Smiley

Ja det er lidt en skam.. Men jeg vil også opdatere på ham, løbende.
Tænker jeg opdaterer hver gang jeg har spillet 10 kampe, ikke noget vildt grafisk lir, men blot lidt om spillet og status på Danny Opstemt
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #20: 14 Jul 2016, 21:39 »



På opfordring, prøver vi nu med lidt yderligere opdateringer på dette spil, så må jeg vurdere lidt ud fra responsen, om der er stemning for det.

FC Sion - et skridt ned.
Da jeg valgte at sige op i Zenit, for at drage videre i min karriere, stod det klart, at jeg nok var ved at løbe tør for de rigtig stærke ligaer, og var nødt til at kigge lidt mod de svagere, for at komme videre mit mit projekt.
Derfor faldt valget på FC Sion, som for det første ikke just er et specielt godt hold, men også spiller i et land, som jo ikke er toppen af poppen i Europa.
Ikke desto mindre, så valgte jeg at sige ja tak, for at prøve mig af her. Det var velvidende at hold som Basel, Zurich og Young Boys var klart dominerende i landet.
FC Sion har kun nappet mesterskabet et par gange all time - og har ikke blandet sig synderligt i toppen i mange år. De sluttede da også sidste sæson på en lidt tam 7. plads.
Det ser lidt anderledes ud med cuppen, som de har vundet 13 gange, og sidst var i 2042 (er i 2045) - så der har holdet præsteret fornuftigt.
Uanset - så bliver det nok ikke lige i første sæson jeg napper de to titler i Schweiz...

Holdet
Da jeg først gik holdet igennem efter min ansættelse, var det ikke med hænderne over hovedet, og jeg kunne straks se, der var plads/brug til forbedringer.
Problemet med det scenarie var dog bare, at klubben ikke havde økonomi til at hente noget særlig kvalitet ind, samt der var nu heller ikke meget kvalitet over de folk som følte at Sion skulle være næste skridt i deres karriere.
Jeg var derfor nødsage til at kigge mod fri transfer, og fandt her et par spillere, som var kommet i overskud efter min tid i Zenit. De havde ikke niveau til Zenit, men har det til Sion. Med de to forstærkninger og yderligere et par friske ansigter, så ser holdet ikke så skidt ud endda. Kun på målmands posten, hvor det er helt til grin.
Jeg har en 37-årig keeper som nok skulle være gået af for et par år siden. Men problemet er, at jeg ikke kan erstatte ham, da der ikke er løn kroner til flere spillere. Derfor er taktikken baseret på, at jeg skal score flere mål end modstanderen. Smiley
Ellers har jeg sammensat et hold at talenter krydret med erfarne folk.
Klubben rådede over et rigtig dygtig midtbane spiller, som hedder Marijan Erceg. Han er et talent, og har gjort det rigtig godt i de kampe han har fået.
Han er også allerede eftertragtet af de større hold i landet, som Basel og Zurich, men jeg sælger ikke - da jeg i hver klub jeg har været, har gjort et talent til en profil, og først sælger - hvis der er stor gevinst at hente.

De første 10
Selve starten på sæsonen er forløbet lidt blandet. Jeg er rundet 10 kampe, og ligger p.t. nr. 3 - 3 point efter Zurich på 1. pladsen. 2. pladsen indtages af Basel.
Sæsonen startede med 2 klare nederlag til Zurich og St. Gallen, men derefter, så fandt jeg den ideelle opstilling, og så vendte det stille og roligt med en række sejre, inden jeg så stod overfor Basel.....
Der er godt gang i målene, og det er den positive side af det, men kæmper, som nævnt længere oppe, med at holde målet rent.
Udover den godkendte start på sæsonen, så er jeg også kommet en runde videre i cuppen, men det var på et billigt grundlag, mod et af de lavt rangerende hold. Næste runde er mod Chiasso, som ligger og roder i den næstbedste række, så de kan gå hen at drille mig, men håber naturligvis på yderligere avancement.

Jeg er fortrøstningsfuld for denne sæson, og forventer vi holder fast i toppen, men et mesterskab er måske lige at presse den lidt tænker jeg. Det kræver i hvert fald at jeg får mine spillere til virkelig at mande som mod de top professionelle hold i ligaen.

...og nu til lidt bonus info.
Min gode ven Danny, er solgt fra Zenit il Stuttgart, men er efter kun 1 optræden som indskifter, allerede raget uklar med holdkammerater, og har bedt om at blive solgt... Sikke en skam. Smiley

Jeg håber det var lidt ala dette som folk eftersøgte, men nu ser jeg lige på om der kommer lidt aktivitet i tråden. Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jul 2016, 21:43 af Lagotolio » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #21: 14 Jul 2016, 22:09 »

Rigtig fin update, og en god start på ligaen umiddelbart Smiley

Det bliver spændende at se om du kan nappe titlen allerede i første sæson. Er det muligt med en kort gennemgang af din taktik, og måske nogle SS af de største profiler, så man kan danne sig et indtryk af niveauet Smiley?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #22: 14 Jul 2016, 22:29 »

Smiley

Ja det er tanken at der kommer lidt mere omkring holdet i næste update Smiley

Nu må vi se, har før lavet mirakler i det her spil, så man ved aldrig Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #23: 14 Jul 2016, 22:32 »

Smiley

Ja det er tanken at der kommer lidt mere omkring holdet i næste update Smiley


Fedt nok Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Around the world
« Svar #24: 15 Jul 2016, 07:32 »

Rigtig fin update! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #25: 15 Jul 2016, 23:42 »



Overraskelsen.
Da jeg nu har ramt vinterperioden, og går ind i en periode, hvor det hele står lidt stille, er det på sin plads med en status herfra.
Jeg har nu rundet 18 kampe, og der er sket en del siden sidst.
Jeg er rendt ind i alle topholdende, og målet var at begrænse pointtabet til disse.
Det skulle dog vise sig, at det hold jeg har brygget sammen, virkelig forstår at arbejde hårdt for sagen, og på Islandsk maner overraske folkemængden.
Mit første opgør var mod Zurich, hvor jeg i et meget intenst opgør, endte med at trække mig sejrrigt ud at opgøret.
Sejr over Zurich

Dernæst ventede Young Boys, og også her steppede holdet op, og nappede en fortjent sejr.
Sejr over Young Boys

Sidst men ikke mindst stod Basel for tur, men her måtte jeg efter en lang og sej kamp, nøjes med 2-2, men det ændrede ikke på, at jeg overvintrer, noget overraskende, på en super flot 1. plads.
..og for at krydre den lidt, er jeg også kommet i kvart finalen i cuppen, så det hele ser jo rigtig positivt ud indtil videre.




Gennemgang.
Men hvem er så de toneagivende spillere i klubben, og hvem er det, som de store hold begynder at kigge efter, og forsøge at stjæle fra mig?

Jamen, lad mig starte fra en ende:
Andrey Timoshevskiy
Her er min gode ven fra Zenit, som kom i overskud, og ikke havde niveauet.
Men her i Sion er det en helt anden snak. Han er en sikker klippe nede i de bagerste rækker, og han sørger for at ingen slipper igennem bagkæden.

Sam Gibson
Jeg købte Sam fra Southampton inden starten gik på sæsonen, for sølle 1 million kroner, men han er simpelthen fantastisk, og han er også eftertragtet af lidt større klubber efterhånden. Han er med overalt, og er en konstant offensiv trussel, når bolden føres frem. Han deltager utrolig meget i opspillet og har ofte 2. sidste fod på de målgivende chancer.

Wojciech Bulka
Ja, Bulka havde jeg faktisk ikke intentioner om at bruge. Jeg forsøgte faktisk at skille mig af med ham i starten, men da jeg ikke kunne få ham solgt, og ikke kunne få fat i en bedre spiller til den centrale midt, så gav jeg ham chancen. Det har jeg så ikke fortrudt siden. Han er en af de bærende kræfter på holdet, og med 10 mål indtil videre, så er han klart med til at jeg er med i toppen.

Dmitry Magomedov
Han var den anden free signing fra Zenit. Jeg brugte ham dog en smule i Zenit, hvor han også præsterede de kampe han fik. Men han var bare overmatchet af stærkere folk. Jeg vidste hvad jeg fik, og han er virkelig stærkt spillende som assist.

Shkelzen Meier
Sidst men ikke mindst er Meier min store stjerne. Han bomber den ene vigtige kasse ind efter den anden, og er helt vanvittig når han får bolden. Han plaffer dem bare ind, længere er den ikke.
Jeg frygter dog jeg mister ham snart, da hans kontrakt udløber til sommer, og han vil ikke forlænge, fordi større klubber i udlandet vil have ham,

Dette er de bærende folk på mit hold, og den stærkeste opstilling jeg kan stille er følgende:



Selve taktikken er baseret på en taktik jeg downloadede i sin tid, men den er blevet tilpasset et hav af gange, når jeg er skiftet klub, men som udgangspunkt er den baseret på, at jeg har bolden meget, og at WB deltager meget i det opbyggende spil, for at skabe overtaget på fløjen. Det er sådan i korte træk. Smiley

Jeg er super godt tilfreds med holdet, og håber de holder momentum, også efter vinterpausen.

.... og så til den sædvanlige bonus info.
Danny - han har siden sin ankomst til Stuttgart spillet 1 kamp som indskifter. Og det skyldes bl.a. at han nu 5 gange er dukket for sent op til træning, eller helt udeblevet. Han er sgu tosset.
Danny udebliver for 5 gang
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Around the world
« Svar #26: 16 Jul 2016, 09:00 »

Kan rigtig godt lide din blog!

Er det FM15, du kører spillet i?
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #27: 16 Jul 2016, 09:21 »

Kan rigtig godt lide din blog!

Er det FM15, du kører spillet i?

Tak for det. Smiley

Jeps, jeg hænger stadig fast i FM15 - og jeg opdaterer nok først, når jeg engang kører træt i dette spil, eller det "7-9-13" crasher. Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Around the world
« Svar #28: 16 Jul 2016, 11:30 »

Tak for det. Smiley

Jeps, jeg hænger stadig fast i FM15 - og jeg opdaterer nok først, når jeg engang kører træt i dette spil, eller det "7-9-13" crasher. Smiley

Det ender med FM17 er ude, inden du skal "opgradere" Wink
Logged

Lagotolio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Around the world
« Svar #29: 16 Jul 2016, 19:05 »

Ha ha ja.. Måske er vi endda er ude i FM18 - tænker ikke jeg går død om 3-4 måneder i hvert fald Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010