home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 327 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  6# - Branco di Lupi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: 6# - Branco di Lupi  (Læst 6872 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
6# - Branco di Lupi
« : 01 Apr 2016, 13:31 »





"Det er tidligt lørdag morgen, solen skinner fra en næsten skyfri himmel, hvor kun havgusen har lagt en tynd hvid hinde for solen. Temperaturen er krøbet op på små 21 grader, og forventes at ramme på den høje side af 30 grader i løbet af eftermiddagen. Det er dagen før sæsonens første træningskamp og holdet har trænet sammen de sidste 2 uger for at gøre sig klar til sæsonen.
Ude foran træningsanlægget er der stille, men ikke længe endnu - morgentræningen starter om små 30 min, dette er en foranstaltning mod den italienske sommervarme, som ved middagstid ville ødelægge al træning for spillerne.

Den første bil der kommer trillende ind på parkeringspladsen tilhører assistenttræneren Angelo Quinzi, Quinzi er en af de mange i klubben som skal i gang med sin første sæson. I og med klubben blev reetableret i 2013 er der stadig gang i en større udvikling i klubben der skal finde fodfæste i italiensk fodbold.

Efter Quinzi er ankommet gør der ikke længe før et kendt ansigt dukker op, Uranio Vitti mangeren i klubben, kommer trillende på en gammel jerncykel der mest af alt minder om noget fra før krigen, han er velklædt og velfriseret.
Vitti er 34 år og skal ligeledes starte sin første sæson i klubben, han er hentet for at vende skuden for klubben der allerede 2 år inde i dens levetid har store udfordringer på hånden - et projekteret underskud på 30.000.000 DKK i den kommende sæson, har betydet at klubben ikke har mange chancer for at overleve længe uden radikale ændringer.

At klubben har valgt at hente Vitti skyldes at han tidligere har spillet for den anden Aprilla klub "Aprilla" hvor han var den ledende figur til at vinde "Italienske Serie D  - Gruppe G" i 2011.
Den tidligere midtbane spiller har sideløbende læst økonomi på universitet i Rom og på trods af sine 49 kilometer fra Rom anses byen Aprilla som en forstad til den italienske hovedstad."

Lupa Roma F. C. har derfor meget dårlige odds for fremtiden - Lad udfordringen begynde !
« Seneste Redigering: 16 Apr 2016, 23:17 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
1# - Branco di Lupi
« Svar #1: 01 Apr 2016, 13:32 »

Lupa Roma F. C.

Lupa Roma Football Club


Så er vi i gang med Blogkonkurrencen anno 2016 -Vi skal en tur til Italien hvor vi i Serie C/B, niveau 3 i Italien, finder den nye dreng i klassen "Lupa Roma F. C."
Klubben har ikke de fornemmeste faciliteter, stadionet Quinto Ricci ejes af Aprilla by og deles med klubben "Aprilla" fra Serie D, Der er plads til 2.544 kun siddepladser.

Klubben 49 kilometer sydvest for Rom.




Målene for dette spil er:

  • Skab rentabel forretning
  • Fokus på opbygning af klubben
  • Benyt unge spillere og sælg med videresalg for øje
  • Hent ældre spillere for at styrke stammen af truppen
  • Vi VIL spille fodbold - og det vil sige underholde med mål og offensivt spil
  • Give læserne en god blog som er blandt de bedste




Trofæskab


Ligaer


2013/2014 Italiensk Serie D - Gruppe G - Vinder

2015/2016 Italiensk Serie C - Gruppe B - Vinder


Pokaler


2015/2016 Italiensk C Super Cup - Vinder




Faciliteter


Stadion:
2015-2016: Quinto Ricci 2.544 kun siddepladser

Sponsorfaciliteter
2015-2016: Tilstrækkelig

Træningsfaciliteter
2015-2016: Dårlige

Ungdomsfaciliteter
2015: Tilstrækkelig

Ungdomstræning
2015-2016: Tilstrækkelig

Ungdomsrekruttering
2015-2016: Middel

Økonomi

« Seneste Redigering: 08 Apr 2016, 11:31 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# - Branco di Lupi
« Svar #2: 01 Apr 2016, 13:33 »

Lupa Roma F. C.

Lupa Roma Football Club



Taktikken


Med Vitti's indtog i klubben er klubben gået væk for den traditionelle italienske 4-3-3, og i stedet implementeret en 4-1-4-1 med to offensive wings.






Taktisk er udgangspunktet ikke at have bolden mest, men at bruge den bedst - Vi skal konstant være i overtal på modstanderes banehalvdel.

Målmanden spiller som udgangspunkt hurtigt til ankermanden. Som derfra distribuere den til kanterne, hvor begge backs er bedt om at skubbe op, for at give plads både ved baglinien, samt foran og mellem forsvaret til kanter samt den falske 9'er.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2016, 13:57 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# - Branco di Lupi
« Svar #3: 01 Apr 2016, 16:49 »

Simpel opsætning, dejligt med de mere rendyrkede indlæg om FM... Gør det nemt at finde rundt i. Spændende hvor langt du kommer i løbet af de kommende 30 dage, det tror jeg faktisk vi er mange der gerne vil se Opstemt
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 1# - Branco di Lupi
« Svar #4: 05 Apr 2016, 18:47 »

Hvornår kan vi forvente mere om Lupa Roma hr. Nodiem Peace ?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 1# - Branco di Lupi
« Svar #5: 05 Apr 2016, 20:06 »

Lupa Roma F. C.

Lupa Roma Football Club



"Det kølig vejr har trukket sig ned over Aprilla, giver små hints om at vinteren er på vej.
Den før så smukke smaragdgrønne græsplæne er reduceret til en små knoldet, hullet og brun mark som mest af alt minder om de forhold afrikanske 2. rangs hold spiller på.

Banen afspejler de store problemer klubben er i - siden sæsonens start har klubben nu ved vinterpausen et dundrende underskud på 9.439.009 DKK, hvilket har resulteret i at der er blevet lukket for vandet.

Vitti er citeret for at sige "At vandet er lukket er ligeså destruktivt for os, som for en konkurrencesvømmer - Og jeg vil gøre mit for at sænke udgifterne, selvom det er utopi at finde de 30.000.000 om året som vi bruge for meget, lige med ét!"


Sæsonen har været en blandet pose bolsjer, der blev lagt stærkt ud med to flotte sejre på hhv. 1 - 3 over Teramo og 1-0 over Prato, siden har en blanding af karantæner, skader og dårlig form været skyld i fem nederlag, seks remis og blot tre sejre yderligere.
Kampene har specielt båret præg af at klubberne omkring os har lejet talentfulde og dygtig spillere i Serie A og B.
Der vil over vinteren blive taget kontakt til flere klubber for evt. at leje, for at sænke udgifter og hæve niveauet.!

Alle spillere over 30 har desuden fået besked om at de ikke vil få kontrakten forlænget, som en forlængelse af klubbens forsøg på at stoppe den økonomiske blødning der er i gang!



Målsætningen for turneringen i 2015-2016 er en plads i top-5, hvilket stadig er det der sigtes efter, omend det kan vise sig at blive svære end forventet.

"Vitti har de sidste fire uger brugt tiden på at se træninger og kampe for klubbens hold helt ned til U12, en observation der indikere at Vitti har et håb om at finde fremtidens førsteholdsspillere i egne rækker.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 2# - Branco di Lupi
« Svar #6: 05 Apr 2016, 21:03 »

Godt at se en ny update fra din side Thumbs Up

Det er godt nok en tæt liga du befinder dig i, men hvis du rammer en god stime, ser playoff da ikke umulig ud Smiley

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 2# - Branco di Lupi
« Svar #7: 08 Apr 2016, 11:29 »

Lupa Roma F. C.

Lupa Roma Football Club



"Hænderne er svedige, skjorten føles knappet en knap for meget - nærmest kvælende. Den summende lyd fra det tilstødende rum, lyder på afstand som en sværm at aggressive bier - Og det er præcis hvad de er. Journalister fra de fleste italienske sportsmedie med interesse for Serie C er mødt op.
Det er en flok hyæner, som alle brænder for fodbolden, og det er ikke tit en lille klub kalder til at pressemøde. Teknisk set var det også ment som at klubbens fans var velkommende men ordet spredtes hurtigt.


Vitti: "Velkommen til - Jeg har indkaldt til dette møde for at give en status på sammen fremadrettet, at udnævne hvilke spillere fra U17 der får kontrakt på U19, samt for at bygge denne klub op om fansene!

For at starte i det simple, klubbens økonomi er dårlig, virkelig dårlig. pt. budgetteres der med et underskud på
33.950.012 DKK - Et beløb der er dobbelt så stort som vores spillerbudget. HVIS klubben skal overleve de næste to sæsonen skal der enten hentes kapital ude, eller rykkes op i Serie B.
At hente kapital ude ses pt. ikke som en holdbar løsning, det ville være som at pisse i bukserne - så derfor er det på direktionsgangen blevet besluttet at ingen over 30 år, får deres kontrakt forlænget... Det betyder at vi efter sæsonen må sige farvel til flere af vores stærkeste spillere - Som igen gør det svære at komme i Serie B, derfor er det som målsætning at vi skal i slutspillet i denne sæson.

Til at hjælpe med dette har vi hentet spillere op fra U17 for at styrke vores U19 samt at give mere konkurrence på 1. holdet. De tre spillere er alle spillere vi kender ganske godt, og det kommer vel næppe som en overraskelse at Alessandro Riti bliver hevet op - han kommer dog allerede til at være tilknyttet 2. holdet.!
Dernæst har vi Davide Volpi som vil blive tilknyttet U19 samt med kampe for 2. holdet.
Og som en glædelig overraskelse har vi været stand til at hente Michele Cassano tilbage igen efter hans 6 måneders jordomrejse og han bliver fuld tilknyttet U19, når han tiltræder 01/07.







Det må siges at have været en svær sæson, det ene øjeblik lå vi til en kvalifikationsplads dernæst lå vi til en playout plads.
Ligaen har været særdeles tæt og det viser det også ved at der mellem nummer 1 og nummer 13 blot er 14 point. Vi skal også tage i betragtning at flere hold startede ligaen med minus point.

Alligevel viste spillerne stort mandshjerte og vilje ikke mindst, og på trods at udsigten til at være arbejdsløs fra næste sæson viste både vinderen af årets spiller i Serie C/B og topscore i Serie C/B Mohamed Fofana med 19 mål og 5 oplæg, Andrea Cristiano med 6 mål og 8 oplæg samt Gaetano D'Agostino med 7 mål og 10 oplæg at de virkelig har brændt for at gøre deres bedste! - Måske også for at bevise overfor andre klubber at de er deres løn værd?

Med aldeles stærk slutspurt lykkedes det, ikke blot at komme i kvalifikationen, nej vi vandt ligaen !! og det kun takket været et Carrarese hold med tre skadede målmænd samt at Teramo fik fratrukket 6 point fra start.



Og som om det ikke var nok, kunne vi også sætte den første rigtig pokal på hylden i klubben, da vi i den italienske C Super Cup vandt meget snævert.




Så status er pt. vi skal gøre os klar til første sæson i Serie B, dog uden vores fire bedste spillere som alle er blevet bedt forlade klubben pr. 01/07-16.

Imens vil jeg sidde og kigge på mit skinnende platin og nyde min titel som Årets manager i Serie C/B!


« Seneste Redigering: 08 Apr 2016, 14:53 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 3# - Branco di Lupi
« Svar #8: 08 Apr 2016, 17:50 »

Stærke resultater må man sige, stort tillykke med det Thumbs Up

Bliver spændende at se om du kan få styr på økonomien. Får man egentlig en præmiebonus for at vinde ligaen/at rykke op?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 3# - Branco di Lupi
« Svar #9: 08 Apr 2016, 17:58 »

Stærke resultater må man sige, stort tillykke med det Thumbs Up

Bliver spændende at se om du kan få styr på økonomien. Får man egentlig en præmiebonus for at vinde ligaen/at rykke op?
Tusind tak - Det var på et hængende hår !  Opstemt

Nej der er 1.100.000 til vinderen af alle Serie C grupperne - Tilgengæld er der 20.000.000 i TV penge så de har været meget hjælpsomme og faldet på et meget tørt sted
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 3# - Branco di Lupi
« Svar #10: 12 Apr 2016, 17:25 »

Lupa Roma F. C.

Lupa Roma Football Club




"De ligger på jorden med lukkede øjne, reflekterende over de ord der på skift bliver ytret. Alle 32 1. holdsspillere er en del af den store cirkel, som var de groet fast til den brune og knoldede mark blot ligger og suger til sig.
Opgaven fra Vitti hedder sig "Fortæl ærligt omkring din oplevelse forrige sæson, og dine mål for den næste", disciplinen er stor, ingen udover én taler, mellem sætningerne høres fuglene i baggrunden og den svage brise glæder sensuelt over den brogede flok mænd.
Der er intet filter på, kritikken rammer medspillere og træner - og forummet emmer af utilfredshed på trods af oprykningen, Vitti tager det til sig, uden at forklarer sig, tager han det til sig - Specielt klubbens beslutning om at ingen over 30 for nye kontrakter har vakt vrede hos flere af de etablerede spillere.
Der bliver dog også åbnet om omkring de inderste tanker på fremtiden, flere drømmer om at vise sig frem i Serie B, drømmen om et bedre liv i udlandet, drømmen om overlevelse samt drømmen om at få fast spilletid.

Det er specielt Riti og Volpi's udsagn om at etablere sig som målscorere og top-5 målscorer der er som sød musik i Vitti's ører.
Udefra ser det mærkeligt ud, 32 mænd som ligger helt stille på en slidt græsplæne og med så megen stilhed omkring sig - vidste man ikke bedre skulle man tro at de sov.

Med ét kommer en lyd de fleste af spillerne ikke har lagt mærke til før, en sær rumlen og brusen i jordet, som dirrer ganske svagt.
samtalen standser....

Med ét kommer en et kæmpe "SVUSH" og med stor kræft vælter kaskader af vand ned over de fastgroede voksne mænd og efter 3 sekunder i komplet stilhed, brydes stilheden af en dyb latter - den som kun findes hvor testosteron er samlet.

Og en lidt spinkel stemme skærer igennem den dybe latter som har spredt sig: "Skal de betyde at der nu er plads til lønforhøjelse?"

Vitti griner sagte: "Hvis du får udbetalt din løn om 6 måneder så skal du vidst være glad"


Truppen er på ferie og er ved at lade op til den næste sæson og den første som et Serie B hold!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 4# - Branco di Lupi
« Svar #11: 14 Apr 2016, 13:25 »

Super flot beskrivende indlæg.

Kan godt lide dine måde at billede gøre dine indlæg Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 4# - Branco di Lupi
« Svar #12: 15 Apr 2016, 14:55 »


Der bliver desværre ikke mere fra mig i denne omgang, Steam Cloud har spist 5 dages progres så jeg nu er tilbage ved 2. indlæg  Græder  Sur ticked off

Jeg har pt. ingen løsning eller forklaring på hvorfor da jeg kun spiller på én PC, samt har loadet spillet tidligere hvor jeg reelt var kommet til.

Håber i har nydt det så længe det varede  Peace
På trods af det er til stor frustration  Skuffet
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 4# - Branco di Lupi
« Svar #13: 16 Apr 2016, 15:45 »

Der bliver desværre ikke mere fra mig i denne omgang, Steam Cloud har spist 5 dages progres så jeg nu er tilbage ved 2. indlæg  Græder  Sur ticked off

Jeg har pt. ingen løsning eller forklaring på hvorfor da jeg kun spiller på én PC, samt har loadet spillet tidligere hvor jeg reelt var kommet til.

Håber i har nydt det så længe det varede  Peace
På trods af det er til stor frustration  Skuffet

Det sgu træls Nodeim, ærgerligt det skal slutte på den her måde Skuffet
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 4# - Branco di Lupi
« Svar #14: 16 Apr 2016, 16:34 »

Det sgu træls Nodeim, ærgerligt det skal slutte på den her måde Skuffet

Ja, det er mega frustrerende  Skuffet
Især fordi det er her de næste 10 dage jeg havde mest tid til at lave bloggen, men sådan skulle det ikke blive desværre :/

Men der er altid næste år  Hævet Øjenbryn
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010