home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  6# - Branco di Lupi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 6# - Branco di Lupi  (Læst 6896 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: *Lukket* 4# - Branco di Lupi
« Svar #15: 16 Apr 2016, 19:22 »





Det skal være løgn !!!


Jeg har truffet det valg at forsætte bloggen ! - forklaring følger i løbet af aftenen ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 4# - Branco di Lupi
« Svar #16: 16 Apr 2016, 21:15 »

"Det startede som en ganske normal sommer, banerne lå øde.. Der var kun lyden af nabolagets glade børn, som sparkede på mål, der fyldte luften. Byen var i mindre ekstase over at være rykket op i Serie B, næsten alle steder var der en klubtrøje eller et flag med klubbens logo på - det var en uskyldens tid.

Men blot 4 uger før sæsonstarten trak mørke skyer ind over klubben, der var unormal megen aktivitet på klubbens kontorer - men unormalt stille når der blev stillet spørgsmål ved det. Flere af klubbens fans spekulerede i et stort køb til klubben, en modernisering af stadion eller en ny træner til at behold pladsen i Serie B, på trods af Vitti var elsket af såvel spillere som fans.

Uvisheden og uroen i og omkring klubben, blev en tidlig tirsdag morgen åbenbaret for verdenen med overskrifter som
"Oprykkerklub kollapser", "Lupa Roma fallit" og "Useriøs ledelse destruere klub".
Den officielle udmeldelse kommer blot få timer senere, klubben der ikke er mere end tre år gammel er gået konkurs og har ikke kunnet rejse kapital til at forsætte - et underskud på 30.230.321 DKK, og uden udsigten til at kunne fremskaffe et overskud inden for den nærmeste fremtid har fået banken til at trække stikket på klubben.

Alle er per dags dato opsagte, spillere såvel som direktion, trænere og selvsagt manager Uranio Vitti.
Chokket er totalt - ingen havde set det komme - spillerne sidder sammen og stirre på Vitti, han er manden de ser til efter løsninger og vejledning - han har været et bjerg de har kunnet læne op af og stile mod, Vitti er dog ligeså mut.

Hvad der skulle have været hans projekt ligger nu i tusind stykker, som et puslespil kun med hjørner - intet er som det skal være og det bliver aldrig det samme, billedet er knust.





"Det er fem dage siden at Vitti's verden brød sammen, fem dage der er blevet brugt til at sikre sig at hans spillere kom i kontakt med andre klubber, sikre at hans stab kom bedst muligt videre i karrieren.
Først nu går det op for Vitti at han selv er uden job - han sætter sig i sin sofa og lægger hænderne foran hovedet og sukker dybt....

Pludselig vibrerer telefonen på bordet og nærmest vækker Vitti - han må have siddet sådan i godt 45 min tænker han.

Viti: "Vitti..

Stemme: "Goddag Mr. Vitti, De taler med Juan Carlos Carrasco - De kender mig med garanti ikke, men jeg kender til dem og jeg har et tilbud til dem, et jobtilbud... De skal dog være indstillet på at forlade Italien, men jeg kan forsikre dem om at de vil få mulighed for at udvikle dem og klubben i samme stil som de gjorde i Lupa Roma

Vitt: "Mr. Carrasco, Jeg vil til en start gerne takke dem for deres tilbud, men jeg har brug for mere viden før jeg kan tage stilling til min interesse for et sådan tilbud.

Mr. Carrasco "De har helt ret Mr. Vitti - Hvis de tjekker deres mail, skulle de gerne kunne finde alle de oplysninger de behøver - Skulle de takke ja, så skal de blot tage til Ciampino Lufthavn - der vil ligge en billet i deres navn med afrejse om 10 dage. Jeg skal ikke tage mere af deres tid, Farvel..

Vitti "Tak, Farvel. - Hov, hvor har de min mail og nummer fra? - Hallo, Hallooo?!


Og ganske rigtig, øverst i listen af mails lå en mail fra Mr. Carrasco - Læsningen var overraskende, forbavsende og udfordrerne




10 dage senere sidder Vitti i et fly på vej til Calama, Chile.





« Seneste Redigering: 16 Apr 2016, 21:17 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 5# - Branco di Lupi
« Svar #17: 16 Apr 2016, 21:34 »

Cobreloa

Club de Deportes Cobreloa S.A.D.P.


Turen for Vitti er endt i Chile hvor han ny står i spidsen for Club de Deportes Cobreloa S.A.D.P.
Klubben har rimelige faciliteter, stadionet Muncipal "Zorros Del Desierto" De Calama, som ejes af klubben selv. Det er fornyeligt sat i stand (2015) og der er plads til 12.312 kun siddepladser.




Målene er derfor stadig:

  • Skab rentabel forretning
  • Fokus på opbygning af klubben
  • Benyt unge spillere og sælg med videresalg for øje
  • Hent ældre spillere for at styrke stammen af truppen
  • Vi VIL spille fodbold - og det vil sige underholde med mål og offensivt spil
  • Give læserne en god blog som er blandt de bedste




Trofæskab


Ligaer


2013/2014 Italiensk Serie D - Gruppe G - Vinder med Lupa Roma

2015/2016 Italiensk Serie C - Gruppe B - Vinder med Lupa Roma


Pokaler


2015/2016 Italiensk C Super Cup - Vinder med Lupa Roma




Faciliteter


Stadion:
2015-2016: Quinto Ricci 2.544 kun siddepladser - Lupa Roma
2016-2017: Municipal "Zorros del Desierto" de Calama 12.312 kun siddepladser - Cobreloa

Sponsorfaciliteter
2015-2016: Tilstrækkelig - Lupa Roma
2016-2017: Tilstrækkelig - Cobreloa

Træningsfaciliteter
2015-2016: Dårlige - Lupa Roma
2016-2017: Middelmådig - Cobreloa

Ungdomsfaciliteter
2015: Tilstrækkelig - Lupa Roma
2016: Tilstrækkelig - Cobreloa

Ungdomstræning
2015-2016: Tilstrækkelig - Lupa Roma
2016-2017: Middelmådig - Cobreloa

Ungdomsrekruttering
2015-2016: Middel - Lupa Roma
2016-2017: Middel - Cobreloa

Økonomi

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Branco di Lupi
« Svar #18: 17 Apr 2016, 10:57 »

Det er så deprimerende... har brugt cloud for sidste gang !!  Græder




Hvis nogen har en løsning så sig gerne til !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 6# - Branco di Lupi
« Svar #19: 18 Apr 2016, 13:10 »

ÆV æv æv æv æv.

Er oprigtigt ked af det på dine vegne, lige som man tænker, yes den kom igen, så sker ovenstående for dig Skuffet
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 6# - Branco di Lupi
« Svar #20: 19 Apr 2016, 08:00 »

ÆV æv æv æv æv.

Er oprigtigt ked af det på dine vegne, lige som man tænker, yes den kom igen, så sker ovenstående for dig Skuffet

Tak - Det er mega frustrerende, jeg havde spillet godt en sæson på holdet og sensationelt vundet pokalen - så det er altid ekstra træls
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010