home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  1 Bruger, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  [8] Ein Neues Kapitel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: [8] Ein Neues Kapitel  (Læst 6058 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ein Neues Kapitel [5]
« Svar #15: 04 Apr 2016, 13:50 »

Fedt banner..

Ros fra "kongen" er altid lækkert.. Ej Jeg er også meget glad for den ide som gjorde at jeg blev nød til at rejse mig sofaen og fodbold på tv, og gå i gang...

Er vild med din opsætning i seneste opdatering! Smiley

Tak! Bloggen skulle lige i gang, men så kom det også..

Rigtig fedt banner  Shockeret

Det skriger bare af tysk fodbold stemning...!

Det er da det, det gør!

Super fin opdatering, flot grafisk arbejde Smiley

Takker Smiley

Enig med de 3 der har skrevet før mig... Det banner der... Det er vildt!

Endnu en gang tak! Det er noget af det bedste jeg har fået til at virke grafisk Wink
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ein Neues Kapitel [5]
« Svar #16: 04 Apr 2016, 18:09 »

Ein Neues Kapitel #6
Blog af AudereEstFacere



Kalender:

DFB 1. Runde - Udebane
3 – 2 v. Hallescher FC
Jojic ’10, Modeste ’42, Vogt ’67.

Bundesliga Week 1 - Hjemmebane
2 – 1 v. Schalke 04
Nastasic OG ’20, Modeste ‘67
"Se, Jeg er i avisen!"
Der var et eller andet surrealistisk ved at se sit navn spredt ud over 2 sider i en af de største aviserne. Det var sket før, men denne gang var det en positiv vinkel, fyldt med citater fra spillere, fans og andet godtfolk.

Det var også gået godt, og især min debut på RheinEnergieStadion var mere end bare mindeværdig. En stor kamp i sig selv, men når hjemmeholdet så samtidig bruger den til at præsentere en ny manager og en helt ny spillestil... Ja så bliver alt sat lidt mere på spids. Byen var derfor også mødt op, og vi gik ind til en kamp med fuldt hus eller med andre ord 50.000 skrigende tyskere. Der var mange gode ligaer målt på stemning, men i vesten var der intet som slog Tyskland.

Det blev en god dag, hvor vi kom foran 1-0 ret hurtigt på et selvmål, inden Modeste kunne lukke affæren i det 67 minut. Schalke fik dog lidt ære tilbage med et mål i overtiden, men det havde avisen glemt, for det handlede kun om os.

Artiklen startede ud med et citat fra Jörg med ordene "JT kan bringe klubben ind i en ny guldalder" Det var jo selvfølgelig meget flatterende, men hvis jeg havde troet at forventningerne var store før kampen, var de nu langt større. Fansene havde været mere rolige i mælet, og blandt andet kigget på statistikkerne som udover afleveringer og besiddelse ikke var kønne. Det var blandt andet 6-16 i skud som blev nævnt. Men hvad fanden betyder skud, når vi er effektive.

Jeg slog det væk og satte mig til at analysere kampen. Det var klart at der var flere svage sider og deciderede problemer at tage fat i, og hvis ikke jeg skulle skuffe alle omkring klubben måtte det poleres på træningsbanen. Jeg var dog alt taget i betragtning, ganske tilfreds for min start i klubben.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [6] Ein Neues Kapitel
« Svar #17: 05 Apr 2016, 12:29 »

Ein Neues Kapitel #7
Blog af AudereEstFacere



Kalender:

Bundesliga Week 2 - Udebane
3 – 1 v. Augsburg
Jojic ’17, ’70, Modeste ’35

Bundesliga Week 3 - Udebane
1 – 0 v. Ingolstadt
Modeste ‘54

Bundesliga Week 4 - Hjemmebane
1 – 0 v. Hoffenheim
Modeste ‘28

Bundesliga Week 5 - Udebane
1 – 0 v. Frankfurt
Bittencourt ’10

Bundesliga Week 6 - Hjemmebane
2 – 2 v. Hertha
Jojic ’47, Risse ’90+2

Bundesliga Week 7 - Udebane
0 – 3 v. Bayern München
Down To Earth
Jeg trådte endnu en gang ind af døren, men denne gang var det ikke til hotelværelse. Jeg havde aldrig været i lejligheden før, men her stod den fuldt indretning med mine ting. Der havde været travlt i klubben, så det var blevet Hollywood-løsningen med indretningsarkitekt og alt det fine. Jeg havde endnu en gang mest lyst til at sove, men havde det som om jeg havde sovet det meste af tiden siden starten. Jobbet som assistent var hårdt, men intet i forhold til dette. Træning mandag til søndag minus kampdag, 3x presse ugentligt, scouting, analyse, træningskoordinerin g  og rejsetid. Jeg var mentalt udmattet, og der var kun gået tre en halv måned. Jeg havde sindet at der måtte gøres noget, og her var lejligheden essentiel.

Det var gået fantastisk indtil denne uge, men okay Bayern München tabte alle vel næsten til, så det var måske okay. Det var blevet til 4 sejre og 1 uafgjort udover nederlaget i München. Werner og Jörg havde i dag også begge været forbi mit kontor, og sagt tillykke med de første måneder, for på trods af München, så var alle omkring klubben mere end tilfredse. Det viste sig også ved en hurtig søgning på twitter under #WildeHorde. Jeg havde på kort tid formået at få selv de mest hardcore ultras til at se ideen i min filosofi, og de snakkede allerede om Champions League. Det var selvfølgelig fuldstændig sindssygt at tænkte på, men det kunne da sjovt. En mening jeg delte med Werner som da jeg nævnte det, næsten lyste op i hovedet som et lille barn til jul.

Jeg skulle i morgen tale til pressen omkring starten og havde både tænkt mig at nævne Modestes 4 mål, Hectors 3 assist og i det hele taget vores sundere præstationer på banen. Holdet arbejdede for holdets skyld, og det viste sig vist i det store hele.

Jeg satte mig i sofaen, og tændte for tv’et som sendte det daglige Bundesliga program. De talte Köln, og på trods af mit stadig ringe tysk, forstod jeg det meste. ”Genie”, ”Positiv” og ”Überraschung” kendte de fleste jo. Det blev også her jeg faldt i søvn, for det var hårdt at være Tysklands fodboldmæssige højdepunkt.



« Seneste Redigering: 05 Apr 2016, 14:15 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [7] Ein Neues Kapitel
« Svar #18: 05 Apr 2016, 23:35 »

Ein Neues Kapitel #8
Blog af AudereEstFacere



Det skal fejres!


Kampinfo:

Bundesliga Week 12 – Hjemmebane
4 – 1 v. Gladbach
Modeste ’8 '11 '55, Gerhardt '35

KÖLN - GLAD

12 - SKUD - 10

5 - PÅ MÅL - 4

2 - ÅBN C. - 1

53 - % - 47

Det var en stor dag for alle, og det kunne mærkes i luften, som føltes mere elektrisk end en stikkontakt. Alle var klar på et brag, og med vores start i ligaen forventede mange point i flertal. Jeg havde forladt lejligheden og var kørt mod stadion over 6 timer før kampstart. Alt skulle være klart, og klappe som en tysk togplan. Jeg havde selv tjekket støvler, tape og outfit igennem på alle, og var i næsten OCD-agtig trance, da spillerne ankom. De virkede mere klar end normalt, og vidste alle hvad det her betød for fansene. En som dog virkede mere klar end andre, var Anthony, som ankom mere fokuseret end nogensinde før. Han havde spillet godt i de første 11 kampe, men fansene forventede endnu mere af holdets enlige angriber.

Kampen startede med et brag, og vi var foran 2 - 0 på ingen tid. Modeste havde spændt støvlerne og hugget to ind inden et kvarter var gået på stadionuret. Mål nummer et var bogstavelig talt 1 ryk og 1 hug.. Modeste fik imponerede nok sendt to mand til kaffepausen og kunne let lægge bolden ned i hjørnet. Det mest kontroversielle mål var nummer 2 som både fra bænken og kameraet lignede en offside som dog ikke blev kaldt. Vi havde alle facetter inklusiv held med os, og det hele virkede til at gå op i en højere enhed, på et niveau som man kun ser i film. Det virkede da også næsten surrealistisk at stå på sidelinjen og følge slagets gang. Det var dog mere en massakre end egentlig krig.

Kampen endte 4 - 1 og jublen brød ud højere end jeg nogensinde havde hørt den. Man skulle helt tilbage til 1996 for at finde en Köln sejr med mere end 2 over Gladbach i den bedste række, og sådan blev det også fejret. Det gjaldt blandt andet dagens mand i skysovs, hattrickhelt Modeste som viste glimrende moves til glæde for fansene. Det var med en god følelse at jeg den dag forlod stadion, mange mange timer efter slutfløjt.


Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [8] Ein Neues Kapitel
« Svar #19: 07 Apr 2016, 17:54 »

Ein Neues Kapitel #9
Blog af AudereEstFacere



Home Sweet Home
Kalender:

Bundesliga Week 13 – Udebane
4 – 3 v. Bremen
Modeste ’8 '11 '55, Gerhardt '35

Bundesliga Week 14 – Hjemmebane
0 – 1 v. Gladbach

Bundesliga Week 15 – Udebane
0 – 2 v. Gladbach

Bundesliga Week 16 – Hjemmebane
3 – 1 v. Hamburger SV
Jojic '17, Zoller '44, Cléber OG '79

Bundesliga Week 17 – Udebane
1 – 1 v. Darmstadt
Zoller '35
Jeg sad i flyet på vej hjem mod Danmark, det var blevet tid til at holde jul og til forskel fra mange andre store ligaer havde vi over en måneds juleferie. Det passede både mig og holdet ganske glimrende, da vi alle virkede ret trætte mentalt. Det havde været en hård halvsæson, som vi alle sammen var ultra stolte af. Vi var før sæsonen spået en 16. plads, men havde i stedet indtaget 5. pladsen i ligaen med dobbelt så mange point som #16.

Det var dog ikke på grund af forsvaret, at vi indtog pladsen som femmer, for vi havde indkasseret 2. flest mål i ligaen. Hvilket var rettere pinligt, da taktikken skulle have resulteret i "Angreb er det bedste forsvar"...Det havde dog langt fra virket, og i mange kampe havde vi mistet dyrebare point.

Den sidste måned var gået ganske acceptabelt bortset fra 2 nederlag. Det værste var dog at Milos Jojic havde overrevet en hasesene, og skaden ville holde ham på sidelinjen de næste 3 måneder. Et tab som jeg godt vidste kunne komme til at betyde meget for vores sæson. Han havde været den helt store åbenbaring på midtbanen med 9 mål i 17 Bundesliga kampe.

Nu glædet jeg mig bare over at komme hjem til familien, som jeg ikke havde set siden jeg tog afsted. Jeg havde endda fået julegave af både Werner og Jörg, og det var lige hvad jeg ønskede mig. 3 millioner euro i transferkassen og frit valg...
« Seneste Redigering: 07 Apr 2016, 17:58 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010