home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2016
| | | | |-+  |21| Welcome to Ibrox
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: |21| Welcome to Ibrox  (Læst 30044 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: |20| Welcome to Ibrox
« Svar #75: 11 Apr 2016, 17:55 »

Linket til Nicolai Næss virker ikke Peace  men de 2 andre ser ud til at være gode transfers Smiley

Det får jeg fixet hurtigst muligt. Tak for at påpege det. Smiley



Det gjorde jeg sørme også. Fantastisk blog.

Tusind tak, det dejligt at have dig med som læser.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #76: 14 Apr 2016, 20:35 »

Sker der snart noget i skotske?  Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #77: 15 Apr 2016, 17:04 »

Desværre ikke, nej.

Jeg har ventet med at fortælle det, da jeg håbede, jeg kunne finde en løsning - men må erkende, at jeg er ved at give op. Det har intet med motivation at gøre, da jeg pt. har 10 opdateringer på lager, som strækker sig over mindst en sæson ekstra i spillet. Problemet er blot, at mit spil ikke længere er tilgængeligt, da et problem (tilsyneladende noget med harddisken) har gjort jeg har været nødt til at formattere computeren. Jeg har prøvet at gendanne til tidligere tidspunkt for at finde savet - uden held. Derudover har jeg desværre heller ikke været klog nok til at lave en backup på Steam Cloud.

Hvis nogle har et forslag til, hvad jeg kan gøre for at finde save filen frem på den ene eller anden måde, efter en reboot fra Windows 7 disk, må i meget gerne skrive her i tråden eller i en pb. Jeg tænker ikke, jeg vil spilde jeres tid med de næste 10 opdateringer, da i alligevel ved, at det ikke fører til noget længere fremme end dette. Jeg kan dog lave en samlet opdatering over hvad der skete den næste sæson, hvis ikke der bliver fundet en løsning inden for et par dage.

Tak for forståelsen. Uanset hvad lover jeg at være tilbage på blogscenen inden for kort tid.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #78: 16 Apr 2016, 10:21 »

Det er sur røv.
Men jeg tror muligvis at jeg ved hvordan du kan finde savet frem, og andre filer. Laver lige en edit, så snart jeg finder programmet.

Recuva fra Piriform - skriv hvis du har brug for hjælp angående programmet. Det har været en stor hjælp for mig, specielt hvad angår billeder efter nødvendige formationer.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2016, 10:26 af Fresse94 » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #79: 16 Apr 2016, 12:01 »

Jeg siger man tak. Jeg prøver lige at hente det, og skriver, hvis jeg er i tvivl om noget. Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #80: 16 Apr 2016, 13:10 »

Fandme ærgerligt for dig Svartovich. Der var virkelig potentiale til en førsteplads i din blog, og klart en af mine favoritter. Håber du får genskabt lortet og kommer i sving igen!
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #81: 16 Apr 2016, 22:21 »

Kan du finde noget frem, Svartovich?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #82: 17 Apr 2016, 10:41 »

Fandme ærgerligt for dig Svartovich. Der var virkelig potentiale til en førsteplads i din blog, og klart en af mine favoritter. Håber du får genskabt lortet og kommer i sving igen!

Mange tak for støtten.


Kan du finde noget frem, Svartovich?

Rimelig vildt program, den fandt tæt på 53.000 slettede filer. De fleste af filerne var fra grafikpakker til FM, som blev slettet med formateringen. Desværre kan jeg efter flere gennemgange ikke se min save fil. Desværre. Skuffet
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #83: 17 Apr 2016, 22:18 »

Ja det er ganske udmærket af et gratis program at være Smiley Og ja, man kan finde rigtigt mange ting på trods af at man har formateret - der skal en grundigere sletning til af computeren (harddisken skal erstattes af 0 og 1 taller) før det ikke kan lykkes at skaffe ældre ting frem. SSD skulle dog være sværere at skaffe data fra.

Men træls, ellers en fantastisk blog Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #84: 18 Apr 2016, 09:28 »

Det kan godt være du ikke føler for det, men som mange andre har skrevet, har denne blog potentialet til at være med i toppen, så synes da bestemt du skal poste de sidste ti opdateringer ud over de sidste par dage, og måske skrive en eller anden fiktik slutning hvis alt andet fejler. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Svartovich
Gæst
 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #85: 18 Apr 2016, 18:35 »

Men træls, ellers en fantastisk blog Smiley

Jeg siger mange tak.


Det kan godt være du ikke føler for det, men som mange andre har skrevet, har denne blog potentialet til at være med i toppen, så synes da bestemt du skal poste de sidste ti opdateringer ud over de sidste par dage, og måske skrive en eller anden fiktik slutning hvis alt andet fejler. Smiley

Jeg kan godt sende dem ud, synes bare selv det virker lidt tomt, når vi alle ved hvad det ender med. Jeg ville selv foretrække at lave en opsamling, måske i to dele, som opsummere hvad der er sket siden sidst

Og så ellers komme igang med at planlægge et nyt projekt, som jeg vil gemme på Steam Cloud. xD
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: |21| Welcome to Ibrox
« Svar #86: 18 Apr 2016, 23:06 »

Jeg siger mange tak.


Jeg kan godt sende dem ud, synes bare selv det virker lidt tomt, når vi alle ved hvad det ender med. Jeg ville selv foretrække at lave en opsamling, måske i to dele, som opsummere hvad der er sket siden sidst

Og så ellers komme igang med at planlægge et nyt projekt, som jeg vil gemme på Steam Cloud. xD

For mig handler det ikke så meget om hvad den handler om, men hvordan du formidler historien, så hvad den ender med er mig ligemeget. Smiley Men kan godt sætte mig ind i din tankegang.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010