home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hoffenheim TSG 1899
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hoffenheim TSG 1899  (Læst 3159 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Hoffenheim TSG 1899
« : 22 Mar 2016, 16:05 »

Eftersom der ikke var nogen tråd med Hoffenheim, valgte jeg lige at lave en.

Hoffenheim
Klubben blev grundlagt i 1889, og har selvfølgelig hjemby i Hoffenheim. Til daglig spiller klubben på Rhein-Neckar Arena, hvor der er plads til ca. 30,000, hvoraf 21,000 er siddepladser. Klubben har spillet i bundesligaen siden 2008, hvor de blev ført op af Ralf Rangnick. Det er dog ikke endt højere end nummer 7, i deres korte bundesliga historie. Klubben er hadet af mange, fordi en rigmand brugte en masse penge på at forvandle klubben fra amatør til professionel.

I selv fm er der gode muligheder for at tage det næste skridt mod toppen, grundet den gode økonomi, blandet med fornuftige spillere og gode faciliteter. Klubbens helt store stjerne er Kevin Volland, som allerede fra start er jagtet af andre storklubber.

Håber andre med tiden, vil få lyst til at spille med Hoffenheim og fortælle om det herinde!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #1: 22 Mar 2016, 16:26 »

Efter at have læst lidt med i Dortmund tråden, fik jeg lyst til at spille lidt i Bundesligaen. Her det sidste stykke tid, er det meste FM gået til Newcastle og min kommende blog, så det bliver rart med noget andet.
Mine transfers her i første sæson:

Jeg synes ikke midtbanen havde så meget bredde, når jeg vil spille med 3 midtbane spillere. Derfor lejede jeg Gross, med en købs klausul på 35 mio. Samt Özyakup til den centrale midt, mens Delaney er tiltænkt mere spilletid på den defensive midt. Erkin skal ud og spille på venstrekanten, hvor han er rigtig dygtig i rollen som kantspiller.

Selvom budgettet er okay fra start, blev jeg dog stadig til at sælge lidt ud. Kurányi har jeg aldrig været fan af, og han er rigtig gammel, så ham skulle jeg af med. Elyounoussi var til overs, da Erkin kom til klubben. Jeg skulle sælge enten Volland eller Rudy for at kunne få mine handler i hus, så derfor måtte jeg vælge mellem dem. Men eftersom jeg nu har en rigtig stærk midtbane med 4-5 muligheder, var det Rudy der måtte smutte. Volland er klar første angriber, og jeg har ikke råd til en nogenlunde angriber alligevel.

Bundesligaen
Jeg har spillet 5 kampe i ligaen indtilvidere, hvor jeg endnu ikke har tabt. Det bringer mig op på en sjette plads indtilvidere i ligaen, hvis jeg bare have en rigtig skarp angriber, havde jeg nok fået flere point. Vi dominere de fleste kampe, men kan ikke få den i kassen.


Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #2: 22 Mar 2016, 18:10 »

Efter en god kamp mod Dortmund hvor vi kommer foran, får vi kun 1-1, og får derfor ikke hentet point på dem, desværre.
Derfor går vi på vinterpause som nummer tre, hvilket vi kan være fint tilfredse med.
Bundesligaen efter 17 kampe:
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #3: 22 Mar 2016, 18:43 »

Januar
Så skete der lidt på transfer markedet igen, vi har fået en super angriber ind og et nyt midtbane talent. Derfor måtte nogen spillere også forlade klubben, de fleste af dem har dog ikke spillet nogen rolle indtilvidere alligevel.

Derudover kommer Rulli og Sakai til sommer, glæder mig til at få en super målmand.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #4: 23 Mar 2016, 14:24 »

4 kampe tilbage


Det er især den gode defensiv der har skaffet point, nu hvor angriberne ikke får scoret så meget som de burde, kun lukket 3 mål ind i de sidse 11 kampe.


Nu står den på et svært slut program, mod Darmstadt, Bayern, Leverkussen & Dortmund.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #5: 23 Mar 2016, 15:04 »

Det gik desværre ikke helt som håbet, men en tredje plads med Hoffenheim i første sæson er bestemt godkendt!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #6: 23 Mar 2016, 20:29 »

En ny sæson er startet med Hoffenheim, og denne sæson skal være endnu vildere! Jeg tager skridtet videre taktisk, og vil skabe en dynamit taktik. Skyd, skyd, skyd! Flere afleveringer, flere indlæg, højere boldbesiddelse. Det er målet, det har jeg valgt at kalde "Dynamit fodbold".

Ny ejer kom i løbet af sæsonen, flere penge til mig. Der skulle ske noget på transfer markedet, hvis vi skal tættere på Bayern og Dortmund.


Og den nye taktik ser således ud:



Kamp 1:

Kamp 2:

Kamp 3:

Kamp 4:

Kamp 5:
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #7: 23 Mar 2016, 20:39 »

Den første store test kom på hjemmebane mod Dortmund, som ikke fik et ben til jorden. Indtilvidere er jeg godt tilfreds med min nye taktik, den bringer virkelig noget dynamit ind i kampen.

Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #8: 23 Mar 2016, 22:06 »

Så er det tid til vinterpause, hvor jeg stolt kan se tilbage på de første 17 kampe i ligaen, uden et eneste nederlag.


Dynamit fodbold ftw!
Logged


weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #9: 24 Mar 2016, 08:51 »

Kan du ligge et billede op af din taktik ? Er selv begyndt med hoffenheim rigtigt spændende hold😀😀
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #10: 24 Mar 2016, 08:51 »

Virkelig nogle flotte resultater. Imponerende!
Har du individuelle spillerinstruktione r eller kører du udelukkende med holdinstruktioner?
Ser rigtig spændende ud din taktik!
Logged

Arsenal <3

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #11: 24 Mar 2016, 10:09 »

Hvordan undgår du ikke at blive kørt over ude på kanterne, med så offensive backs? Det kan jeg slet ikke få til at fungerer. De løber i gennem og smider den i boksen og så er der kasse.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #12: 24 Mar 2016, 20:17 »

Så er det tid til vinterpause, hvor jeg stolt kan se tilbage på de første 17 kampe i ligaen, uden et eneste nederlag.


Dynamit fodbold ftw!

Ser virkelig spændende ud! Vil du lægge spillerinstruktione r og holdinstruktioner op på siden? Smiley
« Seneste Redigering: 24 Mar 2016, 20:23 af DANzin22 » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hoffenheim TSG 1899
« Svar #13: 25 Mar 2016, 23:50 »

Kan du ligge et billede op af din taktik ? Er selv begyndt med hoffenheim rigtigt spændende hold&#128512;&#128512;
Jeg er ikke så meget for at ligge min egen taktik op, da jeg synes folk i bund og grund skal skabe deres egen. Ellers findes de andre FM-sider, hvor man kan hente en masse gode taktiker.

Virkelig nogle flotte resultater. Imponerende!
Har du individuelle spillerinstruktione r eller kører du udelukkende med holdinstruktioner?
Ser rigtig spændende ud din taktik!

Tak!
Jeg har også en masse instruktioner på hver enkelt plads, og efter hvem der spiller pladsen. F.eks. er der forskel på om Volland eller Guidetti spiller på toppen, mens Volland bliver brugt som falsk nier, kan jeg godt finde på at bruge Guidetti som komplet angriber, grundet han er så god all-round.

Hvordan undgår du ikke at blive kørt over ude på kanterne, med så offensive backs? Det kan jeg slet ikke få til at fungerer. De løber i gennem og smider den i boksen og så er der kasse.
Den defensive midt holder sig tilbage og hjælper de to forsvarsspiller+ den back som ikke er gået i angreb, samtidig er backsene hurtigt med tilbage. Det kræver dog rigtig meget fysik, så derfor bruger jeg tit mine udskiftninger på de pladser.


Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010