home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1180 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  {15}Engang Odense, Altid Odense - Sæsonafslutning
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: {15}Engang Odense, Altid Odense - Sæsonafslutning  (Læst 28618 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller

Sv: {6}Engang Odense, Altid Odense - Første 5 kampe spillet
« Svar #30: 09 Mar 2016, 15:54 »

Godkendt start for Allan Hansen og OB

3 sejre ud af 5 mulige, må siges at være en godkendt start for den nye manager, Allan Hansen og hans unge OB mandskab. OB har overrasket de fleste med flot, offensivt spil med masser af boldbesiddelse og chancer.

Allan Hansen om hans første månede i klubben og resultater: "Det er rart endelig at være igang med sæsonen, det har vi jo ventet på i et par uger. Men man må også bare, at sige vores unge drenge har klaret sig rigtig godt. Det er stærke modstandere vi har været oppe imod, og det har de tacklet fint. Så nu ser vi frem mod de næste par kampe, og glæder os til at vise fansene hvad vi duer til. Vi startede sæsonen rigtig godt ud med at holde nullet med vores unge målmands talent, og samtidig sikre sejren på mål af en tilbagevendt spiller.  Sæsonens bedste kamp indtilvidere , kom ude mod Brøndby hvor Christian igen var på banen. Denne gang med lidt hjælp af Brøndby målmanden, og en fin scoring af AK, sikrede vi en god sejr ude over en af vores rivaler. Efter de første to kampe, kom vi i problemer mod FCM og AGF.  Vi måtte erkende at mestrene var dor stærke , i hvert fald lige i denne omgang. Dog kan vi glæde os over, at Magnus formår at lave månedens mål i sin debut.. Hjemme mod AGF var vi simpelthen uheldige, de vandt stik mod spil og chancer,  Glen Riddersholm havde så travlt med at råbe af både dommere og spillere, at det må have påvirket dem på en eller anden måde. I hvert fald lykkedes det AGF at fremtvinge et tvivlsomt straffespark, som sikrede dem sejren. I månedens sidste kamp, skulle vi forsøge at vende den nedadgående kurve mod Randers. Det lykkedes heldigvis efter et flot mål til aller sidst af Jonas, som scorede for anden kamp i træk. AK holdte os godt inde i kampen indtil sidst med sine to scoringer, som gør ham til sæson topscorer."

Månedens spiller

Især Christian Sørensen der netop er vendt tilbage fra Silkeborg, startede sæsonen godt ud med to scoringer. Han fik så en pause i slutningen af måneden, hvor unge Jonas Hansen gik ind og imponerede med to scoringer. Især den sidste mod Randers var yderst vigtig, da den skaffede tre point. Magnus Pedersen fik chancen på højreback, da Jonas Bøge var skadet efter Brøndby kampen. I hans debut ude mod FCM, smadrer han bolden op i hjørnet fra kanten af feltet.

Men da der skulle vælges en spiller til prisen, måtte det blive det unge back talent, Magnus Pedersen der måtte løbe med den. Dog stærkt forfulgt af Jonas Hansen ned vigtige scoringer, og Christian Sørensen med yderligere to scoringer. Magnus er en stor del af det nye OB, der fokusere på fynske talenter. Magnus har kæmpet sig oppe hele vejen nede fra u13, hvor han kom til klubben fra en lille klub ved navn, Aarup som er en af OBs stolte samarbejds klubber rundt om på Fyn. Udover titlen som månedens spiller, får han i samarbejde med forskellige af OBs nye, fynske sponsorer et gavekort til cafe kræs på 5000.- & 6 billeter til Lukas Graham i Arena Fyn.

Inderview med månedens spiller

Magnus er samtidig blevet interviewet til OBs hjemmeside, "Jeg er utrolig glad for at være kåret til månedens spiller af fansene, det betyder rigtig meget når det er dem der kårer denne pris. Derudover vil jeg gerne takke OB, for altid at have troet på mig i en tidlig alder, samt de trænere jeg har haft i min tid som ungdoms spiller i klubben. Nu er jeg blevet en del af førsteholds truppen, hvilket er en barndoms drøm der går i opfyldelse, og det har jeg Allan Hansen at takke for. Jeg vil også takke sponsorerne for de fantastiske gaver, jeg ser frem til en god aften på Cafe Kræa med min familie, og derefter en forhåbentlig forsat god aften i Arena Fyn, hvor vi skal ud og høre Lukas Graham, som min søster og jeg er vilde med. De gamle kan nok også godt klare en lille time derude" slutter Magnus af med et smil, inden han skal ud til træning med resten af holdet.

I forhold til at få gang i AK, udtaler Allan Hansen " Ja Anders er desværre ikke kommet helt igang som vi ellers havde håbet, men han var også i dårlig form, og skal derfor lige igang igen. På trods af 3 mål, som i øvrigt gør ham til topscorer, forventer vi mere af ham endnu. Anders's kan ligesom jeg var tilbage i 80'erne, blive en rigtig målsluger for OB. "

Den helt store stjerne Rasmus Falk har været ude med lår problemer, men ifølge OBs assistent træner, Keld Bordinggard, forventer man at han vil få sin sæsondebut, ude mod AaB i næste kamp. Rasmus Falk er tiltænkt en stor plads i opbygning af det nye, og mere fynske OB. Klubben håber på at kunne holde på Rasmus i mange år, og bygge holdet op bl.a. Omkring ham.

På billedet ses Rasmus Falk efter en vigtig scoring mod Esbjerg

jepze
Ynglingespiller

Sv: {5}Engang Odense, Altid Odense - Åben træning, den nye trup præsenteres
« Svar #31: 09 Mar 2016, 15:56 »

Julius Eskesen, hvordan ser det ud med ham? Han skulle være en af de største talenter på hans årgang :-D

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 09 Mar 2016, 16:14 »

Spændende blog, og spændende vinkel.

Dog ærgrer det mit øje helt vildt at der allerede i overskriften er en skrivefejl! Med mindre det selvfølgelig er meningen at der skal stå 'engang'.

Ellers skide godt!

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #33: 09 Mar 2016, 16:22 »

Dog ærgrer det mit øje helt vildt at der allerede i overskriften er en skrivefejl! Med mindre det selvfølgelig er meningen at der skal stå 'engang'.
Det er skam med vijle, det er for at lave om på udtrykket " en gang x, altid x" og blande det med en kendt folkeeventyr forfatter som stammer fra Odense. Så det er ment som i "Der var engang en storby(klub) ved navn Odense(OB), det vil der altid være/OB vil altid være en storklub. Håber du kan se sammenhængen mellem byen, forfatteren, klubben og selvfølgelig udtrykket.

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 09 Mar 2016, 16:25 »

Det er skam med vijle, det er for at lave om på udtrykket " en gang x, altid x" og blande det med en kendt folkeeventyr forfatter som stammer fra Odense. Så det er ment som i "Der var engang en storby(klub) ved navn Odense(OB), det vil der altid være/OB vil altid være en storklub. Håber du kan se sammenhængen mellem byen, forfatteren, klubben og selvfølgelig udtrykket.

Ah okay, i orden. Var ellers sikker på at det var en fejl!

Men så er alt fejlfrit pt. Jeg er med på sidelinjen!  Thumbs Up

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #35: 09 Mar 2016, 16:57 »

Ah okay, i orden. Var ellers sikker på at det var en fejl!

Men så er alt fejlfrit pt. Jeg er med på sidelinjen!  Thumbs Up

Det er helt fair, er kun glad for du vil bruge din tid på at spørger ind til bloggen!

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #36: 09 Mar 2016, 17:15 »

Julius Eskesen, hvordan ser det ud med ham? Han skulle være en af de største talenter på hans årgang :-D
Han er en del af u-19 truppen, hvor han skal spille i hvert fald det næste års tid. Så må vi se hvordan han klarer sig,, holder skarpt øje med ham i hvert fald.

Han er i hvert fald uden tvivl OBs bedste spiller i årgang 99 irl, men han er ikke så høj og mangler lidt fysik i fht. Til f.eks. Alexander Hemmingensen, Jens Jakob Dyhr og Joachim Bordinggard som er de unge i midtbane spillere i min trup.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #37: 09 Mar 2016, 19:20 »

Ser min blog også sådan ud hos jer?

Guldbrand
Blogmester

« Svar #38: 09 Mar 2016, 19:21 »

Nej, det ser ganske alm. ud hos mig..

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #39: 09 Mar 2016, 20:47 »

nope ikke her

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #40: 09 Mar 2016, 21:53 »

Nej, det ser ganske alm. ud hos mig..
nope ikke her
Logget ud, genstartet internettet og computeren, så virkede det igen.. Tak for hurtig respons!

RedFan_98
Ynglingespiller

« Svar #41: 10 Mar 2016, 13:01 »

Kender du noget til ungdoms spillerne i OB? Du kan jo se, at nogen af dem er røget op i A truppen. Udover det, har jeg tidligere skrevet der vil blive satset på fynske talenter. Så ville det være ret dumt og fjerne dem  Wink

I fht. Til René, så er du heldig. Lyt til ham, han er en af de bedste lærer/træner jeg har haft.
Jeg kan godt se visse spillere. Jacob Rasmussen og Joachim Bordinggaard er jo tidligere Næsby spillere og jeg går i skole med Lukas Talbro og Jacob Mikkelsen.
Jeg suger alt det til mig, som jeg kan fra ham. Smiley

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #42: 10 Mar 2016, 15:12 »

Jeg kan godt se visse spillere. Jacob Rasmussen og Joachim Bordinggaard er jo tidligere Næsby spillere
Og de har haft æren af at spille sammen med undertegnede, den gyldne årgang 97  Wink

RedFan_98
Ynglingespiller

« Svar #43: 10 Mar 2016, 16:47 »

Og de har haft æren af at spille sammen med undertegnede, den gyldne årgang 97  Wink
Spiller du så stadig på ligaholdet i OB?

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #44: 10 Mar 2016, 19:52 »

Nej, jeg er stoppet med fodbold.

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010