home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Ufa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: FC Ufa  (Læst 13836 gange)
Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #30: 25 Feb 2016, 07:43 »

UFA SKUFFER FÆLT EFTER EUROPÆISK EVENTYR

Efter Ufa i efteråret spillede i Europa Leagues gruppespil, var forventningerne store til at man i foråret igen spille med om de europæiske pladser i toppen af den russiske liga. Sådan endte det ikke just. I foråret blev kun til 2 sejre i 12 forsøg. Det bragte os i nedrykningsfare og vi endte i playoffs. Eftersom vi blev nummer 13 rendte vi ind i Spartak Nalchik, der endte som nummer 4 i den næstbedste russiske række. Heldigvis vandt vi 3-1 hjemmebane og 3-0 på udebane og klarede os forholdsvist sikkert  Smiley

http://imgur.com/Rd0HY7t

Inden for de næste par sæsoner, vil jeg forsøge at få skippet de fleste udlændinge afsted og erstatte dem med russere, så jeg kan komme tættere på mit mål om et rent russisk hold (synes jeg lyder som en russisk Hitler). Derfor tror jeg også at mit hold måske ikke udvikler sig helt vildt de næste par sæsoner, da spillermaterialet i Rusland simpelthen ikke er imponerende  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #31: 25 Feb 2016, 09:56 »

Spændende projekt du har gang i! Hvem er din bedste spillere på nuværende tidspunkt? Og hvor mange russiske A-landsholds spillere har du?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #32: 25 Feb 2016, 16:51 »

Mine backs Dmitry Skopintsev og Arseny Logashov vil jeg vurdere til at være de to bedste. De har begge fået et par landskampe, men er også begge tredjevalg på hver sin back  Smiley

Min eneste faste A-landsholdsspiller er lige røget til Real Madrid. Han havde kontraktudløb om et år og ville ikke forlænge, så jeg blev nødt til at få lidt penge for ham, mens jeg stadig kunne.
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #33: 01 Mar 2016, 23:25 »

UFA SOM MESTERSKABSKANDIDAT

Efter sidste sæsons skuffelse der endte i nedrykningsplayoff er Ufa tilbage i topform. Efteråret er afsluttet og Ufa ligger noget overraskende på 2. pladsen. Efter en lidt svingende start har vi kun tabt 1 af de sidste 16 kampe. Vi har igen justeret lidt på taktikken og den har virket fantastisk. Vi spiller lynhurtig kontrabold og med to hurtige russiske regens på kanterne, fungerer den ekstremt godt  Opstemt

http://imgur.com/8htAhDa

Samtidig med at vi imponerer på fodboldbanen, er det rene russiske hold også ved at være på plads. Ikke en eneste gang i ligaen er der startet en udlænding på banen - kun russere  Smiley

Jeg tror ikke helt på mesterskabet, men det ville godt nok være en rent eventyr, hvis vi hev det hjem. Især det år hvor vi endelig har omstillet os til udelukkende at bruge russiske spillere.
For at træerne vokser helt ind i himlen, blev både nummer 1, 2 og 3 i årets unge russiske spiller vundet af Ufa spillere.
http://imgur.com/KppsH0a


Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 01 Mar 2016, 23:51 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #34: 02 Mar 2016, 10:47 »

Må vi se de 2 lynrussere Peace?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #35: 02 Mar 2016, 11:33 »

Naturligvis, Peroni!  Smiley

http://imgur.com/b0aJC9e
http://imgur.com/5Ho6p46

Vi er desværre gået lidt i stå i ligaen og er dumpet ned på 4. pladsen. Der er 6 point op til Sparta Moskva med 5 kampe tilbage, så nu kæmper jeg for at sikre mig en plads i det europæiske selskab til næste sæson  Smiley

Forza Ufa!
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #36: 02 Mar 2016, 11:36 »

Spændende spillere, uden tvivl! De skal nok blive gode!

Kæmp videre Peace
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #37: 02 Mar 2016, 13:35 »

UFA FÅR MEDALJER FOR FØRSTE GANG I KLUBBENS HISTORIE

10 år efter klubbens grundlæggelse er det første sæt medaljer lande i Ufa. Det blev til bronzemedaljer og dermed en plads direkte i Europa Leagues gruppespil. Pga. de gode resultater har jeg fået 205 millioner til transfers og samtidig har bestyrelsen indvilget i at opgradere både trænings- og ungdomsfaciliteter endnu engang. Økonomien er meget stabil og det går kun fremad for os. Vi holdt målet om kun at have russiske spillere i startopstillingen hele sæsonen i ligaen. Nu skal de sidste udlændinge sælges og vi skal forstærkes med endnu flere russere  Smiley
Ved sidste landsholdsudtagelse var hele 7 Ufa spillere med i truppen. Kæmpe stort!

SS af ligaen
http://imgur.com/aVYob5e

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 02 Mar 2016, 17:19 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #38: 03 Mar 2016, 12:17 »

ROD PÅ DIREKTIONSGANGENE OVERSTRÅLER UFAS FINE EFTERÅR

Ufa er blevet købt og overtaget af Denis Bulgakov. Han har indtil videre løftet sløret for at der vil ske store ændringer på Neftyanik, men ikke afsløret hvilke. Han har hævet mit transferbudget til at starte med. Jeg håber at han vil fortsætte de store forbedringer, der de sidste par sæsoner, har været på faciliteterne.

Desværre er planen at de vil ansætte den russiske managerlegende Leonid Slutsky i stedet for mig hurtigst muligt. Det ville være en noget trist ende på et fedt save.

Nå, men nok om bestyrelser osv. I ligaen ligger vi nummer 4 efter 13 kampe. Vi har 4 point op til Sparta Moskva, der dog har spillet en kamp mindre.
I Europa League er vi i pulje med Monaco, Fiorentina og Ingolstadt. Efter 3 kampe er stillingen således:
1. Monaco       9 point
2. Ingolstadt   4 point
3. Ufa             4 point
4. Fiorentina    0 point

Forza Ufa!
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #39: 03 Mar 2016, 14:45 »

UFA LAVER EN UFA

FC Ufa har lavet en klassisk FC Ufa. I starten af sæsonen kunne vi slå hvem som helst, mens efteråret blev sluttet af med blot 1 sejr i de sidste 8 kampe. Det betyder at vi er faldet ned fra 4. pladsen til 8. pladsen. Vi har dog kun 4 point op til den europæisk givende 4. plads og har oven i købet en kamp i hånden. I Europa League blev vi nummer 3 foran Fiorentina, dog et godt stykke efter Ingolstadt og Monaco  Skuffet

Uheldigvis har min utrolig stabile backup på højrekanten, Bakatin, valgt at gå fra at være russer til at være fra Cypern. Det ødelagde min statistik for udelukkende at bruge russere i denne sæson. Mit hold er ekstremt ungt, og jeg tror det er grunden til at vi er så svingende og resultaterne kommer i stimer. Gennemsnitsalderen på holdet ligger på 20,5  Smiley

Foråret skal gå med at sikre sig endnu en europæisk optræden til næste sæson.

Edit: Jeg har nu fået sendt min identitetsforvirren de cypriot videre, så klubben igen kun holder indeholder russere.

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 03 Mar 2016, 15:27 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #40: 04 Mar 2016, 00:09 »

FLOT FORÅR RÆKKER AKKURAT IKKE TIL EUROPÆISK BOLD

Min sjette sæson i det russiske er slut, og det blev i år til en 5. plads. Vi kom skidt ud efter vinterpausen og vandt kun 1 af de første 5 kampe. Vi kom dog efter det og fik efter en stærk slutspurt sikret os 5. pladsen. Helt op til sidste runde havde vi også mulighed for at tage 4. pladsen, der giver adgang til Europa League. Det krævede en hjemmesejr over Anzhi samt at CSKA skulle besejre Rubin Kazan i Moskva. Vi gjorde vores og vandt 2-0, desværre blev det kun til 1-1 mellem CSKA og Rubin. Jeg synes dog en 5. plads er godkendt eftersom vi udelukkende har brugt russere i denne sæson. Mit hold er stadig ungt og det tegner rigtig lovende for de næste par sæsoner. Jeg håber at Ufa snart kan løfte et trofæ for første gang i klubbens historie  Smiley

Bestyrelsen er endnu en gang ved at forbedre faciliteterne, der lige så stille er ved at være på niveau med klubbens størrelse. De er også ved at planlægge at købe vores stadion, Neftyanik, så vi kan udvide alt hvad vi vil  Smiley

SS af ligaen
http://imgur.com/rENFJL4

I får også lige et SS af min bedste spiller og et af mit største talent

Profilen Nikolay Khugaev
http://imgur.com/7njrDsp

Talentet Igor Petrov
http://imgur.com/qNXHNMd

Jeg hentede Petrov i Amkar Perm for 14 millioner kroner. I den tid jeg har været manager i Rusland er han det klart største talent, der er dukket op  Smiley


For 4. år i træk er det en Ufa spiller, der er blevet kåret til årets unge spiller i Rusland. Det må siges at være kæmpestort for så lille en klub  Smiley


Edit: Ufa er, af grunde jeg ikke kender til, kvalificeret til næste sæsons udgave af  Europa Leagues 3. kvalrunde. Der står det er pga. min placering i ligaen, men top 5 giver kun europæisk deltagelse, hvis pokalvinderen er iblandt. Pokalvinderen er Lokomotiv Moskva, som blev nummer 6. Men jeg skal ikke brokke mig over at have nået målet, selvom jeg troede det var for sent   Grin

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 04 Mar 2016, 00:16 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #41: 09 Mar 2016, 11:49 »

HISTORISK SÆSON I UFA

Så er der nyt fra Rusland. Min syvende sæson blev en historisk en af slagsen for Ufa. Vi kom for første gang i historien videre fra et europæisk gruppespil. Vi kom i gruppe med Marseille, Olympiakos og Sturm Graz.
SS af EL gruppespil:
http://imgur.com/O3P0o5S

Desværre rendte vi ind i Roma. Vi spillede 1-1 hjemme på Neftyanik efter Roma scorede i det 92. minut  Sur vi tabte derefter 1-0 i Italien, så det var en ret bitter måde at ryge ud på. Jeg er dog ret stolt over at vi næsten spillede lige op med Roma.

Udover det historiske resultat i EL kom vi også i den første pokalfinale i klubbens 12-årige historie. Vi blev testet i semifinalen, hvor vi besejrede Zenit efter forlænget spilletid. I finalen stod vi overfor Sparta Moskva, der har vundet ligaen 5 år i træk. Vi kom ind til kampen som kæmpe underdogs og med en meget kontrabaseret taktik. I den 74. minut kommer vi bagud og satser det hele og taber derfor 3-0. Det var en lidt trist afslutning på en flot pokalturneringskamp agne  Smiley

Vores præstation i ligaen har været rimelig middemådig. Vi endte på en 7. plads, så vi er for tredje sæson i træk endt i bedste halvdel af den russiske Premier League. For 5. år i træk blev en Ufa spiller den heldige vinder af årets unge russiske spiller. Det viser virkelig at Ufa er ved at træde ind på den russiske scene. Vi er gået fra at være en bundklub til at være en klub med fremragende ungdomsspillere, et sæt bronzemedaljer og nu også en optræden i en pokalfinale  Cool

Desværre er vi ikke med i Europa i næste sæson, men det kan selvfølgelig give fuld fokus på ligaen, så vi kan komme op og få endnu et sæt medaljer og måske en pokaltriumf  Smiley

Forza Ufa!
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #42: 16 Mar 2016, 10:46 »

VANVITTIG SÆSON I RUSLAND

Siden jeg sidst skrev, har jeg fået kørt to sæsoner igennem. Sidste sæson var ikke noget at skrive hjem om. Jeg blev nummer 4 og kom i pokalfinalen, som jeg tabte for andet år i træk.

Op til denne sæson besluttede jeg mig for at satse det hele på ligaen, så reserverne skulle spille alle Europa League- og pokalkampe. Det betalte sig virkelig, da vi tog det første mesterskab i klubbens historie. Som bonus tog reserverne også pokalturneringen og slog blandt andet CSKA og Sparta Moskva på vejen mod finalen. SÅ VI VANDT THE DOUBLE! Kun med russere!  Opstemt

SS af ligaen
http://imgur.com/zcb8G7J

For lige at gøre sæsonen endnu vildere, er Zenit rykket ned fra den bedste russiske række med et brag. De sluttede som nummer sjok. Jeg synes det er et meget fint billede på mit russiske eventyr, at der er blevet byttet fuldstændig om på magtbalancen i russisk fodbold.

Jeg har besluttet mig for at stoppe med Ufa for at give plads til nogle af de andre fede FM-projekter. Tak til jer der læste med :-)

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 16 Mar 2016, 10:54 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #43: 17 Mar 2016, 08:12 »

Tak for et ret fedt save, fordelt over 7 sæsoner. Imponerende at tage sejren i ligaen kun med russere, endda også vinde pokalturneringen samme sæson.

Kunne have været lidt sjovt at køre spillet et par sæsoner videre, blot for at se hvordan det ville gå europæisk. Men super fedt og inspirerende save.
Logged

Tanderup
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #44: 17 Mar 2016, 09:18 »

Det har været yderst spændende at følge med i dit save!

Jeg glæder mig til at se hvad det næste projekter bliver.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010