home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 443 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Ufa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FC Ufa  (Læst 13883 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #15: 11 Feb 2016, 22:52 »

Jeg gik hurtigt død i spillet kunne ikke få noget som helst til at virke. Så er startet op med Braga mega fed klub
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #16: 14 Feb 2016, 11:03 »

HEKTISK TRANSFERVINDUE I UFA

Så er der nyt fra Rusland. Transfervinduet er ovre og der er virkelig sket meget. Det er væltet ind med nye spillere - primært russere, mens det kun er marginalspillere, der har forladt klubben.

Ind:
Taras Burlak            (2,1 millioner)    - Rubin Kazan
Maxim Grigorjev      (1,8 millioner)    - Lokomotiv Moskva
Igor Portnyagin        (1,9 millioner)   - Rubin Kazan
Magomed Ozdoev     (8,5 millioner)   - Rubin Kazan
Vladimir Rykov         (2,75 millioner) - Mordovia
Rizvan Utsiev           (10 millioner)    - Terek Grozny
Arthur                     (5 millioner)      - Londrina
Brian Lozano            (3,5 millioner)   - Defensor Sporting
Alexey Pomerko        (Fri transfer)     - Krylja Sovetov
Valdet Rama             (Fri transfer)     


Som I kan se har jeg været meget på rov i Rubin, hvor mange af spillerne var meget utilfredse. Jeg slikkede mig om munden og snuppede den ene profil efter den anden  Smiley
Jeg har kæmpe forventninger til både Ozdoev, der skal styre vores midtbane som playmaker, og Arthur, som er en rigtig god angriber.

Vi har spillet 7 kampe i ligaen, og har hentet 10 point. Det efterlader os på en meget flot 6. plads. I seneste kamp tog vi en imponerende skalp med en 1-0 sejr på udebane mod Zenit. Igboun har lavet 5 mål i de 7 kampe, og er ved at manifestere sig som den største profil i truppen. Derudover er min defensiv ved at være plads - der er skiftet ud i hele bagkæden undtagen på venstre back. Men det tegner det til at blive en rigtig god sæson for FC Ufa. Jeg håber at sikre dem den placering i klubbens historie. Lige nu er det en 12. plads, så der er bestemt håb  Smiley

Jeg vender tilbage med opdatering til vinterpausen.
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #17: 15 Feb 2016, 11:24 »

UFA SPRÆNGER TRANSFERREKORD OG SIKRER BEDSTE PLACERING I KLUBBENS HISTORIE

Min anden sæson i russiske Ufa er nu afsluttet, og vi endte med at indfri målet om at slå klubbens rekord for bedste ligaplacering. Vi blev nemlig nummer 11  Smiley det har været en meget svingende sæson, hvor vi lagde rigtig godt ud og faktisk lignede et bud på en contender til de europæiske pladser. Lige pludselig gik vi i stå, igen pga. af manglende mål af angribere, og vi endte derfor med endnu en sæson i bunden. Vi var dog aldrig i reel fare for nedrykning. Vi endte 16 point fra de direkte nedrykningspladser og 6 point fra nedrykningsplayoff pladserne.

I frustation over mine utrolig uskarpe angribere hentede jeg i vinterpausen Asier Villalibre for 30 millioner i Athletic Bilbao. Det er ny transferrekord for Ufa. Desværre blev han hurtigt skadet, mens viste i små glimt at han er til at regne med i de næste sæsoner.

Her i sommerens transfervindue smutter Igboun højst sandsynligt. Udover det vil Ozdoev gerne til Zenit. Det er klubbens to største profiler, så det ville være lidt af et slag, hvis de begge tager fra Ufa. Jeg har igen været på rov i Athletic og har hentet højrekanten Jurgi Oteo, som skal forsøge at hjælpe min skrantende offensiv  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #18: 15 Feb 2016, 16:11 »

Utrolig spændende save du har gang i virker det til.
Jeg er fanget af dit save og overvejer at prøve lykken i Ufa selv Smiley
Logged

Arsenal <3

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #19: 16 Feb 2016, 22:30 »

PROFILER SMUTTER FRA UFA

Sommerens transfervindue er overstået og tredje sæson i FC Ufa er skudt i gang. Det gik som jeg frygtede. Både Ozdoev og Igboun forlod klubben i løbet af sommeren. Ozdoev røg som ønsket til Zenit, mens Igboun røg til Sparta Prag.

Her er en oversigt over sommerens transfers

Ind:
Jurgi Oteo (Athletic)                       - 9,5 millioner
Vladislav Ryzhkov ( Krylja Sovetov) - 3,5 millioner
Ivan Temnikov (Terek Grozny)         - 1,3 millioner
Yegor Baburin (Krasnodar)              - 0,4 millioner
Isi (Murcia)                                    - 1,8 millioner

Udover det har jeg hentet nogle russiske regens, der forhåbentlig kan banke på til førsteholdet om et par år, så vi kan få skabt vores russiske storhold  Smiley

Ud:
Magomed Ozdoev (Zenit)                 - 27 millioner
Igor Portnyagin (Krylja Sovetov)       - 8,5 millioner
Valdet Rama (Rubin Kazan)              - 1,8 millioner
Alexey Nikitin (Fakel)                       - 1,1 millioner
Sylvester Igboun (Sparta Prag)         - 14 millioner

Målet er igen i år noget så klichéfyldt, at vi skal forbedre os i forhold til sidste sæson. Det vil sige minimum en 10. plads. Jeg tror også det er muligt, selvom vores to største profiler smuttede inden sæsonen. Jeg kunne forestille mig, at efteråret skal bruges på at få spillet holdet sammen igen, mens foråret måske bliver mere mindeværdigt  Smiley

Som jeg har skrevet et par gange, har Ufa været meget lidt målfarlige de sidste to sæsoner. Det har jeg nu taget konsekvensen af, og er gået fra 4-1-2-2-1 til en klassisk 4-4-2. Jeg håber det giver lidt mere pondus oppe foran at have 2 angribere. Så må jeg bare håbe at min defensiv stadig kan holde niveauet.

Fedt at du følger med Seller95. Det giver kun mere lyst til at fortsætte!

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 17 Feb 2016, 11:05 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #20: 17 Feb 2016, 11:22 »

PROFILER SMUTTER FRA UFA

Sommerens transfervindue er overstået og tredje sæson i FC Ufa er skudt i gang. Det gik som jeg frygtede. Både Ozdoev og Igboun forlod klubben i løbet af sommeren. Ozdoev røg som ønsket til Zenit, mens Igboun røg til Sparta Prag.

Her er en oversigt over sommerens transfers

Ind:
Jurgi Oteo (Athletic)                       - 9,5 millioner
Vladislav Ryzhkov ( Krylja Sovetov) - 3,5 millioner
Ivan Temnikov (Terek Grozny)         - 1,3 millioner
Yegor Baburin (Krasnodar)              - 0,4 millioner
Isi (Murcia)                                    - 1,8 millioner

Udover det har jeg hentet nogle russiske regens, der forhåbentlig kan banke på til førsteholdet om et par år, så vi kan få skabt vores russiske storhold  Smiley

Ud:
Magomed Ozdoev (Zenit)                 - 27 millioner
Igor Portnyagin (Krylja Sovetov)       - 8,5 millioner
Valdet Rama (Rubin Kazan)              - 1,8 millioner
Alexey Nikitin (Fakel)                       - 1,1 millioner
Sylvester Igboun (Sparta Prag)         - 14 millioner

Målet er igen i år noget så klichéfyldt, at vi skal forbedre os i forhold til sidste sæson. Det vil sige minimum en 10. plads. Jeg tror også det er muligt, selvom vores to største profiler smuttede inden sæsonen. Jeg kunne forestille mig, at efteråret skal bruges på at få spillet holdet sammen igen, mens foråret måske bliver mere mindeværdigt  Smiley

Som jeg har skrevet et par gange, har Ufa været meget lidt målfarlige de sidste to sæsoner. Det har jeg nu taget konsekvensen af, og er gået fra 4-1-2-2-1 til en klassisk 4-4-2. Jeg håber det giver lidt mere pondus oppe foran at have 2 angribere. Så må jeg bare håbe at min defensiv stadig kan holde niveauet.

Fedt at du følger med Seller95. Det giver kun mere lyst til at fortsætte!

Forza Ufa!
Havde Igboun og Ozdoev nært kontraktudløb siden det ikke var muligt at få mere for dem? Smiley
Ser frem til at høre mere, måske man kunne lokke nogle ss'er ud af dig af holdet, ligaen osv. i næste update  Smiley
Logged

Arsenal <3

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #21: 17 Feb 2016, 11:57 »

Igboun havde et års tid tilbage, mens Ozdoev havde to år tilbage. Zenit startede med at byde 10 millioner, så da jeg fik dem op på 27 millioner var jeg egentlig meget godt tilfreds  Smiley

Jeg fyrer meget gerne screenshots afsted, men hvordan får jeg dem ind på sådan et indlæg her?
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #22: 17 Feb 2016, 12:10 »

Igboun havde et års tid tilbage, mens Ozdoev havde to år tilbage. Zenit startede med at byde 10 millioner, så da jeg fik dem op på 27 millioner var jeg egentlig meget godt tilfreds  Smiley

Jeg fyrer meget gerne screenshots afsted, men hvordan får jeg dem ind på sådan et indlæg her?

Hej Kozorevas
Kanon tråd du har gang i! Virkelig

Se dette link: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #23: 17 Feb 2016, 13:17 »

Hej Kozorevas
Kanon tråd du har gang i! Virkelig

Se dette link: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35

Tusind tak, Peroni!

Det giver så meget mere til en tråd at der er nogen, der gider læse med  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #24: 17 Feb 2016, 13:28 »

UFA SPILLER KANON EFTERÅR

Ufa har nu spillet efterårssæsonen færdig og den nye taktik med to angribere har vist sig at være en god idé. Vi er blevet langt mere målfarlige og ligger kun 4 point under de europæiske pladser.
Jeg har forsøgt mig med screenshot af ligaen, så nu håber jeg fandme det virker  Wink



Jeg har i efterårets 18 kampe hentet 27 point. Til sammeligning har jeg de to foregående sæsoner haft enten 12 eller 20 point, så det er markant bedre  Smiley

Planen er at der ikke skal ske det store i vintertransfervindu et. Jeg håber at få hentet et par breddespillere ind til forsvaret, men ellers skal der ikke ske nogen revolution i Ufa. Vi arbejder på at få forbedret faciliteterne, da de mildest talt ikke er imponerende. Udover det vil jeg gerne have kørt nogle af de unge russere ind på holdet. Jeg tænkte i lige kunne få et ss af mit største talent.

Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #25: 17 Feb 2016, 19:59 »

FC UFA I UEFA

Et flot efterår blev efterfulgt af et endnu flottere forår hvor vi hentede 7 sejre, 1 uafgjort og kun 4 nederlag. Det gav os en fantastisk og overraskende 4. plads, der giver adgang i Europa Leagues 3. kvalrunde. Dermed skal FC Ufa spille europæisk fodbold for første gang i historien. Derudover er vi ved at opgradere både trænings- og ungdomsfacilitetern e samt købe vores stadion. Så der sker virkelig ting og sager i Rusland i øjeblikket  Smiley

SS af ligaen

http://imgur.com/mtI3I9Q
Værd at bemærke er at Rubin Kazan er tilbage i den bedste russiske række samtidig med at CSKA Moskva er i krise  Smiley


Jeg har fået stillet 91 millioner til rådighed i sommerens transfervindue. De skal bruges på at forstærke holdet med nogle af de bedre russiske spillere, der forhåbentlig vil spille for os, nu hvor vi skal spille europæisk. Jeg har kastet 16 millioner efter den russiske højreback Arseny Logashov. Han er 26 år og tredjevalg på det russiske landshold på højre back. Han var utilfreds i Zenit, og jeg tænkte, at jeg bliver nødt til at investere i de få gode russiske spillere der findes. For mange af dem, er der godt nok ikke  Wink

Jeg er selv rimelig meget oppe at køre over den her sæson, og i mit save generelt. Der er ikke noget bedre end at få gang i et rigtig godt save  Smiley

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 04 Mar 2016, 00:12 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #26: 19 Feb 2016, 10:14 »

UFA DEBUTERER I EUROPÆISK REGI

I Europa Leagues 3. kvalifikationsrunde debuterede et lille russisk hold i europæisk fodbold. BATE var modstanderen og med en 2-0 sejr hjemme på Neftyanik havde vi et rigtig godt udgangspunkt. Det blev fulgt op af et 0-0 i Hviderusland og dermed endte den første europæiske test som en stor succes for Ufa. I playoffrunden trak vi noget hårdere modstand i form af Frank Arnesens PAOK. Som useedet startede vi igen på hjemmebane og denne gang hentede vi 2-2. Forholdsvist skuffende eftersom vi var foran 2-0 ved pausen, men vores manglende rutine i Europa kom til udtryk. I Grækenland fik vi dog fuldstændig amok og vandt med hele 5-1! Dermed var kursen sat mod et gruppespil i Europa League  Smiley
Det bliver imidlertid meget svært at komme videre i turneringen, da vores gruppe hedder Southampton, Ajax og Malmö.

I ligaen har vi fået en lidt svingende start med 1 sejr, 4 uafgjorte og 2 nederlag. Jeg tænker at det har ramt spillerne lidt, at vi har spillet 2 gange om ugen 4 uger i træk nu. Jeg håber de vænner sig lidt mere til det i løbet af efteråret  Smiley


Transfers:
http://imgur.com/Eksa2ms

Jeg har kun hentet russiske spillere i dette transfervindue i forsøget på at skabe et storhold, primært med russiske spillere. Helst med kun russere  Smiley
« Seneste Redigering: 04 Mar 2016, 00:12 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #27: 19 Feb 2016, 14:59 »

Rigtig fedt save - Følger med selvom jeg ikke skriver det Wink
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #28: 19 Feb 2016, 16:53 »

Rigtig fedt save - Følger med selvom jeg ikke skriver det Wink

Fedt, Thorup89! Det er jeg glad for  Smiley

SVINGENDE EFTERÅR I UFA

Efterårssæsonen er gået på hold i Ufa. Det har været en svingende en af slagsen, og den vil nok mest blive husket for vores europæiske debut. I ligaen har vi været meget ustabile og ligger kun lige over nedrykningsplayoff pladserne. Heldigvis har vi 5 point ned til Sibir lige under os. I pokalen blev vi slået ud af Sparta Moskva i vores første kampe, så der var heller ikke meget at skrive hjem om. I Europa League brillerede vi dog fra start med en sejr på udebane mod Southampton efterfulgt af en uafgjort mod Ajax. Efter disse resultater gik vi ned i kadence og dumpede ned på sidstepladsen i gruppen. På trods af de svigtende resultater havde vi stadig muligheden for at gå videre, hvis vi slog Ajax på Amsterdam Arena på sidste spilledag. Vi tabte desværre 2-1 og må vinke farvel til europæisk bold for denne gang  Skuffet

Ligaen
http://imgur.com/22iV0Lo

Europa League
http://imgur.com/OEf9Yk0

Det er efterhånden blevet sådan at min idealstartopstillin g indeholder 8 russere, så vi nærmer os lige så stille det russiske hold. Her i transfervinduet kommer der nogle russiske regens til klubben, og der skal måske skippes nogle marginalspillere afsted  Smiley

Dagen efter vi har opgraderet vores trænings- og ungdomsfaciliteter har bestyrelsen bevilget penge til at opgradere begge ting endnu en gang. Ufa er på vej frem og nærmer sig storklubniveau i faciliteter  Opstemt

Forza Ufa!
« Seneste Redigering: 19 Feb 2016, 17:10 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #29: 24 Feb 2016, 07:42 »

Jeg beklager inaktiviteten her på siden, men der er en pædagog der har lungebetændelse i børnehaven, og det betyder at der falder en helvedes masse timer af til mig  Smiley

Det gør jo desværre at det går lidt langsomt med FC Ufa. Jeg kan afsløre at vi skuffende ligger i et nedrykningsdrama og nærmer os de sidste runder i sæsonen.

Forza Ufa!
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010