home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 290 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Ufa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FC Ufa  (Læst 13871 gange)
Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
FC Ufa
« : 08 Feb 2016, 13:19 »

Da Sylvester Igboun i sommers skiftede FC Midtjylland ud med den russiske klub FC Ufa, efterlod han nok mange fodboldfans overraskede, da FC Ufa ikke just er nogen storklub.

FC Ufa blev grundlagt i december 2010, da vicepræsidenten for en af de 21 autonome republikker i Rusland, nemlig Basjkortostan, besluttede sig for at stable et hold på benene, der skulle repræsentere republikken og dens hovedstad, Ufa, i den bedste russiske række. Ufa, der er den 11. største by i Rusland, ligger små 1300 kilometer øst for Moskva.

På trods af FC Ufas korte levetid har de flere kendte navne i truppen. Både Sylvester Igboun, Marvin Pourie og det tidligere Arsenal-talent Emmanuel Frimpong huserer i den relativt nye klub.

FC Ufa startede ud i den meget mundrette 2. Division - Ural - Povolzhye, og vandt rækken i første forsøg. Det betød naturligvis oprykning og første sæson i den næstbedste russiske række endte med en 6. plads. Den blev fulgt op af en 4. plads, der gav adgang til oprykningsplayoff mod Tom Tomsk fra den bedste russiske række. Ufa smadrede Tom Tomsk med 5-1 på hjemmebane og derfor betød nederlaget på 3-1 i returopgøret ikke det store. Dermed var FC Ufa i den russiske Premier League blot 2 og et halvt år efter de indtrådte i det russiske ligasystem  Cool

Herefter blev Frimpong hentet til i forsøget på overlevelse, og Ufa klarede sig med nød og næppe, 1 point foran Ural.

Bestyrelsens mål er at vi skal forsøge at undgå nedrykning i Ufas anden sæson i den bedste række. Mit mål med klubben er at etablere den både i Rusland, men også i Europa. Det skal ske primært med russiske spillere.
Inden jeg kan gennemføre mit russiske projekt, skal jeg dog lige have klubben etableret. Det vil jeg gøre ved at spille en ekstremt direkte form for fodbold. I bedste Leicester-stil er taktikken at fyre bolden fremad så snart vi vinder bolden. Så er det ellers op til de to kanter, Igboun og Marcinho at lave ravage sammen Marvin Pourie på toppen.

Jeg vil løbende opdatere  Smiley
« Seneste Redigering: 08 Feb 2016, 13:46 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #1: 08 Feb 2016, 15:53 »

cool klubvalg, bliver sjovt at følge
« Seneste Redigering: 08 Feb 2016, 18:42 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #2: 08 Feb 2016, 16:20 »

Hvem har de af spændende spillere egentlig :-)?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #3: 08 Feb 2016, 17:38 »

Spændende klubvalg. Jeg vil da kigge med her. Måske en dag give holdet et skud.
Logged

Arsenal <3

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #4: 08 Feb 2016, 22:35 »

STORMFULD START I FC UFA

Der har mildt sagt ikke været den store succes for mig endnu i Ufa. Efter 9 kampe har vi blot hentet 1 sejr, 1 uafgjort og HELE 7 nederlag. Vi har haft store problemer med at score mål - samtidig med at vi har lukket alt for mange ind - rimelig dårlig kombi  Wink

Jeg har derfor rykket lidt rundt på taktikken for at skabe flere chancer. Fokus er dog stadig på at stå stærkt og satse på kontra.
Sæsonens eneste sejr hidtil blev hentet på hjemmebane mod Amkar Perm, mens den uafgjorte kom hjemme mod Anzhi. Næste prøvelse for Ufa er en pokalkamp mod Sibir, der ligger placeret midt i den næstbedste række. Jeg satser på at få lidt selvtillid ind i drengene, som vi så kan tage med over i ligaen. Efter pokalkampen følger et vigtigt bundbrag mod Mordovia, der som det eneste hold ligger ringere placeret end os.

Marvin Pourie har indtil videre været en massiv skuffelse med 0 mål i 9 kampe.

Hvem har de af spændende spillere egentlig :-)?

Jeg vil vurdere Sylvester Igboun til at være den bedste spiller i truppen. Jeg har også en brasiliansk fløj ved navn Marcinho, der bestemt også kan noget. Han er min topscorer indtil videre.  Frimpong og Pourie er også forholdvist solide, mens resten af holdet primært er en samling usexede russere
« Seneste Redigering: 08 Feb 2016, 22:43 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Gungner
Gæst
 
Sv: FC Ufa
« Svar #5: 08 Feb 2016, 22:49 »

Hvad starter de med af kontanter?
Og hvad er reglerne for udlændinge i den russiske liga?
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #6: 08 Feb 2016, 23:07 »

Hvad starter de med af kontanter?
Og hvad er reglerne for udlændinge i den russiske liga?
Kun 300.000 kroner, så der er ikke meget at købe ind for.

Man må have 6 udlændinge på banen af gangen  Smiley
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #7: 09 Feb 2016, 10:46 »

VINTERPAUSEN KOMMER PÅ UPRAKTISK TIDSPUNKT FOR UFA

Som overskriften antyder er vi nået til vinterpausen. Vi er stadig meget involveret i bundkampen, men det var som om de taktiske ændringer efter den elendige sæsonstart ændrede vores spil gevaldigt. De sidste 6 kampe i efteråret bød på 2 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. De to nederlag var dog til CSKA og Lokomotiv Moskva, der henholdsvis ligger nummer 1 og 2, så det kan jeg ikke være utilfreds med.

Stillingen efter 18 runder:

12. Ural          21 point
13. Amkar      20 point
14. Kuban      13 point
15. FC UFA     12 POINT
16. Mordovia  12 point
Nummer 15 og 16 rykker direkte ned, mens nummer 13 og 14 skal møde nummer 3 og 4 fra den russiske 1. division.

Jeg har hentet Joseph Loby til den defensive midtbane. Ham kombineret med Frimpong og den kroatiske terrier Ivan Paurevic har fået styr på midtbanen. Nu mangler jeg kun en angriber, der rent faktisk kan score, eftersom forsvaret også fungerer efterhånden.

I får lige lidt statistikker fra mine dybt imponerende angribere:

Marvin Pourie         - 18 kampe - 1 mål
Haris Handzic         - 10 kampe - 1 mål
Vyacheslav Krotov  - 15 kampe - 2 mål

Igboun er min suveræne topscorer med 6 mål i 18 kampe  Smiley

Transfervinduet er nu lukket.

Ind er kommet den unge angriber Roman Sheidaev fra Zenit på leje og Alexandr Golovin fra CSKA Moskva. Også en ung spiller på leje.

Ud er gået 2 marginalspillere på lejeaftaler, mens et af de få talenter i klubben, Olexandr Zinchenko netop har fået et skifte til Dnipro på plads.

Nu skal den overlevelse sikres!
« Seneste Redigering: 09 Feb 2016, 15:22 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #8: 09 Feb 2016, 15:21 »

DRAMA FØR LUKKETID I RUSLAND

Der er 1 runde tilbage i den russiske Premier League sæson. Ufa har efter et flot forår spillet sig op på 13. pladsen, og ligger dermed på en nedrykningsplayoff plads. Der er 2 point ned til Rubin Kazan på den forkerte side af nedrykningsstregen. Heldigvis møder Rubin Kazan Zenit på udebane. Derfor burde den direkte nedrykning ikke være en trussel, da Mordovia allerede har sikret sig den anden direkte nedrykningsplads.

Stilling efter 29 runder

11. Kuban       33 point
12. Rostov      33 point
13. FC UFA      30 POINT
14. Ural          30 point
15. Rubin       28 point
16. Mordovia  24 point

Vi har bedre målscore end både Kuban og Rostov, så der er faktisk mulighed for at klare sig helt fri af både nedrykning og nedrykningsplayoff, hvis resultaterne flasker sig i sidste runde.
Vi møder Terek på hjemmebane. De ligger nummer 8 og vi vandt det indbyrdes opgør tidligere på sæsonen. Rostov møder Krasnodar på hjemmebane, mens Kuban får besøg af Sparta Moskva. Jeg sætter min lid til Krasnodar og Sparta samt at vi besejrer Terek. Så slutter vi på en flot 11. plads efter en hård og frustrerende sæson, hvor nedrykningsspøgelse t konstant har luret.
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #9: 09 Feb 2016, 15:41 »

Spændende at følge med i synes jeg. Bliver spændende at se hvad du får stillet til rådighed til transfers næste sæson.
Vildt at Rubin Kazan muligvis rykker ned :O
Logged

Arsenal <3

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #10: 09 Feb 2016, 19:21 »

Efter jeg har læst lidt med er jeg hoppede ud i et spil med dem&#128512; Synes det virker rigtigt spændende.. Nogle fif du vil dele ud af?
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: FC Ufa
« Svar #11: 09 Feb 2016, 20:31 »

Efter jeg har læst lidt med er jeg hoppede ud i et spil med dem&#128512; Synes det virker rigtigt spændende.. Nogle fif du vil dele ud af?
Hvis nu Rubin Kazan rykker ned, vil jeg foreslå, at du går på storindkøb der, hvis du får penge til rådighed. De har et udmærket spillermateriale Smiley
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #12: 09 Feb 2016, 22:52 »

FC UFA KLARER FRISAG

Vi slog efter planen Terek Grozny på sidste spilledag, men det rakte desværre ikke til at klare os helt fri af nedrykningsplayoff. Der rendte vi ind i Arsenal Tula, der sluttede på 4. pladsen i den russiske 1. division. Trods massivt spilovertag i første kamp på hjemmebane, blev det kun til et skuffende 0-0. Derfor var slaget helt åbent, da vi tog et smut til Tula. Vi spillede nogenlunde lige op, men 10 minutter før tid dukkede Igboun op på et indlæg og sparkede Ufa til en ny sæson i den bedste russiske række  Opstemt
Det endte i øvrigt med at Rubin Kazan rykkede direkte ned.

I sidste sæson fik jeg stillet 300.000 til rådighed. Det var lidt skuffende. Bestyrelsen viste sig dog fra den ekstremt gavmilde side her frem mod næste sæson, da de har kastet 75 MILLIONER KRONER i nakken af mig. Jeg vil helt sikkert benytte mig af at Rubin er rykket ned, som sebber1234 foreslår  Smiley

Efter jeg har læst lidt med er jeg hoppede ud i et spil med dem&#128512; Synes det virker rigtigt spændende.. Nogle fif du vil dele ud af?

Mit bedste fif må være at investere alle ressourcer i en angriber, der kan score mål. Det var tæt på at koste mig livet i den bedste række. Men hvis du kan få gang i en af de 4 angribere, man har fra start, er det da klart smartest  Smiley


Jeg vender tilbage med opdatering, når transfervinduet er ovre og truppen til næste sæson er på plads!
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Ufa
« Svar #13: 09 Feb 2016, 23:10 »

Spændende tråd du har gang i! Læser interesseret med Smiley
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Ufa
« Svar #14: 11 Feb 2016, 19:14 »

Der går lige et par dage uden opdateringer, desværre. Livet som tilkaldevikar i en børnehave passer usandsynlig dårligt, når man gerne vil være fuldtidsmanager i FC Ufa. Satser på at få spillet en masse lørdag og søndag samt næste uge  Smiley

Hvordan går det for dig, weichardo86?
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010