home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  En god fodbold efterskole?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En god fodbold efterskole?  (Læst 1677 gange)
Raunen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
En god fodbold efterskole?
« : 08 Feb 2016, 10:04 »

Hej med Jer

Jeg satser på at en del af Jer går på fodbold efterskole, eller har gjort det?. Jeg vil gerne på fodbold efterskole efter sommerferien, og ville gerne høre Jeres erfaringer - gode som dårlige.

Jeg overvejer http://www.halstedhus.dk/fodbold-efterskole - er der nogen af Jer, der kender den?.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: En god fodbold efterskole?
« Svar #1: 08 Feb 2016, 10:14 »

Jeg selv gik på Hessel Gods Fodboldkostskole (er nu lukket grundet manglende deltagere) ved Grenå, samt Silkeborg Fodbold College og har kun godt at sige om begge disse. Smiley

Vil bestemt anbefale dig Silkeborg, da der er en professionel klub tilknyttet denne, men det er selvfølgelig ikke som efterskole, men som gymnasial uddannelse, ligesom Brazil Football College er (se længere nede).

Jeg ved at Hessel Gods blev "overtaget" af det der nu hedder Brazil Football College - men jeg ved ikke noget om det.

Har aldrig hørt om Halsted før.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

kraessedam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En god fodbold efterskole?
« Svar #2: 08 Feb 2016, 10:29 »

Jeg har aldrig selv gået på en fodboldefterskole, men har selv spillet imod Oure. Det virkede til at være en ret fed skole, med gode faciliteter. Jeg har også besøgt skolen efterfølgende i uddannelsesøjemed, og jeg synes, det ser super spændende ud. Jeg kan dog have min tvivl om, om du kan få en plads allerede efter sommerferien. Den er vist ret eftertragtet.
Logged

supermads
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En god fodbold efterskole?
« Svar #3: 08 Feb 2016, 10:42 »

Har selv gået på Klintsøgaard og kan klart anbefale den. Desuden har de lige indgået et samarbejde med FC Nordsjælland Wink

Derudover ligger den helt fantastisk ud til vandet.
Logged

Raunen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: En god fodbold efterskole?
« Svar #4: 11 Feb 2016, 13:54 »

Hej igen

Tak for Jeres svar. Jeg har især kigget på http://www.halstedhus.dk/efterskole-fodbold fordi jeg har hørt, at de har en ret god fodboldlinje for piger?. Det skal jo lige med, ikke at jeg ved om det gør nogen forskel i forhold til dem I foreslåt?. Kendte godt Oure, men er nu ikke så  intresseret i at flytte til Fyn..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010