home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112927 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #120: 12 Feb 2016, 22:17 »

Mega lækkert Poul !

Det eneste jeg mangler er at få en overblik over ligaen Opstemt

Tak tak Smiley

Ligastillingen smuttede lige, men har tilføjet den nu Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #121: 12 Feb 2016, 22:25 »

Mine spillere skuffer godt nok gevaldigt...
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #122: 12 Feb 2016, 22:29 »

Rigtig god update Poul, og fin start på ligaen. Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #123: 12 Feb 2016, 23:10 »

Mine spillere skuffer godt nok gevaldigt...

Altså med målmand og back så kommer jeg forhåbentlig ikke til at vinde 😄
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #124: 13 Feb 2016, 20:50 »

det ser satme godt ud fortsæt det gode arbejde :-)

Hvem er anfører forholdet ??
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #125: 13 Feb 2016, 22:45 »

det ser satme godt ud fortsæt det gode arbejde :-)

Hvem er anfører forholdet ??

Tak skal du have Smiley

Mickey Van Meer Madsen er anfører og Diego Montavo er viceanfører Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #126: 13 Feb 2016, 23:11 »

Tak skal du have Smiley

Mickey Van Meer Madsen er anfører og Diego Montavo er viceanfører Smiley

Den hollandske udgave af mig selv - sikkert valg af anfører Wink
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #127: 14 Feb 2016, 13:33 »

Den hollandske udgave af mig selv - sikkert valg af anfører Wink

og mig som vice - anfører ;-)
Logged


whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #128: 14 Feb 2016, 14:35 »

og mig som vice - anfører ;-)

Bedre bliver det ikke! Haha
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #129: 15 Feb 2016, 18:58 »



SEPTEMBER 2015
Mens august måned, var en fornuftig start for klubben, så var september en anden historie. Jeg vidste på forhånd det ville blive en svær måned i ligaen, med kampe mod Ajax og PSV og havde på forhånd ikke regnet med point mod nogen af de 2. Det blev da også til 2 relativt klare nederlag. I kampen mod Ajax, blev Nanoq Jakobsen skadet efter at være blevet skiftet ind ved halvleg. Nanoq Jakobsen fik kun knap 5 minutter på banen. Senere skulle det vise sig, at han ville være ude i 3-4 måneder og det må siges at være et stort slag for klubben. I selve kampen mod Ajax, fik vi ikke et ben til jorden, og vi havde kun 1 skud hele kampen og det var ikke engang indenfor rammen. Ajax havde 20+ og det var et under de kun vandt 1-0.

Ajax (16) 1-0 FMF Legenderne (11)
Mål: Arkadiusz Milik (8)
Assist: -
MoM: -

Indskiftninger/udskiftninger: Nanoq Jakobsen (45), Aputsiaq Jakobsen (52), Roald Edmundsson (70) – Paulo Reba Montavo (45), Nanoq Jakobsen (52), Thorvald Bendtsen (70)

Point: -

PSV kampen var en lidt tættere kamp end den mod Ajax, men vi havde alligevel aldrig rigtig en chance. Vi kom lidt tilbage i de sidste 15-20 minutter, hvor vi også fik scoret, men vi kunne ikke forhindre nederlaget. Don Vjiir Klaas stod en rigtig fin kamp i målet, men måtte altså se sig passeret 3 gange på trods af det fine målmandsspil. 


FMF Legenderne (12) 1-3 PSV (3)
Mål: Andrés Guardado (21), Luuk de Jong (58), Stijn Schaars (75) – Roald Edmundsson (84)
Assist: Aputsiaq Jakobsen
MoM: -

Indskiftninger/udskiftninger: Mr. Møller (65), Mickey Van Meer Madsen (65), Mads Dehli (78) – Thorkild Mogensen (65), Diego Montavo (65), Paulo Reba Motavo (78)

Point:
  • Roald Edmundsson – Scoring af angriber 100 point
  • Aputsiaq Jakobsen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point

Efter 2 svære opgør mod overmagten, var det tid til genoprejsning mod amatørklubben AFC i den hollandske pokalturnering. Intet andet end en sejr var en mulighed, og vi viste også den niveauforskel, der skal være på de 2 hold. Paulo Reba Montavo har det næste lange stykke tid, stort set højre kanten for sig selv, og mod AFC skulle han kun bruge 7 minutter før han bragte os foran. Knap et kvarter senere, blev det 0-2 da Malik Jakobsen tog et straffespark, begået mod Thorvald Bendtsen. Lidt skuffende, kom AFC tilbage i starten af anden halvleg, med hvad der var deres eneste store chance i kampen. Vi kom dog hurtigt foran med 2 igen, efter Thorvald Bendtsen denne gang selv var i målscorens rolle, da han opfangede en dårlig tilbagelægning fra AFC forsvaret. Det sidste søm i kisten, blev sat i af Duncan Edwards, der var blevet skiftet ind 3 minutter foran. Duncan scorede på direkte frispark, og så endda ved at skyde igennem et hul i muren. Det slutter 4-1, og vi kom lidt ovenpå igen. Offensivt var det en godkendt præstation, men jeg er stadig lidt skuffet over vi ikke kunne holde cleansheet mod et så dårligt hold.

AFC 1-4 FMF Legenderne (Hollandske pokalturnering)
Mål: Pepijn Kluin (46) – Paulo Reba Montavo (7), Malik Jakobsen (20), Thorvald Bendtsen (49), Duncan Edwards (68)
Assist: Mads Dehli, Thorvald Bendtsen, Mickey Van Meer Madsen
MoM: Thorvald Bendtsen (8,4)

Indskiftninger/udskiftninger: Duncan Edwards (65), Mont Blanc (65), Kasper Van Meer Madsen (71) – Mr. Møller (65), Mount Everest (65), Paulo Reba Montavo (71)

Point:
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Mads Dehli – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Thorvald Bendtsen – Assist af angriber 100 point
  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 point
  • Thorvald Bendtsen – kampens spiller kåring af angriber 100 point
  • Malik Jakobsen – Scoring af forsvarsspiller 175 point
  • Duncan Edwards – Scoring af midtbanespiller 150 point
  • Mickey Van Meer Madsen – Assist af midtbanespiller 150 point


I 3 runde af pokalen, skal vi op i mod VVSB som også er et amatørhold, så her burde der være mulighed for avancement.

Sidste kamp i denne september-update var mod Willem II og her skulle vi meget gerne have nogle point på tavlen. På dette tidspunkt havde vi tabt 4 kampe i streg i ligaen, så vi havde desperat brug for nogle point.  Det blev lidt en mærkelig kamp, som først kom rigtig i gang til allersidst. Den var rimelig lige rent chancemæssigt og begge hold kunne faktisk have fået de 3 point efterfølgende. Desværre gjorde forskellige omstændigheder, at det ikke blev os. Vi er i anden halvleg, og mens bolden er i modsatte side, tackler Kasper Van Meer Madsen, danske Lucas Andersen helt umotiveret og da han havde gult i forvejen blev han sendt tidligt i bad. Vi styrede ellers spillet det meste af første halvleg, men efter det røde kort, kunne vi ikke rigtig holde fat i spillet. Med et kvarter igen fik vi dog vovet os frem for en gang skyld, og det resulterede sgu i et mål. John Graversen modtager bolden inde i feltet, men kan ikke komme til skud og han spiller den derfor tilbage til Mickey Van Meer Madsen, der med et placeret skud sender den ind i det fjerneste hjørne. På det tidspunkt var det stik imod spil og chancer. Føringen holdt desværre kun 2 minutter, da vi viser forfærdeligt forsvarsspil på et hjørnespark og lader Richairo Zivkovic stå helt fri ved forreste stolpe, hvor han header den ind. I klassisk FM forstand, stoppede ulykken selvfølgelig ikke her, og i overtiden blev vi spillet tynde over kanten som førte til et indlæg tæt under mål som så blev sparket i kassen. Dermed slutter en forfærdelig kamp som selvfølgelig bliver besværliggjort af det røde kort, men vi skule som minimum have haft 1 point med fra den her.


Willem II 2-1 FMF Legenderne
Mål: Richairo Zivkovic (81), Adam Nemec (90+1) – Mickey Van Meer Madsen (79)
Assist: John Graversen
MoM:

Indskiftninger/udskiftninger: Frederik Gade (45), Mickey Van Meer Madsen (45), Malik Jakobsen (57) – Diego Montavo (45), Aputsiaq Jakobsen (45), Paulo Reba Montavo (57)

Point:
  • Mickey Van Meer Madsen- Scoring af midtbanespiller 150 point
  • John Graversen – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point



LANDSHOLDSBOLD
I starten af måneden, var der landsholdsbold og her var vi naturligvis repræsenteret i stor stil. Vi starter med de hollandske drenge Roald Edmundsson, Kasper Van Meer Madsen, Mickey Van Meer Madsen og Nuka Jakobsen, som alle var involveret i det hollandske U19 landsholds 2-0 sejr mod Ungarns ditto. Nuka Jakobsen spillede til hele 8,5 og blev også kampens spiller.

Roald, Nuka og Mickey var også involveret i endnu en kamp for det hollandske U19 landshold, og denne gang gjorde Ólavur Edmundsson og Mount Everest dem selskab. Roald lavede en enkelt pind, og Mickey blev kampens spiller. Holland vandt 2-1 over Schweiz.

Vi har også haft en del andre freaks i aktion. Don Vjiir Klaas fik 90 minutter for det hollandske U21 landshold i 3-0 sejren over Kroatien, og det samme gjorde Ivan Vladikov for det russiske U21 landshold, da de slog Albanien 2-0. Da det var på U21 niveau, får begge spillere bonuspoint. Don Vjiir Klaas får 75 point for rent bur af en målmand + de 100 point pga. det var en landskamp kamp på min. U21 niveau. Ivan Vladikov får 50 point for rent bur af en forsvarsspiller og 100 point oveni ligesom Don.

Men vi stopper ikke der. Vi har nemlig haft hele 10 spillere i aktion på det danske U21 landshold, og her er det også blevet til lidt point. Malik Jakobsen, Mikkel Dehli, Thorkild Mogensen, Mr. Møller, Nanoq Jakobsen, Paulo Reba Montavo, Mads Dehli, Diego Montavo, Frederik Gade og Thorvald Bendtsen var alle med i 2-1 sejren mod Islands U21 landshold. Pointene fordelte sig således:

Malik Jakobsen – Assist af forsvarsspiller = 275 point (175 + 100 bonuspoint)
Paulo Reba Montavo – Scoring af midtbanespiller = 250 point (150 + 100 bonuspoint)
Nanoq Jakobsen – Scoring af offensiv midtbanespiller = 225 point (125 + 100 bonuspoint)

Få dage senere, var der endnu en runde med landskampe og her havde vi igen masser af spillere i aktion. Don Vjiir Klaas fik igen fuld spilletid for det hollandske U21 landshold, og igen fik han et cleansheet, så endnu 175 point til ham. Ivan Vladikov var igen med for Ruslands U21 landshold og her blev det både til cleansheet og mål. Dermed får han 275 for scoring af forsvarsspiller (175 + de 100 bonuspoint) og så 150 for rent bur bonus (50 + 100 bonuspoint).

De danske U21 drenge var også i aktion igen, og vi var selvfølgelig repræsenteret i stort antal. Det blev til et 2-1 nederlag, men der var stadig point at hente til nogle af vores drenge. Paulo Reba Motavo scorede igen, og fik dermed endnu 250 point til sin samlede total. Mads Dehli stod for assisten og får dermed 225 point (125 + 100 bonuspoint). Det var alt for vores unge legender i denne omgang, og der skal nok være en masse flere point i vente fremover.


UTILFREDSE SPILLERE
Der har været lidt utilfredshed hos nogle spillere med det rotationsprincip jeg kører på holdet. Mickey Van Meer Madsen, Duncan Edwards, Thorvald Bendtsen og Frederik Gade, har alle luftet deres utilfredshed, og de vil gerne have mere spilletid. Det har jeg lovet dem, og så håber jeg de kan nøjes med at få hver anden kamp fortsat, eller om jeg i en periode må give dem flere kampe. Og så håber jeg ellers at det ikke er en ting, der spreder sig alt for meget i truppen.


OKTOBER MÅNED
I næste måned, kan vi forhåbentlig få nogle sejre igen. Vi skal i hvert fald til at have nogle point, hvis ikke vi skal til at kæmpe alt for meget for at undgå nedrykning. I oktober, skal vi møde Vitesse (H), FC Twente (U), ADO Den Haag (H) og VVSB (U) som vi møder i pokalen. Jeg forventer som minimum videre avancement i pokalen og helst 4 point eller over i de 3 ligakampe.


STILLINGEN
Der er sket ting og sager i den samlede stilling. Der er kommet en del point ind via kampene på diverse landshold, men de bonuspoint man har fået, kan man altså bruge af. Wester er stadig nummer 1, men han er tæt forfulgt af denne updates højdespringer Nodiem, der går fra sidstepladsen til andenpladsen.

Hvis i har fundet nogle regnefejl i forhold til pointene, må i endelig sige til, da det godt kan være lidt svært at holde overblik over.

Husk også at i har 24 timer fra denne update kommer op, til at bruge af jeres point. De står alle på forsiden, hvis man skulle have glemt, hvad man kan bruge sine point på.



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #130: 15 Feb 2016, 19:15 »

Jeg elsker det her. Sidder og trækker på smilebåndet ved hvert eneste indlæg. Genialt, intet mindre Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #131: 15 Feb 2016, 19:26 »

Mit liv pt. er kun værd at leve pga dig Poul ! <3

Så stikker jeg af ! Wester vi ses på målstregen !!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #132: 15 Feb 2016, 19:43 »

Kæft hvor jeg skuffer, mens dejlige Duncan er fantastisk.
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #133: 16 Feb 2016, 10:35 »

Jeg elsker det her. Sidder og trækker på smilebåndet ved hvert eneste indlæg. Genialt, intet mindre Smiley

Tusind tak for kommentaren whapz. Det sgu dejligt at høre du kan lide det Smiley

Mit liv pt. er kun værd at leve pga dig Poul ! <3

Så stikker jeg af ! Wester vi ses på målstregen !!

Sikke et kompliment  Grin

Er glad for du kan lide det Nodiem Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #134: 16 Feb 2016, 12:32 »

Jeg havde håbet at Mount Everest ville vælge Nepal. Øv.

Derudover står det sgu sløvt til for mine spillere. Kan kun konkludere, at de må blive brugt forkert.
Logged

Isolation

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010