home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?  (Læst 112923 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #135: 16 Feb 2016, 12:39 »

I øvrigt stor ros for projektet. Det er en fornøjelse at følge.
Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #136: 16 Feb 2016, 21:04 »

I øvrigt stor ros for projektet. Det er en fornøjelse at følge.

Mange tak skal du have Sarl Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #137: 16 Feb 2016, 21:06 »

Får vi mere guf før weekenden ? Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #138: 16 Feb 2016, 21:34 »

Får vi mere guf før weekenden ? Smiley

Jeg har ikke så meget tid til at spille her de næste par dage, men vil tro der er til tid en update på fredag Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #139: 16 Feb 2016, 21:40 »

Ahh men det er så for dårligt at jeg ikke har fulgt med her.. Alt mit eget nørderi stod lige i vejen.. Jeg er på nu og stor ros til projektet.. Jeg vidste bare mine tvillinger ville rocke Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #140: 16 Feb 2016, 22:16 »

Ahh men det er så for dårligt at jeg ikke har fulgt med her.. Alt mit eget nørderi stod lige i vejen.. Jeg er på nu og stor ros til projektet.. Jeg vidste bare mine tvillinger ville rocke Smiley

Det helt i orden Wester, det er godt at have dig med og tak for rosen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #141: 19 Feb 2016, 21:37 »



OKTOBER 2015
Så er jeg klar med kampene for vores legender i oktober måned, og der er intet jeg hellere ville, end at fortælle at det bare går super godt, men desværre er det modsatte tilfældet. Der er dog noget positivt. På diverse U-landshold, går det rigtig fint for mange af jer, så lad os starte med det positive.

U-LANDSKAMPE
Der har igen været 2 omgange med landskampe og vi starter bare fra en ende af. Duncan Edwards spillede 90 min i England-Rusland U21 (0-1). Ivan Vladikov spillede 90 min i Rusland-Tyskland U21 (2-3). Don Vjiir Klaas spillede 90 min i Holland-Ungarn U21 (2-0) og da han holdt rent bur, får han naturligvis en bonus for dette. De sædvanlige 75 point + 100 bonuspoint

Mads Dehli, Mikkel Dehli, Frederik Gade, Diego Montavo (15), Paulo Reba Montavo, Thorkild Mogensen, Thorvald Bendtsen (75) fik også spilletid for det danske U21 landshold. Dem der ikke er parentes ved, fik 90 minutter. Der var heldigvis masser af point til jer, og de fordelte sig således:

  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 (+100 bonuspoint) = 200
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 (+100 bonuspoint) = 225
  • Frederik Gade – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 X 2 (+100 bonuspoint X 2) = 450
  • Frederik Gade – Kampens spiller kåring af offensiv midtbanespiller 125 (+100 bonuspoint) = 225

I den anden runde af landskampe, spillede Duncan Edwards 24 min i England-Aserbadjsjan U21 (7-0), Ivan Vladikov spillede 90 min i Rusland-Skotland (0-0) og det får han 150 point for (50 + 100 bonuspoint).

Don Vjiir Klaas spillede 90 min i Holland-Wales (2-0) og fik altså endnu et cleansheet og dermed endnu 175 point

De danske drenge var selvfølgelig i aktion igen og følgende fra vores klub var repræsenteret: Mads Dehli (28), Mikkel Dehli, Frederik Gade (22), Malik Jakobsen, Diego Montavo (68), Paulo Reba Montavo (68), Thorkild Mogensen, Thorvald Bendtsen. Og igen dem der ikke er en parentes ved, fik 90 min. Der var ikke helt så mange point til vores spillere i denne omgang, men lidt var der:

  • Malik Jakobsen – Assist af forsvarsspiller 175 (+100 bonuspoint) = 275
  • Diego Montavo – Assist af midtbanespiller 150 (+100 bonuspoint) = 250


KAMPENE
Vi starter med kampen mod Vitesse, som nok var vores største chance for at få en sejr i den her update. Vitesse lå på daværende tidspunkt 2 pladser under os, og havde endnu ikke vundet i sæsonen. Selve kampen var desværre en sørgelig forestilling. Vi kom bagud i starten af anden halvleg, efter et indirekte frispark, men vi fik udlignet efter 64 minutter, hvor vi kom frem til vores første rigtige chance. Kort før tid kasserer vi endnu et mål efter et fladt indlæg fra venstre side. Lidt efter, fik vi en tilsvarende chance, men Paulo Reba Montavo brændte tæt under mål, og dermed fik vi vores 6. nederlag i streg.

2S-1U-5N FMF Legenderne (15) 1-2 Vitesse (17) 0S-4U-4N
Mål: Paulo Reba Montavo (65) - Rochdi Achenteh (46), Renato Ibarra (86)
Assist: Mads Dehli
MoM: -

Indskiftninger/udskiftninger: Duncan Edwards (63), Aputsiaq Jakobsen (63), Roald Edmundsson (63) – Mount Everest (63), Frederik Gade (63), Thorvald Bendtsen (63)

Point:
  • Mads Dehli – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point

Efter Vitesse kampen, skulle vi forsøge og rejse os mod FC Twente som ikke havde tabt en kamp i sæsonen endnu, og det endda på udebane, så jeg havde ikke de allerstørste forventninger til at vi kunne få point. Jeg endte desværre med at få ret, og selvom vi kun tabte 1-0, så fik vi virkelig ikke et ben til jorden. De havde 32 skud og 7 åbne chancer, og at vi kun tabte med et mål er nærmest et mirakel. En stor del af æren skal gå til Don Vjiir Klaas som virkelig stod en god kamp.

4S-5U-0N FC Twente (4) 1-0 FMF Legenderne (16) 2V-1U-6N
Mål: Urby Emanuelson (53)
Assist: -
MoM: -

Indskiftninger/udskiftninger: Mr. Møller (63), Paulo Reba Montavo (63), Frederik Gade (80) – Thorkild Mogensen (63), Mads Dehli (63), Aputsiaq Jakobsen (80)

Point: -

7. nederlag i streg var en realitet, og et besøg fra ADO Den Haag, skulle gerne lave om på at det tal blev til 8. ADO Den Haag havde dog virkelig vist stærk form i starten af sæsonen, og lå før kampen på 2. pladsen. Igen ikke de allerbedste udsigter til point. Det gik bedre end i de forgående kampe, og vi kommer endda foran ved Thorvald Bendtsen allerede efter 6 minutter. Vi kan dog ikke holde fat, og det er tydeligt at ADO Den Haag er bedre spillende end os. De dominerer kampen, og scorer en gang i hver halvleg og ender med at vinde 2-1. Undervejs, fik Malik Jakobsen rødt kort efter 2 gule, i det 69. minut og det gjorde det selvfølgelig heller ikke nemmere.

2S-1U-7N (17) FMF Legenderne 1-2 ADO Den Haag (2) 6S-2U-2N
Mål: Thorvald Bendtsen (6) - Edouard Duplan (34), Ruben Schaken (81)
Assist: Paulo Reba Montavo
MoM: -

Indskiftninger/udskiftninger: John Graversen (57), Roald Edmundsson (57) – Mads Dehli (57), Thorvald Bendtsen (57)

Point:
  • Thorvald Bendtsen – Scoring af angriber 100 point
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point

Sidste kamp i denne update, er pokalkampen mod som spiller i de lavere rækker i Holland og her var alt andet end en sejr selvfølgelig uacceptabelt. Vi måtte dog helt ud i forlænget spilletid før vi kunne få sejren med hjem, og avancere til næste runde. I de første 90 minutter var det en rimelig lige kamp, selvom vi havde de største chancer, men vi kunne slet ikke dominere dem som vi burde. I den forlængede spilletid, fik vi dog vist den forskel, der skal være og vi fik scoret 3 fine mål. I det 119. minut, fik Mount Everest gult kort nummer 2 og han dermed en ret dum udvisning.

I 5. runde, skal vi møde FC Dordrecht som spiller i Jupiler League. En kamp vi bør vinde og til den tid, er vi forhåbentlig i lidt bedre tilstand.

VVSB 0-3 FMF Legenderne (Hollandske pokalturnering 4. runde)
Mål: Frederik Gade (96, 111), Paulo Reba Montavo (116)
Assist: Paulo Reba Montavo, Malik Jakobsen, Frederik Gade
MoM: Frederik Gade (9,2)

Indskiftninger/udskiftninger: Mount Everest (45), Malik Jakobsen (68), Frederik Gade (68) - Duncan Edwards (45), John Graversen (68), Kasper Van Meer Madsen (68)

Point:
  • Don Vjiir Klaas – Rent bur bonus (målmand) 75 point
  • Malik Jakobsen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mont Blanc – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Thorkild Mogensen – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Mikkel Dehli – Rent bur bonus (forsvar) 50 point
  • Malik Jakobsen – Assist af forsvarsspiller 175 point
  • Paulo Reba Montavo – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Paulo Reba Montavo – Scoring af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Frederik Gade – Assist af offensiv midtbanespiller 125 point
  • Frederik Gade – Scoring af offensiv midtbanespiller x 2 250 point



STILLINGEN
Der er også sket ting og sager i stillingen, hvor top 3 er blevet virkelig tæt. Det skyldes primært de bonuspoint der er blevet tjent i denne runde. Det bliver spændende at se om Wester kan holde fast i 1. pladsen frem til næste også eller om Nodiem eller szukizek overhaler ham.

Husk igen at i har 24 timer til at bruge eventuelle point på de ting man kan købe som påvirker spillet.




« Seneste Redigering: 22 Feb 2016, 21:44 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #142: 19 Feb 2016, 21:55 »

Som altid god læsning og meget gennemført !

Men forstår ikke helt pointgivningen, bliver de lagt sammen eller er det måned for måned Smiley ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #143: 19 Feb 2016, 22:15 »

Som altid god læsning og meget gennemført !

Men forstår ikke helt pointgivningen, bliver de lagt sammen eller er det måned for måned Smiley ?

De bliver lagt sammen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #144: 19 Feb 2016, 22:45 »

De bliver lagt sammen Smiley

Måtte lige læse regler igennem igen ! Nu giver det hele mening

Er der i øvrigt ekstra bonus bonus for store bedrifter på U21 og landsholdene så som pokaler eller titler?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #145: 19 Feb 2016, 22:47 »

Kææææææft mine spillere er sløve i optrækket. Min kantspiller er godt nok alibispiller lige pt. Ingen assist eller mål... Men dejlig arbejde. Fantastisk ide, det her er! Smiley
Logged

Naah.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #146: 19 Feb 2016, 22:49 »

Kææææææft mine spillere er sløve i optrækket. Min kantspiller er godt nok alibispiller lige pt. Ingen assist eller mål... Men dejlig arbejde. Fantastisk ide, det her er! Smiley

Jeg synes ellers at du har mange point søde John!

Ps. Hader mine spillere

Pps. Kæft du er dejlig Skøre

Ppps. Klasseupdate
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #147: 19 Feb 2016, 23:46 »

Måtte lige læse regler igennem igen ! Nu giver det hele mening

Er der i øvrigt ekstra bonus bonus for store bedrifter på U21 og landsholdene så som pokaler eller titler?

Nej ikke lige umiddelbart.

Tænker du de skal have point for at have deltaget i finalen som de så vinder eller hvad tænker du Smiley?

Kææææææft mine spillere er sløve i optrækket. Min kantspiller er godt nok alibispiller lige pt. Ingen assist eller mål... Men dejlig arbejde. Fantastisk ide, det her er! Smiley

Ja han må gerne begynde at levere lidt mere, men det gælder sådan set for hele holdet Peace

Og tak for rosen Smiley

Jeg synes ellers at du har mange point søde John!

Ps. Hader mine spillere

Pps. Kæft du er dejlig Skøre

Ppps. Klasseupdate

Haha tak skal du have peroni Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #148: 20 Feb 2016, 08:11 »

Tænker du de skal have point for at have deltaget i finalen som de så vinder eller hvad tænker du Smiley?

Ja altså hvis Danmark U21 vinder EM, og nogle spillere er på holdet, evt. topscore ved turnering eller på turneringens hold ? Smiley
Det samme for evt. landshold
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Legenderne - Hvem bliver den største legende?
« Svar #149: 22 Feb 2016, 00:00 »

Ja altså hvis Danmark U21 vinder EM, og nogle spillere er på holdet, evt. topscore ved turnering eller på turneringens hold ? Smiley
Det samme for evt. landshold

Sorry jeg lige var lidt længe om at vende tilbage, men har tænkt over det, og syntes det er en fin idé. Har tænkt at pointene, kunne fordele sig således:

Deltager i finale i finale som bliver vundet (A-landshold) minimum 45 min. spillet - 250 point
Deltager i finale i finale som bliver vundet (U21-landshold) minimum 45 min. spillet - 200 point
Plads på turneringens hold (A-landshold) - 250 point
Plads på turneringens hold (U21-landshold) - 200 point   

Jeg har ikke taget topscorer-prisen med, da jeg syntes den tilgodeser angriberene for meget i forhold til de andre positioner.

Men hvad syntes du og resten af jer om de point der bliver givet? Er det fair nok eller skal der justeres lidt Peace ?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010