home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
24 Nov 2025, 20:06 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
24 Nov 2025, 13:38 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ikke stolt, men..
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Ikke stolt, men..  (Læst 8647 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Ikke stolt, men..
« Svar #30: 12 Nov 2006, 18:25 »

Når det går skidt bander jeg spillerne langt væk. Det samme gælder dommeren, når jeg synes at han dømmer forkert eller en af mine spillere får et kort, uanset hvad han har gjort! Dog kan jeg huske, efter at have tabt en kamp i sidste minut at jeg gav døren en skalle! Det gjorde fan'me ondt..

Til gengæld når det går godt, så hopper og danser jeg som en gal.. Og råber og skriger. Dog er der ikke kommet nogen klager endnu! Shockeret Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #31: 12 Nov 2006, 18:39 »

Når jeg bliver sur, sidder jeg bare og bliver sur! Wink
Rød i hovedet og et par bandeord i mig selv. Hverken slår eller sparkr til ting.

Men når jeg jubler kan den få fuld gas.
Hvis jeg bare skal score 1 mål står jeg typisk op de sidste 10 minutter, og når målet så komer kaster jeg mig ned på gulvet, sdder på knæ sasmtidig med, at begge arme flyver op i luften. Og en gang i mellem et jubelbrøl, og så er jeg i godt humør.

Det med bandeordene gik senest udover Kirkland i mit døde Wigan game. Havde hold Chelsea i skak hele kampen igennem, og havde holdt dem fra chancer. Så laver Kirkland en kæmpe brøler, og jeg taber 1-0. Der var jeg sur!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32: 12 Nov 2006, 18:45 »

Surt Absa med dit wigan-spil

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #33: 12 Nov 2006, 18:51 »

For det første kommentere jeg kampen ekstra inde i mit hoved... Hvis det går dårligt kaster jeg med kuglepen eller lignende.. hvis det er godt kan jeg klappe, råbe, danse, kaste mig på gulvet etc . Opstemt

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #34: 13 Nov 2006, 19:14 »

Fremragende tråd!  Opstemt

Når mit hold spiller dårligt, eller jeg bare mister vigtige point, så plejer den obligatoriske banken i bordet at komme, og så nogle gange får musen også lige et par bank i bordet. Hvis jeg har haft en dårlig FM dag, er jeg normalt også lidt muggen ved middagsbordet, og så skal maden altså være virkelig god for at få mit humør op igen.

Når jeg vinder, knytter jeg næven mens jeg kigger stolt rundt i rummet, og smiler til fansene, som så i mit tilfælde er en bogreol og en dør! Hvis det er en stor turnering jeg vinder, bliver "We Are The Champions" sat på, mens jeg løber rundt i huset og gengiver målene med min minifodbold. Da jeg var lille (læs: meget lille!) kunne jeg finde på at interviewe mig selv  Cool.

Af ritualer plejede jeg i gamle dage at tage mine fingre op til læben og folde læben, aner ikke hvorfor. Nu plejer jeg bare smøre ærmene op.

U-4-E
Manager

« Svar #35: 14 Nov 2006, 12:53 »

Da jeg var lille (læs: meget lille!) kunne jeg finde på at interviewe mig selv  Cool
Jeg GØR det den dag i dag.. Om forventninger til sæsonen, og om nye indkøb osv.. Grin

-KNM-
Manager

« Svar #36: 14 Nov 2006, 13:11 »

Jeg gør det også stadig... Laver også den med mini fodbolden.. Vi har et klaver hvor den nederste halvdel fungerer fint som mål!!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #37: 14 Nov 2006, 13:17 »

Hvor vildt jubler i så når i vinder?
Idag skreg jeg i engelsk-timen, da drengene fik vendt en 0-1 til 3-1 sejr.

-KNM-
Manager

« Svar #38: 14 Nov 2006, 13:22 »

Hvad sagde din lærer til det?? Har kommet til at gøre det samme i gym. Vi havde en dreng, der kun kunne se 5% på det ene øje og var blind på det andet. Så han havde en VIRKELIG stor Dell skærm (ca 26''). Der havde jeg overtalt ham til at vælge Leeds frem for Chelsea og da vi så slog nr 1 så vi overtog førstepladsen kom vi begge to til at råbe op..

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #39: 14 Nov 2006, 13:24 »

Underligt at følelsen af vrede er højere end glæden.

Når jeg vinder knytter jeg for det meste bare næven og tænker: YES.

Hvis det er mod store hold, løber jeg tit ind i stuen og man kan se mine forældre tænke: "hvad fanden sker der"??

Vinder jeg CL, liga eller en cup, Kaster jeg mig altid hen i senge og laver diverse jubelsener Cool

wirenfeldt
Gæst

« Svar #40: 14 Nov 2006, 13:31 »

Hvad sagde din lærer til det?? Har kommet til at gøre det samme i gym. Vi havde en dreng, der kun kunne se 5% på det ene øje og var blind på det andet. Så han havde en VIRKELIG stor Dell skærm (ca 26''). Der havde jeg overtalt ham til at vælge Leeds frem for Chelsea og da vi så slog nr 1 så vi overtog førstepladsen kom vi begge to til at råbe op..
Han var ved at forklare om hvorfor han synes at lærerne skal strejke, så han registrerede ikke en skid Grin
26'' !? Shockeret Er det ikke fedt at spille på den?

Don Abramovich
Manager

« Svar #41: 14 Nov 2006, 13:35 »

Den vildeste jubelscene var nok i Total Club Manager 04 hvor jeg havde kvalificeret Danmark til Em ved at vinde i playoff mod Tjekiet, hvor jeg løb ind og gav min mor et stort knus mens hun bare sad og kiggede underligt på mig Cool Smiley Men ellers jubler jeg på samme måde som i andre, Men måske ikk helt så sur når jeg taber.. Meeen der var engang hvor jeg tabte i overtiden i UEFA Cuppen med Aalesund hvor jeg var så sur at jeg ville kaste mobilen ned i sofaen.. Men jeg ramte ikk rigtig sofaen men gulvet Rullende Øjne Jubelen var dog stor da jeg slog Juventus på hjemmebane!

-KNM-
Manager

« Svar #42: 14 Nov 2006, 13:53 »

Han var ved at forklare om hvorfor han synes at lærerne skal strejke, så han registrerede ikke en skid Grin
26'' !? Shockeret Er det ikke fedt at spille på den?

Jo, det er vildt fedt.. Især kampene er meget federe. Han havde en slags Webcam, der bare var bedre billedekvalitet og så kunne man zoome vildt meget ind så hvis man kedede sig kunne man zoome ud af vinuet og ind i de andre klasser..

Soccerpop
Gæst

« Svar #43: 14 Nov 2006, 14:54 »

For mig er FM en slags stoffer, når mit spillende spil går godt, er jeg i det bedste humør, og kan enda finde på at være sød ved min søster! Shockeret
Men når det går af lort til er jeg i det værste humør, og komme hele tiden til at skændes med nogen.

Soccerpop
Gæst

« Svar #44: 15 Nov 2006, 15:26 »

Hos mig er det ikke så meget målene, men redningerne der bliver gengevet med den lille bold.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010