home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dalum Idrætsforening
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Dalum Idrætsforening  (Læst 15420 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Dalum Idrætsforening
« : 12 Dec 2015, 21:45 »

Jeg vil da lige smide starte denne tråd med dalum.

Dalum starter i 2 division som amatør klub og slet ingen midler eller lønninger. Man kan hente og fyre spiller som man vil.
Jeg er igang med 5 sæson, er blevet fuldprofessional klub og og spiller langt om længe i superligaen. Det er dog en meget stor mundfuld og ligger nr 13 og forventer da også jeg skal spille om nedrykning men jeg vil selvfølgelig kæmpe til det sidste.

Udover det har klubben meget lille stadion på 4000 hvor kravet er 10000 men fik en nyhed om at jeg fik lov at spille 1 år med det lille stadion. udover det har jeg fået varme i banen og opgraderet både ungdom og senior trænings facilliteter. Men begge dele er stadig meget ringe..

Jeg har hentet selvfølgelig en masse spiller og alle i 1 førstehold truppen er på fuldkontrakt og træner på fuld tid nu.
udover det har jeg fået spejder som må scoute i hele verden nu hvilket er en kæmpe fordel. Jeg har fået en masse træner til klubben så man kan udvilke spillerne endnu mere...

Jeg tager denne udfordring fordi jeg de seneste mange spil har spillet med OB og det bliver for nemt og kedelig med tiden.. Dalum er den tættest klub til hvor jeg bor og derfor så jeg dette som en stor udfordring .

Mit mål er selvfølgelig at gøre klubben til den bedste i danmark og selvfølgelig og en til klub der kan begå så i europa..

Er der andre der har haft denne klub i tankerne???
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #1: 12 Dec 2015, 22:42 »

Synes altid det er et spændende spil med en lille klub i 2.div. Jeg spiller altid med min egen klub fra serie 3, rykker dem op i 2.div via editor, laver ingen ting om, og starter spillet..
Det er noget du også kunne prøve, lyder som om du bare valgte Dalum, da de var tættest geografisk af de 2.div hold der var. Hvis du selv spiller eller har spillet lidt bold, for en lille klub, kan de jo bare rykkes op, det giver lige det sidste til udfordringen. Smiley
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #2: 12 Dec 2015, 23:30 »

Kunne du uddybe lidt med hvordan din trup ser ud? Hvad sker der egentlig efter denne sæson skulle du blive oppe, mht. stadion, kan ikke forestille mig du, klubben har funding til et større stadion og spillet tager vel ikke Odense Stadion med i betragningen eller hvad? Er også selv fan af at tage de små hold op, Selv er det Marienlyst for mig Opstemt
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #3: 12 Dec 2015, 23:42 »

Det jeg mener er, at jeg går ind i editor, tager fx. Ribe Boldklub, som er en klub der er med i spillet. Jeg bytter dem bare lige over med fx. Dalum i 2.div, så starter jeg et spil op med den danske 2.div. Man starter som en amatør, ingen spiller, kun dem du får tildelt ved starten af spillet, ingen stab, kun regens igen. Du er det klart lavest regerende hold i DK, du kan vælge at spille med, da du kun har en Reputation på 500, kontra over 1000 for Dalum.. Giver det mening.
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #4: 12 Dec 2015, 23:43 »

Synes altid det er et spændende spil med en lille klub i 2.div. Jeg spiller altid med min egen klub fra serie 3, rykker dem op i 2.div via editor, laver ingen ting om, og starter spillet..
Det er noget du også kunne prøve, lyder som om du bare valgte Dalum, da de var tættest geografisk af de 2.div hold der var. Hvis du selv spiller eller har spillet lidt bold, for en lille klub, kan de jo bare rykkes op, det giver lige det sidste til udfordringen. Smiley

Det kunne selvfølgelig være en mulighed.. Men nu tog jeg bare udgangspunkt i de klubber og ligaer der allerede eksistere og valget fald på dalum jeg bor faktisk ret tæt på så behøver skam ikke bruge editor for det..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #5: 12 Dec 2015, 23:49 »

Kunne du uddybe lidt med hvordan din trup ser ud? Hvad sker der egentlig efter denne sæson skulle du blive oppe, mht. stadion, kan ikke forestille mig du, klubben har funding til et større stadion og spillet tager vel ikke Odense Stadion med i betragningen eller hvad? Er også selv fan af at tage de små hold op, Selv er det Marienlyst for mig Opstemt

Med hensyn til stadion aner jeg virkelig ikke hvad der skulle ske troede faktisk da jeg rykkede op at der ville blive bygget nyt stadion eller jeg skulle leje med mig ind på odense stadion men fik lov at spille med mit eget stadion. Der er maks plads til 7500 ved udvigelse så det kræver nyt stadion eller at jeg leger mig ind ved OB så nu må vi se hvad der sker hvis jeg overlever lige pt ser det sort ud jeg ligger nr 14 og kæmper en kamp for overhovedet at vinde en kamp...

Jeg ville gerne smide et SS op at truppen men er ikke lige klar over hvordan man gør det meget længe siden jeg har prøvet det efterhånden.. Men Synes da helt sikker du skal gå efter det med marienlyst hvis du føler for det..
Jeg synes det er sjovt med sådan en klub fordi det er ikke bare truppen du skal bygge op, det er omdmme, spiller, træner, facilliter, stadion og mm. Det er jeg faktisk alt fordi man går fra amatør til professionel
Logged

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #6: 13 Dec 2015, 00:05 »

Jeg ville gerne smide et SS op at truppen men er ikke lige klar over hvordan man gør det meget længe siden jeg har prøvet det efterhånden.. Men Synes da helt sikker du skal gå efter det med marienlyst hvis du føler for det..
Jeg synes det er sjovt med sådan en klub fordi det er ikke bare truppen du skal bygge op, det er omdmme, spiller, træner, facilliter, stadion og mm. Det er jeg faktisk alt fordi man går fra amatør til professionel

all+f9 for at tage screenshottet og så brug en billededelingsside, personligt bruger jeg imgur, og så kopier billedets URL, sæt imellem [img][/img] Det 3. tegn på den midsterse linje når du skriver kommentarer her. Vidste godt det med den 1. sæson, da det står i spillet. Men håber du overlever så du kan fortælle hvad der sker derefter Opstemt Held og lykke! Opstemt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #7: 13 Dec 2015, 08:37 »

Skal nok få smidt nogle SS op af truppen..

Og opdaterer selvfølgelig også hvordan det går med mit save.

Hvis der er andre der spiller med Dalum så skriv endelig om jeres oplevelser med klubben
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #8: 13 Dec 2015, 10:26 »

Kunne du uddybe lidt med hvordan din trup ser ud? Hvad sker der egentlig efter denne sæson skulle du blive oppe, mht. stadion, kan ikke forestille mig du, klubben har funding til et større stadion og spillet tager vel ikke Odense Stadion med i betragningen eller hvad? Er også selv fan af at tage de små hold op, Selv er det Marienlyst for mig Opstemt
Hvis jeg må supplere med mit eget Roskilde-save, hvor jeg er på andet år er i Superligaen, så sker der ikke så meget omkring stadionet. Første sæson kom der varme i banen, og det blev udvidet til 6.000 tilskuere (Men stadig kun 512 siddepladser). Så jeg lever på ingen måde op til kravene i Superligaen og jeg har heller ikke økonomien til at det sker.. Så jeg tror ærlig talt, ikke at der sker så meget.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #9: 13 Dec 2015, 10:53 »

Hvis jeg må supplere med mit eget Roskilde-save, hvor jeg er på andet år er i Superligaen, så sker der ikke så meget omkring stadionet. Første sæson kom der varme i banen, og det blev udvidet til 6.000 tilskuere (Men stadig kun 512 siddepladser). Så jeg lever på ingen måde op til kravene i Superligaen og jeg har heller ikke økonomien til at det sker.. Så jeg tror ærlig talt, ikke at der sker så meget.

OKay det da lidt ærgerligt der ikke sker noget og kravene ikke holder, havde da håbet man skulle finde en eller anden løsning så man opfylder kravene.. men jeg må se hvad der sker hvis jeg bliver oppe men indtil videre er det også kun varme i banen
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #10: 13 Dec 2015, 13:38 »

all+f9 for at tage screenshottet og så brug en billededelingsside, personligt bruger jeg imgur, og så kopier billedets URL, sæt imellem [img][/img] Det 3. tegn på den midsterse linje når du skriver kommentarer her. Vidste godt det med den 1. sæson, da det står i spillet. Men håber du overlever så du kan fortælle hvad der sker derefter Opstemt Held og lykke! Opstemt

Har rodet lidt med de SS. Er det alt + f9? Den tager ikke nogle SS og ellers ved jeg i hvert fald bare ikke hvor de havner henne
Logged

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #11: 13 Dec 2015, 17:06 »

Har rodet lidt med de SS. Er det alt + f9? Den tager ikke nogle SS og ellers ved jeg i hvert fald bare ikke hvor de havner henne

Under Dokumenter, skulle du gerne have en mappe der hedder Sports Interactive, under den en mappe med FM 2016, derinde en mappe med navn screenshots, der burde de ligge Opstemt
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #12: 15 Dec 2015, 09:44 »

OKay det da lidt ærgerligt der ikke sker noget og kravene ikke holder, havde da håbet man skulle finde en eller anden løsning så man opfylder kravene.. men jeg må se hvad der sker hvis jeg bliver oppe men indtil videre er det også kun varme i banen
Min anden sæson i Superligaen er slut, og nu kom beskeden om udvidelse af stadionet, så det matcher ligakravene. Så mon ikke jeg har spillet på dispensation i et par år Wink
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #13: 17 Dec 2015, 15:32 »

Min anden sæson i Superligaen er slut, og nu kom beskeden om udvidelse af stadionet, så det matcher ligakravene. Så mon ikke jeg har spillet på dispensation i et par år Wink

Jeg har lige overlevet efter min første sæson og jeg har fået den samme nyhed at stadion bliver bygget ud til 10.000 pladser så det passer til kravene. Stadion tager 1 år at bygge og spiller den kommende sæson på trefor park (OB). Men det undre mig dog jeg ikke spillede første år i superligaen på Odense stadion.

Men i og med at klubben bruger en masse penge på udvidelse at station så er klubben økonomi blevet særdeles usikker..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #14: 17 Dec 2015, 19:19 »

Er der nogle der ved om man kan finde kits til dalum?
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010