home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Dalum Idrætsforening
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Dalum Idrætsforening  (Læst 15453 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #30: 06 Jan 2016, 18:57 »

Tillykke med det flotte resultat og iøvrigt spændende at følge dig.
Men, rent spil mæssigt, så synes jeg det er en mindre katastrofe i spillet at det overhoved kan lade sig gøre. Selv Herfølge var vel bedre stillet dengang de vandt mesterskabet :-)

Mange tak..
Men jeg vil da give dig fuldstændig ret, det er slet ikke sandsynligt det ville kunne ske i virkeligheden.. Men Fm har efter min mening aldrig helt realistisk..
Men udover det er det jo meget sjovt
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #31: 13 Jan 2016, 19:42 »

Lille update.

Efter jeg vandt ligaen kom jeg direkte med i CL hvilket var ret svært men jeg endte med  en 3 plads da jeg var i direkte duel med ajax i sidste runde og træk det længste strå, røg derefter i EL hvor modstanderen var bayern munchen og tabte første kamp på hjemmebane hvilket jeg også have regnet med, mangler stadig udebane men regner ikke med jeg kan gøre så meget..

Ligaen ligger jeg til at vinde igen i år fører på nuværende tidspunkt ligaen med 11 point.

Er yderligere ved at opgradere både trænings og ungdomsfacillitere igen.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #32: 25 Jan 2016, 09:28 »



Hæftig gruppe
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #33: 27 Jan 2016, 21:58 »

Er der ingen andre der har mod på et Dalum save?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #34: 27 Jan 2016, 22:27 »

Tillykke med det flotte resultat og iøvrigt spændende at følge dig.
Men, rent spil mæssigt, så synes jeg det er en mindre katastrofe i spillet at det overhoved kan lade sig gøre. Selv Herfølge var vel bedre stillet dengang de vandt mesterskabet :-)
Det skal da helst kunne lade sig gøre at få succes med et lavt rangerende hold i FM. Alt er muligt i fodbold. Som du selv nævner, så blev Herfølge danske mestre Thumbs Up og det er da sjovt Wink
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #35: 27 Jan 2016, 22:29 »

Er der ingen andre der har mod på et Dalum save?
Dalum bliver der ikke tid til, men det er skønt, at du har fået succes med det. Godt man kan få succes med et lille hold Thumbs Up
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #36: 31 Jan 2016, 16:10 »

Ja planen er da at udvikle klubben til den klart bedst i ligaen.. Mangler stadig en del facilitter og stadion så jeg gerne vil have et nyt af.. Økonomien er ved at være i top
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #37: 07 Feb 2016, 14:10 »

Hvis du klikker på billederne popper de op i et nyt vindue, her kan du højreklikke og vælge gem som. Så bliver de downloaded som PNG, Så skal de bare lige ligges det rigtige sted og addes til config-filen, for at komme med i spillet. Dalums id er 499

Ved du hvordan jeg får tilføjet de kits til spillet.. jeg har prøvet at sætte den ind i graphics mappen men er der andet jeg skal gøre?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #38: 22 Feb 2016, 18:41 »

Så har jeg vundet min 5 Superliga titel i træk men var dog udfordret den sidste sæson og vandt kun ligaen på bedre målscorer.
Jeg har stadig ikke haft den store succes i Europa endnu, men er ved at få sammenspillet et rigtig godt hold og har i den nye sæson kvalificeret mig til CL gruppespil og vundet min første hjemmekamp mod Roma.

Jeg har forbedrer både trænings og ungdoms faciliteter så de nu er fremragende.
Har nu også 4 egen avl plus 8 landets avl så har registreringen ikke længere er et problem..

Håber stadig på nyt stadion men er stadig ikke lykkedes..

Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #39: 07 Mar 2016, 13:52 »

Endelig langt om længe efter jeg har kæmpet et brag af en kamp for at få nyt stadion er det lykkes at få klubben til at gå med til det.
Om 2 sæsoner skulle det nye stadion stå klar med kapacitet på 13.000 som er 3000 større end det gamle, men det betyder ikke det store bare det er et nyt moderne stadion som forhåbentlig er godkendt til europæisk fodbold også. Før spillede jeg alle mine europæiske kampe på OB´s hjemmebane..
Jeg er også spændt på hvad det kommer til at hedde det nye stadion da det gamle hedder dalum stadion så det kommer det nok ikke til at heddde. Måske man kunne være heldig at det kommer til at blive opkaldt efter mig, jeg er en ud af 3 legender i klubben så det kunne være en mulighed.

Jeg har i min indeværende sæson haft mit størreste sportslige resultat da jeg slag Real Madrid på hjemmebane 2-0 i CL gruppespil. Vi endte på samme antal point i gruppespillet og jeg røg derfor på 3 pladsen og fortsætter i EL.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #40: 07 Mar 2016, 15:15 »

Endelig langt om længe efter jeg har kæmpet et brag af en kamp for at få nyt stadion er det lykkes at få klubben til at gå med til det.
Om 2 sæsoner skulle det nye stadion stå klar med kapacitet på 13.000 som er 3000 større end det gamle, men det betyder ikke det store bare det er et nyt moderne stadion som forhåbentlig er godkendt til europæisk fodbold også. Før spillede jeg alle mine europæiske kampe på OB´s hjemmebane..
Jeg er også spændt på hvad det kommer til at hedde det nye stadion da det gamle hedder dalum stadion så det kommer det nok ikke til at heddde. Måske man kunne være heldig at det kommer til at blive opkaldt efter mig, jeg er en ud af 3 legender i klubben så det kunne være en mulighed.

Jeg har i min indeværende sæson haft mit størreste sportslige resultat da jeg slag Real Madrid på hjemmebane 2-0 i CL gruppespil. Vi endte på samme antal point i gruppespillet og jeg røg derfor på 3 pladsen og fortsætter i EL.

I mit FM 15 save med SønderjyskE, gik bestyrelsen aldrig med til at udvide eller bygge nyt stadion pga. de ikke troede at der var opbakning nok fra fans.
Så jeg spillede alle kampe på andre arenaer også.
Ang. europæiske kampe, er det ikke noget med 20-25k pladser det skal være?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #41: 07 Mar 2016, 18:40 »

I mit FM 15 save med SønderjyskE, gik bestyrelsen aldrig med til at udvide eller bygge nyt stadion pga. de ikke troede at der var opbakning nok fra fans.
Så jeg spillede alle kampe på andre arenaer også.
Ang. europæiske kampe, er det ikke noget med 20-25k pladser det skal være?

Det var præcis det samme melding jeg fik som du gjorde at fanbasen ikke var stor nok men jeg blev ved med at prøve og prøvede de forskellige muligheder der var hver gang også gik de med til det til sidst.

Med hensyn til europæisk skal det ikke være et stort stadion for OB kan vidst også kun have 15000 tilskuer og der kan godt spilles europæisk.. Det må have noget med standarden at gøre..
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #42: 09 Mar 2016, 08:16 »

Så jeg lige fået nyheden om at det nye stadion by er godkendt og at jeg kan se frem til nyt stadion efter den kommende sæson hvilket jeg glæder mig vildt meget til.

Der er 3 legender i klubbens historie hvor jeg er en af dem. Alligevel var jeg ikke så heldig at det blev opkaldt efter mig, desværre blev det johnny hansen.
Der hvor jeg så ikke helt forstår han er legende er at han hverken i sin aktive fodbold karriere eller træner karriere har været i dalum på noget tidspunkt men derimod har været i OB. Jeg tænker han nok er fra bydelen dalum og derved er legende pga. han har opnået andre steder.

Der hvor jeg mener jeg var mere egnet er at jeg har fået klubben i superligaen og har nu vundet 7 mesterskaber og 3 pokalcuppe.
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #43: 15 Apr 2016, 13:15 »

Efter 8 superliga titler i streg begynder motivationen så stille at rinde ud og tror det er ved at være på tide at komme videre.

Jeg har udviklet klubben til at været førende i danmark med faciliteter og har fået helt nyt station med plads til 13600 så yderligere er ved at blive bygget ud så der er plads til godt 15500 tilskuer.

Har ikke haft særlig stor succes i hverken CL eller EL og derfor vælger jeg nu at sige op og prøve et eventyr et andet sted
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Dalum Idrætsforening
« Svar #44: 15 Apr 2016, 13:48 »

Efter 8 superliga titler i streg begynder motivationen så stille at rinde ud og tror det er ved at være på tide at komme videre.

Jeg har udviklet klubben til at været førende i danmark med faciliteter og har fået helt nyt station med plads til 13600 så yderligere er ved at blive bygget ud så der er plads til godt 15500 tilskuer.

Har ikke haft særlig stor succes i hverken CL eller EL og derfor vælger jeg nu at sige op og prøve et eventyr et andet sted

Er der nogle store klubber, der vil have dig?
Jeg kan huske, at jeg havde et FCK-save i FM15, hvor jeg vandt mesterskabet alle år, pokalturnering hver andet og klarede mig ok i Europa. Det var nok til at sikre mig managerposten i Man United.

Er tilfældet det samme ved dig?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010