home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Jepze's Legestue - SAF Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jepze's Legestue - SAF Challenge  (Læst 2824 gange)
jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Jepze's Legestue - SAF Challenge
« : 18 Nov 2015, 21:43 »

Hej folkens.

Dette er lidt a la en følg mit save, men samtidig kører jeg den lidt a la en Blog.

Jeg vil starte med at skrive omkring med save med SAF challenge, men jeg springer dog direkte ind i historien, da jeg allerede har færdiggjort det første step. Det gik ikke særlig godt, så jeg finder bare ud af noget at at skrive om, og det bliver til der, hvor jeg er nået til nu. Håber du vil følge med, og jeg vil komme med mere info snart :-D

Jeg er ikke den bedste manager, men jeg spillr for hyggens skyld :-)

Jepze 
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #1: 18 Nov 2015, 22:34 »



Queen of the South er første stadie


Så er vi rigtigt begyndt på vejen mod samme succes som Sir Alex Furgerson havde i sin tid som manager. Første step er Queen of the South, hvor jeg først skal prøve at golde dem over stregen, og her efter, så gælder det om at rykke op, så jeg kan komme videre til næste step. Det er ikke gået særlig godt i starten, men lige nu, så gælder det bare om at lære klubben at kende, og så må resten af challengen tage den tid den tager.

Jeg overtog klubben på en 9 plads, og det ligger jeg stadigvæk. Der skal noget nyt til, og jeg skal kigge lidt på taktikken, og så håber jeg at det ser bedre ud om et par kampe.


Queens of Sth. 0-1 Morton
Livingstone 0-0 Queens of Sth.
Dumbarton 5-3 Queens of Sth.
Queens of Sth. 2-0 Alloa
Raith 2-1 Queens of Sth.


Jeg har spillet 5 kampe i ligaen, siden jeg kom til klubben, og jeg har slet ikke imponeret i de 5 kampe... Det er kun blevet til 1 sejr, og hvis jeg skal have forhåbninger om at overleve, så skal der flere sejre til. 4 point ud af 15 er slet ikke godt. Det værste ved de kampe jeg har tabt er, at jeg har tabt kampene efter 80 min, da holdet falder mentalt sammen, og derfra bliver der scoret en masse mål på mig.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #2: 19 Nov 2015, 07:45 »



Winning and losing are a part of the game...
Queen of Sth. 3-1 St. Mirren
Queen of Sth. 0-1 Rangers
Falkirk 3-1 Queen of Sth.
Queen of Sth. 1-3 Hibernain

Morton 1-3 Queen of Sth.
St. Mirren 2-4 Queen of Sth.
Queen of Sth. 2-1 Dumbarton


Så er vi tilbage på sporet af oprykning igen. Denne gang fik vi 12 point ud af 21. Vi taber både til første og anden pladsen, men vinder til gengæld over nr. 3. Spillet er begyndt at flyde lidt mere, og vi er begyndt at scorer mange flere mål. Defensiven er dog stadig ikke den bedste, så den skal vi stadigvæk arbejde på bliver bedre. Vi er specielt stolte af, at vi har slået Sir Alex Furgesons gamle klub, St. Mirren, 2 gange inden for de sidste par kampe. Nu gælder det bare om at holde humøret højt til de sidste par kampe i ligaen.

Vi har et ret svært kampprogram, hvor vi skal møde nr. 1 og nr. 2. Udover jeg skal mod nr. 1 og 2, så har jeg 2 vanvittigt spændende kampe udover, som er mod nr. 4 og 5, og hvis jeg skal have forhåbninger om, at jeg skal rykke op i første sæson, så skal jeg slå disse klubber. Jeg har 8 point op itl nr. 4, som er Raith og jeg skal minimum have 12 point i de 6 kommende kampe. Stillingen kan ses her
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #3: 19 Nov 2015, 09:50 »



Hurtig update

Rangers 0-1 Queen of Sth.
Queen of Sth. 2-1 Falkirk
Alloa 0-2 Queen of Sth.
Queen of Sth. 1-0 Raith






Resterende kampe:
Queen of Sth. - Livingstone
Hibernain - Queen of Sth.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #4: 19 Nov 2015, 10:32 »



Oprykning eller ej

Først kigger vi lidt på de sidste 2 kampe i ligaen.
Queen of Sth. 2-1 Livingston
Hibernain 0-1 Queen of Sth.


Vi har derfor kvalificeret os til oprykningspillet med en 4 plads i ligaen Grin
Nu gælder det bare om at besejre Raith, som er det første hold jeg møder i kampen om oprykning.
Jeg har do allerede spillet kampene, og resultatet blev en flot sejr til Queen Of The South.



Nu møder vi så Rangers i anden runde. Vi skal ikke smide det hele væk nu...
Der er 2 kampe der skiller os ad, fra at spille mod vores første Premiership hold, når vi skal spille de endelige oprykningskampe.
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #5: 19 Nov 2015, 11:33 »



Et skridt tættere på oprykning

Så har jeg spillet kampene mod Rangers, og det blev overraskende til en sejr og et nederlag.
Jeg vandt dog stadig kampen, som kan ses nedenfor.



Efterfølgende skal jeg så spille mod Inverness, som tabte nedrykningspillet i Premiership, og nu gælder det bare om, at jeg skal tage 2 sejr igen, og så hedder den Premiership i næste sæson, hvor jeg også vil træde ind i step 3.

Har dog allerede udløst spændingen lidt, da jeg allerede er færdig med kampene.



Oprykningen er i hus, og så er der ikke andet at sige, en vi ses i Premiership Queen Of The South, da jeg har gjort mit i klubben, og jeg skifter derfor til en klub, som allerede ligger i Premiership, da jeg ser mere potentiale der oppe, end jeg ser i Queen of Sth.

Over and out
Logged

Giggs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #6: 19 Nov 2015, 13:18 »

Er kæmpe fan, Jeppe👍
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #7: 19 Nov 2015, 13:44 »

Er kæmpe fan, Jeppe👍

Jeg er kæmpe fan af dig Giiiiiiiggs <3  Peace
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jepze's Legestue - SAF Challenge
« Svar #8: 19 Nov 2015, 16:39 »



Det næste niveau

Den nye klub er nu fundet, og valget af klub faldt på Dundee United F.C. Grunde til, at Dundee blev holdet, var, at det var det første hold i Premiership som blev leddigt. Dundee er bestemt ikke noget dårligt hold, men den tidligere manager lå nr. 12 efter 12 runder, og det mente bestyrelsen ikke var godt nok. Derfor er jeg kommet til klubben fra 14 spillerunde af, og jeg skal komme og få Dundee etableret i toppen igen. Allerede efter 5 kampe, så ligger vi lunt i svinget til en midterplacering i ligaen, men det er ikke det der er målet for mig. Målet er nemlig at vinde det skotske mesterskab, og så skal der bare vindes kampe, og kæmpes på livet løs. Allerede nu har jeg spillet 5 kampe, og de er endt som følgende

Ross County 0-4 Dundee United
Dundee United 5-3 Motherwell
Hamilton 1-4 Dundee United
Hearths 1-2 Dundee United
Dundee United 1-0 Dundee


Som der kan ses på resultaterne, så er det gået meget pænt, og derfor ser stillingen sådan ud.



Det var det for denne her gang.

Over and out
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010