|
weichardo86
|
|
 |
RBL
« : 16 Nov 2015, 18:57 »
|
|
Jeg har valgt at kaste mig over denne klub da jeg synes det er spændende klub med et stort potentiale. Som sagtens kan gå hen at vinde alt hvad der er vær at vinde  Jeg har selv valgt at sætte en 5 års plan op for mig. ÅR: 1: at rykke op op 2: at etablere mig i Bundesligaen 3: at komme i top 8 samt at har fået de bedste faciliteter men kan have. 4: at få mig kvalificeret mig til Europa 5: at spille med om mesterskabet. Jeg har selvfølgelig også fået købe og solgt i den her sæson. Ind: Vukasin jovanovic 7,5 mil Marko grujic 11 mil Souleymane diarra 6,25 mil Mihailo ristic 7,5 mil Bora San emeterio 13 mil Fede 15 mil Valdu te 3,75 mil Kermit Erasmus 5 mil Joao vigario 11 mil Andrija zivkovic 19 mil Eugenio calvarese 6 mil Samlet 104 mil Ud: Diego demme 23 mil Marcel sabitzer 70 mil Georg teigl 9,5 mil Tim sebastian 3 mil Stefan hierlander 10 mil Renat dadachov 5,75 mil Samlet 121 mil Synes jeg er kommet rigtigt godt ud af mit transfer vindue med nogen rigtigt spændende spiller som jeg forventer mig meget af. Af taktik bruger jeg en 4-2-1-2-1 taktik som efter 5 kampe har ført mig til en anden plads så lad det bare holde hele vejen i gennem Håber der andre der vil spille med og give nogen input til spillet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
 |
Sv: RBL
« Svar #1: 16 Nov 2015, 19:42 »
|
|
Against modern football !  Der er så mange fede klubber i tyskland, hvorfor så lige vælge den værste af dem alle? Er det bare grundet deres økonomi? Det er selvfølgelig også bare min mening. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weichardo86
|
|
 |
« Svar #2: 16 Nov 2015, 20:26 »
|
|
For det første er jeg stor fan af Yussef Poulsen samtidig med at jeg faktisk synes det er en spændende klub. Men ja der er mange fede klubber i Tyskland man kan vælge er selv stor tilhænger af tysk fodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phata
|
|
 |
« Svar #3: 16 Nov 2015, 20:54 »
|
|
Hvis bare verden havde flere klubber som RBL, så havde den været et bedre sted.
Har altid selv haft lyst til at spille med dem, men har aldrig fået det gjort, måske FM16 kunne være spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
 |
« Svar #4: 16 Nov 2015, 21:07 »
|
|
Hvis bare verden havde flere klubber som RBL, så havde den været et bedre sted.
Har altid selv haft lyst til at spille med dem, men har aldrig fået det gjort, måske FM16 kunne være spillet.
Vrøvl. Hvad er dét dog du siger? Du mener seriøst at hvis bare alle klubber var opkøbt af store internationale firmaer ville verdem være et bedre sted? Fodbolden havde været bedre uden alle de rigmænd der ikke har noget at lave. Fuck moderne fodbold så langt derop hvor solen ikke skinner.!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phata
|
|
 |
« Svar #5: 16 Nov 2015, 21:11 »
|
|
Vrøvl. Hvad er dét dog du siger? Du mener seriøst at hvis bare alle klubber var opkøbt af store internationale firmaer ville verdem være et bedre sted? Fodbolden havde været bedre uden alle de rigmænd der ikke har noget at lave. Fuck moderne fodbold så langt derop hvor solen ikke skinner.!
Rolig nu. Niveauet i fodbolden ville aldrig havde flytte sig så meget, som den har gjort hvis det ikke var for alle de dejlige penge, som bliver kastet i sporten. Fodbold er heldigvis og har længe været en forretning, som lever på at give os den bedste underholdning. Moderne fodbold skal være så granske velkommen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
 |
« Svar #6: 16 Nov 2015, 21:18 »
|
|
Rolig nu.
Niveauet i fodbolden ville aldrig havde flytte sig så meget, som den har gjort hvis det ikke var for alle de dejlige penge, som bliver kastet i sporten.
Fodbold er heldigvis og har længe været en forretning, som lever på at give os den bedste underholdning. Moderne fodbold skal være så granske velkommen.
Jeg er langt fra enig i dine meninger og holdninger. Fodbold skal ikke være en forretning
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whispers
|
|
 |
« Svar #7: 16 Nov 2015, 21:26 »
|
|
Hvad har redbull af budget da?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BomberDK
Lilleputspiller
|
|
 |
« Svar #8: 18 Nov 2015, 09:44 »
|
|
er også selv lige startet et spil med dem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BomberDK
Lilleputspiller
|
|
 |
« Svar #9: 18 Nov 2015, 09:59 »
|
|
Jeg er langt fra enig i dine meninger og holdninger. Fodbold skal ikke være en forretning Fodbold har altid væren en Forretning på en eller anden måde,når det har været professionelt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weichardo86
|
|
 |
« Svar #10: 18 Nov 2015, 15:51 »
|
|
Hvordan går det så med dit spil?? Jeg har først lige kastede mig over det igen. Ser frem til at komme igang med sæsonen..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BomberDK
Lilleputspiller
|
|
 |
« Svar #11: 18 Nov 2015, 17:44 »
|
|
Hvordan går det så med dit spil?? Jeg har først lige kastede mig over det igen. Ser frem til at komme igang med sæsonen..
pt ligger jeg nummer 1 efter 15 kampe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weichardo86
|
|
 |
« Svar #12: 18 Nov 2015, 20:19 »
|
|
Okay cool hvilken taktik bruger du?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BomberDK
Lilleputspiller
|
|
 |
« Svar #13: 19 Nov 2015, 05:30 »
|
|
Spiller en 4-2-3-1 bred
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fnogz
|
|
 |
« Svar #14: 19 Nov 2015, 16:05 »
|
|
Jeg er langt fra enig i dine meninger og holdninger. Fodbold skal ikke være en forretning Fodbold har altid været en forretning hvis vi snakker prof. klubber mate?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|