home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RBL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: RBL  (Læst 11865 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #15: 19 Nov 2015, 16:15 »

Fodbold har altid været en forretning hvis vi snakker prof. klubber mate?
Nej.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RBL
« Svar #16: 20 Nov 2015, 16:56 »

Så er jeg kommet igang med sæsonen og fået spillet 4 kampe med 4 vundet. Det må jeg sige er helt godkendt. Så håber bare det forsætter i samme stil. Samtidig er jeg også videre i pokalen. Så alt i alt ser det meget fint ud. Har fået hentet en spiller mere ind som gør det rigtigt godt. Rodrigo bentancur fra boca som er gået ind taget OFF højre med storm 4 kampe 3 mål og 3 assist og et snit på 8,15😉 giver en Update når jeg er nået halvvejs
Logged

BomberDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RBL
« Svar #17: 21 Nov 2015, 16:24 »

fedt, smider lige en update når jeg er færdig med første sæson
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #18: 21 Nov 2015, 16:26 »

Jeg er også startet på et save med Leipzig. Efter første halvsæson fører jeg an i rækken med 3 point mere end Brauschweig og Heidenheim.

Jeg har hentet Nicklas Bendtner, Vegar Eggen Hedenstad (ikke godt køb) og så formåede jeg ikke at signe med Zivkovic men har lejet ham i Real Madrid for sæsonen. Her i vinterpausen kommer Patrick Banggaard så også til.

Jeg har kun solgt Teigl til 13 mio. men forventer at sælge nogle af de ældre i vinterpausen allerede.
Logged

BomberDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RBL
« Svar #19: 21 Nov 2015, 16:30 »

har forresten hentede Gary Kagelmacher (TSV 1860 München) - Davy Roef (Anderlecht) og så har jeg lånt  Valentino Lazaro (Red Bull Salzburg)
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #20: 23 Nov 2015, 18:51 »

Hvordan går det jer?
Mit første save i FM16 er faldet på RB Leipzig! Jeg laver en transfer update, så snart jeg igen er ved min egen pc Smiley

PS: Det virker ikke til, at Yussuf er ligeså skarp i 16, som han var i 15'eren?
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #21: 24 Nov 2015, 10:10 »

Så er jeg 6 kampe inde i sæsonen, hvor det er blevet til 6 sejre!

Transfers ud:
Diego Demme -> Hoffenheim for 26 mio.
Georg Teigl -> Stuttgart for 11 mio.
Stefan Hierländer -> Bursaspor for 8,5 mio.
Marcel Sabitzer -> Wolfsburg for 75 mio.
Tim Sebastian -> Brøndby for 3 mio.

Transfers ind:
Will Buckley fra Sunderland til 18 mio.
Valentino Lazaro fra RB Salzburg for 25 mio.
Jens Jønsson fra AGF for 5 mio.
Douglas fra Barcelona på leje.
Ivan Mocinic fra Riejka for 22 mio.
Souleymane Diarra fra Ujpest for 7 mio.

Synes selv transfervinduet er gået ok, hvor i sær Mocinic og Douglas præsterer godt. Dog er den helt store overraskelse Davie Selke, der bomber løs. Synes det virker til at blive et godt save Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #22: 24 Nov 2015, 20:05 »

Min første sæson endte heldigvis med oprykning selvom det var ved at glippe til sidst. Sejr efter straffesparkskonkur rence mod Ingolstadt. Op til første sæson i Bundesligaen hentede jeg:

Pascal Gross (Ingolstadt) 40 mio.
Jhon Arango (Dep. Estudiantil) 210k
Christian Atsu (Chelsea) 36 mio.
Antonio Milic (Oostende) 22 mio.
Neto (Juventus) Lejeaftale

Ud gik:
Terrence Boyd (St. Pauli) 5 mio.
Anthony Jung (Werder Bremen) 5,75 mio.

Efter første halvsæson havde jeg lukket alt for mange mål ind. Jeg lå i midten af rækken og målsætningen blev ændret fra overlevelse til at ende i den bedste halvdel af rækken (optimistisk og ambitiøst). Jeg hentede ind to stærke lejeaftaler til bagerste række. Klostermann & Orban var de eneste der blev beholdt i bagerste geled efter følgende indkøb:

Santiago Garcia (HSV) Lejeaftale
Andre Wisdom (Liverpool) Lejeaftale

Ud gik:
Marvin Compper (Besiktas) 3,75 mio.
Tim Sebastian (Eskisehirspor) 1,25 mio.

I og med jeg nu er i fuld gang med min 3. sæson i Leipzig, kan jeg også fortælle hvordan jeg endte min første sæson i Bundesligaen. Det blev bedre med spillet og vi lukkede bedre af. Til sidst kunne jeg have endt som 7er, men et skuffende nederlag ude mod Braunschweig i sidste runde kostede at jeg endte lige præcist udenfor den øverste halvdel og sluttede som jeg lå i vinterpausen på 10ende pladsen.

Til den nye sæson fik jeg 198 mio. at handle for og der er følgende transfers gjort:

Ron-Robert Zieler (Hannover) Fri af kontrakt
Sam Johnstone (Man Utd) Fri af kontrakt
Fabian Schär (Bounemouth) 22 mio.
Massadio Haïdara (Newcastle) 42 mio.
Predrag Rajkovic (M. Tel-Aviv) 29 mio.
Moutirz Leitner (Fri transfer) Fri
Salif Sané (Hannover) 24 mio.
Cheick Tioté (Newcastle) 15 mio.
Ignacio Pussetto (Atl. Rafaele) 30 mio.
Felipe Gedoz (Club Brügge) 65 mio.
Jorge Figal (Independiente) 37 mio.

Ud er gået:
Massimo Bruno (Nürnberg) 14 mio.
Diego Demme (Augsburg) 29 mio.
Stefan Ilsanker (St. Pauli) 7,25 mio.
Vegar Eggen Hedenstad (Nürnberg) 5,5 mio.
Dominik Kaiser (Braunschweig) 6,25 mio.
Nicklas Bendtner (Blackburn) 11 mio.
Peter Gulacsi (Everton) 6 mio.

Mine forventninger til sæsonen er opgraderet igen og hedder nu Europa League Kvalifikation.

God spillelyst!
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #23: 24 Nov 2015, 21:13 »

Spændende læsning, Møller!

Hvilken taktik benytter du eller har benyttet mest? Eftersom det er mit første save, er jeg meget forundret over, hvor meget resultaterne svinger. Efter sejr i de første 6 kampe, tabte jeg 5 kampe i streg i ligaen og det er umenneskeligt svært at få vendt skuden. Dog er det også meget udfordrende på den måde, men det virker stadig ret vildt.

Synes det virker som nogle fede handler - kan personligt sindssygt godt lide både Haidara, Tiote og Sane!

Hvordan har Stefan Ilsanker, Bendtner og Dominik Kaiser gjort det for dig? Jeg synes, Kaiser var vanvittig i FM15, men han er slet ikke kommet i gang i mit save Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #24: 25 Nov 2015, 19:06 »

Fy for satan en gyser! Jeg ramte lige nøjagtigt andenpladsen i sidste spillerunde i et direkte opgør mod Nürnberg, hvor jeg skulle bruge mindst ét point. Hev en 1-1 på en ægte indianerbold-kamp.

Nu skal jeg i tænkeboks, da jeg slet ikke er tilfreds med min nuværende taktik - jeg lukker godt af i forsvaret, men det er simpelthen ren lotteri, hvordan offensiven fungerer. Glæder mig meget til Nicklas Bendtner kommer til, da Davie Selke pludselig stoppede med at lave mål og generelt faldt enormt i kadence. Jeg kommer med update om transfervinduet op til anden sæson så snart det er overstået Smiley 
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #25: 27 Nov 2015, 10:52 »

Så er livet i Bundesligaen startet for Mickey Müller og RB Leipzig.

Der har været hæftigt gang i transfervinduet, hvor ikke mindre 7 nye ansigter er kommet til.

Ind er kommet:

Nicklas Bendtner på fri transfer.
Johan Djourou fra Hamburg for 25 mio.
David Ospine fra Arsenal for 48 mio.
Olexandr Gladkyi fra Shaktar for 41 mio.
Joel fra Cruzeiro for 27 mio.
Amin Younes fra Ajax for 18 mio.
Christian Gamboa fra West Brom for 5 mio.

Ud er gået:

Omer Damari -> Ingolstadt for 20 mio.
Altinc Nukan -> Basaksehir for 11 mio.
Will Buckley -> Darmstadt for 6,5 mio. (Kæmpe minussalg, men han var ualmindelig elendig og skulle bare væk)
Terrence Boys -> Bursaspor for 2,5 mio.
Yussuf Poulsen -> Norwich for 75 min.

Jeg gjorde alt hvad der stod i min magt for at holde på Yussuf P, men da der var tilstrækkelig med interesse fra over 10 klubber, ville han smadre moralen i truppen, hvis ikke han fik lov at gå. Havde håbet på et større salg, eftersom han er en af hovedårsagerne til, at jeg elsker denne klub. Dog havde han slet ikke præsteret på det niveau, som jeg på forhånd havde håbet og valgte at stille mig tilfreds med salget.

Målet for sæsonen er at blive etableret i midten af tabellen, hvorfor mine handler også primært er blevet lavet på spillere, som har spillet på dette niveau før! Glæder mig til den nye sæson, der - desværre - kun har givet 1 point i de første to ligakampe.

Håber at høre flere opdateringer fra jer andre Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: RBL
« Svar #26: 27 Nov 2015, 21:30 »

Vi prøver igen: Hvor stort er RBL's budget?
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #27: 28 Nov 2015, 17:27 »

Så er jeg færdig med 3. sæson i Leipzig. Det blev til en 6. plads i ligaen som giver direkte adgang til Europa League Gruppespillet i den kommende sæson.

I vinterpausen fik jeg lavet nogle handler som så således ud:

Ud gik:

Pascal Gross - Dortmund - 230 mio.
Marcel Sabitzer - AaB - 11 mio.

Succeshistorien er Pascal Gross som efter blot 1½ år i Leipzig blev solgt videre med en fortjeneste på lige knap 200 mio.

Det gav dog et tomrum på den centrale midtbane, derfor hentede jeg følgende ind:

Marko Grujic - FCK - 30 mio.
Juan Bautista Cascini - Estudiantes (LP) - 44 mio.
Jorge Valdez Chamorro - Lanús - 39 mio.
M'Baye Niang - AC Milan - 15 mio.

Cascini spillede fantastisk i den anden halvsæson og kunne runde sæsonen af med et gennemsnit på 7,34 for 11 kampe. Grujic fik 12 kampe til gennemsnit af 6,91. Niang var et sats at hente ham, han er nu at finde på mit andethold og ryger formodentlig snart videre hvis muligt. Chamorro fik 14 kampe og scorede 3 gange fra sin højre kant.

Alt i alt en fantastisk sæson, hvor jeg for første gang opfyldte målet sat før sæsonen helt. Smiley

Til den nye sæson fik jeg stillet et lækkert budget på hele 197 mio. kr til rådighed, hvilket også er blevet brugt og mere til.

Totalt er der blevet hentet spillere for 357 mio. kr og solgt for 245 mio. kr i dette transfervindue. Nu skal det være, Leipzig skal helt op i top 4 i den kommende sæson.

Transfer ind:
Yamil Asad - Vélez - 40 mio.
Azarías Molina - Boca - 67,5 mio.
Victor Lindelöf - Man Utd - 100 mio.
Cláudio Winck - Internacional - 38 mio.
Miladin Stevanovic - Partizan - 24 mio.
Christopher Sokolowski - Rapid Wien - 15 mio.
Juan di Lorenzo - Independiente - 42 mio.
Fábio Coentrão - Real Madrid - 31 mio.

Transfers ud:
Patrick Banggard - Fri transfer
Eric Behrens - Fri tansfer
Sebastian Brune - Fri transfer
Yussuf Poulsen - Swansea - 34 mio.
Lukas Klostermann - Barcelona - 137 mio.
Marcel Halstenberg - Nürnberg - 14 mio.
Antonio Milic - HSV - 25 mio.
Fabianb Schär - Vicenza - 35 mio.

Endnu en gang fik jeg solgt et af mine store talenter i Klostermann, dertil har jeg hentet en erfaren herre ind i Coentrao, som nok skal gøre et solidt stykke arbejde på venstre backen! Mens Stevanovic, Winck og Lindeköf alle 3 kommer til at kæmpe om højre backen.

Yussuf spillede et katastrofalt år i sidste sæson med 13 kampe og 0 mål gennemsnit på 6,66 for de 13 kampe. Han var kommet i overskud blandt de mange solide angribere jeg har i Damari, Selke og nyindkøbte Molina som jeg har store forventninger til. Ligeledes på kanten ville han ikke have en chance mod Chamorro, Pussetto, Gedoz eller Forsberg. En kant hvor Christian Atsu også ser ud til at forlade skuden i vinterpausen.

God spillelyst!
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: RBL
« Svar #28: 28 Nov 2015, 17:28 »

Vi prøver igen: Hvor stort er RBL's budget?

Mener du starter med 39 mio. Wink
Logged

BomberDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: RBL
« Svar #29: 05 Dec 2015, 09:52 »

Så blev jeg færdig med første sæson tog lige lidt tid pga. af mine arbejdes tiden.

Blev nr. 1 efter at mesterskabet skulle afgøres i spille runde med nr. 2 Braunschweiger på deres bane, og med 1 point i mellem skulle det haft være en svær kamp, men gik der fra med en 0-4 sejre.

https://gyazo.com/c98f99e554928dd71a674304e018ceff

her er en oversigt over denne sæson
https://gyazo.com/3f00df8befee2864cc3ea294e191cf11

oversigt over mine transfers

https://gyazo.com/b10329aae8fd3dfdf08c7adaca1a0c87

Indkøb til sæson 2016/2017

https://gyazo.com/3632f758af858a35fc57f4c7764446cd

nu skal vi bare overleve første sæson i bundesligaen
« Seneste Redigering: 05 Dec 2015, 18:13 af BomberDK » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010