|
Andso43
|
|
Gabriel Barbosa har spillet en kamp men scoret 254 mål. Glæder mig til han kommer retur fra lån 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peroni21
|
|
Gabriel Barbosa har spillet en kamp men scoret 254 mål. Glæder mig til han kommer retur fra lån  Det må man sige er et meget godt snit 
|
|
|
|
|
|
Månedens bruger: Februar 15' Månedens tråd: Februar 15'
Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t. Nuværende blog: Ingen aktive p.t.
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Også til en bedømmelse på 6,6 - så vil jeg sgu gerne se hvad der skal til at få 10!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Er der en der gider lægge billedet op så man kan se det på siden, har ikke rettigheder til at hente dette.
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
 Håber det er i orden for Andso43
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
 En boxing day der der næsten ikke kan blive bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
 Håber det er i orden for Andso43 Tak og hold da ferie !! .. kan du se Santos kampen bare for sjov ? tænker andre måske også har scoret et par mål i minuttet 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Husted6950
|
|
oplever jeg desværre lidt for tit her i fm 16  synes faktisk at ens målmand er meget dårligere i det her fm :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Realistisk?  Brøndby ligger forventeligt (;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maestrodk
|
|
Brøndby ligger forventeligt (;
Haha, ja det kan du have ret i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Synes min keeper fortjener lidt højere gennemsnitsbedømmel se.. 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|