home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Sjove/Interessante billeder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Sjove/Interessante billeder  (Læst 66166 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #45: 04 Feb 2016, 18:45 »

Åhh man magter bare ikke at være på hold med ham her.. Sådan fuc*ing Karl Smart  funny




<a href="https://www.youtube.com/v/6zXDo4dL7SU" target="_blank">https://www.youtube.com/v/6zXDo4dL7SU</a>
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #46: 04 Feb 2016, 22:52 »



Tror Lotte får det hårdt, mod 11 mænd.  crazy
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #47: 07 Feb 2016, 17:40 »

Haha... Sådan da!  Opstemt Grin


Ved ikke om det er blevet smidt op før, kunne ikke finde noget
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #48: 29 Feb 2016, 00:53 »

Efter min første sæson i mit nye FM save, hvor jeg spiller med Keymer & Hassocks, og lige er rykket op fra det 23. liga lag, til det 22. liga lag, valgte min klubs bestyrelse at kontakte byen, for at få bygget nyt stadion..., vi ejede ikke det gamle det var privat eget, og vi fyldte det ud med 50%..., altså 500 tilskuere (meget fint for vores liga)..., men måske lidt overdrevet nyt stadion..., eller er det bare mig?



Håber ved gud at den der har lavet den database har lavet en eller anden fejl i det. Men de skal da nok komme til at hygge sig nede i hjørnet.

Desuden også sjovt at se at ens trænings og ungdoms faciliteter er så gode..., virker det nu ikke til i spillet...., måske endnu en gang scrap fra "creator".
« Seneste Redigering: 29 Feb 2016, 00:55 af beringer » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #49: 02 Mar 2016, 04:53 »

Der er vist nogle arkitekter der har f*cket deres tegninger op:

Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #50: 02 Mar 2016, 14:34 »

Eller har de udvidet stadion?  funny
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #51: 02 Mar 2016, 14:48 »

Åhh man magter bare ikke at være på hold med ham her.. Sådan fuc*ing Karl Smart  funny



Har også haft en spiller der kun hed Fede xD
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #52: 02 Mar 2016, 14:56 »

Efter min første sæson i mit nye FM save, hvor jeg spiller med Keymer & Hassocks, og lige er rykket op fra det 23. liga lag, til det 22. liga lag, valgte min klubs bestyrelse at kontakte byen, for at få bygget nyt stadion..., vi ejede ikke det gamle det var privat eget, og vi fyldte det ud med 50%..., altså 500 tilskuere (meget fint for vores liga)..., men måske lidt overdrevet nyt stadion..., eller er det bare mig?



Håber ved gud at den der har lavet den database har lavet en eller anden fejl i det. Men de skal da nok komme til at hygge sig nede i hjørnet.

Desuden også sjovt at se at ens trænings og ungdoms faciliteter er så gode..., virker det nu ikke til i spillet...., måske endnu en gang scrap fra "creator".

Satme sygt at have sådan nogle faciliteter i den række  Shockeret Shockeret Shockeret
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #53: 02 Mar 2016, 15:19 »

Eller har de udvidet stadion?  funny
Hvis det er tilfældet kunne de da for guds skyld have skiftet det rustne tag på de nye fløje?  funny
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #54: 02 Mar 2016, 23:30 »

Satme sygt at have sådan nogle faciliteter i den række  Shockeret Shockeret Shockeret

Ja det er helt sygt..., jeg tænker blot at det bliver en MEGET ensom affære nede i hjørnet..., eller skal jeg satse på at rykke op de næste 6 sæsoner, så jeg måske kan komme med i FA Cuppen, og måske få en hjemmebane og måske få 3000 tilskuer..., men stadig langt til det 139.765, som der er lagt op til..., men omvendt behøver jeg ikke bekymre mig om stadion nogensinde mere...  Thumbs Up
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #55: 02 Mar 2016, 23:31 »

Der er vist nogle arkitekter der har f*cket deres tegninger op:



Jeg håber ved gud at det er første ombygning over nogle år...  Hævet Øjenbryn
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #56: 03 Mar 2016, 08:53 »

Ja det er helt sygt..., jeg tænker blot at det bliver en MEGET ensom affære nede i hjørnet..., eller skal jeg satse på at rykke op de næste 6 sæsoner, så jeg måske kan komme med i FA Cuppen, og måske få en hjemmebane og måske få 3000 tilskuer..., men stadig langt til det 139.765, som der er lagt op til..., men omvendt behøver jeg ikke bekymre mig om stadion nogensinde mere...  Thumbs Up

Ja det bliver nok et problem, håber da byen betaler vedligeholdelsen af stadionet. Bliver ellers en dyr affære  Rullende Øjne

Men hvordan er det sket at du har fået så gode træningsfaciliteter?
Og når du spiller helt derned så burde du jo få ungdomsspillere der ryger direkt ind på startopstillingen  Grin
« Seneste Redigering: 03 Mar 2016, 08:54 af L.Wee » Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #57: 03 Mar 2016, 11:07 »

Ja det bliver nok et problem, håber da byen betaler vedligeholdelsen af stadionet. Bliver ellers en dyr affære  Rullende Øjne

Men hvordan er det sket at du har fået så gode træningsfaciliteter?
Og når du spiller helt derned så burde du jo få ungdomsspillere der ryger direkt ind på startopstillingen  Grin

Jeg tog den dårligste klub i lag 23, og det var Keymer & Hassocks. Alt var dog langt bedre end jeg havde forventet.

Tror at personen der har lavet updaten, med ligaen helt ned til lag 23 har dummet sig en del, og ændret lidt forskellige ting. Og ja de første ungdomsspillere jeg fik omkring februar, gik direkte ind på førsteholdet (altså dem der var 16).

Det har også gjort at der reelt ikke har været nogen modstand de første 1½ sæson, hvilket gør det lidt mindre sjovt at spille..., har faktisk overvejet at gå ind i databasen og tjekke, hvad der er lavet fra start, for blandt andet trænings faciliteter er lidt for gode efter min smag, ellers må jeg finde en live editor der kan rette det, det mener jeg ikke SI in-game kan.

EDIT: Det kan man ændre via SI's In-game editor, og der fik jeg det lige set, ungdoms faciliteterne var sat til 18..., fuldstændig sindsygt..., nu er de sat til 3, og det samme er trænings faciliteterne, som var 12..., lyder lidt mere realistisk, om end nok stadig lidt højt.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2016, 11:45 af beringer » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #58: 03 Mar 2016, 12:10 »

Da jeg i sin tid spillede meget i de tyske level 7 var alt som det skulle være med undtagelse af en enkelt klub - de havde unge kommende verdensstjerner samt de bedste faciliteter - viste sig at ham der lavede ligaen kun gjorde det for at spille med sit eget hold og gøre dem til de bedste (: nok det samme der er sket her (;
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Sjove/Interessante billeder
« Svar #59: 03 Mar 2016, 12:20 »

Da jeg i sin tid spillede meget i de tyske level 7 var alt som det skulle være med undtagelse af en enkelt klub - de havde unge kommende verdensstjerner samt de bedste faciliteter - viste sig at ham der lavede ligaen kun gjorde det for at spille med sit eget hold og gøre dem til de bedste (: nok det samme der er sket her (;

Ja det er i hvert fald en mulighed..., men der var ingen spillere i klubben til at starte med..., men til gengæld 36 sponsor-aftaler, men ikke vildt høje..., men det er mange..., så lyder som om at det nok er noget i samme stil som du oplevede i den tyske liga.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010