Fresse94
|
|
 Så tæt på, og så alligevel så langt væk fra - England har sgu ikke heldet med sig.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutharam
|
|
I mit Aston Villa save har England lige vundet vm 2018
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Hehe den her har jeg ikke set før 
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
pati924
|
|
Hehe den her har jeg ikke set før  Hvis du kigger inde i glædes tråden er der faktisk en magen til, bare hvor det flyttes til Argentina 
|
|
|
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Hvis du kigger inde i glædes tråden er der faktisk en magen til, bare hvor det flyttes til Argentina  Okay  Det havde jeg ikke lige set... Men stadig Canada ?? Det er lidt et mærkeligt land specielt i forhold til Argentina 
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
Sutharam
|
|
Det samme skete i mit save, at det blev flyttet til Canada.
|
|
|
|
|
|
|
|
Sutharam
|
|
 Sjovt at han har lavet 11 asister som midterforsvar i 2015/16 sæsonen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Det nemmeste hattrick Lasse nogensinde har scoret: 
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Det nemmeste hattrick Lasse nogensinde har scoret:  Synes næsten det er mere interssant at Younes Namli scorede for Heerenveen :DD
|
|
|
|
|
|
|
|
Urlacher
|
|
Tror I at Kevin Strootman hader sit korsbånd? 
|
|
|
|
Long Live Spurs!
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Han skal da vidst bare takke af .. Han har også været konstant skadet i mit spil indtil videre. Synd for ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
pati924
|
|
starten af 4. sæson med Næsby fik jeg denne besked.. OB har da fundet sig nogle gode sponsorer, dog er der endnu ikke faldet et mesterskab af 
|
|
|
|
|
|
|
|