|
Bubbles
|
|
Hvem har et screenshot af andrija zivkovic lidt frem i tiden?
 Er der nogen der har screen af Cristian Pavón et par sæsoner fremme?

|
|
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
|
Jimko18
|
|
Super! Mange tak...  fik ham til FCK første sæson så håber jeg bare han udvikler sig lige så godt som der !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
holm8600
|
|
nogen der kan vise mig Callum Gribbin fra United et par sæsoner eller 5 fremme? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JLarsen
Lilleputspiller
|
|
Jeg er endnu ikke begyndt at spille FM i år fordi jeg frygter lidt for mine eksamener hvis jeg begynder nu. Men har allerede lagt planer for nogle mulige indkøb. Så er lidt nysgerrig.
Er der nogle der kan uploade billeder af følgende spillere et par år frem: Iver Fossum Kristoffer Ajer Linus Wahlqvist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DonJakobsen
|
|
Nogen der kan vise mig Andrija Balic nogle år fremme?
|
|
|
|
|
|
Hvor der satses der vindes - William Shakespeare
|
|
|
|
|
nzio
|
|
Jeg vil gerne se Gerónimo Rulli et par sæsoner frem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakobsen135
Lilleputspiller
|
|
Overvejer at købe Alex Grimaldo til mit United Save. Frikøbsklausul på 350 mio. Nogle der vil smide et SS op af ham, så vil jeg være glad. Er kommet til 2. sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rani2109
|
|
Nogle der har af Sisto?
|
|
|
|
|
|
Winners never quit and quitters never win
|
|
|
|
masi85
Lilleputspiller
|
|
Super! Mange tak...  fik ham til FCK første sæson så håber jeg bare han udvikler sig lige så godt som der ! Han har været en klassespiller for mit FCK hold siden han kom til i første sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Nogen der kan lægge Poul onaucho fra FCM op fra engang i 17-18-19??
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
DonJakobsen
|
|
Nogen af jer som har screenshots af følgende spillere: Callum Gribbin Jack Grealish Eric Dier Ainsley Maitland-Niles Reece Oxford Galloway Timothy Fosu-Mensah Andreas Pereira Ved godt det er en del spillere, men hvis der er en som gider smide SS af bare en eller to af dem ville jeg blive glad 
|
|
|
|
|
|
Hvor der satses der vindes - William Shakespeare
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Det afhænger meget af spillet, hvor gode de forskellige spillere bliver, da jeg syntes, at have set, at deres PA bliver sat på -9 eller -8, for mange af dem, hvorfor det svinger utroligt meget for hver spiller omkring hvor gode de bliver. Men ellers tror jeg de sikre at satse på er Gribbin, Grealish og Dier. Måske AML og Galloway. Men kig evt. de forskellige klubtråde igennem for at se om der er andre der har fået dem udviklet, da det også som regel spiller en rolle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mist747
|
|
Kan jeg få lov at se et SS af Fran Villalba i 2019 eller derefter? PFT 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RasmusB95
|
|
Kunne godt tænke mig at se følgende spillere 3+ år fremme: :-)
Joe Gomez Eder Alvarez Balanta Albero Moreno Lazar Markovic Pione Sisto Jordon Ibe Saido Berahino
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|