|
|
|
DonJakobsen
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvor der satses der vindes - William Shakespeare
|
|
|
|
|
mort6802
|
|
Nogen der kan vise Pedro Santos (15år) ved spil start, i 2019/2020?
|
|
|
|
|
|
Esbjerg fB - 1924
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Nogle der har ss af Donnarumma 3+fremme ?
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Nogle der har ss af Donnarumma 3+fremme ?
Her er et fra 2023 
|
|
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Jordon Ibe og Joe Gomez kunne jeg godt tænke mig at se et billede af i fremtiden 
|
|
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Jordon Ibe og Joe Gomez kunne jeg godt tænke mig at se et billede af i fremtiden  Gomez er vild hos mig i 2023  Ibe er knap så god 
|
|
|
|
|
|
"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.
|
|
|
|
|
champione
|
|
Jeg vil vildt gerne se Dongou fra Barcelona 5-6 sæsoner fremme? :-) Håber en kan hjælpe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Jeg vil vildt gerne se Dongou fra Barcelona 5-6 sæsoner fremme? :-) Håber en kan hjælpe.

|
|
|
|
« Seneste Redigering: 29 Dec 2015, 10:55 af whapz »
|
|
|
|
|
|
|
whapz
|
|
Ved ikke om det er langt nok fremme, men han har ikke spillet vildt meget. En enkelt sæson på lån i anden bedste række i Spanien og en halv sæson for Aston Villa 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
champione
|
|
Ved ikke om det er langt nok fremme, men han har ikke spillet vildt meget. En enkelt sæson på lån i anden bedste række i Spanien og en halv sæson for Aston Villa  Det er meget fint - tak for det ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Jeg vil gerne se Emanuel Mammana samt Andrija Balic 4-5 sæsoner fremme 
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
|
Bubbles
|
|
Jeg vil gerne se Emanuel Mammana samt Andrija Balic 4-5 sæsoner fremme  Balic ? er ikke med i mit save, men her er et af Mammana i 23 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Super tak for det, han ser da fornuftig ud !
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|