home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 411 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 29964 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #60: 20 Mar 2016, 03:09 »

samt et par tyske talenter man skulle tage et kig på?
Ferati & Baumgarti fra Stuttgart er spændende, samt Marc Stendera, Mahmoud Dahoud og Niklas Stark.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #61: 20 Mar 2016, 03:10 »

Mine indkøb indtil videre:
Inden sæsonstart:Timo Horn £6,5 million
I janauar første sæson: Breel Embolo £12 millioner, Hakan Canhanoglu £15 millioner
Kommer til sommer: Geronimo Rulli gratis, Andre Hahn £10 millioner

Jeg har ikke forlænget nogle kontrakter endnu, da de fleste har et par år tilbage, men vil helt sikkert forlænge med et par stykker her efter sæsonen. Der er interesse i Reus, Gündogan og Ginter pt., men ingen bud er kommet på dem. Reus vil gerne til Real Madrid, og har kontraktudløb i 2019, så medmindre Real kommer med et kæmpe bud, kan du godt holde på ham. Det samme med de andre. Hvis du har succes på klubplan vil de gerne blive.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #62: 21 Mar 2016, 02:56 »

Mesterskabet blev sikret med to kampe tilbage, da vi havde et forspring på 9 point til FC Bayern. Da der ikke var noget at spille for i de sidste to kampe, fik reserverne og de unge spillere spilletid. Europa League blev til mere end jeg havde regnet med. I semifinalen sendte vi Ajax ud, efter en 3-0 sejr i Amsterdam og et 0-1 nederlag hjemme i Dortmund efter spillerne allerede havde fokus på finalen... I finalen stod vi overfor Liverpool. En kasse af Reus og et selvmål af Sakho gav os en 2-0 sejr, og dermed en double. Kan vist godt sige det har været en fantastisk sæson. Nu ser vi frem mod næste sæson, hvor Euro League bliver skiftet ud med Champions League, hvor jeg håber og tror vi kan være med langt hen ad vejen.

Indtil videre kommer følgende spillere til klubben til sommer:
Geronimo Rulli, gratis
Andre Hahn, £10 millioner
Marouane Fellaini, £8,25 millioner

Der kommer helt sikkert et par stykker mere ind, alt efter hvad transferbudgettet kommer til at ligge på.
Jeg vil gerne have en decideret angriber ind der kan agere back-up til Aubameyang, samt en midterforsvarer og en højre og venstre back.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #63: 21 Mar 2016, 13:21 »

Fellaini er et monster i FM, har altid haft stor succes med ham på midten. Fornuftigt at få Rulli ind gratis, så du ikke skal ud og bruge hele budgettet på en ordenlig målmand.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #64: 22 Mar 2016, 04:08 »

Sæson nummer 2 skal til at starte, og det bliver en hård start med 3 møder med FC Bayern i vores 6 første officielle kampe.
Først den tyske supercup, dernæst den europæiske supercup og endelig i Bundesligaen's 3.spillerunde.

Op til sæsonstart er følgende spillere hentet ind:
Geronimo Rulli, gratis
Andre Hahn, £10 millioner
Marouane Fellaini, £8,25 millioner
Isaac Success, £8 millioner
Arkadiusz Milik, £6,25 millioner

Jeg leder dog stadig med lys og lygte efter en midterforsvarer, og fik bud på både Mangala og Rojo accepteret, men deres lønkrav var uhyrlige.
Så jagten er stadig i gang. Leder også efter en venstreback, men også her er det virkelig svært at finde en der ikke koster en bondegård.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #65: 22 Mar 2016, 06:14 »

Desværre mistede jeg Gündogan, da Real Madrid begyndte at flirte med ham. Han ville afsted og bad endda om at blive sat til salg. Så han røg en tur til Madrid for £60 millioner. Jeg skulle ikke lede længe efter hans erstatning, der tog den modsatte vej, altså fra Spanien til Tyskland. Sergi Roberto fra FC Barcelona blev hentet ind for små £24 millioner. Med alle de indkøb der nu er foretaget, tænker jeg det er en god idé at holde lidt igen for ikke at forstyrre truppen. Leder dog stadig efter en midterforsvarer. Ærgeligt med Gündogan, men jeg er rigtig glad for Sergi Roberto som hans erstatning.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #66: 22 Mar 2016, 06:27 »

Hvis du ikke vil ud og smide en masse penge efter en potentiel tysk stjerne til midterforsvaret såsom Süle eller Tah, vil jeg foreslå dig at kigge på Jairo Riedewald fra Ajax, har haft stor succes med ham, og han plejer ikke at være voldsomt dyr.
En lille bonus er at han også kan dække venstre backen.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #67: 22 Mar 2016, 07:18 »

Witteck fra det blå München er et spændende talent på VB, er Kempff, Orban eller bartra for dyr som CB?
Logged


tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #68: 22 Mar 2016, 12:56 »

Jeg har også kastet mig ud i et forsøg med Dortmund. 1 sæson endte med et mesterskab. Bayern Munchen skuffede, og endte på andenpladsen hele 6 point efter mig. Jeg stillede med talenter og reserver i Europa League og pokalen, hvilket medførte vi røg tidligt ud i begge turneringer. Den største årsag til at mit mandskab kunne køre mesterskabet hjem, var Marco Reus. den mand er jo genial?! i 28 kampe i ligaen, lavede han 25 mål, 21 assists og endte med et gennemsnit på 8,21 - hvilket gjorde at han vandt Guldbolden crazy

Op til anden sæson har jeg endnu ikke skilt mig af med nogle endnu. Dog pønser jeg på at få sendt  Gundogan afsted, da han pt er utilfreds og hans kontrakt udløber efter denne sæson. Jeg har dog hentet et par spillere ind:
Transfers ind 2 sæson:
Gabriel Barbosa
Timo Horn
Nikola Vlasic (Hajduk Split)
Niklas Sule
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #69: 22 Mar 2016, 13:02 »

Hvad måtte du slippe for Niklas Süle?
Logged

Supra Societatem Nemo

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #70: 22 Mar 2016, 13:20 »

110 mil, ret billigt efter min mening
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #71: 22 Mar 2016, 13:32 »

110 mil, ret billigt efter min mening
Det må du nok sige, tror ikke jeg har set ham gå i første sæson for under 200-250 før.
Logged


Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #72: 22 Mar 2016, 13:34 »

Det må du nok sige, tror ikke jeg har set ham gå i første sæson for under 200-250 før.

Har aldrig fået accepteret under 350 i første sæson
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #73: 22 Mar 2016, 13:48 »

Så er jeg nået halvvejs igennem min første sæson med Dortmund, og indtil videre et rigtigt spændende hold.

Af indkøb hentede jeg følgende i starten af sæsonen:

Renat Dadachov. 7,5 milioner fra RB Leipzig
Felix Uduokhai, 5 millioner fra 1860 München
Gökhan Gül, 5 milioner fra Bochum
Rafik Zekhnini, 20 milioner fra Odd
Timo Horn, 75 milioner fra Köln. (Kommer efter sæsonen)

Grundet den smalle trup, har jeg ikke valgt at sælge nogen endnu.
Jeg har også valgt at forlænge kontrakterne med Marcel Schmelzer og İlkay Gündoğan, begge til år 2020.

I europa league slog jeg først Odd fra Norge, og senere Vaduz. I gruppe spillet var jeg i gruppe med Southampton, Anderlecht og Sturm Graz.
Jeg gik videre på en andenplads, Southampton vandt gruppen et point foran mig. i første knock out runde venter to svære kampe mod West ham.

I ligaen er der spillet 17 kampe, og jeg ligger nummer et, to point foran Bayern. Det er blevet til 10 sejre, 6 uafgjorte samt et enkelt nederlag på 1-2 til Schalke 04.

I pokaltuneringen er jeg i fjerde runde, hvor Braunschweig venter.

Her i Januar vinduet har jeg fået accepteret et bud på Kevin Volland på 125 milioner kr, også regner jeg med at sælge Adrian Ramos da jeg ikke finder ham god nok til holdet. Derudover leder jeg efter en angriber, højreback samt en eller to center forsvare.

Logged

Supra Societatem Nemo

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #74: 22 Mar 2016, 15:32 »

Har aldrig fået accepteret under 350 i første sæson

Det var også i starten af transfervinduet op til anden sæson, så det er vel nok nærmere anden sæson jeg har købt ham..
Skal også lige siges at Hoffenheim rykkede ned - det har selvfølgelig også hjulpet på det
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010