home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 29917 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #45: 08 Feb 2016, 17:50 »

Timo Horn er et stjæl til den pris, og vil uden tvivl blive dit førstevalg til målet.
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #46: 11 Feb 2016, 16:17 »

Så vandt jeg mesterskabet i 3. sæson, efter en 4. plads og 3. plads i de to første sæsoner. Leverkusen vandt mesterskabet i 2. sæson og Bayern blev 3'er efter Schalke på 2. pladsen i min titelsæson. Stjernen på mit hold var nok Andre Carillo, som jeg snuppede gratis efter 1. sæson. Han rev et snit på 7,87, med 10 mål og 10 assists i 20(6) ligakampe og blev sæsonens spiller. Solgte ham så for 300 til Juve, for langsomt at gøre plads til de tyske spillere. Aubameyang blev flere gange skubbet af holdet af Callum Wilson, som var god for en del kasser, både som starter og super sub. Han blev så, af samme årsag som Carillo, solgt for 150 til Watford (fortjeneste på kun 30 mio), og Selke blev hentet ind i stedet.
Willian gjorde det også super godt. Ham hentede jeg for 120 i Chelsea, og han lavede også 10 basser.
Jeg fokuserer løbende på at fortyske holdet, når den nødvendige kvalitet bliver tilgængelig. Det betyder også at jeg har et helt harem af unge tyske spillere i min fold, men de fleste er på udlån. Her kan nævnes Werner, Dahoud, Baumgartl, Kempf, Passlack og Schwermann, som alle har toppotentiale.
I 1. holdstruppen har jeg som før nævnt Horn, og så Süle, Rüdiger, Stark, Burnic, Amiri og Selke.
Så det er langt fra en stjernespækket trup, jeg har, og jeg forsøger også at holde lønningerne nede, samt have plus på transfers, hvilket gør at jeg har 3,1 mia kr på balancen og rangerer som den 12. mest værdifulde klub i verden.
Jeg venter med at splashe de store penge til jeg kan hente de helt tunge, tyske drenge.
Mit dyreste køb er faktisk Donnarumma til 265, som jeg er ved at gøre til egen avl. Ellers har jeg kun brugt over 200 mio 1 gang, på Alex Teixeira i første sæson, som også har været et fantastisk køb.
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #47: 11 Feb 2016, 16:24 »

Og er der nogen, som er lykkedes med, at hive en af de gode Schalke spillere til? Eller Draxler.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #48: 15 Mar 2016, 23:01 »

Så er jeg kommet i gang med Dortmund, mit hold i Tyskland.
Timo Horn er kommet ind som den eneste, mens der kun er spillet to træningskampe.

Det bliver godt det her.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #49: 16 Mar 2016, 20:13 »

Kvalifikationen til Europa League blev ren dansk... Trak Randers i 3.kval runde, og de blev sendt ud af turneringen med et samlet 0-5 nederlag. I play-off runden trak jeg FC Midtjylland, der også blev besejret, men dog gav lidt mere modstand end Randers. Nu gælder det så gruppespillet, der ikke er trukket lod til endnu. Timo Horn er stadig eneste køb, men jeg leder efter en angriber der kan agere back-up til Aubameyang. Men mit lønbudget er lidt et problem... Har kig på både Loic Remy og Miroslav Klose, begge er inden for mit transferbudget, men tvivler på jeg tilbyde dem deres ønskede løn.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #50: 17 Mar 2016, 19:37 »

Det ser jo fint ud indtil videre, med en førsteplads i ligaen efter 5 spillede kampe. (4 sejre og 1 uafgjort). Mere overraskende ligger Ingolstadt og Augsburg henholdsvis nummer 2 og 3, mens Bayern München er nummer 13.

Jeg er kommet i en overkommelig Europa League gruppe med Dnipro, Bordeaux og FC Sion, der indtil videre har budt på sejre over Sion (5-0) og Dnipro (2-0). Det går fint i Dortmund. Jeg skal dog ud og have et par spillere i vinter vinduet, da jeg synes truppen er alt for smal.
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #51: 17 Mar 2016, 22:44 »

Er også startet op med Dortmund idag og kommet ok fra start.
Har hentet lidt ungt ind, 2 x Zivkovic, Calleri og så kommer Lincoln når han bliver gammel nok.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #52: 17 Mar 2016, 22:55 »

Landskampe er bare super... har lige fået både Reus og Hummels skadet i en landskamp.
Fik hevet 2-2 hjem ude mod Ingolstadt, hvilket bare ikke er godt nok. Ligger dog stadig nummer 1.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #53: 18 Mar 2016, 00:47 »

Bestyrelsen forventede en semifinale i pokalturneringen, men når jeg så trækker Bayern München i 2.runde, ved vi alle at det ikke kommer til at ske.
De dominerede os også, og nærmest tog os hårdt bagfra og vandt 3-0 i Dortmund. Ikke acceptabelt, men hvad kan man gøre. Nå, men så er den lille turnering ude af verdenen, og vi kan koncentrere os om ligaen, hvor vi stadig er nummer 1, og Euro League hvor vi er videre til første knockout runde efter kun tre spillede kampe.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #54: 18 Mar 2016, 21:42 »

Første Knockout Runde i Euro League byder på to kampe mod Sporting Lissabon, hvor den samlede vinder skal møde enten Marseille eller Sampdoria.
Vinterpausen er overstået, og det er gået stille og roligt. Uden at spørge fik jeg smidt £46 millioner ekstra oven i transferbudgettet, og brugte £14 millioner af dem til at hente Breel Embolo og Ricardo Van Rhijn. Solgte Neven Subotic til Tottenham for £10 millioner, så har stadig £42 millioner at gøre godt med, her en uge inden transferdeadline i januar. Har kig på et par spillere, men klubberne vil have sindsyge høje beløb for dem. Kevin Volland er på min radar, men Hoffenheim ville have £35 millioner, mens Leverkusen ville have £21 millioner for Hakan Canhanoglu (hvilket jeg faktisk kraftigt overvejer). Gik også efter Luan, men han ville have en ugeløn på £110,000 om ugen, så han endte i Chelsea.
Logged

malmquist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #55: 18 Mar 2016, 21:54 »

Første Knockout Runde i Euro League byder på to kampe mod Sporting Lissabon, hvor den samlede vinder skal møde enten Marseille eller Sampdoria.
Vinterpausen er overstået, og det er gået stille og roligt. Uden at spørge fik jeg smidt £46 millioner ekstra oven i transferbudgettet, og brugte £14 millioner af dem til at hente Breel Embolo og Ricardo Van Rhijn. Solgte Neven Subotic til Tottenham for £10 millioner, så har stadig £42 millioner at gøre godt med, her en uge inden transferdeadline i januar. Har kig på et par spillere, men klubberne vil have sindsyge høje beløb for dem. Kevin Volland er på min radar, men Hoffenheim ville have £35 millioner, mens Leverkusen ville have £21 millioner for Hakan Canhanoglu (hvilket jeg faktisk kraftigt overvejer). Gik også efter Luan, men han ville have en ugeløn på £110,000 om ugen, så han endte i Chelsea.

£21 millioner for Hakan Canhanoglu er en god pris i mine øjne! I mit Liverpool-save har han været ustyrlig når jeg har mødt Arsenal hvor han er havnet.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #56: 18 Mar 2016, 22:16 »

Han ser i hvert fald god ud, og er ikke tvivl om at han vil udvikle sig fantastisk godt... Så tænker også lidt at det er en deal. Bød lidt lavere på ham, hvilket Leverkusen afviste, men nu er han så blevet sur over ikke at få lov til at skifte. Måske det kan udnyttes Wink
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #57: 20 Mar 2016, 02:32 »

Er selv startet med Dortmund.
Nogen der kan diske op med en god taktik, samt et par tyske talenter man skulle tage et kig på?
Logged

Supra Societatem Nemo

Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #58: 20 Mar 2016, 02:42 »

Jeg spiller en 4-1-4-1 DM Wide (som den hedder i spillet), og den fungerer fint for mig.
Fører ligaen med 5 point ned til Schalke med 8 kampe igen, og er i Europa League kvartfinalen hvor jeg skal møde Benfica.

Mht. tyske talenter, har du rigeligt i truppen. Felix Passlack bliver virkelig awesome.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #59: 20 Mar 2016, 02:56 »

Okay, det lyder som et spændende save du har gang i.
Nogle store salg/køb? Og hvordan med forlængelse af kontrakter, vil de store spillere forlænge, eller vil de til en større klub?
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010