home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 29956 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #75: 23 Mar 2016, 00:41 »

Nå, så sluttede første sæson med Dortmund.

Bayern vandt ligaen med 77 point efter 34 kampe, vi nåede desværre kun 72 point.
Vi var dog det mest målfarlige hold med 75 stks, dog lukkede vi samtidigt 31 ind, så der skal arbejdes på defensiven.

I europa league nåede vi til semifinalen, hvor Besiktas blev ende stationen. To meget målrige kampe. Vi vandt 4-3 på hjemmebane, men i retur kampen blev vi kørt fuldstændig over og sendt retur til Dortmund med et 3-0 nederlag.

Lidt medaljer blev det dog til, idet vi vandt pokaltuneringen med en sikker 4-0 sejr mod Karlsruhe fra den tyske anden division.

Vi lavede en del handler i Januar vinduet.

Kevin Volland, 125 milioner fra Hoffenheim
Willi Orban, 50 milioner fra RB Leipzig
Pierre-Michel Lasogga. 65 milioner fra Hamburg SV
Mario Götze, Leje resten af sæsonen, fra Bayern (Dog sikrede jeg en købsklausul på 210 milioner kr)
Kenneth Paal, Leje resten af sæsonen fra PSV (Købsklausul på 50 milioner kr)

Vi fik også solgt lidt ud.

Sven Bender, 112 milioner til Bayern
Adrián Ramos. 65 milioner til Everton
Joseph-Claude Gyao, fri transfer

Roman Bürki i målet stod rent ud sagt, som en pose nødder. så når Timo Horn kommer her til anden sæson, ryger Bürki nok på bænken. Han var skyld i rigtig mange dumme mål, og nok også skyld i vi fik den øretæve i Tyrkiet. 

crazy

Logged

Supra Societatem Nemo

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #76: 23 Mar 2016, 01:35 »

Fedt og se du handler tysk, selvfølgelig surt med mesterskabet, men det er altid svært med Bayern. Det bliver helt sikkert bedre, når Horn kommer på kassen! Hvordan har lasogga så gjort det indtilvidere?
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #77: 23 Mar 2016, 01:45 »

Witteck fra det blå München er et spændende talent på VB, er Kempff, Orban eller bartra for dyr som CB?

Orban og Bartra er i hvert fald ikke billige... Selvom jeg nok har pengene til én af dem, vil deres pris ligge på omkring £40millioner...
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #78: 23 Mar 2016, 01:50 »

Hvordan har lasogga så gjort det indtilvidere?

Han kom ind midt på sæsonen, hvor Pierre-Emerick Aubameyang var umulig at slå af.
Men han nåede dog at notere sig for 6 scoringer i 10 kampe, så jeg er tilfreds, også er han jo kun 24 år, så fremtiden er sikret lidt endnu.
Logged

Supra Societatem Nemo

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #79: 23 Mar 2016, 01:56 »

Det er godt målsat for en angriber der ikke spiller hvergang, bliver spændende og høre om din nye sæson, om du kommer tættere på mesterskabet!
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #80: 23 Mar 2016, 02:37 »

Har netop solgt Henrikh Mkhitaryan til Bayern for 550 milioner kr.
Som en lille hævn over Bayern, har jeg hentet Mario Götze hjem for 150 milioner kr, samt Pierre Emile Højbjerg for 180 milioner kr. Så er jeg dækket ind, hvis de store klubber skulle indløse İlkay Gündoğan frikøbsklausul på 385 milioner kr.

Derudover har jeg hentet super talentet Ché Nunneley fra Ajax, for små 45 milioner kr, samt Kenneth Paal fra PSV for 50 milioner kr.
Jeg arbejder på at få skudt Sokratis Papastathopoulos afsted i dette vindue, så der er mere spilletid til Matthias Ginter.
Logged

Supra Societatem Nemo

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #81: 23 Mar 2016, 02:39 »

Stærkt du har fået to så gode spillere ind fra dem, og endda med profit!
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #82: 26 Mar 2016, 03:08 »

Mit spil crashede sidst, så missede Pierre Emile Højbjerg, desværre.

Tid til at gøre status, jeg er nu halvejs igennem sæson 2 med mit Dortmund save.

Op til sæson start er følgende hentet ind:

Timo Horn, fra Köln (retur fra leje)
Tim Leibold, 45 milioner fra Nürnberg
Mario Götze, 125 milioner fra Bayern
Fabian Benk, 15 milioner fra Bayern
Niklas Süle, 125 milioner fra Hoffenheim
Richairo Živković, Leje resten af sæsonen fra Ajax (Købsklausul på 120 milioner kr)
Rachid Senoussi, 14 milioner fra 1860 München (regen)
Lincoln. 35 milioner fra Gerimo

Vi sagde farvel til tre stks:

Henrikh Mkhitaryan, 550 milioner til Bayern
Marian Sarr, 1,5 milioner til Heidenheim
Sokratis Papastathopoulos, 80 milioner til Newcastle

Vi fører i øjeblikket ligaen fire point foran Bayern. Vi har dog 12 point ned til Bremen på 5 pladsen.

Den tyske super cup bør på en kamp mod Bayern, uret sagde 114 minutter, før Park Joo-Ho scorede kampens eneste mål, og der med en sejr til os over rivalerne.

I champions leauge endte vi i gruppe A. Modstanderne hed Anderlecht, Benfica og Galatasaray.
Vi gik videre på en første plads med 14 point, Galatasaray fulgte trop med 10 point.

Næste runde byder på to vanvigtige svære kampe mod FC Barcelona.

I pokaltuneringen har vi kørt alt modstand over indtil videre, nu venter Schalke 04 i kvartfinalen.

Jeg har to transfer emner i kikkerten her i Januar. Hakan Çalhanoğlu fra Leverkusen og Marc Stendera fra Frankfurt.
Et tredje emne jeg har været meget interesseret i er Julian Draxler fra Wolfsburg, han er dog meget skadet og derfor har jeg droppet ham.

Nu venter en træningstunering i Spanien, før sæsonen går igang igen!   Smiley

Logged

Supra Societatem Nemo

DDencker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #83: 26 Mar 2016, 13:39 »

Spændende klub at spille med! Er i første sæson her midt i marts måned hvor jeg ligger nr. 1 med to point ned til Bayern, den hjemvendte Götze (på leje) scorede sit første mål mod Bayern Opstemt  funny  Thumbs Up 
Jer der er kommet nogle sæsoner frem i spillet, hvordan er jeres talenter udviklet sig? Tænker her på Passlack, Pulisic og Burnic.
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #84: 26 Mar 2016, 18:18 »

Spændende klub at spille med! Er i første sæson her midt i marts måned hvor jeg ligger nr. 1 med to point ned til Bayern, den hjemvendte Götze (på leje) scorede sit første mål mod Bayern Opstemt  funny  Thumbs Up 
Jer der er kommet nogle sæsoner frem i spillet, hvordan er jeres talenter udviklet sig? Tænker her på Passlack, Pulisic og Burnic.

I mit spil hvor jeg er i starten af 3 sæson, er alle 3 blevet vanvittige og banker alvorligt på til en startplads Smiley
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #85: 26 Mar 2016, 19:27 »

Spændende klub at spille med! Er i første sæson her midt i marts måned hvor jeg ligger nr. 1 med to point ned til Bayern, den hjemvendte Götze (på leje) scorede sit første mål mod Bayern Opstemt  funny  Thumbs Up 
Jer der er kommet nogle sæsoner frem i spillet, hvordan er jeres talenter udviklet sig? Tænker her på Passlack, Pulisic og Burnic.

Jeg er lige skiftet videre fra Dortmund efter 10 sæsoner i klubben. Mit spil er dog fra før opdateringen og hveren Pulisic eller Burnic fik niveauet til at spille sig ind på holdet. Passlack har dog spillet 30+ kampe (alle turneringer) i samtlige 10 sæsoner. Var min anfører gennem flere sæsoner og er også anfører på det tyske landshold. Han har primært været brugt som back, men har også været at finde på en off midt. Han har leveret 15+ assist hver sæson.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #86: 27 Mar 2016, 14:14 »

De ser således ud i mit save. Jeg er i midten af anden sæson.





Logged

Supra Societatem Nemo

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #87: 02 Apr 2016, 13:48 »

Spændende..  Forseglede Læber

Logged

Supra Societatem Nemo

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #88: 03 Apr 2016, 19:08 »

Spændende..  Forseglede Læber



Der takker man selvfølgeligt nej!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #89: 05 Apr 2016, 20:15 »

Så er jeg også startet igen, dog med den gamle database da jeg jo starter der. Planen er vi kører 4-4-1-1, da jeg før har haft stor succes med den. Har kun spillet kval til Europa så Bundesligaen er ikke startet endnu.
Ind er kommet Balanta og Klose. Til Januar kommer Lincoln, og Januar 17 kommer en ung angriber med navn Maximiliano Romero fra Velez. Ud er Ramos på vej, og Castro kan heller ikke forvente meget spilletid, da han ikke er en del af planerne så han ryger til Januar.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2016, 20:19 af NHL19 » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010