September!Ja så er jeg gået i gang med sæson 08/09 med Newcastle. jeg vil sige at der er op og ned ture i denne måned.
Vi starter med at skal spille mod Leeds på udebane. En kamp Mickelborg tog som en nem kamp. Men på Leeds hold finder vi Bendtner som er lejret ud fra Arsenal. Mickelborg havde også lagt et bud på ham men Bendtner valgte så Leeds istedet.
Kampen ender 4-1 til et leeds mandskab der bare arbejde rigtig hårdt. En skuffene kamp fra Mickelborgs sige.
Vi fik lavet et okay godt mål, men det var kun et trøste mål. Næste kamp galt UEFA Cupen hvor Newcastle skulle op imod Vojvodina. Vojvodina er ikke så godt et hold og jeg forventer at vi går videre fra denne Runde så vi kan komme i gruppespillet. Kampen forløbte også som Mickelborg vil have det. Hans hold vandt fantastiske vis 7-0 hjemme. Efter kampen sagde mickelborg
"Vi skal nok gå videre fra denne Runde. I skal nok komme til at Se Newcastle i gruppespillet!" Næste kamp stod på Man.U på hjemmebane. Vi havde god selvtillid fra UEFA cup kampen. Jeg havde forberedt mig meget til denne kamp.
Men det skulle vise sig at det ikk gik godt. Newcastle tabte 3-0 hjemme mod Man.U efter denne kamp har vi nu tabt 2 kampe i træk i ligaen. De næste 3 kampe var mod Arsenal, Vojvodina og Wigan. Kampen mod Arsenal som blev 0-0 som jeg var ganske tilfreds med. Mod Vojvodina endte kampen 0-1 og vi var videre samlet 8-0. Jeg var ganske tilfreds, nu skulle vi bare havde styr på ligaen. Sidste kamp mod Wigan var jeg utilfreds med. Kampen endte 0-0 som ikke er godt nok.
UEFA Cup Gruppespil?idag er grupperne blevet udtrukket og vi er kommet i gruppe med følgene hod: 1.Besiktas (Tyrkiet) 2.AEK (Grækenland) 3.Saturn (Rusland) 4.Wisla (Polen) BT snakkede med Mickelborg efter lodtrækningen.
Hvad synes du om lodtrækningen?Jeg er meget tilfreds med vores gruppe.En gruppe jeg ser som forholdsvis nem gruppe. Men vi skal ikke undervurder nogen af holdene! Tak Mickelborg!Transfers!Der kommet Endnu en spiller til klubben Det er Kevin Nicholls. Han kommer fra Leeds og er Defensiv midt.
![](http://i124.photobucket.com/albums/p6/Dannimh/kevinnicholls.jpg)