|
Chriz
|
|
Lidt mere fyld i up datene, men ellers fint
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Syntes også du gør lidt for lidt ud af det du skriver når du endelig skriver en update. Men gode resultater.
jeg øver mig på det
|
|
|
|
|
|
Brøndby IF - Tottenham hotspur
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Sidste kampe!!Hey igen så er jeg klar med de sidste fire kampe. de forløb sådan. Barca 6-1 Mallorca 1-0 Eto'o 2-0 Eto'o 3-0 Gudjohnsen 4-0 Eto'o 5-0 Ronaldinho 6-0 Deco 6-1 Lopez MoM Eto'o  Celta 0-1 Barca 0-1 Deco MoM Deco  Barca 3-0 Racing 1-0 Pedro 2-0 Xavi 3-0 Eto'o MoM Valdés  Getafe 1-2 Barca 0-1 Ezqerro 1-1 Casquero 1-2 Deco MoM Messi  Så blev vi sku mestre efter vi vandt de sidste 4 kampe.. vi kan lige tage et smut forbi ligaen.  så lige et kig på opsumeringen af sæsonen hvor vi fik 5 titler på.. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Nov 2006, 18:02 af Dannimh »
|
|
|
|
|
|
|
Roxer
|
|
Kanont godt klaret til sidst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelsea-4ever
|
|
Godt..! Det bliver bedre og bedre fra hver opdate.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
Kunne godt tænke mig noget andet end bare tekst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
F.C.K.
Gæst
|
|
Kunne godt tænke mig noget andet end bare tekst.
Lige mine ord Delpiero ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Ja, flere ord, og så få styr på billedstørrelserne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Tranfers!!!
Den nye sæson er gået igang og jeg har været ude og handler både stort og småt.
Spillere ind: Thomas Hitzlsperger Fri Transfer Miroslav Klose 395 mio Freddy Adu 40 mio Djibril Cissé 80 mio Nicolás Millán Fri transfer
Spillere ud: Reçber Rüstü Fri Transfer
Den største handle var nok den super gode klose som jeg forventer meget. jeg har hentet talentet Nicolás Millán.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
August!!!hey igen så er jeg fuld igang med sæsonen. jeg er nu klar med en update. 16 August Super cup 1 finale kampBetis 1-2 Barca 0-1 Ronaldinho 1-1 Odonkor 1-2 Gudjohnsen En kamp hvor vi er under pres hele kampen og scorere så på de få chancer vi fik. Valdes var klart vores vigtigeste mand i denne kamp. MoM: Xavi 19 August super cup 2 finale kampBarca 1-0 Betis 1-0 Deco En kamp som modsat den sidste kamp, var det os der styrere det meste af kampen. men betis kom da også frem til deres chancer. vi vandt fortjent og blev super cup vindere igen. MoM Doblas (betis) 29 August 1 LigakampBarca 5-0 Deportivo 1-0 Gudjohnsen 2-0 Deco 3-0 Eto'o 4-0 Gudjohnsen 5-0 Ronaldinho Fuldstændig en kamp vi styrere. 5-0 er fantastisk. jeg vil sige at vi startede sæsonen perfekt. vi fik spillet til at fungere og alle drengene arbejdede hårdt. vi fik de 3 pont i en fantastisk kamp. MoM: Gudjohnsen August måneds spiller!!!I første måned i denne sæson bliver det Ronaldinho som bare har spillet fantastisk. han spiller ude på venstre fløj hvor han bare dribler den ene mand efter den anden. Ronaldinho har lavet 2 mål i 3 kampe i denne måned, som jeg sys er rigtig godt. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Nov 2006, 10:31 af Dannimh »
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
September!!!Hey så er der en ny update igen... 1.September Venskabskamp LandskampDanmark 3-1 Australien Det var min sidste kamp for Australien da jeg sagde op dagen efter. 4.September CL 1.kampBarca 2-0 Auxerre 1-0 Cissé 2-0 Gudjohnsen Fin kamp vi aldrig fik styr på men vi fik da de vigtige 3 point. Auxerre havde ikk rigtig noget at byde på. Auxerre er jo ikk et dårligt hold. men sys ikk vi fandt vores almingelig kampform. MoM: Xavi 16. September 2.ligakampRecreativo 0-0 Barca Et resultat jeg slet ikke er tilfreds med. 0-0 mod sådan et hold er ikke godt. vores målnæse var væk i kampen og håber vi har den i næste kamp. i denne kamp var det marcelo der var vores bedste mand. MoM: Gorka (Recreativo) 20.September 3.ligakampBarca 0-1 Atletico 0-1 Carmona Så kom så det jeg havde frygtet vores første tabte kamp. det er vores anden kamp vi ikke vinder. håber sku ikk det forsætter. i næste kamp må vi vel bare spille kanon. MoM: Leo Franco ( Atletico ) 23.September 4.ligakampLavante 0-2 Barca 0-1 Ronaldinho 0-2 Saviola denne kamp kørte vi sikkert hjem. lavante havde et par chancer men havde aligevel ikk rigtig noget at byde på. ronaldinho fik lavet et mål idag som jeg sys er godt af ham. vi fik en sejr efter to kampe hvor vi ikke havde spillet godt. MoM: Ronaldinho 26.september CL 2 kampSaturn 3-6 Barca 0-1 Xavi 1-1 Kusher 1-2 Ronaldinho 2-2 Barreiro 3-2 Barreiro 3-3 Adu 3-4 Cissé 3-5 Eto'o 3-6 Ronaldinho En usikker kamp fra start. Saturn lagde et kæmpe pres på os og det virkede også i starten. men de blev trætte og vi kunne spille sikkert til sidst. MoM: Ronaldinho 30.september 5.ligakampBarca 5-0 Athletic 1-0 Saviola 2-0 Saviola 3-0 Saviola 4-0 Deco 5-0 Deco En fantastisk sejr vi havde hele spillet i kampen. Saviola fik lavet et af hans sjælne hattrick. vi spillede kampen sikkert hjem. MoM: Saviola september's bedste spiller!!!Endnu en gang må jeg anekende at valget må falde på Ronalinho. han har scoret 3 mål i 6 kampe. og lagt op til flere barca mål. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Nov 2006, 10:30 af Dannimh »
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
god indkøbspolitik
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
Oktober!!!Hey så er der update endnu engang 10 oktober CL 3 kampBarca 2-0 Chelsea 1-0 Cissé 2-0 Cissé En kamp vi kørte sikkert hjem. vi styrer hele kampen og chelsea havde ikk så meget at byde på. denne fik vi en opvisning af Cissé der skudt sig igang. hav lavede 2 flotte mål i kampen. MoM: Valdes 21 Oktober 6.ligakampGimnastic 1-3 Barca 1-0 Guerrero 1-1 Eto'o 1-2 Gudjohnsen 1-3 Eto'o i denne kamp kom vi uheldigt bagud, men vi vendte så kampen og kørte den sikkert hjem. Eto'o fik lavet 2 mål som også afgjorde kampen. MoM: Eto'o 24 Oktober.. Pokalen 4. runde 1 kampZamora 0-8 Barca 0-1 Eto'o 0-2 Eto'o 0-3 Saviola 0-4 Saviola 0-5 Cissé 0-6 Edmilson 0-7 Messi 0-8 Cissé en kamp vi fuldstændig styrere. både Eto'o, Saviola og Cissé lavede 2 mål. Messi fik lavet sit 1 mål i sæsonen og det er vi alle glade for. det er en eneståene sejr og kamp. efter denne kamp er Eto'o Saviola og Cissé topscorere med 6 mål hver. MoM: Saviola 27 oktober 7 ligakampSevilla 1-3 Barca 0-1 Adu 0-2 Messi 0-3 Messi 1-3 Kanoaté en kamp hvor sevilla ikk havde noget at byde på. vi styrere kampen og vandt så fortjent. Freddy Adu lavede sit 2 førsteholdsmål. MoM: Edmilson 30 oktober 4 Cl kampChelsea 0-1 Barca 0-1 John Terry SM En heldig sejr men vi viste vores gode spil. John Terry er uheldig véd at lave selvmål, men for vores er det jo fint. Chelsea viste bedre sipl i denne kamp her. MoM: Valdes Oktober's bedste Spiller!!!Denne måneds spiller bliver Eto'o som har vist sin skarphed foran mål. rigtig godt af ham. han har også lagt op til nogen mål. jeg har været rigtig godt tilfreds med ham.han har lavet 4 mål i 5 kampe. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mickelborg
|
|
i må godt komme med ris og ros
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MJ91
Lilleputspiller
|
|
Det er en okay blog. Du skal nok bare skrive lidt mere. Samt gøre dig lidt mere umage med dine updates. Forresten hvad er din opstilling  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|